Rutte kan de pot op, 1 maart en dan is het klaar met het landelijke geduld.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef kawotski het volgende:
Rutte heeft gezegd dat dit corona feest nog tot zeker mei 2022 gaat duren. En daarna gaan we de maatschappij herinrichten. Het is dat hij het zelf heeft gezegd anders zou niemand me geloven.
Zou je dit eens kunnen onderstrepen met een link waarin hij dit zo in het openbaar heeft gezegd. Maar zoals het nu uitziet ga ik daar wel langzaam in geloven.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef kawotski het volgende:
Rutte heeft gezegd dat dit corona feest nog tot zeker mei 2022 gaat duren. En daarna gaan we de maatschappij herinrichten. Het is dat hij het zelf heeft gezegd anders zou niemand me geloven.
Dan pas?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rutte kan de pot op, 1 maart en dan is het klaar met het landelijke geduld.
Let maar op.
1 promille bedoel jequote:Op maandag 8 februari 2021 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er zijn vorig jaar 15.000 extra doden gevallen; die zijn dus de corona sterftegevallen. Dat is iets minder dan 1% van de bevolking volgens mij. Als je daar je hele land voor lam legt met alle gevolgen van dien kun je je best afvragen of je dan wel echt slim bezig bent.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Let maar op.
Ben benieuwd wat ze nu gaan verzinnen voor leuke maatregel en hoeveel mensen hier weer mee eens zullen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef herverwijderd het volgende:
Goooooh, dat zag echt helemaal niemand aankomen toen ze hem invoerden.
“You will OWN nothing and you will be happy” Neo-Marxistisch/liberale natte droom.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef kawotski het volgende:
Volgens een onderzoek van 1vandaag is 128% van de ondervraagden voor zwaardere maatregelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu gaan verzinnen voor leuke maatregel en hoeveel mensen hier weer mee eens zullen zijn.
Klopt, dat wat ook het idee waarmee al die boottoeristen ons wilden supporten.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IC-werk is, in tegenstelling tot wat ons aangepraat is, geen hogere wiskunde. Je kunt in een jaar tijd echt een hoop mensen opleiden tot verpleegkundigen.
Avondklok, aantal bezoekers, winkelen, vakanties, feestjes. Ik heb me eraan gehouden en roep het al vanaf eind november. Vanaf 1 maart ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:42 schreef koemleit het volgende:
[..].
Hou eens op joh.
Weet je nog de eerst golf? alles ging dicht, toen ging het beter, en toen ging het weer open.
Dat gaat ook nu gebeuren.
Bij elke peiling over de maatregelen zie je dat de meerderheid ze ook steunt. Het is de minderheid die veel kabaal maakt.
Verder met heel die avondklok, een hoop bonbarie, maar uiteindelijk bleek dat mensen er echt vrijwel geen last van hadden (over het algemeen). (En ik ben niet voor een avondklok trouwens).
Voor dit soort uitspraken (oproepen tot opruiing) kun je aangeklaagd worden hequote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Let maar op.
Zie je welquote:
ah je verwart "ik" met "landelijk" dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Avondklok, aantal bezoekers, winkelen, vakanties, feestjes. Ik heb me eraan gehouden en roep het al vanaf eind november. Vanaf 1 maart ben ik er helemaal klaar mee.
en kun je ook gelijk zien dat jij rekenkundig een nitwit bent, en dus vast ook niets snapt van exponentiële groei.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je welIk twijfelde al. Kun je nagaan dat het qua sterftegevallen helemaal nergens over gaat.
een jaar ja, maar we willen er nu toch uit? Daar ging het om.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IC-werk is, in tegenstelling tot wat ons aangepraat is, geen hogere wiskunde. Je kunt in een jaar tijd echt een hoop mensen opleiden tot verpleegkundigen.
Nou dat weet ik niet. Dan moet ik eerst even googelen wat een nitwit isquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
en kun je ook gelijk zien dat jij rekenkundig een nitwit bent, en dus vast ook niets snapt van exponentiële groei.
Het zijn de boomers die em in de broek schijten met hun vetgemeste zwijnenlijf.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad
Maar ik ben jong, fit en niet obees. Dus net als de rest van de 98% van de bevolking heb ik er geen last van gehad.
Eerst maar eens alle verjaardagen vieren, de kinderfeesten, dan de uitgestelde housewarming en een babyshower.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
ah je verwart "ik" met "landelijk" dat kan natuurlijk.
en wat ga je dan op 1 maart doen?
naar buiten na 21.00 uur? met 3 man bij iemand op bezoek? of ga je ook echt rellen?
Als je die leugen nu nog gelooft... dan is er geen hoop meer.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En dat heb je nu even niet. So be it. Even volhouden des te eerder is de vrijheid terug.
Ik vind het vreemd dat je een datum hangt aan deze dingen, maar niet de staat van het virus.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerst maar eens alle verjaardagen vieren, de kinderfeesten, dan de uitgestelde housewarming en een babyshower.
Lekker shoppen over de grens.
Ja daag, het is nog geen 1 maart. Waar in de wet staat nu weer dat je geen toekomstplannen mag maken, het einde avondklok staat in de boeken nog op 10 februari.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor dit soort uitspraken (oproepen tot opruiing) kun je aangeklaagd worden he
Ze hebben tijd zat gehad en al die vreselijke beperkingen kunnen er gewoon af.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je een datum hangt aan deze dingen, maar niet de staat van het virus.
Maar goed dat moet jij weten.
das een beetje als "als het 1 maart is doe ik geen handschoenen meer aan".
terwijl als het dan koud is, zou ik dat gewoon wel doen. Als het niet koud is natuurlijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |