abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197901578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]

De Strijder.... _O-

De FVD wilde meteen al in de zwaarst mogelijke lockdown. Zwaarder dan waar we nu in zitten. En dan nu zeggen dat je al maanden ageert tegen deze zware maatregelen. Die kerel is echt lachwekkend.
Eens
pi_197901651
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Volslagen zinloos eigenlijk maar voor sommige mensen misschien wel leuk.
Het is ook volslagen zinloos. Maar het geeft wel aan dat cijfers in handen van onkundigen de meest waanzinnige correlaties kan opleveren.
pi_197901681
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Het probleem is dat thuiswerken nog steeds maar een advies is. Niet meer en niet minder. Al iemand zijn werknemer voor niets naar kantoor wil laten komen, kan dat gewoon.
Als er op zijn minst harde, toetsbare criteria zouden worden opgesteld, zou dat al betekenen dat werkgevers en werknemers elkaar er op kunnen aanspreken. Maar nu is er niets, behalve een vriendelijk verzoek van de overheid.
Plus als een werknemer graag naar kantoor wil en de baas vindt het goed, kan dat gewoon. Het komt van 2 kanten. Niet iedereen wil graag thuis zitten.
pi_197902053
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het zijn de boomers die em in de broek schijten met hun vetgemeste zwijnenlijf.
Maar dat zouden ze ook moeten zijn wanneer de griep om de hoek loert.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_197902549
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Compleet achterlijk. :r

Waarschijnlijk volgen er demonstraties en terecht ook.

Dit hele anti-covid of eigenlijk anti-mens beleid is crimineel en in strijd met elke grondwet en ook in strijd met het EVRM, maar goed de VVD heeft net als Polen en Hongarije geen boodschap aan het EVRM of aan welk mensen- kinder- dieren- of milieurecht dan ook.

Een stel mafketels heeft besloten dat ieders leven maar verwoest moet worden, een stel sociopaten eigenlijk. Geen idee waarom men dit doet, maar enkelen hebben er schik in complete levens van miljoenen burgers kapot te maken. Een soort psycho- en sociopaat als keizer Nero destijds.

Een nee dit gaat niet over Rutte, die voert ook maar uit wat er tegen hem gezegd wordt.

We zitten al maanden opgesloten, er is helemaal geen enkel uitzicht en er is zelfs sprake van nog ergere verzwaring van de maatregelen.

Je kan eigenlijk net zo goed dood zijn dus.

Nu is er weer een Britse mutant, je verwacht het niet. Men is wel erg voorspelbaar.

De Heere zal uiteindelijk hen veroordelen, dit zijn duistere tijden geleid door zeer duistere mensen.
Voor de echte mensen zijn sommige corona-maatregelen echter een verrijking van hun leven, althans als die maatregelen zeer streng gehandhaafd zouden worden. M.a.w. sommige maatregelen zijn dus niet anti-mens maar juist zeer pro-mens.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:47:31 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197903221
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Compleet achterlijk. :r

Waarschijnlijk volgen er demonstraties en terecht ook.

Dit hele anti-covid of eigenlijk anti-mens beleid is crimineel en in strijd met elke grondwet en ook in strijd met het EVRM, maar goed de VVD heeft net als Polen en Hongarije geen boodschap aan het EVRM of aan welk mensen- kinder- dieren- of milieurecht dan ook.

Een stel mafketels heeft besloten dat ieders leven maar verwoest moet worden, een stel sociopaten eigenlijk. Geen idee waarom men dit doet, maar enkelen hebben er schik in complete levens van miljoenen burgers kapot te maken. Een soort psycho- en sociopaat als keizer Nero destijds.

Een nee dit gaat niet over Rutte, die voert ook maar uit wat er tegen hem gezegd wordt.

We zitten al maanden opgesloten, er is helemaal geen enkel uitzicht en er is zelfs sprake van nog ergere verzwaring van de maatregelen.

Je kan eigenlijk net zo goed dood zijn dus.

Nu is er weer een Britse mutant, je verwacht het niet. Men is wel erg voorspelbaar.

De Heere zal uiteindelijk hen veroordelen, dit zijn duistere tijden geleid door zeer duistere mensen.
Als er al een heer bestaat, wat ik betwijfel, dan is mark nog zo glad om ook bij hem met alles weg te komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197903341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]

De Strijder.... _O-

De FVD wilde meteen al in de zwaarst mogelijke lockdown. Zwaarder dan waar we nu in zitten. En dan nu zeggen dat je al maanden ageert tegen deze zware maatregelen. Die kerel is echt lachwekkend.
Het is dan ook nogal stompzinnig om hetzelfde te blijven doen op basis van nieuwe kennis. Sterker nog, het is volkomen achterlijk om te denken dat dit een goede observatie van je is.

Ja, een strenge lockdown was beter geweest omdat als die snel was gekomen die ook sneller weer beeindigd kon worden. Het was ook beter geweest om in januari al een debat te houden over hoe goed Nederland voorbereid was en wat had moeten gebeuren. Het was ook beter geweest om alles in te zetten op testen wat De Jonge weigerde om te doen om lokale uitbraken te kunnen indammen. Het was ook beter geweest om de zorgcapaciteit meteen te gaan uit te breiden zodat we nu veel meer speelruimte hadden gehad om te kijken wat er alweer open kon.Het was beter geweest om wel in te zetten op beschermingsmiddelen in verpleeghuizen. Het was wel beter geweest om in te zetten op ventilatie. Het was ook beter geweest om het o zo gevaarlijke virus niet 3 keer in één jaar het land te laten binnenvliegen door onbezonnenheid en ideoligsche verknochting aan de EU en de 'open economie'. Het was ook beter geweest om de vaccincontracten niet over te doen aan de incompetente Von der Leyen. Het was inderdaad beter geweest om de falende De Jonge te vervangen omdat meteen al duidelijk was dat hij helemaal niets kan. Het was ook beter geweest om behandelilngsmogelijkheden de kans te geven. Het was ook beter geweest om de grondrechtinbreuken wel tijdig, rechtsstatelijk en goed te regelen.

Deze regering had en heeft geen plan, ging het van begin af aan van week tot week bekijken en was totaal schaamteloos over die kortzichtigheid. Het enige wat ze doen is hijgerig vrijheden afpakken tot iedereen gevaccineerd is en ze lijken dat zo lekker te vinden dat daarom met opzet de ene na de andere gevaarlijke variant binnen laten vliegen.

Beetje raar om dan te gaan zeiken op een partij die wel constant de betere voorstellen had, wel bereid is om op basis van nieuwe kennis tot nieuwe inzicht te komen, wel bereid is vooruit te kijken en ook nog eens niet onnodig vrijheden wil afpakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:57:34 #208
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197903398
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:26 schreef Jimbo het volgende:
vanavond weer 'rellen' dus?
Nee gekkie, is het veeeels te koud voor.

Zie je het al voor je, met een waterkanon op ''demonstranten'' mikken?
pi_197903446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:

Beetje raar om dan te gaan zeiken op een partij die wel constant de betere voorstellen had, wel bereid is om op basis van nieuwe kennis tot nieuwe inzicht te komen, wel bereid is vooruit te kijken en ook nog eens niet onnodig vrijheden wil afpakken.
Betere voorstellen en nieuwe inzichten?

FvD roept al sinds mei dat we af moeten van de 1,5 samenleving. Er verandert weinig aan die boodschap, laat staan dat die is gebaseerd op nieuwe inzichten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:40:09 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197904004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Oohja, zoals het spookschip van Van Haga _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:58:43 #211
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197904305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

FvD roept al sinds mei dat we af moeten van de 1,5 samenleving. Er verandert weinig aan die boodschap, laat staan dat die is gebaseerd op nieuwe inzichten.
Het is dan ook al sinds mei duidelijk dat 1.5 desastreus is voor de economie.

En dat de enige mensen die echt risico lopen 65+ is met onderliggende klachten of extreem dikke boomers als Hubert Bruls die overal staat te zeiken over de maatregelen terwijl hij ook het afgelopen jaar had kunnen gebruiken om 80 kilo af te vallen. Ik snap wel dat het hem niet boeit dat sportscholen dicht zijn bijvoorbeeld hij weet niet eens wat sporten is.
Gelukkig is de snackbar wel open voor deze dikke papzak.

Voor 98% van de mensen is er niet veel aan de hand in ergste geval paar dagen flink ziek maar het overgrote deel van de mensen heeft 0 klachten tot een snotneus.

Oh ja we doen het voor de ziekenhuizen ja snap ik maar zet deze dikke mensen als Hubert Bruls dus in lockdown.
Of zeggen we nemen maximaal 1000 coronalijers op dan worden mensen die geen risico willen lopen zelf wel voorzichtig.

En dat we dan bepaalde maatregelen nemen prima ik wil best als 65+ bijvoorbeeld maandag, woensdag en donderdag boodschappen kunnen doen die dagen de winkels ontlopen voor hun om op andere dagen mijn boodschappen te doen.
Maar om massaal te bloeden met niks mag niks kan voor 2% "losers/dor hout" en nu al meer dan een jaar gaat echt te ver. De nevenschade zal velen malen groter worden straks maar goed dat zien ze dan wel weer in Den Haag.
Op korte termijn is opa of oma zijn leven met een half jaar gered en hoeven ongezonde boomers als Hubert Bruls niet geconfronteerd te worden met hun grenzeloze ongezondheid.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_197904325
Vanmiddag om 16:15 een debat over het verlengen van de avondklok.
pi_197904399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het is dan ook al sinds mei duidelijk dat 1.5 desastreus is voor de economie.
Dat was al duidelijk voor invoering van de coronaregels. Vandaar ook dat de regering inmiddels meerdere steunpakketten heeft uitgedeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:08:51 #214
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197904454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was al duidelijk voor invoering van de coronaregels. Vandaar ook dat de regering inmiddels meerdere steunpakketten heeft uitgedeeld.
Ja betaald van belastingcenten die de mensen onder met name de 40 mogen gaan terug betalen weet je wel de mensen die 0,0 last hebben van deze boomergriep.
Daar ze pas over enkele jaren gaan beginnen met terug betalen.

Daarbij zijn er 101 uitzonderingen op de regel dus doen alsof iedereen evenveel lasten heeft is onzin.
Nee de mensen die al deze regels en beperkingen opleggen hebben een contract met een gouden rand en hebben nog geen euro gemist.

Maar jij als restaurant houder mag eerst je spaargeld opvreten en dan pas eventueel geld komen halen die je overigens ook later alsnog terug moet gaan betalen linksom of rechtsom.
Terwijl dat spaarpotje er is voor als je straks misschien met pensioen bent na jaren hard werken of als het een jaar minder gaat of andere investeringen en niet omdat de overheid zegt jij mag je werk niet meer doen jij mag geen geld verdienen want er gaan een paar zwakke mensen dood.

Dit is namelijk geen overmacht dit is desastreus bewust beleid.
En ja Rutte zal denken dat en geloven dat die het met de beste intenties doet en ik zeg ook niet dat er andere redenen achter zitten.
Maar verder kijken dan korte termijn doen ze niet 0 visie, 0 beleid.
Elfstedentocht kan nu niet want covid we zijn een jaar verder en weten dus nog niet eens het effect van het virus in slechte geventileerde binnenruimtes of in de buitenlucht.
Leerlingen moeten met een jas aan zitten want ramen open ze hebben een fucking jaar de tijd gaat.

Ze gaan van het ene gepruts na het andere met niet werkende en nutteloze vrijheid beperkende maatregelen.

Maar hé Duitsland doet het ook.
Duitsland zegt ja maar Frankrijk doet het ook die zeggen ja Spanje doet het ook.
Spanje zegt Italië doet het ook en zo wijst iedereen elkaar aan ja maar die doen het ook.
Het is dan niet erg dat ze fout zitten zolang we allemaal maar fout zitten dan is er niemand echt verantwoordelijk want ja hun deden het ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nicksanders op 09-02-2021 12:17:52 ]
pi_197904651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al maanden dus, maar toch zou er iets mis zijn met die uitspraak. Dat is het probleem, elk verwijt is goed in het geval FvD, ook al zijn ze volkomen tegenstrijdig.

De 180.000 besmettingen per dag van de Britse variant was dan ook geen nieuwinzicht maar dezelfde leugenachtige angstpropaganda.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197904652
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:08 schreef Nicksanders het volgende:

Daarbij zijn er 101 uitzonderingen op de regel dus doen alsof iedereen evenveel lasten heeft is onzin.

Dit is namelijk geen overmacht dit is desastreus bewust beleid.
En ja Rutte zal denken dat en geloven dat die het met de beste intenties doet en ik zeg ook niet dat er andere redenen achter zitten.
Maar verder kijken dan korte termijn doen ze niet 0 visie, 0 beleid.
Somt het wel zo'n beetje op. Als het virus echt zo gevaarlijk was en men er echt op uit was om dit uit de wereld te helpen dan had men inderdaad wel die 101 uitzonderingen vermindert naar 5 min of meer.

Ik noem er eentje, we hebben een avondklok maar overdag gaat het leven gewoon weer door alsof er niks is aan de hand is. Ja er zijn wat winkels dicht, en mensen lopen met een mondkapje die geen enkel virus stopt, ondertussen staan bij veel - niet essentiele - bedrijven de parkeerplaatsen gewoon vol. Dat zal ze leren met die avondklok.

Wat men doet is dweilen met de kraan open. Ik zie het laatste half jaar met name 1 opvallende factor en dat is dat vooral alle leuke dingen de nek omgedraaid worden. Ik mag niet naar het restaurant waar men allerlei maatregelen heeft getroffen maar naar de fabriek met dezelfde maatregelen (als je geluk hebt) is geen probleem.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 12:29:16 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197904741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:57 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Nee gekkie, is het veeeels te koud voor.

Zie je het al voor je, met een waterkanon op ''demonstranten'' mikken?
Lijkt me een heerlijk gezicht! Ik pak de popcorn alvast en ga op de bank zitten met een warme chocomel met slagroom :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:29:53 #218
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197904755
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Lijkt me een heerlijk gezicht! Ik pak de popcorn alvast en ga op de bank zitten met een warme chocomel met slagroom :~
Ik zeg, livestream! Heb je toch wat te doen tijdens de avondklok.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 12:31:52 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197904792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Ik zeg, livestream! Heb je toch wat te doen tijdens de avondklok.
Precies, prima vermaak
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197905192
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Er zijn vorig jaar 15.000 extra doden gevallen; die zijn dus de corona sterftegevallen. Dat is iets minder dan 1% van de bevolking volgens mij. Als je daar je hele land voor lam legt met alle gevolgen van dien kun je je best afvragen of je dan wel echt slim bezig bent.
Extra doden ten opzichte van wat? Afgelopen jaar? De laatste 3 jaar? Het gemiddelde van de laatste 10 jaar?
pi_197905423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 02:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Probleem is dat noodzaak best wel lastig te definiëren is bij thuiswerken. Kijk voor een trambestuurder is het duidelijk. En een portier ook. Maar iemand die werkt met zeer gevoelige gegevens, kan die thuiswerken? Of een journalist? Of iemand die een beroep heeft waarbij een klein foutje gigantische gevolgen kan hebben, constructeur ofzo, maar ook klein behuisd is en 5 kinderen en drie honden heeft?

Dan zul je een heel ontheffingenstelsel moeten gaan optuigen.

Met de wijsheid van achteraf had dat vorig jaar maart direct moeten gebeuren. Maar goed, achteraf is het mooi wonen.
Dat vind ik misschien nog wel het meest trieste van de hele situatie. Dat de regering na bijna een jaar nog steeds op dezelfde ad-hocerige manier als een soort brandweerorganisatie optreedt. In maart/april was dat te begrijpen omdat iedereen overvallen werd. Maar na een jaar had ik gehoopt dat er wat meer visie zou zijn en de crisis ook op een positieve manier zou worden aangegrepen om kansen te benutten.

Hoe vervelend corona ook mag zijn, het nu expliciet maken van thuiswerkregels had een proeftuin kunnen zijn voor al lang bediscussieerde recht op thuiswerken. En daarmee gelijk een toekomstvast mobiliteitsbeleid kunnen vormgeven en naar oplossingen voor de woningmarkt zoeken. De groei van Schiphol is ook zo'n aspect dat waar kansen hadden kunnen worden benut. Of de leegstand in winkelstraten.

Het is echt heel erg jammer dat na april niet een taskforce is opgezet om kansen te identificeren en uit te werken. Dan had 2020 best een waardevol jaar kunnen zijn, nu is het vooral een verloren jaar.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_197905667
een ontheffing voor de avondklok stelt niets voor. die krijg je zelfs als figurant. je kunt moeilijk thuis door het beeld lopen, daarvoor moet je op de set zijn en opnamen zijn op wisselende tijden.

er staat nergens dat een ontheffing voor de avondklok alleen voor belangrijke beroepen zijn.
zelfs als je een dier in nood wilt redden, krijg je een ontheffing, nadat je zelf het formulier getekend hebt. dus eerst formulier tekenen, daarna het dier redden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:33:03 #223
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197906854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef kawotski het volgende:

[..]

Somt het wel zo'n beetje op. Als het virus echt zo gevaarlijk was en men er echt op uit was om dit uit de wereld te helpen dan had men inderdaad wel die 101 uitzonderingen vermindert naar 5 min of meer.

Ik noem er eentje, we hebben een avondklok maar overdag gaat het leven gewoon weer door alsof er niks is aan de hand is. Ja er zijn wat winkels dicht, en mensen lopen met een mondkapje die geen enkel virus stopt, ondertussen staan bij veel - niet essentiele - bedrijven de parkeerplaatsen gewoon vol. Dat zal ze leren met die avondklok.

Wat men doet is dweilen met de kraan open. Ik zie het laatste half jaar met name 1 opvallende factor en dat is dat vooral alle leuke dingen de nek omgedraaid worden. Ik mag niet naar het restaurant waar men allerlei maatregelen heeft getroffen maar naar de fabriek met dezelfde maatregelen (als je geluk hebt) is geen probleem.
Ik heb het gevoel dat je het virus niet zo gevaarlijk vind met deze opmerking.
Ik bedoelde met de 101 uitzonderingen meer allerlei regels waardoor je geen staatssteun krijgt of minder.

Verder heb je gewoon gelijk met niet werkend mondkapje op de super in.
Maar advies is ook kom alleen maar zie nog steeds stellen met ze tweeën en voornamelijk dat weer de stellen waar we het voor doen die 55+ers.
Afgelopen zaterdag hier in de AH super druk en man/vrouw bejaard stel 70+ met twee winkelwagentjes in slow motion door de winkel heen.
Weet je hartstikke prima verder maar hun zijn de risicogroep waardoor ik geen leuke dingen kan doen.
In plaats van dat ze lekker gaan wanneer het rustig is nee gaan ze al Nederland vrij is van werk.

Maar daar hoor je Mark niet over nee hij heeft die stemmen nog nodig dus het zijn de jongeren (die toch al minder stemmen) hun met hun illegalen corona feestjes waardoor opa en oma dood gaan.
Net als de kerken nee dan kom je aan de achterban van het CDA dus daar zwijgen we verder ook over.
pi_197907103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:33 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je het virus niet zo gevaarlijk vind met deze opmerking.

Het virus is gevaarlijk voor de risicogroep. Mijn mening is nu al bijna een jaar lang dat men de risicogroep in een intelligente lockdown had moeten doen en niet de hele wereld.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:47:15 #225
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197907124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Extra doden ten opzichte van wat? Afgelopen jaar? De laatste 3 jaar? Het gemiddelde van de laatste 10 jaar?
Geen idee. Het was op TV iets van 2 weken geleden. Moet je zelf even nazoeken als je geinteresseerd bent. Maar iig 15k meer dan wat gebruikelijk zou moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')