Eens een lul, altijd een lulquote:Op zondag 7 februari 2021 14:35 schreef waxmask het volgende:
jer rel is ook in deze cos nog steeds een lul
het lotquote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef Toweler het volgende:
Wie heeft bepaald wie met wie vast gebonden worden?
Nietquote:
Ik zou d'r graag een keertje... uh... dat ja. Maar dan moet er vrees ik wel een hand over d'r mond of het wordt ruzie met de buren...quote:
Morgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef Whuzz het volgende:
Welke dag is nomineren? Dinsdag? Of maandag?
Mooi. Dat de stemmen maar vast binnen mogen zijnquote:
Maandagmiddag nomineren. Dinsdagavond bekendmaking.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef Whuzz het volgende:
Welke dag is nomineren? Dinsdag? Of maandag?
en wanneer gaat dat gebeuren?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou d'r graag een keertje... uh... dat ja. Maar dan moet er vrees ik wel een hand over d'r mond of het wordt ruzie met de buren...
Sowieso... met zwemkleding in een saunaquote:
Arme Mattquote:Op zondag 7 februari 2021 14:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
geen idee, maar ocharme naomi en liese
Naomi met Ferell
Liese met Matt
Heb voor het eerst medelijden met Naomi en Liesequote:Op zondag 7 februari 2021 14:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Naomi met Ferell
Liese met Matt
Even stoer doen die halfnaakte Mies in de sneeuw, bij de mariniers natuurlijk naakt in de kou geslapen onder een zelf geschoten ijsbeer en die voorts uitgehold...quote:
naomi met 2 personenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Naomi met Ferell
Liese met Matt
Een Tauntaun.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Even stoer doen die halfnaakte Mies in de sneeuw, bij de mariniers natuurlijk naakt in de kou geslapen onder een zelf geschoten ijsbeer en die voorts uitgehold...
Ook pas nadat Naomie in de sneeuw gelegen had, moest hij natuurlijk ook even stoer doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Even stoer doen die halfnaakte Mies in de sneeuw, bij de mariniers natuurlijk naakt in de kou geslapen onder een zelf geschoten ijsbeer en die voorts uitgehold...
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Top huismeester , goed gekozen![]()
Nee, was afgesproken, Maar Michel ging eerst de vloer drogen. Dus niks stoer. Wist ook van te voren dat hij niet kon rollen met enkel een handdoek om. Hadden van te voren flinke lol om. Dat in de sneeuw rollen nu niet de tijd was om te showen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook pas nadat Naomie in de sneeuw gelegen had, moest hij natuurlijk ook even stoer doen.
En terecht ook van 'm. Zou niet aan zo'n walgelijke gast vastgekoopt willen zitten.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:28 schreef engine het volgende:
Nick gaat niet meedoen als hij aan jerrel geknoopt wordt
ik weet niet maar de andere deden ook niet heel veelquote:Op zondag 7 februari 2021 14:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill is verlorenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet maar de andere deden ook niet heel veel
Hij moet zich niet aanstellen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En terecht ook van 'm. Zou niet aan zo'n walgelijke gast vastgekoopt willen zitten.
Dat is zo, Naomi, Liese en Nick hebben een week lang alleen maar gestaanquote:Op zondag 7 februari 2021 14:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is sarcasme he ??quote:Op zondag 7 februari 2021 14:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat is zo, Naomi, Liese en Nick hebben een week lang alleen maar gestaan
Haha watquote:Op zondag 7 februari 2021 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vraagt of Jill moe is, omdat ze al een uur geen dansje of iets geks geeft gedaan. Jill gelijk op de bank twerken..
*zucht*
mooi dan begin ik je beetje te leren kennen hahahaquote:
Hij zei ook "Ik heb nog liever de straf en iedereen voor dat ik ga plassen een hyfive geven. Dan de opdracht met Jerrel aan de lijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet aanstellen.
Maar ik zie uit naar de confrontatie
Echt een kindquote:Op zondag 7 februari 2021 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vraagt of Jill moe is, omdat ze al een uur geen dansje of iets geks geeft gedaan. Jill gelijk op de bank twerken..
*zucht*
Naomi is een cockblocker.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zei ook "Ik heb nog liever de straf en iedereen voor dat ik ga plassen een hyfive geven. Dan de opdracht met Jerrel aan de lijn.
Naomi wil zelf een cockquote:Op zondag 7 februari 2021 14:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naomi is een cockblocker.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wtf meen je diequote:Op zondag 7 februari 2021 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boert die gozer weer in Jill haar gezicht
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon weer een boer in haar gezicht .. wat een lul
2 SECONDEN verschilquote:
Liese heeft door een bazenactie drie onverlaten weggespeeld. Alleen daarom verdient ze al te winnen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat is zo, Naomi, Liese en Nick hebben een week lang alleen maar gestaan
wie is dat??quote:Op zondag 7 februari 2021 14:57 schreef jameshond7 het volgende:
Is Abid in dat huis voor een gastoptreden ofzo haha
Wat wil ik die gozer graag door dat huis heen yeetenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
denkt zo leuk te zijn zeker jill moet het eens tegen iemand zeggenquote:
Zo'n gast uit Pakistan wiern foto vaak door een user op FOK! wordt gepost. Die lijkt qua uiterlijk op mikequote:
BDSM? Goed plan. Ik zou die Ferret met een zweep slaan tot-ie het lekker ging vinden.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks BDSM sessie van huismeesteres Jill iedereen aan elkaar vast gebonden
Hij lijkt er wel echt opquote:Op zondag 7 februari 2021 14:57 schreef jameshond7 het volgende:
Is Abid in dat huis voor een gastoptreden ofzo haha
Wat ik nog raarder vind is dat ze het toelaatquote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zo'n uit Pakistan wielen foto vaak door een user op FOK! wordt gepost. Die lijkt kwa uiterlijk op mike
Alles voor de aandacht.quote:
ja ook totaal niet te rijmen met vorige week, met allerlei taken om de sfeer te verbeteren om er dan weer zo een figuur in steken, wacht tot dinsdag als ie hoort dat ie genomineerd is dan wordt het feest.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:03 schreef odie22 het volgende:
BB wil met djerkel een soort terror jaap gebeuren creëren ofzo , of een theo vervangsel, ik vind het 3 x niks![]()
Blij dat er voor ons een 2e stream is, waar meestal de leuke volwassen gesprekken plaatsvinden.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
Oordeelkunde.
Het enige dat ik nog wel geestig aan dit programma vond was het geklaag van de bewoners en hun huispsycholoog over het onverbloemde en vaak keiharde oordeel van de kijkers op social media.
Het hele programma is immers op niets anders gebaseerd dan op oordelen? De bewoners doen niet anders dan elkaar beoordelen. Met als hoogtepunt dat ze elkaar er eens in de week uit proberen te schoppen tijdens een beoordelingssessie met een vreselijk kinderachtig, niet bestaand persoon die ze eerbiedig ‘Big Brother’ noemen. De kijkers mogen vervolgens het eindoordeel vellen. Over wie uiteindelijk de verschoppeling is.
Verder is er helemaal niks. Behalve verveling in de vorm van spelletjes doen. En oordelen, natuurlijk. De livestreams zijn zo über saai dat zelfs mijn PC ervan in een diepe slaap valt.
Zo ook vanochtend.
Optimistisch als ik nu eenmaal van nature ben, schudde ik ‘m natuurlijk wakker. En kreeg, ik dacht Matt (?), in beeld die voortdurend aankondigde dat hij onder de douche wilde gaan, maar eerst nog even wilde kijken hoe het met het sneeuwruimen stond. Daar heeft hij inderdaad een tijdje naar staan kijken.
Vervolgens hield z’n aarzeling om al dan niet mee te doen aan de gymnastiekles van Michel hem nog een tijdje uit de natte cel.
Verder vind ik het wel een beetje sneu voor de redactie dat de geplaatste camera’s in de toiletten en douches daar een beetje voor Jan Lul hangen. De ruimtes worden alleen maar gebruikt voor datgene waarvoor ze bedoeld zijn. Terwijl ze bij de introductie toch duidelijk de hoop uitspraken dat zich daar spannende seks scenes af zouden gaan spelen. De huisseksuoloog heeft dan ook bitter weinig te doen. Behalve dan het analyseren van gesprekken over seks tussen bewoners, wat ze trouwens verdomd goed doet.
Nadat ik klaar was met stofzuigen, viel ik in het valse geblèr van Jill: ”Ze is de dochter van de groenteboer en iedereen noemt haar een hoer..” Daar heb ik heel snel een einde aan gemaakt.
Uiteraard niet omdat ik daar een oordeel over had. Ik zocht alleen de grenzen van mijn tolerantie op.
Een mooi stukje van FB.
mwah aan haar face te zien had ik toch mijn twijfels. Volgens mij durft dat meisje er niets van zeggen, schijtbang is ze om een confrontatie aan te gaan.quote:
hij kruipt ook zowat in al die vrouwen daar is ook niet normaal met zo kort als hij binnen isquote:
ik snap er geen reet van, het was een top week, zei nick ook daarstraks in de sauna, nu is er gelijk weer stress, gezeik, bondjes, groepjes usw usw ( voor mario )quote:Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ja ook totaal niet te rijmen met vorige week, met allerlei taken om de sfeer te verbeteren om er dan weer zo een figuur in t seteken, wacht tot dinsdag als ie hoort dat ie genomineerd is dan wordt het feest.
steeds een stapje verderquote:Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe komt zoiets überhaupt in je hoofd op om bij iemand te doen
En dan stoppen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BDSM? Goed plan. Ik zou die Ferret met een zweep slaan tot-ie het lekker ging vinden.
Dan ben je ook dom ,quote:Op zondag 7 februari 2021 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mwah aan haar face te zien had ik toch mijn twijfels. Volgens mij durft dat meisje er niets van zeggen, schijtbang is ze om een confrontatie aan te gaan.
Denk gewoon dat het morgen in de dagboekkamer zal gebeuren tijdens de nominatie
ja weet het maar het die foto nog niet gezien dus begrijp het nog niet zo goed vandaar, sorryquote:
Ik vind Jill een combinatie van Charlotte (UTO) en Sabrina (BB6). Maar net iets teveel Charlotte om de sympathie te voelen die ik wel voor Sabrina had.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik nog raarder vind is dat ze het toelaat![]()
Ik bedoel : je boert niet in iemands gezicht , maar als iemand dat doet dan straf je dat toch ook direct af.
Jill niet ...bizar
Ik zie er ook wel een beetje Romy in qua gedrag.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jill een combinatie van Charlotte (UTO) en Sabrina (BB6). Maar net iets teveel Charlotte om de sympathie te voelen die ik wel voor Sabrina had.
Zodra ze het lekker gaan vinden is het niet meer leuk.quote:
hij gaat al met voorbedachte rade bij haar zitten, heel dominant ook, tegen haar aan, en dan in haar gezicht boeren, wat een vieze gore .........quote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja roep ik al sinds de start.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel een beetje Romy in qua gedrag.
Ik hou wel van mensen zoals Jill,maar ze is zich steeds bewuster van de cams en reageert steeds meer gekunsteld en fake ..quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jill een combinatie van Charlotte (UTO) en Sabrina (BB6). Maar net iets teveel Charlotte om de sympathie te voelen die ik wel voor Sabrina had.
Sabrina was grappig dom. Dit is irritant dom.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook , misschien daarom ergens nog een soort van zwak, maar die wordt steeds minderquote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel een beetje Romy in qua gedrag.
Tegen die tijd is die zweep al aan baklappen, daar mag je me op vertrouwen.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja weet het maar het die foto nog niet gezien dus begrijp het nog niet zo goed vandaar, sorry
Dominantie tonen inderdaad. Vanaf dinsdag is dat wel over, dan komen de traantjes weer.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij gaat al met voorbedachte rade bij haar zitten, heel dominant ook, tegen haar aan, en dan in haar gezicht boeren, wat een vieze gore .........
Ik wacht nog even met de sneeuwwandeling...quote:Op zondag 7 februari 2021 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks BDSM sessie van huismeesteres Jill iedereen aan elkaar vast gebonden
dan doorgaan tot het niet meer lekker is , bloed is toegestaanquote:Op zondag 7 februari 2021 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zodra ze het lekker gaan vinden is het niet meer leuk.
heeft hij uberhaupt wel ballen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas heeft ook geen ballen om Jill te beschermen. Allemaal Pussy's zijn het
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft geen gezag, Big Brother zal zelf moeten ingrijpen
Niemand heeft zin om vastgebonden te worden
Kreeg ze misschien een halve minuut geen aandacht?quote:
Is toch ook niet aan hemquote:Op zondag 7 februari 2021 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas heeft ook geen ballen om Jill te beschermen. Allemaal Pussy's zijn het
Ze krijgt al de hele dag geen aandacht. Ze is huismeester maar iedereen heeft lak aan haar regelsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kreeg ze misschien een halve minuut geen aandacht?
Matt is duidelijk binnen gekomen met een opdracht. The pain in the ass van Thomas worden en Jill het hof maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh God .. en daar moet Matt weer naast Jill duiken .. net nu ze even naast Thomas zit.
Ik denk dat matt heel verlegen is en weinig contact durft te maken met nick. michel en de belgische meidenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Matt is duidelijk binnen gekomen met een opdracht. The pain in the ass van Thomas worden en Jill het hof maken.
Poging tot scharen.quote:
Ligt eraan wie het is.......quote:Op zondag 7 februari 2021 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks vliegt er iemand op de grond met zijn harsens en is het![]()
![]()
![]()
![]()
weentjes en huiltjes
Snap niet dat Zoey en Julie met die onzin mee doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks vliegt er iemand op de grond met zijn harsens en is het![]()
![]()
![]()
![]()
weentjes en huiltjes
Verveling denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 15:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Snap niet dat Zoey en Julie met die onzin mee doen.
Will Jill haar beide benen breken :quote:
Ze moest een poepie laten. Ze voelde haar kringspier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ralph heeft zijn exposure ook weer even gehad.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jill over haar kringspier , Thomas heeft zweetvoeten
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moest een poepie laten. Ze voelde haar kringspier.Nee zeg het hem niettt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ralph heeft zijn exposure ook weer even gehad.
Maar dat sneeuwballengevechtje van net van heilige Michel en Liese/Naomi was natuurlijk wél leuk...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Snap niet dat Zoey en Julie met die onzin mee doen.
Liese en Mies nietquote:Op zondag 7 februari 2021 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lieze ,Naomi zitten in de tub , Mies vast ook
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar is Liese??????
[ afbeelding ]
Nu heb ik wel het idee dat de uitzending van maandag vrij desastreus gaat uitpakken voor Jerrels reputatie bij hen die alleen de uitzendingen bekijken.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Zag zojuist deze reactie op de insta van BB, helemaal mee eens!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Zag zojuist deze reactie op de insta van BB, helemaal mee eens!
[ afbeelding ]
Had ze alleen met Thomas vast gedaanquote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eigenlijk wat meer sneeuwpret verwacht. Ik had gehoopt dat Jill minstens een 3 meter hoge sneeuwman ging maken
Dat snap ik nu ook niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een vieze klootzak. Wat hij net tegen Julie zegt.
Dat ze buiten door die deur kan lopen en dat daar 3 kleine schepjes staan.
Waarom zegt niemand iets?
Ik ben klaar met Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill lijkt precies spijt te hebben van die regel
en wat deed Matt?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:10 schreef TheRacingElf het volgende:
Tekkel tegen Met: “Ben je thuis ook zo, ik zou je meteen m’n huis uit trappen”
thnx jaa die toont wel gelijkenis, dank je wel snap het nuquote:
nooit fijn vor haar buikquote:Op zondag 7 februari 2021 15:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
geheime opdracht van Michel
Deden ze bij de uitspraken en het gedrag van Theo ook niet. Alleen Liese zij achteraf "ik snap echt niet dat niemand daar wat van zei", terwijl ze het zelf ook niet deedquote:Op zondag 7 februari 2021 15:26 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat snap ik nu ook niet.
Is er nou geen enkele bewoner die nu zn mond eens open trekt en m op zn nummer zet . 😈😈😈
Ja echt die verwachting had ik ook, maar valt knapjes tegen!quote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eigenlijk wat meer sneeuwpret verwacht. Ik had gehoopt dat Jill minstens een 3 meter hoge sneeuwman ging maken
of een flaskequote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef suzi1 het volgende:
jill heeft een paar keer tegen jerkel gezegt dat hij normaal moest doen. maar dat helpt niet. sommige mensen moet je iets duidelijk maken met je hand
omdat hij niet in de alpen zit zei diequote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef TheRacingElf het volgende:
Waarom is die tekkel niet aan het sneeuwschuiven zoals de bedoeling is?
voelt ie zich te goed voorquote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef TheRacingElf het volgende:
Waarom is die tekkel niet aan het sneeuwschuiven zoals de bedoeling is?
TeamJerrelquote:Op zondag 7 februari 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens een graadmeter:
[poll=1611]
hij hangt wel rond jill steeds, maar vamorgen tijdens sporten hielp hij mee met de mensen die in de kamer kwamenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik denk dat matt heel verlegen is en weinig contact durft te maken met nick. michel en de belgische meiden
ik denk dat hij het idee heeft haar wel klein te kunnen krijgen. zwakste uitzoeken. zo zijn diequote:Op zondag 7 februari 2021 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij hangt wel rond jill steeds, maar vamorgen tijdens sporten hielp hij mee met de mensen die in de kamer kwamen
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:34 schreef Toweler het volgende:
Jill al over haar vader gehad die vandaag jarig is
Konfliktvermeidendes Verhaltenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo laat dat jill over zich
dat gedoe van dat ekel? is zij
bang en te jong
wat te zeggen?
Hij weigert het gewoon.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:39 schreef TheRacingElf het volgende:
Mike is druk bezig in de tuin en Ferrol zit lekker binnen op de bank...
Begint wel er op te vallen ook nog effe geluid maken van ja ik ben er ook brrrquote:Op zondag 7 februari 2021 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh God .. en daar moet Matt weer naast Jill duiken .. net nu ze even naast Thomas zit.
Bang zijn nageltjes te brekenquote:
Hij heeft een ieniemienie stukje gedaan, maar vindt het verder niet nodig nu het nog sneeuwt.quote:
Nee, het is de opdracht van bb om de nieuwen te laten vegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die bewoners kunnen toch die drie helpen? Beetje "sneu" wel vind ik.
Nee, BB zijn huis en BB zijn regels. Wie weet verpesten ze het dan....Hoop dat er een sanctie op staat voor Jerrel.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die bewoners kunnen toch die drie helpen? Beetje "sneu" wel vind ik.
Vies ventje.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:49 schreef TheRacingElf het volgende:
Mike komt binnen: “maar het is nu weer wit”
Jerrel: “Ja het heeft echt geen nut, heel erg bedankt maar het heeft echt geen nut”
Julie tegen Jerrel: ”Ja hij doet tenminste moeite”
Jerrel: “ik ga uw kindjes bellen als ik hier uit kom, ik ga zeggen volgens mij willen jullie dat mama nog 3 jaar wegblijft”
Thomas is schaduwhuismeester. Hij mocht Jill ook helpen met de regels.quote:
Jill is te lief en te zwak om een goede huismeester te zijn.quote:
Heerlijk. Totale aanfluiting van de bedoeling van de opdracht. Gewoon een uurtje naast elkaar zitten.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:52 schreef Flory het volgende:
Nick en Pat zijn al begonnen met vastbinden![]()
[ afbeelding ]
Moet lachen als Nick dat mondje op een bepaalde manier doet....heb dat nog maar twee keer gezien. Extra plooitje.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:52 schreef Flory het volgende:
Nick en Pat zijn al begonnen met vastbinden![]()
[ afbeelding ]
wat is billenkoek? wat met kuchen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill is te lief en te zwak om een goede huismeester te zijn.
Totaal andere vibe van Liese, van haar zou ik bang zijn om billenkoek te krijgen
Echt vals mannetje! Maar daarom mag hij nog wel even blijven om de boel wat te verhitten daar, anders wordt het helemaal zo'n gezapig ingedut koembaja-verhaal.quote:
Ja we geven hem tot donderdag, dan is het klaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt vals mannetje! Maar daarom mag hij nog wel even blijven om de boel wat te verhitten daar, anders wordt het helemaal zo'n gezapig ingedut koembaja-verhaal.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is billenkoek? wat met kuchen ?
100% en Jerrel moet zich ook onmogelijk gedragen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:54 schreef Angelique61 het volgende:
Misschiewn heeft Matt de opdracht wel op steeds bij Jill in de buurt te blijven
Hij zit er al bij samen met liesquote:Op zondag 7 februari 2021 15:59 schreef Toweler het volgende:
Zo 1uur de kans klein dat Matt aan jill blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |