Voornamelijk meer representatie in de kamer. Verder vrij goede standpunten op sociaal-politiek levelquote:Op zondag 7 februari 2021 15:26 schreef Näsenbar het volgende:
Zou je ons kunnen uitleggen waarom jij BIJ1 stemt?
Meer representatie van wat?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voornamelijk meer representatie in de kamer. Verder vrij goede standpunten op sociaal-politiek level
De nodige rechten voor bijvoorbeeld mensen met een handicap, het hyperactief bestrijden van het glazen plafond voor vrouwen en als enige partij een normaal standpunt op sekswerk, want sekswerk = werk o.a.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Meer representatie van wat?
En welke goede standpunten hebben ze op sociaal-politiek niveau vind jij? Wat ik zie in het partijprogramma dat de belangrijkste speerpunten gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid zijn
Geef eens een voorbeeld?quote:, maar hoe strookt dit dan met bijvoorbeeld de topics die je vaak opent waarin mensen op basis van nationaliteit, uiterlijke kenmerken of bepaalde voorkeuren worden veroordeeld en geridiculiseerd?
KLB / Dikke mensen die auto/scooter/motor rijdenquote:
Ik hoop juist wel dat Sylvana de kamer in gaat voor de lolz. Daarom stem ik ook op haar.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Als die Sylvana in de kamer komt dan is dat het failliet van het Nederlandse partijstelsel. Zo'n clown heeft niks te zoeken in de tweede kamer, ongeacht hoeveel stemmen ze krijgt. Die is nog erger dan Baudet, Wilders en die engnekken van Denk bij elkaar.
Maar je zal zien dat zij en dat serpent van Doorn allebei genoeg stemmen van extremisten bij elkaar schrapen om de kamer te bevuilen met hun non-stop hate speech.
Bij jouw ook al? Ik heb weer een half jaar gekregen, even dickpick dmen naar Yvonne.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:41 schreef Questular het volgende:
Best een vervelende manier om erachter te komen dat je fok abonnement is afgelopen. Was heerlijk zonder de teksten van de meest achterlijke user op fok (wat best knap is).
We proberen TS te bekeren tot Lijst Henk Krol, snap dat danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mensen die nog steeds met de grootste troll van dit forum discussies over dit soort onderwerpen aangaan, alleen om zichzelf te bevestigen, in hun eigen domme standpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |