Ik sla Twitter en VBL over vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feliciteer hier PSV met het kampioenschap.
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL over vandaag.
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.
Ik sla Twitter en VJBL de rest van mijn leven over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
Een reglementaire 3-0 lijkt mij niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De onvermijdelijke Marjan Olfers is ook alweer opgedoken.
Met duiding.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?
(dit is een retorische vraag)
Nee, ze zijn ook de hele CL cyclus met één doelman ingegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Keepers:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Oh, de nummer 1 is gewoon beschikbaar!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Keepers:
1. Maarten Stekelenburg
16. Kjell Scherpen
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
51. Daan Reiziger*
52. Calvin Raatsie*
6 keepers zelfs!
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft de dag van z'n leven natuurlijk
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |