abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197879319
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dat wat tot vorig jaar normaal was nu wordt weggezet als asociaal gedrag.
Er is dan ook wel iets veranderd ten opzichte van vorig jaar dacht ik.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 7 februari 2021 @ 21:14:37 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197879322
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat zeker, en we moeten ook zorgen dat het de kwetsbaren onder ons niet raakt. Maar dus als er een virus heerst dan moeten we maar handhavend optreden tegen kinderen die buiten aan het spelen zijn, en sneeuwballen gooien. Kom op zeg...

Alle ratio is compleet kwijt, ze slaan echt compleet door.
Ik was sarcastisch, ben het helemaal met je eens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197879337
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat zeker, en we moeten ook zorgen dat het de kwetsbaren onder ons niet raakt. Maar dus als er een virus heerst dan moeten we maar handhavend optreden tegen kinderen die buiten aan het spelen zijn, en sneeuwballen gooien. Kom op zeg...

Alle ratio is compleet kwijt, ze slaan echt compleet door.
Bron?
In Southern Sun
pi_197879344
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja. Waar Nederland tijdens de eerste golf nog het imago had om geen onnodige regels te hebben horen we inmiddels thuis in het rijtje wappielanden, waar alles gereguleerd moet worden.
pi_197879345
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat staan we toe?
Wie slaapt in een democratie wordt wakker in een dictatuur. Blijf vooral de maatregelen accepteren, denkend dat het wel weer overwaait na vaccinatie. ^O^
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197879349
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja. Waar Nederland tijdens de eerste golf nog het imago had om geen onnodige regels te hebben horen we inmiddels thuis in het rijtje wappielanden, waar alles gereguleerd moet worden.
Oh, heeft hij het over vorig jaar als in na maart?
In Southern Sun
pi_197879359
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat betekent schijnbaar dat we werkelijk de meest debiele maatregelen aan laten smeren zonder enige vorm van ratio.
pi_197879362
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wie slaapt in een democratie wordt wakker in een dictatuur. Blijf vooral de maatregelen accepteren, denkend dat het wel weer overwaait na vaccinatie. ^O^
Doe ik zeker. Hoef ik alleen niet iedere dag obsessief dertig keer te herhalen.
In Southern Sun
pi_197879374
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dat betekent schijnbaar dat we werkelijk de meest debiele maatregelen aan laten smeren zonder enige vorm van ratio.
Zoals?
In Southern Sun
pi_197879375
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het over ervoor had. Zoals vorig jaar maart had ik in elk geval wat makkelijker kunnen accepteren :)
pi_197879378
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op je complottheorieën maar hierin kan ik je wel volgen. Het is echt absurd wat er over ons uitgestort wordt en we staan het nog massaal toe ook.
Ik ben ook niet van de complotten of überhaupt revolutionair ingesteld. Maar ik denk inderdaad ook dat het tijd is voor een krachtig tegensignaal. De 'witte jassen maffia' houdt ons land gegijzeld, de belangen van grote groepen Nederlanders worden genegeerd. Het is zwart-wit denken, alles of niets. De compromissen die Nederland zo mooi maken moeten terug, ook op dit dossier. Ik pleit niet voor afschaffing van de anderhalve meter en ook niet voor volle stadions volgende week. Maar er moet echt iets van ademruimte komen.

De grote vraag is hoe je dat doet, want ik heb geen enkele zin om geassocieerd te worden met Viruswaarheid, Wybren van Haga of die stenengooiers op het Museumplein.
zie email 27 oktober
pi_197879388
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee en dat weet je best.
pi_197879412
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nee en dat weet je best.
Ik twijfelde door zijn post. Doe maar kalm hoor :').
In Southern Sun
pi_197879427
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik ben wel tot inzien gekomen en ik begrijp zelfs nu beter hoe iets toch zo vreselijk mis heeft kunnen gaan in Europa in de (recente) geschiedenis. Je kan mensen van alles wijs maken en vertonen dan eng gedrag. Ook nu verklikken genoeg mensen onschuldige verjaardagsfeestjes.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197879430
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zoals?
De avondklok. Arguably de zwaarste inperking van burgerlijke vrijheden zonder onderbouwing die verder gaat dan "minder contacten zijn altijd goed".

Wat doet deze maatregel? Is deze maatregel noodzakelijk? Waarom juist deze maatregel? Toch drie vrij elementaire vragen waar geen of heel beperkt antwoord op is. Ik vind dat zorgelijk, het gaat hier niet om een mondkapjesplicht ofzo.
zie email 27 oktober
pi_197879448
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De avondklok. Arguably de zwaarste inperking van burgerlijke vrijheden zonder onderbouwing die verder gaat dan "minder contacten zijn altijd goed".

Wat doet deze maatregel? Is deze maatregel noodzakelijk? Waarom juist deze maatregel? Toch drie vrij elementaire vragen waar geen of heel beperkt antwoord op is. Ik vind dat zorgelijk, het gaat hier niet om een mondkapjesplicht ofzo.
Avondklok kun je prima je vraagtekens bij zetten inderdaad. Over de inperking kun je discussiëren.

Nu de andere 'absurde en debiele maatregelen zonder enige vorm van ratio' nog.
In Southern Sun
pi_197879462
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik ben wel tot inzien gekomen en ik begrijp zelfs nu beter hoe iets toch zo vreselijk mis heeft kunnen gaan in Europa in de (recente) geschiedenis. Je kan mensen van alles wijs maken en vertonen dan eng gedrag. Ook nu verklikken genoeg mensen onschuldige verjaardagsfeestjes.
:)

baas
pi_197879473
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Avondklok kun je prima je vraagtekens bij zetten inderdaad. Over de inperking kun je discussiëren.

daar hoort huisarrest vanaf 21:00 in jouw boekje niet bij?
  zondag 7 februari 2021 @ 21:24:10 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197879477
quote:

[..]

Sluiten van winkels, sluiten van scholen, verbod om buiten met meer dan 2 mensen bij elkaar te zijn, verbod op georganiseerde sportactiviteiten in de buitenlucht. Verbod op alcoholverkoop na acht uur. Gekleurde hesjes voor basisschoolkinderen. Sneeuwballengooiprotocollen. Hoeveel wil je er hebben?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197879484
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

daar hoort huisarrest vanaf 21:00 in jouw boekje niet bij?
Er staat dan ook andere.
In Southern Sun
pi_197879494
quote:

[..]

Het grootste probleem bij de avondklok vind ik misschien nog wel dat de avondklok nu gebruikt wordt als hét wondermiddel, en daarom nu zeer waarschijnlijk weer verlengd gaat worden.

Nog los van het feit dat geen enkel land nog duidelijke effecten heeft kunnen produceren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197879522
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Sluiten van winkels, sluiten van scholen, verbod om buiten met meer dan 2 mensen bij elkaar te zijn, verbod op georganiseerde sportactiviteiten in de buitenlucht. Verbod op alcoholverkoop na acht uur. Gekleurde hesjes voor basisschoolkinderen. Sneeuwballengooiprotocollen. Hoeveel wil je er hebben?
Dit lijken me grotendeels nou niet bepaald absurde en debiele maatregelen. En sommige dingen zijn niet eens een maatregel.
In Southern Sun
pi_197879523
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik durf daar de mondkapjesplicht ook nog wel tussen te zetten waarvoor ieder wetenschappelijk bewijs ontbreekt.
pi_197879548
quote:

[..]

Hoe veel coronabesmettingen zouden er al voorkomen zijn doordat ik na 20 uur geen bier meer mag kopen?
zie email 27 oktober
pi_197879558
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:25 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het grootste probleem bij de avondklok vind ik misschien nog wel dat de avondklok nu gebruikt wordt als hét wondermiddel, en daarom nu zeer waarschijnlijk weer verlengd gaat worden.

Nog los van het feit dat geen enkel land nog duidelijke effecten heeft kunnen produceren.
Oh is dat zo? Volgens mij wordt dat alleen hier vaak gesuggereerd.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')