"ze"?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben tijd zat gehad en al die vreselijke beperkingen kunnen er gewoon af.
Ze slaan compleet door nu.
Heel goed puntquote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
"ze"?
nu doe je alsof het virus is bedacht door de overheid.
Waar hebben "ze" tijd zat voor gehad?
sterker nog, als iedereen altijd naar "ze" zou luisteren, dan waren de enige maatregelen, "was je handen, en hou anderhalve meter afstand" dan was verder alles open.
Maar "ze" krijgen de schuld. OK.
Corona is al meer dan een jaar bekend.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
een jaar ja, maar we willen er nu toch uit? Daar ging het om.
Boomers die lekker op hun vetgemeste pensioentje zitten inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2021 16:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het zijn de boomers die em in de broek schijten met hun vetgemeste zwijnenlijf.
Dat stokpaardje begint zo onderhand aan geloofwaardigheid in te boeten, dat snap je, toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Even volhouden des te eerder is de vrijheid terug.
Ze liepen te pochen met die vaccins, ze lieten de grenzen open, ze luisteren naar het draaiende en graaiende OMT.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
"ze"?
nu doe je alsof het virus is bedacht door de overheid.
Waar hebben "ze" tijd zat voor gehad?
sterker nog, als iedereen altijd naar "ze" zou luisteren, dan waren de enige maatregelen, "was je handen, en hou anderhalve meter afstand" dan was verder alles open.
Maar "ze" krijgen de schuld. OK.
Rutte and the sheepquote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat stokpaardje begint zo onderhand aan geloofwaardigheid in te boeten, dat snap je, toch?
Ja nu sla je echt wartaal uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze liepen te pochen met die vaccins, ze lieten de grenzen open, ze luisteren naar het draaiende en graaiende OMT.
Per 1 maart graag verbod op praten op tv over Corona. Gommers en kuipers en Bruls graag weer aan het werk.
En die schuimbekkende M, Jinek en OP1 presentatoren van de buis.
Zo, heerlijk.
En iedereen met bovengemiddeld risico blijft zelf binnen, zodat de rest van de maatschappij weer kan draaien.
Bij overtreding gaat er 1 week beademing vanaf.
Met deze regels zijn we zo van het virus en de problemen af.
Tuurlijk joh, dat bewijzen bepaalde landen die het anders aanpakken zeker.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Met deze regels zijn we zo van het virus en de problemen af.
Inderdaad, hele bevolking ophokken voor een paar eigenwijze bejaarden en mensen met overgewicht. Die laatste hebben helemaal hun mond dicht te houden. Kun je aantonen dat je vrijwillig afgelopen jaar 5 kilo bent verloren? Nee, dan geen entree in pretparken, horeca en ander vertier.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Corona is al meer dan een jaar bekend.
Anticiperen ho maar.
Nee, gewoon een compleet andere aanpak. Blijf lekker thuis als je in de verkeerde doelgroep zit, moeten ze nu ook al.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja nu sla je echt wartaal uit.
Dat je klaar bent met het virus snap ik.
Maar met de rest van je tekst geef je aan dat je dus eigenlijk geen oplossing hebt behalve "ik ben er klaar mee".
Ah zoals Brazilië?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, hele bevolking ophokken voor een paar eigenwijze bejaarden en mensen met overgewicht. Die laatste hebben helemaal hun mond dicht te houden. Kun je aantonen dat je vrijwillig afgelopen jaar 5 kilo bent verloren? Nee, dan geen entree in pretparken, horeca en ander vertier.
Tien keer beter en doeltreffendere regel dat dat mensen een paspoort met vaccinatie moeten laten zien of een negatieve test.
Het wordt tijd voor een andere wind. Die van burgerparticipatie.
Ik zeg Ootje in de politiekquote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, hele bevolking ophokken voor een paar eigenwijze bejaarden en mensen met overgewicht. Die laatste hebben helemaal hun mond dicht te houden. Kun je aantonen dat je vrijwillig afgelopen jaar 5 kilo bent verloren? Nee, dan geen entree in pretparken, horeca en ander vertier.
Tien keer beter en doeltreffendere regel dat dat mensen een paspoort met vaccinatie moeten laten zien of een negatieve test.
Het wordt tijd voor een andere wind. Die van burgerparticipatie.
Lol, nogmaals men is klaar met deze flut aanpak.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dat bewijzen bepaalde landen die het anders aanpakken zeker.
Ik vind dat ongeïnformeerde korte termijn denken zonder enig idee van sommige users wel echt hilarisch. Je ziet ze strugglen met het feit dat ze er echt geen kaas van hebben gegeten maar wel op online fora beetje mee willen praten.
Jarenlange bezuinigingen op de zorg? Wat is dat nou weer voor onzin. Er zijn alleen maar meer mensen bijgekomen de afgelopen 5 jaar. Zo'n 100.000 en 6 miljard naar ouderenzorg (3 in 2017 en weer 3 de komende jaren)quote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als een malle de zorg weer opschalen ipv jarenlang bezuinigen op handjes aan het bed.
De overheid heeft 11 maanden de tijd gehad en er is amper zorgcapaciteit bijgekomen.
Het lijkt me vrij evident dat niemand zit te wachten op een avondklok nee lol.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lol, nogmaals men is klaar met deze flut aanpak.
Nou ik had hem anders al veel eerder gewild.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij evident dat niemand zit te wachten op een avondklok nee lol.
Nu gaat hij uit van een verdubbeling besmettingen iedere 6 dagen, ook dat zie ik nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het scheelt toch zo'n 160.000+ besmettingen per dag als we uit gaan van de scenario's van Jaap.
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Ik ken dat verhaal niet, maar ik weet wel dat in WO2 er niks meer van Duitsland over was en het nu het meest welvarende land van Europa is. Alles moest daar van scratch af aan opgebouwd worden. Engeland had geen last van die 'achterstand' want daar was het meeste nog van heel.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef Grishenko_ het volgende:
Het is ons toch allang duidelijk dat het schip ramkoers vaart? Waarom versoepelingen als het MKB en de psychologie van jongeren nog niet helemaal kapot gemaakt is? Eerst moeten de mensen arm en psychologisch worden beschadigd, pas dan kunnen we denken aan verruimingen van onze vrijheden.
Achteraf kunnen wij nog altijd 'build back better' als motto hebben - na de 'great reset'. Dan zullen we namelijk héél blij zijn zonder ons bezit....
[ afbeelding ]
Van 4:30 tot 21:00?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ik had hem anders al veel eerder gewild.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |