Erboven zelfs!quote:
Denk dat het een veredelde trainingsrit was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:00 schreef VoMy het volgende:
Dit is toch wel erg slecht van Pedersen. Tekst en uitleg graag.
Wacht maar tot Roest straks keihard instort na 3km.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef BasEnAad het volgende:
"De man met de hamer" hoor je ook niet vaak meer.
En dan de wederopstanding en alsnog 1e worden hequote:Op donderdag 11 februari 2021 17:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wacht maar tot Roest straks keihard instort na 3km.
Het mondkapje verbloemd zijn irritante hoofd niet eensquote:
Of hij mocht niet harder van Jillert omdat die hoopt op een marathon op natuurijsquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:59 schreef ijs_beer het volgende:
De sleet zit er toch wel op bij Jorrit.
Roest die grandioos op een hoop gaat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Wel duidelijk dat de omstandigheden qua luchtdruk echt wel uitmaken dus. Niet dat het draaien van de luchtstromen standaard voor recordtijden zorgt
Mwoa hij mag best wel een wereldtitel pakken hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Roest die grandioos op een hoop gaat zou ik ook niet erg vinden.
Dat heeft hij gekopieerd van Pedersenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Overkomt m vaker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Wel duidelijk dat de omstandigheden qua luchtdruk echt wel uitmaken dus. Niet dat het draaien van de luchtstromen standaard voor recordtijden zorgt
Maar dat linkerarmpje, dat kan toch niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa hij mag best wel een wereldtitel pakken hoor.
olang hij geen cola tgenkomt komt het goed met Roestquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of hij heeft wind nu enorm mee anders vrees ik voor een enorme plof
Schaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |