Jill, Thomas en Matt spelen Uno aan de keukentafel.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Is voor jill haar populariteit wel beter ja wss hangt hij nu weer op bij slaapkamer rond waar Jill slaapt
Sorry, zat even in de DM! Maar van mij mag je altijd kapen hoor!quote:
en dan zou michel in de finale staan. dat wil ik dus nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja eens, maar dan is er weer een Nederlander uit en kun je op je vingers natellen wat de andere weken gaat gebeuren. Dat Belgische front is te machtig, daar moet het mes in.
Volgens mij ging het alleen om het horen en niet het zien. Maar horen lukt nu ook wat beter, Mike is wat Brabantserder ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef Whuzz het volgende:
is toch niet zo moeilijk?
Matt ziet er uit als een uit zijn krachten gegroeide 15-jarige.
Mike ziet er goed uit voor een veertiger.
Dat kan ik niet beoordelen. Maar als ik denk aan haar handelen en gedrag, betwijfel ik het ook..En dat is heel jammer voor Jill...Haar hang om leuk gevonden te worden door mannen en haar gedartel eromheen is haar wellicht fataal geworden en misschien niet meer te reparerenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar IQ is wel aan de zodanig lage kant dat ik het betwijfel.
Geef die jongen toch een nieuw Flaske. Is toch gesponsordquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
Thomas vraagt zich al dagen af wie zijn Flaske heeft, Jill zegt die heeft Rene meegenomen dat is wraak, want Rene zei als je op mij stemt pak ik je terug, meteen er na zegt Jill, Els kan hem ook hebben meegenomen .
Thanx voor het openen!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill, Thomas en Maat spelen Uno aan de keukentafel.
Wat kinderachtig van Jillquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
Thomas vraagt zich al dagen af wie zijn Flaske heeft, Jill zegt die heeft Rene meegenomen dat is wraak, want Rene zei als je op mij stemt pak ik je terug, meteen er na zegt Jill, Els kan hem ook hebben meegenomen .
Fleske... roept oude VOL herinneringen op.. de speurtocht naar Fleske , door heel Nederland..quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
meestal wel, soms nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Waar de TT een afspiegeling hoor te zijn van BB gebeurtenissen ..
Vroegâh dan
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
Vandaag is het makkelijk: Matt heeft een trui aan met zijn eigen naam.
[ afbeelding ]
my liitle pony voor naomi en jillquote:Op maandag 8 februari 2021 13:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verbaasd me dat er nog geen knikker spel in gegooid is
of een BBak challange
Dat is wel de NL die het op dit moment verdient vind ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan zou michel in de finale staan. dat wil ik dus niet
maar matt is zo zinloos
Michel verdient het wel ja op een bepaalde manier, zou me ook niet verbazen als hij bij de laatsten zit.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is wel de NL die het op dit moment verdient vind ik.
Moet er niet aan denken dat 1 van de hobbits in de finale staat.
Jill wordt steeds onuitstaanbaarder, hoe verder ze komt.
Nee.. hele dag klereherrie op de streams .. gaan ze niet doen. Misschien darten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Sangha het volgende:
Misschien leuk als ze tafelvoetbaltafel neerzetten, of airhocky, of tafeltennis, of darten, of pooltafel of een sjoelding bijvoorbeeld. Gewoon even wat anders!
Airhockeyquote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Sangha het volgende:
Misschien leuk als ze tafelvoetbaltafel neerzetten, of airhocky, of tafeltennis, of darten, of pooltafel of een sjoelding bijvoorbeeld. Gewoon even wat anders!
Leuke nieuwe bewoonster.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
en dit is de sexologin van bb
https://www.clint.be/dame(...)anzinnige-fotoshoot/
SOWquote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
Had toch wel iets sexyers verwacht...quote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
Leuke chickquote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
maar toch puur een goedele wannabe, lijkt me niet dat je als ouder stel in de sleur op je gemak zit bij haar voor een sessiequote:
Ja dat zal wel hoorbaar zijn maar ik denk niet dat de productie rekening met ons zou houden, dat hebben ze allang bewezen niet te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. hele dag klereherrie op de streams .. gaan ze niet doen. Misschien darten.
heb haar al eerder gezien bij belgische slimste mensquote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef mario390 het volgende:
die is er wel soms in de liveshow donderdag
oh echt?????quote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef mario390 het volgende:
die is er wel soms in de liveshow donderdag
Yup, is er nu drie keer geweest volgens mij, waarvan één tijdens de eerste show.quote:
Op 25 januari (laatste nominatiedag) was het rond 14:45quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Kefke04 het volgende:
Zijn normaal deze nominaties niet rond deze tijd.
Is al meermaals gepost.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
https://bigbrothernederla(...)-gehad-van-de-regie/
ja weet ik,me wondert dat nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
Jep dat zei die, heeft enkel geluk dat Jerrel nog slechter ligt en er een rekening met thomas openstaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Whuzz het volgende:
Zei Matt nu dat hij dacht dat hij er minder goed "bij ligt" dan Mike?
Ja! Mike doet ook moeite wat meer bij de andere aan te sluiten. Matt is het wormvormig aanhangsel van Jill geworden.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Mike ligt beter in de groep, zegt Matt.
Dat heeft ie goed door.
Ik heb het niet nodigquote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
maar toch puur een goedele wannabe, lijkt me niet dat je als ouder stel in de sleur op je gemak zit bij haar voor een sessie
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik wilde mijn kind Matthew noemen. Nu heb ik een Matthew ontmoet en nu denk ik van fuck, ehh, no'
Omdat de regie van stream 2 ook de DBK doet dus zodra er iemand in de DBK zit is er geen regie voor stream 2 en krijgen we een soort testbeeld in de vorm van een “streamlock”quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom gebruiken ze die 2e stream 80% van de dag niet. Zo irritant.
dus 1 voor kleding van victoria secret zeg maar (of was je er toen nog niet )quote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, is er nu drie keer geweest volgens mij, waarvan één tijdens de eerste show.
Echt een lekker ding ja
Hij heeft het zelf door, dus doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja! Mike doet ook moeite wat meer bij de andere aan te sluiten. Matt is het wormvormig aanhangsel van Jill geworden.
Ahaaaahquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
pffquote:Op maandag 8 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik wilde mijn kind Matthew noemen. Nu heb ik een Matthew ontmoet en nu denk ik van fuck, ehh, no'
Donkerblond toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:49 schreef mario390 het volgende:
op clint staat dat liese blond is
dat ben ik niet eens ,zijn bruine haren
met en zeer grote wille blond
Gaat hij denk ik niet doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf door, dus doe er wat aan zou ik zeggen.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus die enge Tarrel.. jekkel blijft veilig ?
Tsja.. Deels eigen schuld. Mike besteedt er ook meer aandacht aan om banden aan te halen met meerdere mensen. En hoeft er ook nog eens minder moeite voor te doen, want geen leeftijdskloof met de rest en hij heeft een stuk amicaler karakter.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Mike ligt beter in de groep, zegt Matt.
Dat heeft ie goed door.
Ja en hij negeert de rest ook keihard!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef Whuzz het volgende:
freggel wordt ook totaal door iedereen genegeerd... is al bijna een uur met zijn makeup bezig
Heb het idee dat het meer om wie er naast komt te staan gaat, hij wordt nu ook genegeerd door de vrouwenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus die enge Tarrel.. jekkel blijft veilig ?
allemaal bb mailen krijgt daar ook een waarschuwing voorquote:Op maandag 8 februari 2021 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is nog niet klaar met plamuren
[ afbeelding ]
En Thomas is verlaten door Jill en z'n kloon
Michel heeft bij hem zitten eten straks.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja en hij negeert de rest ook keihard!
in de uitzending zie je hem dit doen terwijl iedereen 1 voor 1 op de dbk zijn naam noemtquote:Op maandag 8 februari 2021 13:52 schreef greysbones het volgende:
krijgt wel veel stream tijd deze tarrel
Michelquote:Op maandag 8 februari 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
julie en matt zitten wel weer aan elkaar geplakt
Als hij nou ook zo opgemaakt daar in die studio had gezeten dan had ik hem geloofdquote:
Julie en Matt? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
julie en michel zitten wel weer aan elkaar geplakt
ff weer inkomen.. dag bijna niet gestreamd en alles zakt wegquote:Op maandag 8 februari 2021 13:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie en Matt? Heb ik wat gemist?
Bedoel je niet Jill? Die zit nu weer bij Thomas.
Edit: Oh, je bedoelde Michel
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Tarrel eigenlijk wel een treffende naam
heb ik niet bedacht was iemand anders,.. bij zijn eerst beeldenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Tarrel eigenlijk wel een treffende naam
Voorlopig is het helaas wel het enige wat ik te zien krijg als ik mijn streams aanzet.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.
Ik noem hem Jekyllquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.
hoor niemand zeggen, ow wat mooi, wat kan jij dat goed, doe jij mij zo ook even, de meiden zijn als de dood dat ze net zo toegetakeld gaan worden als naomiquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoog tijd dat al die opmaak meuk ff int kacheltje wrd gekachelt
jammer joh
alles weg ghu ghu ghu
ff kijken hoeveel passende namen er voor tarrel te vinden zijnquote:
Voor de old-schoolers:quote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoog tijd dat al die opmaak meuk ff int kacheltje wrd gekachelt
jammer joh
alles weg ghu ghu ghu
jer relquote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff kijken hoeveel passende namen er voor tarrel te vinden zijn
precies.. ze hebben geien hoe Naomi werd mishandeld en niemand wil nu nog een dragqueen make-upquote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoor niemand zeggen, ow wat mooi, wat kan jij dat goed, doe jij mij zo ook even, de meiden zijn als de dood dat ze net zo toegetakeld gaan worden als naomi
Noem hem vaak Sjerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blaar door de hamer.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:58 schreef Ebinas het volgende:
Ah anderen in beeld.
Michel condoompje over zijn duim.
Gesneden? Geen koken met Michel?
waar het hart van vol isquote:Op maandag 8 februari 2021 13:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
(huh? verkeerde persoon gequote...)
Voor de old-schoolers:
Veelquote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Oh gawd weer make-up streams![]()
[ afbeelding ]
kutventjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel. Jekyll, jer rel, sjerrel
nog meer voorkeuren?
heel erg Die hard zijn ze niet he..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:01 schreef Ebinas het volgende:
Ze willen een film al is het maar 1 avond.
rot op zeg, 3 maanden zonder (voor de meesten daar nog geen eens drie maanden)
Gewoon Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
nog meer voorkeuren?
Nou ik las het net.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel erg Die hard zijn ze niet he..
als je zelfs al moeilijk moet doen om een zakje kroepoek
Ja maar dat was ook KEI gemeen want ze hadden die allemaal verstopt en niet aan Zoey verteld waar dat de kroepoek was en nu had arme Zoey niets te snacken, terwijl IEDEREEN kilo's kroepoek aan het knagen wasquote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel erg Die hard zijn ze niet he..
als je zelfs al moeilijk moet doen om een zakje kroepoek
Ik ga maar niet vragen hoe jij weet hoe dat er uit zietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:03 schreef greysbones het volgende:
het lijkt wel zon after de orgie party daar met zn allen hangend
Zoey denkt: "oei. komt dit op TV?"quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen hoe jij weet hoe dat er uit ziet![]()
Moet je d'r even vragen over paarse dildo's. Komt ze helemaal los!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen hoe jij weet hoe dat er uit ziet![]()
ik noem hem Tjerkelquote:Op maandag 8 februari 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
nog meer voorkeuren?
okquote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet meer maar dat weet ze nog niet
Hebben ze chems daar dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:03 schreef greysbones het volgende:
het lijkt wel zon after de orgie party daar met zn allen hangend
Wat is het nu, ja of nee. Of zit Waxmask te kuttenquote:
ze heeft een vriend.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is het nu, ja of nee. Of zit Waxmask te kutten
wat denk je?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is het nu, ja of nee. Of zit Waxmask te kutten
Dat ja.. maar weet niet of haar vriend de papa van de kindjes isquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef Yolk het volgende:
"Papa, waarom knuffelt die vreemde meneer steeds met mama?"
En die zit streams te loeren en ziet een Michel die zijn kwak kwijt moet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die past o.a. op de kindjes
enzuks
Julie doet net alsof ze niet geniet van Michel tegen haar aan, stel je voor wat haar kindjes denken...quote:
Ach dat deed Daan ook niksquote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Julie doet net alsof ze niet geniet van Michel tegen haar aan, stel je voor wat haar kindjes denken...
Zie daar wel ontwikkelingquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een vriend.
maar misschien na bb een nieuwe genaamd Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Moesten ze al nomineren?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is geweest, ze kunnen beginnen met vastbinden
naomi toch niet? zei ze dat net niet/quote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef Ebinas het volgende:
2021, alles kanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef Yolk het volgende:
"Papa, waarom knuffelt die vreemde meneer steeds met mama?"
mag hopen dat de kindjes bij de echte pa is (mits klootzak) of anders oma en niet bij een wild vreemde neukert die ze net heeft opgedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ja.. maar weet niet of haar vriend de papa van de kindjes is
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat condoompje om MIes zn duim
.. veilig het hoedje van Hulie aaien ..
verder niks..
kwestie van elkaar helpen he
Lol, moest effe denken wie Daan ook alweer was!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ach dat deed Daan ook niks
Oh, nou ja, dan kletst Jill uit haar nek.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
naomi toch niet? zei ze dat net niet/
was geweest? nominieren?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef Ebinas het volgende:
hmmm weet niet zo goed hoe zij is natuurlijk maar.. wat ze op stream laat zien vraag het me afquote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
mag hopen dat de kindjes bij de echte pa is (mits klootzak) of anders oma en niet bij een wild vreemde neukert die ze net heeft opgedaan
Ik wil Jerrel wel een keer opmakenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zoey gaat met Jerrel opmaken
2 blauwe ogen zeker?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil Jerrel wel een keer opmaken
ja na Nick.. nick riep haar dat zij moestquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan kletst Jill uit haar nek.
Ze zei het toen ze uit de DBK kwam
Hier idem.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh heb vanmorgen mijn straatje schoongeveegd....moet je eens kijken wat er nu weer valt.
Vissen lijkt me handigerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ogen spreken boekdelenquote:
Voorzetsels zijn niet jouw ding? In het kastje, op het kastje, naast het kastje. Aanmaken, opmaken, afmaken.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
mag je nu lekker toch niet naar toe.. en we hebben hier ook sneeuw genoeg nuquote:Op maandag 8 februari 2021 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
zie hier een sollicitatie voor een oostenrijks vakantie adres....
Geloof dat ze die vriend al jaren heeft maar is niet de echte papa. Kreeg het idee dat deze relatie al langer duurt dan met de echte vader van de kinderen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
mag hopen dat de kindjes bij de echte pa is (mits klootzak) of anders oma en niet bij een wild vreemde neukert die ze net heeft opgedaan
Ben jij wel helemaal goed?quote:
als hij dan officieel voogd is ok, maar anders heb ik er maar een raar gevoel bijquote:Op maandag 8 februari 2021 14:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat ze die vriend al jaren heeft maar is niet de echte papa. Kreeg het idee dat deze relatie al langer duurt dan met de echte vader van de kinderen.
Yep!! Missy poste dat netquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Krambo het volgende:
Heeft Jerrel z'n tong ingeslkt of zo? Niet dat ik klaag hoor maar zo druk als hij was, zo stil is hij nu.
Misschien een babbeltje met BB gehad over zijn gedrag?
ik ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed?![]()
![]()
![]()
Ik hou van mensen die zichzelf zijn , niet van mensen die anderen (en vooral zichzelf)overschreeuwen . Ik hou ook niet van nep gedoe of mensen te kakken willen zetten om zelf de aandacht te krijgen
Wat hebben jullie allemaal een slecht beeld van mij. Ben heel liefquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Heb je geen adblock?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef waxmask het volgende:
ben ik de enige die nu links, rechts en onder reclame heeft voor ingrediënten chilliconcarne?
Hij heeft een goed gesprek gehad jaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Krambo het volgende:
Heeft Jerrel z'n tong ingeslkt of zo? Niet dat ik klaag hoor maar zo druk als hij was, zo stil is hij nu.
komt door je uiquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal een slecht beeld van mij. Ben heel lief
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef waxmask het volgende:
ben ik de enige die nu links, rechts en onder reclame heeft voor ingrediënten chilliconcarne?
Man en vrouw, kunnen dingen gebeuren zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2021 14:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ogen spreken boekdelen
die is verliefd aan het worden
. julie overduidelijk
ze heeft mazzel dat ze met o.a. Zoe, en lies af en toe klept
escape
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Krambo het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Voorzetsels zijn niet jouw ding? In het kastje, op het kastje, naast het kastje. Aanmaken, opmaken, afmaken.
Ze heeft het wel steeds over haar kindjes en hoe het overkomt op hen maar ik hoor haar eigenlijk nooit over haar vriend of hoe het op hem overkomt. Krijg bijna het idee dat het misschien de oeroude “ik heb een vriend” afweermechanisme is dan dat ze daadwerkelijk een vriend heeft. Laatst vroeg iemand ‘s avonds op de bank hoe haar vriend eruit ziet en daar kwam een vaag antwoord uit. Verder dan hij heeft een donkerdere huid maar het is geen buitenlander kwam ze nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat ze die vriend al jaren heeft maar is niet de echte papa. Kreeg het idee dat deze relatie al langer duurt dan met de echte vader van de kinderen.
jawel maar voor fok maak ik een uitzondering, vooral voor de autoscroll functiequote:
Ik denk dat Jerrel er niet heel uit zou komenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal een slecht beeld van mij. Ben heel lief
Hij schijnt inderdaad even een babbeltje te hebben gehad over zijn gedrag.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Krambo het volgende:
ik kijk gratis streamquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef waxmask het volgende:
jill zei daarop met een vuil gezicht ;"ik heb nooit in die groep gelegen"quote:Op maandag 8 februari 2021 13:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Matt zegt net dat die denkt dat die wordt genomineerd omdat Mike beter in de groep ligt. Vindt je het gek als je alleen maar de hele tijd tegen Jill aanplakt? Doe er dan iets aan en ga bij de groep zitten rooie oliebol!
Wel levend in ieder geval. Ben de minste niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jerrel er niet heel uit zou komen
hmzz ..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij heeft een goed gesprek gehad ja
zou die wle willen jaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef duyvisoke het volgende:
wie denkt freggel wel dat ie is nikki tutorials? brrrrr
Ja er zit zo'n hoekje in!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
vind die wenkbrauwen van Michel ook wel erg verbaasd.. als je er toch op let
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Tekkel per ongeluk één van michel's wenkbrouwen compleet wegknipt
Klopt en naam wilde ze ook niet noemen. Niks van hem bij het shoppen alleen kindjes en broer. Die in de verte wel weg had van Michel.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ze heeft het wel steeds over haar kindjes en hoe het overkomt op hen maar ik hoor haar eigenlijk nooit over haar vriend of hoe het op hem overkomt. Krijg bijna het idee dat het misschien de oeroude “ik heb een vriend” afweermechanisme is dan dat ze daadwerkelijk een vriend heeft. Laatst vroeg iemand ‘s avonds op de bank hoe haar vriend eruit ziet en daar kwam een vaag antwoord uit. Verder dan hij heeft een donkerdere huid maar het is geen buitenlander kwam ze niet
Nee, dat was bij Patje. Door het aan elkaar gebonden zijn sneuvelde er een beker chocomelquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, dat was bij Patje. Door het aan elkaar gebonden zijn sneuvelde er een beker chocomel
Dat zeggen de Belgen tegen elkaar. Zoals wij vriend zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef zodeju het volgende:
Wat is dat tussen Mike en Michel hem broer noemt. Vindt het een beetje fel klinken uit de mond van Michel![]()
Hoi zusquote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeggen de Belgen tegen elkaar. Zoals wij vriend zeggen.
Jill begint een beetje naast haar schoenen te lopen . Ze heeft donderdag gehoord dat ze popi is en is in de afgelopen dagen negatief veranderd,quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
jill zei daarop met een vuil gezicht ;"ik heb nooit in die groep gelegen"
en gaat als michelle het nacht leven onveilig makenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
Overdag bestrijd hij terreur...
Maar savonds heeft hij smokey eyes en glanzende roze lipjes...
*jambers*
Jerrel is een mietje . In de zin van grote bek , nasty bitchen en dan hard wegrennenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel levend in ieder geval. Ben de minste niet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
Overdag bestrijd hij terreur...
Maar savonds heeft hij smokey eyes en glanzende roze lipjes...
*jambers*
Ik heb een wenkie trauma..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Tekkel per ongeluk één van michel's wenkbrouwen compleet wegknipt
Dat zou een goeie zijn!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef JimLaFleur het volgende:
Lach me kapot als ze zo moeten nomineren en dat Michel dan zo in de DBK zit.
Denk ook omdat Michel duidelijk is geweest. Jerrel doet ook niet over de top tegen hem....quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Sangha het volgende:
Als hij zich gewoon gedraagt, en zo met Michel aan het kletsen is, is die Jerrel best wel te pruimen. Lijkt oprecht geïnteresseerd.
Ja ik denk het ook wel zo, maar ook door het gesprekje met BB.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook omdat Michel duidelijk is geweest. Jerrel doet ook niet over de top tegen hem....
gaat over Lucille -Cumminsquote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
VIP die Michel beveiligde overleed op 24 december, vrouw van Freddy, ze was 95. Haar begrafenis was op 28 december, ook de laatste werkdag van Michel.
Hij had op 15 november gehoord dat z'n contract afliep, op 21 november zich aangemeld voor BB.
Dat op zeker. Dat zie je meteen aan zijn gedrag en uitstraling.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel is een mietje . In de zin van grote bek , nasty bitchen en dan hard wegrennen
Nou om eerlijk te zijn ziet Michel er op dit moment uit alsof hij weken niet heeft geslapen!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik durf bijna niets positiefs over Jerrel te zeggen. Maar zijn make-up is wel on point vandaag.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook omdat Michel duidelijk is geweest. Jerrel doet ook niet over de top tegen hem....
Ja eigenlijk is het wel raar ja dat hij zijn hobby mee mag in het huis en de rest niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan die poederdoos de deur uit pls, die tekkel heeft nu wel weer genoeg privileges gehad
Welkom back! Ja wel stoer van Michel, leuk gesprekje ook, ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef cheanny het volgende:
Paar dagen niet kunnen streamen en de cossen inmiddels beetje bijgelezen maar voel met nu net een nieuwe bewonerLees dat Jill een beetje tegenvalt nu. Hoop dat ze beetje bijtrekt weer. Vond dat spontane en onbevangene juist leuk aan haar. We gaan het zien! Wel leuk dat stoere Michel zich laat opmaken. Stijgt hij een beetje in mijn ranking.
Michael - Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 14:25 schreef aswesleep het volgende:
Wie hangt er vast aan wie? Zie enkel Michel en Ferell en ik denk Liese en Patrick (al zeggen die niks tegen elkaar).
Ferrel een paar schaatsen aandoen en hem het ijs gaan laten testenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef brasta het volgende:
Graag elfstedentocht uitzenden op de stream als die doorgaat ipv dit saai gestuntel
Noord-Finse sneeuwkippen zullen goed gedijen!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel jammer dat met die sneeuw nu buiten, kippen uitgesloten zijn.
Het is Thomas - Nick (in de hottub waarschijnlijk)quote:Op maandag 8 februari 2021 14:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michael - Jerrel
Liese - Patrick
Jill - Matt
Zoey - Naomi
Thomas - Julie
Mike - Nick
(laatste 2 gok ik)
Ja! Of gewoon Oudhollands sneeuwballengevecht, of grote iglo bouwen!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:38 schreef brasta het volgende:
Nieuwe opdracht. 10 minuten naakt in de sneeuw gaan zitten
Nick volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef brasta het volgende:
Wie denkt er dat één van de Belgen gaat winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |