Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik vermoed dat hij wil mee huppelen op de populariteit van michelquote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?
Daar zie ik hem wel voor aan hoor!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij wil mee huppelen op de populariteit van michel
Of misschien vond hij het gewoon prettig dat Michel zo eerlijk tegen hem was gisteren. Michel is niet negatief tegen hem geweest. Soms is het best prettig als iemand eerlijk isquote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?
Iemand deed alsof hij burger was en bleek weerwolf te zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
nog geen slidings geweest de laatste 2 uur?
Dus ze kan goed liegen, dat blijkt maar!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef JimLaFleur het volgende:
Aap uit de mouw: Jill verstopte de trofee
Maar hij voert zijn taak toch prima uit? Tuin is mooi schoonquote:
Dat werkt inderdaad vaak goed maar ik verwacht dat niet, ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij het tegen Mies gaat afleggen als het erop aan komt. Michel deed het wel goed dat gesprek trouwens, bleef heel koel/cool.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Of misschien vond hij het gewoon prettig dat Michel zo eerlijk tegen hem was gisteren. Michel is niet negatief tegen hem geweest. Soms is het best prettig als iemand eerlijk is
Alleen maar slidings van weerwolven...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
nog geen slidings geweest de laatste 2 uur?
Kans voor Matt om punten te scoren, even tekkel afzeiken, is ook wel nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij voert zijn taak toch prima uit? Tuin is mooi schoon
Ja daar is wat gaande, duidelijk dat er iets aan het veranderen is. Maar wat?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
Ik blijf me afvragen wat er gezegd is tussen Juli en Michel. Het lijkt wel of ze elkaar ontwijken. Het is zo'n groot verschil van elkaar opzoeken of bijna expres ontwijken.
Weet 'tie ook is wat werken is hèèquote:Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef Whuzz het volgende:
Lol, Matt, aan het sheeuwschuiven: "Man3"
Ik vind Michel eigenlijk best een leuke kerelquote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad vaak goed maar ik verwacht dat niet, ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij het tegen Mies gaat afleggen als het erop aan komt. Michel deed het wel goed dat gesprek trouwens, bleef heel koel/cool.
Waarschijnlijk werd het te gezellig.. kindjes thuis hequote:Op zondag 7 februari 2021 21:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja daar is wat gaande, duidelijk dat er iets aan het veranderen is. Maar wat?
wat er werd gezegd of gedaan weet ik niet, maar ze maakte volgens mij onlangs een opmerking tegen hem dat haar kinderen ook keken. dus wrs neemt ze daarom afstand?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
Ik blijf me afvragen wat er gezegd is tussen Juli en Michel. Het lijkt wel of ze elkaar ontwijken. Het is zo'n groot verschil van elkaar opzoeken of bijna expres ontwijken.
Is het ook, die kan je best erbij gebruiken in gezelschap.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Michel eigenlijk best een leuke kerel
ja en eenhoorns bestaan ookquote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Of misschien vond hij het gewoon prettig dat Michel zo eerlijk tegen hem was gisteren. Michel is niet negatief tegen hem geweest. Soms is het best prettig als iemand eerlijk is
Ja, ik snap het wel. Maar heb niet een gesprek gehoord. Ik bedoel dat het toch bespreekbaar moet zijn geweest. Je gaat niet alle twee gelijk afstand nemen. Van beste maatjes tot bijna niks.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd het te gezellig.. kindjes thuis he
nou dat maakte ik er niet uit op thomas was aan het vissen wat er is met Jill en vroeg dus ook of het door de troffee kwam meer niet hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef JimLaFleur het volgende:
Aap uit de mouw: Jill verstopte de trofee
quote:
Zullen ze vast hebben gehad, we missen wel vaker mensen die lullen op de streamsquote:Op zondag 7 februari 2021 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Maar heb niet een gesprek gehoord. Ik bedoel dat het toch bespreekbaar moet zijn geweest. Je gaat niet alle twee gelijk afstand nemen. Van beste maatjes tot bijna niks.
dat had jerrel we eens mogen lerenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:45 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Weet 'tie ook is wat werken is hèè
Het is gekomen door die Tekkel. Die kwam binnen en zei er meteen iets over. Daarna heeft ze een gesprek gehad met de psych. Ze was zich opeens heel bewust van hoe het kon overkomen. Daarna nam ze Zoey in vertrouwen en die zoekt ze nu steeds op in plaats van Michel.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja daar is wat gaande, duidelijk dat er iets aan het veranderen is. Maar wat?
Ik vind hem ook wel aardig aan het worden, ik vind alleen dat ijdel-stoere-versier-gedrag wat minder en die machoverhalen. Maar je kan hem er goed bij hebben en hij is wel goed voor de balans, sociaal sterk en vriendelijk. Maar ook wel een 'mannetje' en daar had ik zeker in het begin moeite mee. Zal ook wel jaloezie zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Michel eigenlijk best een leuke kerel
Ja dat ze een afspraak hebben gemaakt van 'we moeten wat afstand gaan nemen anders gaat het fout'.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd het te gezellig.. kindjes thuis he
oh ????? en toen werd je wakkerquote:
Lijkt me ook niet zo lekker naaien als je weet dat je kids het de volgende dag in de aflevering voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:52 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat ze een afspraak hebben gemaakt van 'we moeten wat afstand gaan nemen anders gaat het fout'.
hehe, pappa zit met kindjes de TV show te kijken...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:54 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo lekker naaien als je weet dat je kids het de volgende dag in de aflevering voorgeschoteld krijgen.
ja breur , hij is een goeie hèquote:Op zondag 7 februari 2021 21:56 schreef engine het volgende:
Nick domineert aan de schaaltjes te zien
Dan moet je gewoon niet meedoen in een rls!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:54 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo lekker naaien als je weet dat je kids het de volgende dag in de aflevering voorgeschoteld krijgen.
Joaaa joaaa mannekesquote:Op zondag 7 februari 2021 21:56 schreef engine het volgende:
Nick domineert aan de schaaltjes te zien
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gewoon beter castenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:58 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet meedoen in een rls!
Dacht dat ze duidelijk die grens nooit zouden opzoeken. Maar gezin gaat voor alles.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:54 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Precies, deze mensen hadden allemaal geen idee waar ze werkelijk aan begonnen, maar BB zelf is ook te politiek correct geworden. Da's wel jammer.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle fragmenten van vandaag, het was niet veel soeps helaas ....
Thanks weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gebeurde niet heel veel. Morgen zal dat vast anders zijn
quote:Alle fragmenten van vandaag, het was niet veel soeps helaas ....
Godver. Wéér geen "Julie en Naomi scharen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Weet iemand hoe het nou concreet zit met die Julie, het stond mij bij dat ze ook gewoon een vriend op de bank heeft zitten..quote:Op zondag 7 februari 2021 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze duidelijk die grens nooit zouden opzoeken. Maar gezin gaat voor alles.
Ja. En kindjes.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:06 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het nou concreet zit met die Julie, het stond mij bij dat ze ook gewoon een vriend op de bank heeft zitten..
Naomi in de sneeuw was wel cutequote:Op zondag 7 februari 2021 22:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Godver. Wéér geen "Julie en Naomi scharen"
shit zit ik stomme pokeren te kijkenquote:
Nee dat was vanmiddagquote:Op zondag 7 februari 2021 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit zit ik stomme pokeren te kijken
Dat is deze:quote:
Jaa lief hequote:
Helaas zijn er mensen die het wel snappen en zeggen dat het geen goed idee isquote:Op zondag 7 februari 2021 22:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou gaat doe lul van een ferrel water gooien buiten hoe dom kan je zijn
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef rinardo het volgende:
Buurman even gevraagd voor hulp, zo zielig dat hij alleen bezig was
[ link | afbeelding ]
Sinds Matt er is, is Thomas veel fysieker geworden met Jill. Toch misschien de concurrentie die hij voelt. Ik zag ‘m dit vorige week niet zo doen.quote:
O net gemist danquote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helaas zijn er mensen die het wel snappen en zeggen dat het geen goed idee is
oja dat heb ik gezien vanmiddag ik dacht nuquote:Op zondag 7 februari 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat was vanmiddagMaar terug kijken want heel schattig
waarom wil ze nog meer achterbakse leugenaars op deze wereld ?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill tegen Thomas:"Ik hoop dat er meer mensen zoals jij op de wereld zijn".
ojee matt is ook weer binnenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds Matt er is, is Thomas veel fysieker geworden met Jill. Toch misschien de concurrentie die hij voelt. Ik zag ‘m dit vorige week niet zo doen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef rinardo het volgende:
Buurman even gevraagd voor hulp, zo zielig dat hij alleen bezig was
[ link | afbeelding ]
Thomas: uw mama zal fier op uw zijnquote:
geloof dat ze het net wel over bij elkaar langskomen hebben thomas zei altijd het is een directe verbinding Amsterdam naar bredaquote:Op zondag 7 februari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vriendschappelijke band gehad met iemand. Was een paar maanden later wel m'n vriendin.
Met andere woorden: ''Ik wil je vriendin wel zijn, maar je bent te lelijk voor mij''quote:Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:19 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik wil je vriendin wel zijn, maar je bent te lelijk voor mij
Ervaring genoeg zou je zeggenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Tekkel kan toch zelf wel even een klysmaatje zetten?
Ja daar hadden ze het wel overquote:Op zondag 7 februari 2021 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat ze het net wel over bij elkaar langskomen hebben thomas zei altijd het is een directe verbinding Amsterdam naar breda
Jill heeft toch gezegd dat ze ADHD heeft, en ze associeert vaak met woorden als ik het hier zo lees:quote:Op zondag 7 februari 2021 22:18 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Thomas: uw mama zal fier op uw zijn
Jill: vier? Waarom niet vijf?!
Thomas: Fier, F I E R
Jill: F I J F
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
Ik heb veel respect voor de jongeren in dit huis, veel ouderen die vergeten zijn hoe ze zelf waren op die leeftijd. Matt, doet heel veel voor zijn familie, Jill liefdevol voor haar opa en oma en Thomas hoe die vriendschappelijk voor Jill zorgt toppertjes <3 <3
Ik woonde op mezelf met 20. Huis verbouwd, fulltime baan, wedstrijddansen en huishouden. Watjes zijn het, behalve Matt.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
Ik heb veel respect voor de jongeren in dit huis, veel ouderen die vergeten zijn hoe ze zelf waren op die leeftijd. Matt, doet heel veel voor zijn familie, Jill liefdevol voor haar opa en oma en Thomas hoe die vriendschappelijk voor Jill zorgt toppertjes <3 <3
"Hallo? Hallloooo? Oh. jullie zijn er nogquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat hier serieus nog wel een beetje wat kan gaan groeien. Thomas geeft Jill ook steeds vaker een complimentjequote:Op zondag 7 februari 2021 22:11 schreef engine het volgende:
Zijn Thomas en Jill zichzelf niet een beetje voor de gek aan het houden?![]()
klopt, ik herken mijn zoon van 25 zo erg hier in !!!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jill heeft toch gezegd dat ze ADHD heeft, en ze associeert vaak met woorden als ik het hier zo lees:
associatief denken. In de omgang met ander mensen leidt dat tot druk en overdreven gedrag. In de omgang met de drijfveren in de wil leidt het tot impulsiviteit. De andere symptomen van AD(H)D kunnen worden teruggebracht tot deze centrale drie kenmerken.
Ik woonde op mijzelf met 17. Niks verbouwd (want gehuurd), studeren, wedstrijddansen en ... uh... "huishouden".quote:Op zondag 7 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik woonde op mezelf met 20. Huis verbouwd, fulltime baan, wedstrijddansen en huishouden. Watjes zijn het, behalve Matt.
eerlijk van jequote:Op zondag 7 februari 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja daar heb je zeker gelijk in. Ik merk dat ik het zelf soms vergeet en ook wel een beetje hard oordeel.
Levert ook veel humor op maar dat moet je willen zien. Ik heb een schoondochter en die gaat dan ook zo snel met woorden, dan lijkt het dom of naïef maar er zit een partij humor in en taalkennisquote:Op zondag 7 februari 2021 22:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik herken mijn zoon van 25 zo erg hier in !!!
raap me opquote:
Van Andrea kon ik het hebben.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoey doet mij als type speler aan Andrea denken in Utopia. Zelfde gedrag/attitude.
Zit ik weerquote:
Dat bedoel ik. Jill is iets teveel gepamperd thuis.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik woonde op mijzelf met 17. Niks verbouwd (want gehuurd), studeren, wedstrijddansen en ... uh... "huishouden".
zo woonde ik op me 18de samen werkte fulltime en dan savonds huishouden nog regelen koken en allesquote:Op zondag 7 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik woonde op mezelf met 20. Huis verbouwd, fulltime baan, wedstrijddansen en huishouden. Watjes zijn het, behalve Matt.
Awhquote:Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey BACK OFF lady! Ik had hem alquote:
Gifje?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:32 schreef Benny het volgende:
Jill was aan het springen terwijl ze haar borsten aan het wassen was. Die dienstdoende camerabesturende stagiar had het door en ging meteen inzoomen
dat is wel iets van net na de oorlogquote:
waarover nou weer?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:32 schreef Benny het volgende:
Jill was aan het springen terwijl ze haar borsten aan het wassen was. Die dienstdoende camerabesturende stagiar had het door en ging meteen inzoomen
Kon het niet precies verstaan... was gemompel in de voorraadkamer tegen Noom. Was wel duidelijk dat het geroddel was, maar hoorde niet wie. "En die dit en zo en iek kan da ag nie habben eh!"quote:
OMG EEN HALVE TEPELquote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeps een miniscuul tepelgate gevalletje
Die kop erbijquote:Op zondag 7 februari 2021 22:38 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Op bed je tanden poetsen. Heel gewoon
Oeioeioei, kwestie van tijd voordat de Jill-haters hier haar weer als hoer neerzetten!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat bedoel ik, ik wilde het niet voor mezelf houdenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMG EEN HALVE TEPEL
Zo ver zijn we sinds Theo niet meer gekomen!
dat vind ik zo raar he staan ze apart gaan ze nog fluisteren, net zoals ze samen in slaapkamer zijn komop dan is fluisteren toch niet nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kon het niet precies verstaan... was gemompel in de voorraadkamer tegen Noom. Was wel duidelijk dat het geroddel was, maar hoorde niet wie. "En die dit en zo en iek kan da ag nie habben eh!"
Ik ook niet, gebruik het niet veel maar weet wel wat het betekent en soms hoor je het ook nog van andere.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Gebruikelijker onder de rivieren en daar komt ze niet vandaan.
schijt aan jowi maar die maakte de badkamers heel goed schoon, is volgens mijn niet meer gebeurd sinds hij weg isquote:
Put some oil in my lamp, keep it burning....quote:
Lekker eerlijk tegenover de rest!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
als ik een paar tieten mocht aanraken daar, dan zou ik die van jill betasten
Ja, de kleding van de kringloop,quote:Op zondag 7 februari 2021 22:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kleding die ze stal en onder haar bed had.....en maar blijven ontkennen.![]()
Oh ja,quote:Op zondag 7 februari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Put some oil in my lamp, keep it burning....
dat zie je bijnahquote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou die kan wel in scanmanquote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil vooral weten op welke stream dit te zien zou zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
Niet die Andrea. Andrea uit Utopia 2.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Put some oil in my lamp, keep it burning....
O, dat heb ik niet gevolgd. Kon ik niet meer opbrengen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet die Andrea. Andrea uit Utopia 2.
wie is julie?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lekker eerlijk tegenover de rest!
Waarom niet die van Julie? Of Thomas?
lindaquote:
Ik ook, die zijn lekker puur natuur.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
Thomas had het gisteren of zo...had zich ingezeept om zich te scheren en bedacht dat hij liever zijn shirt uit wilde doen zodat die niet nat werd en vies.....grote hoofd door kleine hals in shirt ging niet goed.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
had je erder nachgedacht dat je pullover afdoen moet
Die van Thomas ookquote:Op zondag 7 februari 2021 22:44 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook, die zijn lekker puur natuur.
Die van Thomas ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heeft neppe he. die van jill zijn lekker zacht denk ik
Weet ik maar die van Naomi zullen toch ook wel zacht zijn...hoop ik..denk ik..quote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die mag jijquote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik maar die van Naomi zullen toch ook wel zacht zijn...hoop ik..denk ik..
Paptietjesquote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill denkt dat de mensen van de redactie ook de camera's bedienen.![]()
Diezelfde vader die nu een vriendin heeft die van Zoey haar leeftijd is?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:49 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ook goed. Ik hou wel van stevige mannen.
Echt......die vader die altijd ruzie zocht met haar moeder zelf toen ze gescheiden waren en in drie huizen verder ging wonen om zijn ex te stalken.quote:
dominee betekent zeker niet dat je heilig bentquote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt......die vader die altijd ruzie zocht met haar moeder zelf toen ze gescheiden waren en in drie huizen verder ging wonen om zijn ex te stalken.
Dat blijkt.....quote:Op zondag 7 februari 2021 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
dominee betekent zeker niet dat je heilig bent
ze zijn hem heus niet vergeten hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 22:53 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel houd zich wel duidelijk rustiger dan eerst. Die zal inderdaad wel de wind van voren hebben gehad van BB...
Reïncarnatie van Anne Frank.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
jeetje, wat ziet die er slecht uit, wat een wallen
Zou contractbreuk zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Snap die cameravoering niet zo goed in deze BB. Het is allemaal wel erg preuts. Doe af en toe eens een shotje van een seconde of wat van de cams bovenin het plafond van de douchecellen, dat hoeft niet eens frontaal. Al is het alleen al voor de TV uitzending want waarom het programma uitzenden om 21.30 uur terwijl er verder geen explicite beelden in zitten. Het mag echt wel wat meer peper hoor. Het is nu teveel spruitjes...
Inderdaad, die heeft wel wat slaap nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
jeetje, wat ziet die er slecht uit, wat een wallen
Dat mag simpelweg nietquote:
Dat is onzin, dat is expliciet het hebben van sex. Dat is een lousy shotje van een borst, of tepel of zelfs van bovenaf niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag simpelweg nietOf ze moeten duimpjes opsteken.
Filmen onder de douche tijdens het 'gewone' douchen. Daan heeft gezegd dat in het contract staat dat ze dat niet mogen filmen. Pas als je met z'n 2en in 3en douchehok gaat staan bvquote:
Dan heeft Daan haar contract niet goed doorgelezen, of wens, vader, gedachten want dat staat er echt niet zo in.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Filmen onder de douche tijdens het 'gewone' douchen. Daan heeft gezegd dat in het contract staat dat ze dat niet mogen filmen. Pas als je met z'n 2en in 3en douchehok gaat staan bv
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat is expliciet het hebben van sex. Dat is een lousy shotje van een borst, of tepel of zelfs van bovenaf niet.
Het is heel simpel hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Filmen onder de douche tijdens het 'gewone' douchen. Daan heeft gezegd dat in het contract staat dat ze dat niet mogen filmen. Pas als je met z'n 2en in 3en douchehok gaat staan bv
Ja sorry, ik neem aan dat je het me niet kwalijk neemt dat ik jouw woord daar niet op vertrouw.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft Daan haar contract niet goed doorgelezen want dat staat er echt niet zo in.
Hoorde vanmiddag Liese (dacht dat zij het was) vertellen dat ze normaal gesproken niemand naakt laten zien in de douches tenzij iemand gewoon zelf naakt uit het douchehokje zou lopen bijvoorbeeld, dan wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag simpelweg nietOf ze moeten duimpjes opsteken.
dit heeft Geraldine gezegd in een promo filmpjequote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb het al meerdere mensen horen zeggen dus staat er vast in, maar goed.. ik zou toch die glazen bol laten checkenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft Daan haar contract niet goed doorgelezen want dat staat er echt niet zo in.
Maar dat is toch ook zo? Snap niet zo goed dat iemand dit nu gaat tegensprekenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:01 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hoorde vanmiddag Liese (dacht dat zij het was) vertellen dat ze normaal gesproken niemand naakt laten zien in de douches tenzij iemand gewoon zelf naakt uit het douchehokje zou lopen bijvoorbeeld, dan wel.
Ik geloof er geen jota van en als de kijkcijfers verder zakken, gaan ze het met dit soort trucjes echt wel up spicen hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb het al meerdere mensen horen zeggen dus staat er vast in, maar goed.. ik zou toch die glazen bol laten checken
Ja, was hier:quote:Op zondag 7 februari 2021 23:01 schreef TheRacingElf het volgende:
Hoorde vanmiddag Liese (dacht dat zij het was) vertellen dat ze normaal gesproken niemand naakt laten zien in de douches tenzij iemand gewoon zelf naakt uit het douchehokje zou lopen bijvoorbeeld, dan wel.
We kijken al weken naar de streams en er is nog geen shot te zien geweest van iemand naakt die er niet zelf voor gekozen heeft....Jij denkt dat ze dat nog gaan doen?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen jota van en als de kijkcijfers verder zakken, gaan ze het met dit soort trucjes echt wel up spicen hoor.
Ik sluit niets uit.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
We kijken al weken naar de streams en er is nog geen shot te zien geweest van iemand naakt die er niet zelf voor gekozen heeft....Jij denkt dat ze dat nog gaan doen?
Dude, je weet vast dat het veel eenvoudiger is om tieten te kijken op het net.. de kijkcijfers zullen alleen maar meer gaan dalen als het een (nep)tietenshow wordtquote:Op zondag 7 februari 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen jota van en als de kijkcijfers verder zakken, gaan ze het met dit soort trucjes echt wel up spicen hoor.
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:04 schreef odie22 het volgende:
als die domme koe nou gewoon die piercings uitdoet
Breaking: hij ligt er inmiddels ook naast.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen ligt Thomas naast Jill. Maar daar kan Matt nog wel tussen....oh wacht...
Dan kijk je echt het verkeerde programma. Ik sluit het wel uit. Gaat nooit gebeuren.quote:
Ik kijk het goede programma vriendelijke vrind. En jij weet niet hoe TV werkt.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dan kijk je echt het verkeerde programma. Ik sluit het wel uit. Gaat nooit gebeuren.
Zag je hoe die eerst ongeveer half op Jill dook? Dombo Mattquote:Op zondag 7 februari 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Breaking: hij ligt er inmiddels ook naast.
quote:
Dat zeg jij graag tegen iedereen hequote:Op zondag 7 februari 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik kijk het goede programma vriendelijke vrind. En jij weet niet hoe TV werkt.
Dat had je weer gehoord van diezelfde waarvan je de naam niet mocht noemen die zei dat....... je weet het nog wel zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft Daan haar contract niet goed doorgelezen, of wens, vader, gedachten want dat staat er echt niet zo in.
Het zijn ook net mensenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Diezelfde vader die nu een vriendin heeft die van Zoey haar leeftijd is?
Ook maar amputeren!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is er met het oor van Naomi? Liese moest er net cortison zalf opdoen
Kapotgeschoten door Jowiquote:Op zondag 7 februari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij is Theo de enige geweest die in de badkamer provocerend met zijn zaakje heeft staan zwaaien net voordat hij er uit stapte. Maar over het algemeen leveren die beelden echt geen extra tv kijkers op. Zelfs een tepel hier of daar red dat nog niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
We kijken al weken naar de streams en er is nog geen shot te zien geweest van iemand naakt die er niet zelf voor gekozen heeft....Jij denkt dat ze dat nog gaan doen?
Zal wel iets met die piercings te maken hebben, infectie ?... verder 0 verstand van piercingsquote:Op zondag 7 februari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Beetje teleurstellend inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja maar hij zit niet vaak aan zn boobs he
man manquote:Op zondag 7 februari 2021 22:56 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
doet zeer aan je ogen dat wit
Het is onmogelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 23:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Volgens mij is Theo de enige geweest die in de badkamer provocerend met zijn zaakje heeft staan zwaaien net voordat hij er uit stapte. Maar over het algemeen leveren die beelden echt geen extra tv kijkers op. Zelfs een tepel hier of daar red dat nog niet.
ja verbaasde mij ook. Geeft wel aan dat hij dat nu niet weer zou doen. Viel hem toch tegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Patje heeft zich opgeofferd voor Julie???, zijn woorden
Heeft die wel gelijk in.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja verbaasde mij ook. Geeft wel aan dat hij dat nu niet weer zou doen. Viel hem toch tegen.
Zegt dat de NL-ers eerst complotten maakten, dat de belgen dat nu hebben overgenomen en dat "de vier dames" nu aan de macht zijn.
theo was aan het douchen en iedereen moest snel naar de woonkamer of gameroom komen, toen had hij er denk ik niet zo snel aan gedacht dat hij in beeld was , theo heeft wel een keer snachts met zijn zaakje lopen zwaaien, maar daar konden we niks van zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Volgens mij is Theo de enige geweest die in de badkamer provocerend met zijn zaakje heeft staan zwaaien net voordat hij er uit stapte. Maar over het algemeen leveren die beelden echt geen extra tv kijkers op. Zelfs een tepel hier of daar red dat nog niet.
Dat zou wel het tv moment worden danquote:Op zondag 7 februari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
Patje denkt volgende week Jill en Thomas op de nominatiebank.
Welnee, die sukkeltjes spelen hun spel geweldig .."Sterke Spelers" moeten er zogenaamd uit... niemand stemt op brave huisdierenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
Patje denkt volgende week Jill en Thomas op de nominatiebank.
Vraag me alleen af of BB dat verzorgd heeft want is echt volgens mij nieuwe nog niet gezien namelijk eerderquote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja staat hem een stuk beter dan die te weide kleding
quote:
Tuurlijk, gaat nergens over.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Kroepoek verhaal is dus behoorlijke BS van zoey
Uhuhquote:Op zondag 7 februari 2021 23:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Kroepoek verhaal is dus behoorlijke BS van zoey
Nick en Michel verstopten de kroepoek zodat er niet zomaar van gesnackt kan worden.quote:
Volgens mij heeft hij dat overhemd al eerder aan gehad, de broek is nieuw. Het is geen setje.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja staat hem een stuk beter dan die te weide kleding
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nick en Michel verstopten de kroepoek zodat er niet zomaar van gesnackt kan worden.
Dat is slecht gevallen bij Zoey.
Niet eens verstopt,gewoon apart gelegd.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nick en Michel verstopten de kroepoek zodat er niet zomaar van gesnackt kan worden.
dat verzon hij toch, hij stond onder de douchequote:Op zondag 7 februari 2021 23:24 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft in de DBK aan Nick verteld wie z'n trofee gestolen had. Nick is verguld en zegt dat de daders nog anderhalf uur hebben om zich te melden, maar dat hij weer om wie het gaat.
Niet verstopt, maar apart gelegd van de snacks omdat ze het bij het avondeten wilden gebruiken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |