Jill, Thomas en Matt spelen Uno aan de keukentafel.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Is voor jill haar populariteit wel beter ja wss hangt hij nu weer op bij slaapkamer rond waar Jill slaapt
Sorry, zat even in de DM! Maar van mij mag je altijd kapen hoor!quote:
en dan zou michel in de finale staan. dat wil ik dus nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja eens, maar dan is er weer een Nederlander uit en kun je op je vingers natellen wat de andere weken gaat gebeuren. Dat Belgische front is te machtig, daar moet het mes in.
Volgens mij ging het alleen om het horen en niet het zien. Maar horen lukt nu ook wat beter, Mike is wat Brabantserder ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef Whuzz het volgende:
is toch niet zo moeilijk?
Matt ziet er uit als een uit zijn krachten gegroeide 15-jarige.
Mike ziet er goed uit voor een veertiger.
Dat kan ik niet beoordelen. Maar als ik denk aan haar handelen en gedrag, betwijfel ik het ook..En dat is heel jammer voor Jill...Haar hang om leuk gevonden te worden door mannen en haar gedartel eromheen is haar wellicht fataal geworden en misschien niet meer te reparerenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar IQ is wel aan de zodanig lage kant dat ik het betwijfel.
Geef die jongen toch een nieuw Flaske. Is toch gesponsordquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
Thomas vraagt zich al dagen af wie zijn Flaske heeft, Jill zegt die heeft Rene meegenomen dat is wraak, want Rene zei als je op mij stemt pak ik je terug, meteen er na zegt Jill, Els kan hem ook hebben meegenomen .
Thanx voor het openen!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill, Thomas en Maat spelen Uno aan de keukentafel.
Wat kinderachtig van Jillquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
Thomas vraagt zich al dagen af wie zijn Flaske heeft, Jill zegt die heeft Rene meegenomen dat is wraak, want Rene zei als je op mij stemt pak ik je terug, meteen er na zegt Jill, Els kan hem ook hebben meegenomen .
Fleske... roept oude VOL herinneringen op.. de speurtocht naar Fleske , door heel Nederland..quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef rinardo het volgende:
meestal wel, soms nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Waar de TT een afspiegeling hoor te zijn van BB gebeurtenissen ..
Vroegâh dan
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
Vandaag is het makkelijk: Matt heeft een trui aan met zijn eigen naam.
[ afbeelding ]
my liitle pony voor naomi en jillquote:Op maandag 8 februari 2021 13:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verbaasd me dat er nog geen knikker spel in gegooid is
of een BBak challange
Dat is wel de NL die het op dit moment verdient vind ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan zou michel in de finale staan. dat wil ik dus niet
maar matt is zo zinloos
Michel verdient het wel ja op een bepaalde manier, zou me ook niet verbazen als hij bij de laatsten zit.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is wel de NL die het op dit moment verdient vind ik.
Moet er niet aan denken dat 1 van de hobbits in de finale staat.
Jill wordt steeds onuitstaanbaarder, hoe verder ze komt.
Nee.. hele dag klereherrie op de streams .. gaan ze niet doen. Misschien darten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Sangha het volgende:
Misschien leuk als ze tafelvoetbaltafel neerzetten, of airhocky, of tafeltennis, of darten, of pooltafel of een sjoelding bijvoorbeeld. Gewoon even wat anders!
Airhockeyquote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef Sangha het volgende:
Misschien leuk als ze tafelvoetbaltafel neerzetten, of airhocky, of tafeltennis, of darten, of pooltafel of een sjoelding bijvoorbeeld. Gewoon even wat anders!
Leuke nieuwe bewoonster.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
en dit is de sexologin van bb
https://www.clint.be/dame(...)anzinnige-fotoshoot/
SOWquote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
Had toch wel iets sexyers verwacht...quote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
Leuke chickquote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef mario390 het volgende:
maar toch puur een goedele wannabe, lijkt me niet dat je als ouder stel in de sleur op je gemak zit bij haar voor een sessiequote:
Ja dat zal wel hoorbaar zijn maar ik denk niet dat de productie rekening met ons zou houden, dat hebben ze allang bewezen niet te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. hele dag klereherrie op de streams .. gaan ze niet doen. Misschien darten.
heb haar al eerder gezien bij belgische slimste mensquote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef mario390 het volgende:
die is er wel soms in de liveshow donderdag
oh echt?????quote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef mario390 het volgende:
die is er wel soms in de liveshow donderdag
Yup, is er nu drie keer geweest volgens mij, waarvan één tijdens de eerste show.quote:
Op 25 januari (laatste nominatiedag) was het rond 14:45quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Kefke04 het volgende:
Zijn normaal deze nominaties niet rond deze tijd.
Is al meermaals gepost.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
https://bigbrothernederla(...)-gehad-van-de-regie/
ja weet ik,me wondert dat nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
Jep dat zei die, heeft enkel geluk dat Jerrel nog slechter ligt en er een rekening met thomas openstaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Whuzz het volgende:
Zei Matt nu dat hij dacht dat hij er minder goed "bij ligt" dan Mike?
Ja! Mike doet ook moeite wat meer bij de andere aan te sluiten. Matt is het wormvormig aanhangsel van Jill geworden.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Mike ligt beter in de groep, zegt Matt.
Dat heeft ie goed door.
Ik heb het niet nodigquote:Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
maar toch puur een goedele wannabe, lijkt me niet dat je als ouder stel in de sleur op je gemak zit bij haar voor een sessie
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik wilde mijn kind Matthew noemen. Nu heb ik een Matthew ontmoet en nu denk ik van fuck, ehh, no'
Omdat de regie van stream 2 ook de DBK doet dus zodra er iemand in de DBK zit is er geen regie voor stream 2 en krijgen we een soort testbeeld in de vorm van een “streamlock”quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom gebruiken ze die 2e stream 80% van de dag niet. Zo irritant.
dus 1 voor kleding van victoria secret zeg maar (of was je er toen nog niet )quote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, is er nu drie keer geweest volgens mij, waarvan één tijdens de eerste show.
Echt een lekker ding ja
Hij heeft het zelf door, dus doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja! Mike doet ook moeite wat meer bij de andere aan te sluiten. Matt is het wormvormig aanhangsel van Jill geworden.
Ahaaaahquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
pffquote:Op maandag 8 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik wilde mijn kind Matthew noemen. Nu heb ik een Matthew ontmoet en nu denk ik van fuck, ehh, no'
Donkerblond toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:49 schreef mario390 het volgende:
op clint staat dat liese blond is
dat ben ik niet eens ,zijn bruine haren
met en zeer grote wille blond
Gaat hij denk ik niet doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf door, dus doe er wat aan zou ik zeggen.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus die enge Tarrel.. jekkel blijft veilig ?
Tsja.. Deels eigen schuld. Mike besteedt er ook meer aandacht aan om banden aan te halen met meerdere mensen. En hoeft er ook nog eens minder moeite voor te doen, want geen leeftijdskloof met de rest en hij heeft een stuk amicaler karakter.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Mike ligt beter in de groep, zegt Matt.
Dat heeft ie goed door.
Ja en hij negeert de rest ook keihard!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef Whuzz het volgende:
freggel wordt ook totaal door iedereen genegeerd... is al bijna een uur met zijn makeup bezig
Heb het idee dat het meer om wie er naast komt te staan gaat, hij wordt nu ook genegeerd door de vrouwenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus die enge Tarrel.. jekkel blijft veilig ?
allemaal bb mailen krijgt daar ook een waarschuwing voorquote:Op maandag 8 februari 2021 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is nog niet klaar met plamuren
[ afbeelding ]
En Thomas is verlaten door Jill en z'n kloon
Michel heeft bij hem zitten eten straks.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja en hij negeert de rest ook keihard!
in de uitzending zie je hem dit doen terwijl iedereen 1 voor 1 op de dbk zijn naam noemtquote:Op maandag 8 februari 2021 13:52 schreef greysbones het volgende:
krijgt wel veel stream tijd deze tarrel
Michelquote:Op maandag 8 februari 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
julie en matt zitten wel weer aan elkaar geplakt
Als hij nou ook zo opgemaakt daar in die studio had gezeten dan had ik hem geloofdquote:
Julie en Matt? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
julie en michel zitten wel weer aan elkaar geplakt
ff weer inkomen.. dag bijna niet gestreamd en alles zakt wegquote:Op maandag 8 februari 2021 13:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie en Matt? Heb ik wat gemist?
Bedoel je niet Jill? Die zit nu weer bij Thomas.
Edit: Oh, je bedoelde Michel
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Tarrel eigenlijk wel een treffende naam
heb ik niet bedacht was iemand anders,.. bij zijn eerst beeldenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Tarrel eigenlijk wel een treffende naam
Voorlopig is het helaas wel het enige wat ik te zien krijg als ik mijn streams aanzet.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.
Ik noem hem Jekyllquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrol, Tarrel, Tekkel, Freggel, Ferrel, Wegstemmel.
hoor niemand zeggen, ow wat mooi, wat kan jij dat goed, doe jij mij zo ook even, de meiden zijn als de dood dat ze net zo toegetakeld gaan worden als naomiquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoog tijd dat al die opmaak meuk ff int kacheltje wrd gekachelt
jammer joh
alles weg ghu ghu ghu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |