Ja dit levert vast een goed debat op!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is toch geen serieuze stelling...? Tijd voor een goede exitstrategie? Moet er niet aan denken!
Ze maakt hier geen beste beurt. Alsof ze strak staat van de zenuwen.quote:
Dat zal ook wel, politiek lichtgewicht.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze maakt hier geen beste beurt. Alsof ze strak staat van de zenuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:49 schreef VoMy het volgende:
Buiten -6. Waar zijn al die klimaatwetenschappers nou he!Hij heeft wel gelijk, het is een groot complot van de mainstreammedia om zo windmolens te maken waarin we kleine kinderen kunnen opsluiten. ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Fake newsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Fretwork het volgende:
Slobeend die al 11 posts klaarzat voor deze TT
Wanneer komen de eerste TV-debatten? Heb echt weer factcheckblogs nodig.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
SP die weer meer geld wil uitdelen aan de rijkste groep van ons land (de ouderen)
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zijn echt krankzinnige stellingen. Starters moeten makkelijk een huis kunnen vinden? Geen sprake van!
In het inleidend filmpje stond een man een zeer bedroevend relaas te houden alsof zijn konijn net overleden is, dus ik vermoed van wel. Wat ik jammer zou vinden, want ik wil ook naar het noorden.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?
Er zijn natuurlijk wel issues, vrienden van ons zijn net wederom met 10k overboden op een bod van 40k boven de vraagprijs, zonder voorwaarden, voor een huis van 270kquote:Op maandag 8 februari 2021 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het inleidend filmpje stond een man een zeer bedroevend relaas te houden alsof zijn konijn net overleden is, dus ik vermoed van wel. Wat ik jammer zou vinden, want ik wil ook naar het noorden.
Ligt eraan waar je wil wonen. Als je net zo makkelijk in Vlagtwedde als in Groningen Stad wil wonen, kun je volgens mij prima huizen krijgen daar. Het probleem is dat bijna niemand dat wil.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Noordelijk Nederland, is dit ook al een issue in Friesland en omstreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |