Ik sla Twitter en VBL over vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feliciteer hier PSV met het kampioenschap.
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL over vandaag.
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Twitter en VBL de rest van het seizoen over.
Ik sla Twitter en VJBL de rest van mijn leven over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
Een reglementaire 3-0 lijkt mij niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. Vanaf nu iedere wedstrijd een 0-2 nederlaag.
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De onvermijdelijke Marjan Olfers is ook alweer opgedoken.
Met duiding.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft Thijs Z. zich al gemeld?
(dit is een retorische vraag)
Nee, ze zijn ook de hele CL cyclus met één doelman ingegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Keepers:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
Heeft Ajax wel een tweede keeper ingeschreven voor de Europa League, of zijn ze dat ook vergeten?
Oh, de nummer 1 is gewoon beschikbaar!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Keepers:
1. Maarten Stekelenburg
16. Kjell Scherpen
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
51. Daan Reiziger*
52. Calvin Raatsie*
6 keepers zelfs!
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft de dag van z'n leven natuurlijk
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, wel een Ajax fan. Maar het feit dat er een voetballer is gepakt zal wel zwaarder wegen ja.
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.quote:Een teamsporter heeft dit niet nodig, en zeker hij niet. Dit is dan ook absoluut niet bewust.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie zei dit? A). een boze fan van Ajax, of B). de algemeen directeur van Ajax.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een rondje lopen buiten. Ik zal geen natuurfoto's op Twitter zetten.
De nieuwe AD is uit.quote:Luuk de Jong tegen Frenkie de Jong in halve finales Copa del Rey
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje clementie graag voor mij, dit is echt een waardeloze week aan het worden.
Juist.quote:Aanleiding zijn incidenten waarbij medewerkers werden beticht van het verspreiden van nepnieuws vanwege de afkorting NEP.
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef Aguero het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)s-na-incidenten.html
[..]
Juist.
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ergens zou het als een opluchting voelen als de wereld er binnenkort gewoon mee ophoudt.
Marianne Zwagerman mag in dit rijtje niet ontbreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat idee heb ik langer ja, een fatsoenlijk virus dat de complete mensheid uitroeit. Geen twitter meer, geen voetjebal meer, geen RTL-Boulevard meer, geen Frans Bauer meer, ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een weelde, wat een zegen zou dat zijn.
In het noorden blijkbaar niet hahaha @Slobeendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er komt witte sneeuw aan lieverd, sneeuwpret doet alle zorgen smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vooral het feit dat ie ontelbare onwetende voetbalfans de les kan lezen
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt bijzonder dat die gewoon alle dopingclichés geloven.
Niet gelouterd vind ik nog mild. Veel van die 'wielrennen dopingsport huil huil' mensen zien een kop voorbij komen, steken hun vingers in hun oren en roepen LALALALALA.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelouterd in decennialang dopingberichtgeving en excuses. Wel hilarisch om ze allemaal voorbij te zien komen
Zou Schimmelgod het label vrouwonvriendelijk of misogynist opgeplakt krijgen omdat hij met feiten gaat strooien over vooral part-time werkende Nederlandse vrouwen? Goed dat je me mentioned, overigens. Tijd om de nieuwe Zelfspodcast te besluiteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is: heeft @:Koffieplanter de bereidheid om naar Astrid Joosten en Paul de Leeuw te kijken?
https://op1npo.nl/2021/02(...)n-mannen-en-vrouwen/
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt erg interessantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is: heeft @:Koffieplanter de bereidheid om naar Astrid Joosten en Paul de Leeuw te kijken?
https://op1npo.nl/2021/02(...)n-mannen-en-vrouwen/
Bijzonder dat demense er ook overheen lezen dat het middel ander gebruik kan maskeren.quote:
quote:
Dit is mij nog niet opgevallen.quote:Geen enkele partij loopt er echt warm voor om over de bestrijding van de coronacrisis campagne te voeren, maar Xander en Joost zien het wel steeds meer gebeuren. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, is hun conclusie in deze aflevering van De Stemming. Er kleven trouwens grote risico's aan. Verder valt op dat het CDA steeds vaker door partijen op de korrel wordt genomen, vanwege de hoge standaard die Kamerlid Pieter Omtzigt heeft gezet in de toeslagenaffaire. Zijn pleidooi voor een sterkere tegenmacht maakt zijn partij kwetsbaar voor kritiek in de campagne.
Mij in alle eerlijkheid eigenlijk ook niet, maar ik kan me het tegelijk ergens wel voorstellen. Het is toch een beetje alsof Amadeus Mozart voortaan de klanken van de liedjes van Bassie en Adriaan produceert, weet je wel. Zoals ik laatst al zei, de ene dag krijgt Omtzigt de minister-president aan het wankelen, de andere dag valt Heerma vooral op door zijn corpulentie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Dit is mij nog niet opgevallen.
De naïviteit van de voetbalwereld, prachtig.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
8 februari het eerste lijstrekkersdebat, olv Welmoed en Eelco.
Geen fan van, jullie wel?
quote:Geert Wilders is als leider van de grootste oppositiepartij maandag de opvallendste aanwezige tijdens het Noordelijk Lijsttrekkersdebat. De VVD komt met Tamara van Ark, de nummer twee op de lijst. De regeringspartij liet in een vroeg stadium al weten dat premier Mark Rutte niet komt. Hij wil zich zo lang mogelijk buiten het verkiezingsgeweld houden. Het CDA vaardigt ook de nummer twee af, Pieter Omtzigt, evenals D66 dat Rob Jetten stuurt en niet lijsttrekker Sigrid Kaag.
Godverdetering.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt steeds zuidelijker.
[ afbeelding ]
Morgen blijkt alles in België te vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar staat de datum van maandag boven en niet morgen en zondag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen zou dat de VVD stemmen kunnen kosten, dus Hugo de Jonge mag dat gaan afkondigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit zag niemand aankomen, amai ze. Het volgende dat er absoluut doorgedrukt moet worden is ons vermoedelijk ook al gekend: er komen geen verkiezingen op 17 maart, want de burregemeesters willen dat niet.
Dit is het UKMO model, je kan beter kijken wat GFS en ECMWF doen in de nieuwste runsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurdquote:
Diep in de nacht. Daar heb je toch geen last van?quote:
Niks gebeurt?! En al die cheerleaders, vuurwerk, rookblazers, optredens enzo dan?!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurd
Nee doe mij maar rugby
Jammer genoeg vindt het oeverloze voor en nabeschouwen niet 's nachts plaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Diep in de nacht. Daar heb je toch geen last van?
Het is net wielrennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
3,5 sport op tv! Waarvan 3 uur niks gebeurd
Nee doe mij maar rugby
En Daft Punkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk alleen uit naar de half time show van The Weeknd
Tijdens de zondagavondkraker in Spanje scroll ik niet door mijn timeline en maandag ben ik overdag vast ergens buiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer genoeg vindt het oeverloze voor en nabeschouwen niet 's nachts plaats.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijzonder dat demense er ook overheen lezen dat het middel ander gebruik kan maskeren.
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies ook mijn gedachte, hoor. Maar de regels zijn er, het is niet gek dat de dopingautoriteiten argwaan hebben. Dan nuanceer of relativeer ik het iets makkelijker. Dingen die buiten de macht van meerderen staan, zoals in dit geval Ajax, waar moet je dan precies tegen ranten/schelden? Ik erger me alleen aan dat 'het komt nooit meer goed' gedoe onder bepaalde Ajax-fans bij een beetje tegenslag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.
Onder wielrenners was het ook belangrijk om in competitie niet te gloeien. Vandaar dat maskerenden middelen zo populair zijn gebleken. Meest logische lijkt mij dat Onana ook niet wilde gloeien op de wedstrijddag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Nou denk ik wel dat het vaak ook gewoon dommigheid/nalatigheid of wat dan ook is als er iemand betrapt wordt (tenzij old-school EPO of iets dergelijks of een heterdaadje zoals die Oostenrijkse langlaufers). Want als je iets wilt gebruiken en je hebt professionele omkadering dan wordt je niet gepakt. En dat zal uiteraard op grote schaal gebeuren, ook (of juist) in het voetbal.
quote:Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..
Niemand kan ontkennen dat Amerika ook een ontzettend proletenland is en in het bijzonder republikeinen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Wel fijn dat we het er allemaal over eens zijn dat Amerikaans eierbal geen sport is
Wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als clubwatcher ben je een halve bekende Nederlander tegenwoordig.
Raptorixquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PSVCL? Klopkoek? Bianconeri?
Veel opties.
Rik ElfrinkGodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Freek Jansen, Rik Elfrink, Martijn Krabbendam allemaal op tv.
Thijsje Slegers was hiervoor natuurlijk de grote trendsetterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Freek Jansen, Rik Elfrink, Martijn Krabbendam allemaal op tv.
De heren herkennen kwaliteit niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij wordt tot dusver nog niet erg serieus genomen.
Nederland eert zijn helden nooit goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De heren herkennen kwaliteit niet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland eert zijn helden nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |