Ik ben nog steeds voor een Big Brother extreme... Dat je zelf de camera's kunt kiezen, naast enkele regiebestuurde camerabeelden/-streams. Dat je zodoende alles in het huis mee kan krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
zou toch wel leuk zijn als wij het dashboard van de regie hadden en zelf mochten beslissen via welke cam we willen kijken
Is niet echt haalbaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een Big Brother extreme... Dat je zelf de camera's kunt kiezen, naast enkele regiebestuurde camerabeelden/-streams. Dat je zodoende alles in het huis mee kan krijgen.
En dat de kijker 'Big Brother' is door dingen in het huis te bepalen. Bij weekopdrachten de kijker de keuze krijgt uit 3 opdrachten, ed.
Nee, ze langlauft liever.quote:
ja hoop voor jullie dat tegengas hem opgenomen heeft want dat overtrof het feest van gisterenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze vanmorgen de polonaise gedanst eigenlijk? ( huisregel van Jill)
Zouden die nog bij elkaar zijn?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB6 rotzooide Tijn met de getrouwde Monique. Dit zorgde voor onrust bij de thuisfronten, dus BB was er helemaal niet blij mee. Elke keer als ze aan elkaar hingen klonk het "Tijn, moet zijn zender checken"
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ga niet mee doen met sporten. Ik haat sporten"
Matt doet ook niet mee. De rest wel?
Vooral toen Zoey voorop liepquote:Op zondag 7 februari 2021 11:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja hoop voor jullie dat tegengas hem opgenomen heeft want dat overtrof het feest van gisteren
Jill en Mat niet. Michel zei dat er 9 mee doen. Hij telde zichzelf ook niet mee.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Weer een reden om te nomineren. Iedereen moet wel aan haar kinderachtige polonaise mee doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Geen idee. Paar jaar geleden volgens mij nog wel.quote:
Inderdaad hoe dat zo snel kan gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.
Alleen maar gunstig voor Liese, dus ik zeg prima.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.
Ik denk dat het puntje 1 isquote:Op zondag 7 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb die huisregels er nog eens bijgepakt ... er staat nergens wakker worden met die klereherrie
[ afbeelding ]
BB heeft er een muziekje aan toegevoegd...een carnavalskraker ?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb die huisregels er nog eens bijgepakt ... er staat nergens wakker worden met die klereherrie
[ afbeelding ]
De straf slaat nergens op.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
nee als zij schoonmaken is dat niet op streamquote:Op zondag 7 februari 2021 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
liese maakt ook schoon op diva manier. zorgt ervoor dat er geen stof op de bank kan komen. ligt daar continu
nee doe dan een high five als je hebt gescheten en je handen nog niet gewassen hebtquote:Op zondag 7 februari 2021 11:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De straf slaat nergens op.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is een beetje draaierig, beetje dizzy. Hup naar het zkh en week in quarantaine ... donderdag eruit stemmen en we hoeven 'm nooit meer te zien.
Eerst Zoey er uit. Dan is het "gestook" toch al gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is een beetje draaierig, beetje dizzy. Hup naar het zkh en week in quarantaine ... donderdag eruit stemmen en we hoeven 'm nooit meer te zien.
Ik ben vooorrrrquote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch een behoorlijke dikke middelvinger naar Thomas.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo, schiet maar lekker onder Thomas' duiven.
[ afbeelding ]
Die Matt is nog irritanter, die gast doet dus echt helemaal niks anders dan de hele dag Jill achterna lopen waardoor zij bij de groep weg blijft en heeeel kinderachtig doet.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Zullen we eerst maar die tekkel eruit stemmen?
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een behoorlijke dikke middelvinger naar Thomas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eens, dat is het gene wat ik denk en wat ik voelIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
zei het al voor ze het ziekenhuis in ging, jill gaat bij de meeste nog wel van leuk dom naar irritant domquote:
man manquote:Op zondag 7 februari 2021 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo, schiet maar lekker onder Thomas' duiven.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:24 schreef chufi het volgende:
Dat ze hem er uberhaupt in hebben gegooid net nadat ie dat scooter ongeluk heeft gehad ..
Lol matt stalkertje wat jill doe jij ook al zolang je er bent doe eens iets zelf...quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Eens met deze analysequote:Op zondag 7 februari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
Ik vond Matt in eerste instantie de leukste van de drie -toch niet zo al boeiende nieuwe- bewoners. Veruit eigenlijk.
Maar die rol moet ik nu toch aan Mike toekennen.
Jerrel: Maak ik geen woorden aan vuil. Heb ik niks mee, maar zorgt wel voor wat reuring. Je houd ervan of niet. Er is geen tussenweg.
Matt: Iets te jolig, kinderlijk en plakkerig aan Jill-type. Voegt eigenlijk niet zoveel toe.
Mike: Probeert veel meer aansluiting te vinden bij andere bewoners
Mjaquote:Op zondag 7 februari 2021 11:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Djill hypetrain gaat crashen.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat was een duidelijk gebaarquote:Op zondag 7 februari 2021 11:26 schreef Benny het volgende:
Ik geeft Thomas groot gelijk... Deurtje dicht
Jullie willen neit mee doen, moet je ook geen commentaar leveren.
Volgens mij hebben ze Mett alleen maar erin gegooid omdat ze hem zielig vinden met al zijn verhalen. Die gast is zo enorm saai, niet normaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:24 schreef chufi het volgende:
Dat ze hem er uberhaupt in hebben gegooid net nadat ie dat scooter ongeluk heeft gehad ..
ik respecteer je mening, maar jer rel is toch veruit het grootste kutventjequote:Op zondag 7 februari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
Ik vond Matt in eerste instantie de leukste van de drie -toch niet zo al boeiende nieuwe- bewoners. Veruit eigenlijk.
Jerrel: Maak ik geen woorden aan vuil. Heb ik niks mee, maar zorgt wel voor wat reuring. Je houd ervan of niet. Er is geen tussenweg.
Matt: Iets te jolig, kinderlijk en plakkerig aan Jill-type. Voegt eigenlijk niet zoveel toe.
ja hoorde casting is gevoelig voor zielig. geloof ik dus niet inquote:Op zondag 7 februari 2021 11:27 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem alleen maar erin gegooid omdat ze hem zielig vinden. Die gast is zo enorm saai, niet normaal.
Ik volg je op heden.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
is het ook. Zorgt voor enorm veel ergernis. Bij kijker en bewoner. Dat is wel duidelijk. Die gaat het ook simpelweg niet halen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik respecteer je mening, maar jer rel is toch veruit het grootste kutventje
Ik schaar mij hier unaniem achter. Kanttekening: tekkel is simpelweg een kutjoch.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
Dat is domquote:Op zondag 7 februari 2021 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill is helemaal verbouwereerd dat chocomel in België cécémel heet en vraagt of Matts vader ook Belgisch praat.
Ik wil hem zien gaanquote:Op zondag 7 februari 2021 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is bezig om domme bondjes te bouwen .. wil hem eigenlijk wel zien crashen..
Toevallig hadden ze het daar net over, dat ze dat mistenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:30 schreef waxmask het volgende:
heeft die slaapkamer eigenlijk geen afzuiging? normaal zet je af en toe een raampje open voor frisse lucht maar daar kan dat niet
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:27 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze Mett alleen maar erin gegooid omdat ze hem zielig vinden met al zijn verhalen. Die gast is zo enorm saai, niet normaal.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee doe dan een high five als je hebt gescheten en je handen nog niet gewassen hebt
In haar eentje tussen de volwassenen was nog schattigquote:Op zondag 7 februari 2021 11:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Djill hypetrain gaat crashen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voorquote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Yolk het volgende:
Als we de oude Jill terug willen, moeten we Matt eruit stemmen ipv Jerrel
Zielige verhalen vormen een rode lijn bij de casting van dit jaar...quote:Op zondag 7 februari 2021 11:27 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze Mett alleen maar erin gegooid omdat ze hem zielig vinden met al zijn verhalen. Die gast is zo enorm saai, niet normaal.
"Worstenbroodjes!!!" en "Eierkoeken!!!" roepenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Toweler het volgende:
Wat heeft Matt al gedaan behalve sneeuw schuiven en achter jill lopen?
Jill is niet meer te redden. Die heeft populariteit geroken / volgers blabla . Die is klaarquote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Yolk het volgende:
Jawel, ben eerst even het verkleed partijtje van gisteren aan het monteren ....quote:Op zondag 7 februari 2021 11:12 schreef waxmask het volgende:
ja hoop voor jullie dat tegengas hem opgenomen heeft want dat overtrof het feest van gisteren
Jill kan je zo mee in de bosjes meelokken met een zak eierkoeken.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat je na 2 dagen al BFF kan zijn met een vreemde. Jill is wat dat betreft echt voer voor kinderlokkers. Kun je alles wijs maken want ze is te dom om te poepen.
en matt woordgrapjes die ook al snel oud werdenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
[..]
"Worstenbroodjes!!!" en "Eierkoeken!!!" roepen
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, ben eerst even het verkleed partijtje van gisteren aan het monteren ....
Was met Thomas ook zoquote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat je na 2 dagen al BFF kan zijn met een vreemde. Jill is wat dat betreft echt voer voor kinderlokkers. Kun je alles wijs maken want ze is te dom om te poepen.
Mat is een vervelende wijsneusquote:Op zondag 7 februari 2021 11:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
en matt woordgrapjes die ook al snel oud werden
Liese staat altijd garant voor goed beeld.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Benny het volgende:
Potverdorie. Goed beeld joh,.. Liese die zo bezig is
Zelfs oude Jill wil ik niet terug....nu pas kan je zien hoe ze echt is...quote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Yolk het volgende:
Nog sneuer als er iemand uit moet die al weken in het huis zit ...quote:Op zondag 7 februari 2021 11:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jerrel mag nog wel even blijven en Matt en Mike ook. Ik vind het wel sneu als ze gelijk eruit moeten.
heozo ze gedraagt zich zelf toch zo. alsof matt haar dwingt ofzoquote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Yolk het volgende:
Dit. En dat mag echt gezegd blijven worden.quote:
engieeeequote:Op zondag 7 februari 2021 11:35 schreef engine het volgende:
Niks zo irritant als mensen die commentaar geven terwijl je sport
Maar deze week lukt dat niet. Ze heeft immuniteit.quote:
Ze is toch volwassen...met haar 22jaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
In haar eentje tussen de volwassenen was nog schattig
dit dus heeft weinig met Matt te makenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill is niet meer te redden. Die heeft populariteit geroken / volgers blabla . Die is klaar
Volgende week weg is primaquote:Op zondag 7 februari 2021 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets huismistress deze week
Verhaallijntje wordt "Kiest Jill voor Matt of toch voor Thomas?"quote:Op zondag 7 februari 2021 11:34 schreef Toweler het volgende:
Tv uitzending nu vol op Matt en jill ik zie het zo gebeuren
ja vind ik ook niet normaal, hou daar eens mee op FOKquote:Op zondag 7 februari 2021 11:35 schreef engine het volgende:
Niks zo irritant als mensen die commentaar geven terwijl je sport
Ook ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nog sneuer als er iemand uit moet die al weken in het huis zit ...
Sneu voor tekkel?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jerrel mag nog wel even blijven en Matt en Mike ook. Ik vind het wel sneu als ze gelijk eruit moeten.
Eigenlijk heeft ze dat zelf al bevestigd met het verhaal over haar ontmaagding.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:32 schreef Kinga het volgende:
met deze muziek er onderquote:Op zondag 7 februari 2021 11:34 schreef Toweler het volgende:
Tv uitzending nu vol op Matt en jill ik zie het zo gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarover gesproken:quote:Op zondag 7 februari 2021 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja vind ik ook niet normaal, hou daar eens mee op FOK
...ik heb een deja vuquote:Lieve COSsers,
Genoeg is genoeg.
Het is nu echt tijd voor een verandering.
Van negatief naar positief.
Dit is geen plek voor haatreacties.
Het is een spel, maar het blijven mensen.
Geef je mening of kritiek,
maar hou het netjes.
🧡
Bedankt,
Benny
Puzzieeeequote:
Weet ikquote:Op zondag 7 februari 2021 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen...met haar 22jaar.
hahaha zou wat zijn als dat de policy gaat wordenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
[..]
...ik heb een deja vu
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
[..]
...ik heb een deja vu
Ik zie jou niet sportenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja vind ik ook niet normaal, hou daar eens mee op FOK
Jill is precies het type voor loverboy's en programma's als deze.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jill kan je zo mee in de bosjes meelokken met een zak eierkoeken.
je bedoelt erinsteken met poepen?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze dat zelf al bevestigd met het verhaal over haar ontmaagding.
Poepen (de Vlaamse versie dan) is nou juist het enige waar ze niet te dom voor is.
Helemaal mee eens, ik wil liever de oude Jill terug dan dat ik me irriteer aan die Jerrel. En ik irriteer me echt heel erg! Maar dat kan ook nog zorgen voor leuke en spannende tv, want ook Nick die wordt helemaal gek van hem.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:38 schreef suzi1 het volgende:
matt en mike eruit. en dan jerrel nog een paar vieze slidings zien maken wat hem dan echt zijn kop gaat kosten
Vind ik ook. Michel tegen Nick. Een waardige finale.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel mag van mij winnen, de enige die deze groep probeert te motiveren, de rest zit zijn tijd uit ....
Yes. De 2 sympathiekste gasten.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Michel tegen Nick. Een waardige finale.
Ik weet het . Ik ben zwak vind het dan weer zielig.quote:
Mike is volgens mij wel een prima knul, mag nog wel even blijven ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef Kinga het volgende:
Matt en Jerrel per direct eruit graag. Daarna Zoey en Mike Djill.
Ik noem dit stalkenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja .. Jill ging douchen .. dus nu staat Matt natuurlijk ook te douchen.
Wilde ik net zeggen!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Whoepsquote:Op zondag 7 februari 2021 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
He
[..]
Hebben we nu 2 Michels? Leuk!
heeft ze in ieder geval weer een nieuw spel geleerd, da's meer dan matt, jer rel alleen maar lopen beledigen en buiten de lijntjes lopen kleurenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike is volgens mij wel een prima knul, mag nog wel even blijven ben ik wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik met je eens . Je ziet hem met iedereen wel een inhoudelijke praatje maken. Hij is oprecht geïnteresseerd en vraagt ook goed door.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel mag van mij winnen, de enige die deze groep probeert te motiveren, de rest zit zijn tijd uit ....
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel en Nick staan er dubbel in...
ik ruik manipulatie , dat of met dr kut gedachtquote:
Vergeet Jerrels zwaar irritant klap spel niet!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
heeft ze in ieder geval weer een nieuw spel geleerd, da's meer dan matt, jer rel alleen maar lopen beledigen en buiten de lijntjes lopen kleuren
Michel is en aardige vent ,maar meer ook nietquote:Op zondag 7 februari 2021 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanwaar ineens de populariteit van pastoor Miesjel?
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:46 schreef Jockari het volgende:
Aan deze Poll klopt iets niet ?Miesje telt voor tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Liegebeest.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:46 schreef Jockari het volgende:
Aan deze Poll klopt iets niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jill keldert, Nooms en Miesj profiterenquote:
Omdat Jill wordt omringd door groupiesquote:Op zondag 7 februari 2021 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanwaar ineens de populariteit van pastoor Miesjel?
dat probeerde ik nu juist welquote:Op zondag 7 februari 2021 11:47 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Vergeet Jerrels zwaar irritant klap spel niet!
Dit dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel is en aardige vent ,maar meer ook niet
Ben ik met je eens . Je ziet hem met iedereen wel een inhoudelijke praatje maken. Hij is oprecht geïnteresseerd en vraagt ook goed door.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Jill vind het geweldig.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:44 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor.. samen douchen. Matt begint Jill echt te stalken nu.
Dat jaquote:Op zondag 7 februari 2021 11:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit dus.
Beetje té aardig en politiek correct.
Het kan snel gaan op 2 dagen (eigenlijk 1 dag sinds ze huismeester is).quote:Op zondag 7 februari 2021 11:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill keldert, Nooms en Miesj profiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die laat der echt niet alleen is gewoon stalkingquote:Op zondag 7 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
het huubcomplex ongeneesbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Camera's doen duidelijk wat met Jill
Alles wordt nu gekunsteld
Jill gaat lootjes trekken.. ze weet nog niet precies hoe .. heeft nog geen papier en penquote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef lyo het volgende:
Het vastbinden aan elkaar in duo's, hoe wordt dat beslist? The lucky hand of stelt Jill samen?
Volgens mij met lootjesquote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef lyo het volgende:
Het vastbinden aan elkaar in duo's, hoe wordt dat beslist? The lucky hand of stelt Jill samen?
Werkt enorm averechtsquote:Op zondag 7 februari 2021 11:50 schreef Clasientje het volgende:
Matt probeert te profiteren van Jill omdat Jill volgens de kijkers populair is🤔
Ikquote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
nu is naomi op 1
wie stemmt hier bij de poll?
Zei jill dat Matt probeert te profiteren van haar omdat ze populair is goed dat ze het dan zelf inzietquote:Op zondag 7 februari 2021 11:50 schreef Clasientje het volgende:
Matt probeert te profiteren van Jill omdat Jill volgens de kijkers populair is🤔
Ze heeft het idee van Daan overgenomen,. maar zelf nergens over nagedacht . Dat zegt genoegquote:Op zondag 7 februari 2021 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill gaat lootjes trekken.. ze weet nog niet precies hoe .. heeft nog geen papier en pen
Ben ik niet de enige zo is jill leuk irritant met Matt is het gewoon irritantquote:Op zondag 7 februari 2021 11:51 schreef DKUp het volgende:
Daar is Thomas, ik zie al meteen meer chemie.
Ze wist ook nog niet hoe ze mensen aan elkaar vast moet binden. Zei op camera.. hoop dat BB me een idee geeftquote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft het idee van Daan overgenomen,. maar zelf nergens over nagedacht . Dat zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mat zit me een partij in te likken , 3want Jill is populair. Jill weet dat nu en loopt gekunsteld en nep te doen .quote:Op zondag 7 februari 2021 11:50 schreef engine het volgende:
Matt heeft al even niet geneukt volgens mij. Die wil vandaag nog.
die kan niks, en is niet creatief, maakt alleen populaire referenties en zogenaamd dom voorkomenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wist ook nog niet hoe ze mensen aan elkaar vast moet binden. Zei op camera.. hoop dat BB me een idee geeft
Damn wat is Jill aanwezig zegquote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wist ook nog niet hoe ze mensen aan elkaar vast moet binden. Zei op camera.. hoop dat BB me een idee geeft
Ze hoeft niet, want het gaat 3x per week zegt Michelquote:Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze eisen gaat stellen, gaat ze maar naar huis
Aandachtsgeilquote:Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat betreft Djill. Hier kon toch iedereen vanaf dag 1 doorheen prikken? Iemand die paar weken eerder meedoet aan first dates, nu BB, dan weet ik al genoeg. Gewoon iemand die heel erg geil is op aandacht.
Heel vermoeiend inderdaad. Matt mag als eerste gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mat zit me een partij in te likken , 3want Jill is populair. Jill weet dat nu en loopt gekunsteld en nep te doen .
Alles voor aandacht ...
Ik ben klaar met die twee
hij werd er niet meer zien dann wequote:Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Matt blijft er ok gewoon bij staan.....
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heel vermoeiend inderdaad. Matt mag als eerste gaan.
soms zijn je zinnen niet te volgen marioquote:Op zondag 7 februari 2021 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij werd er niet meer zien dann we
vraag ik wel af wat het zou geweest zijn met mona en jeroen, jeroen gunde ik wel als maatje voor patquote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik erger mij aan al die drie nieuwen, maar er is waarschijnlijk niets beter voor handen....
Ik kijk die stream niet meer . Enige wat ik kan doen. Lieze ,Mike streamsquote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarom gaat die Met niet eens weg bij Jill!Het begint echt heeel irritant te worden
positief omdat iets anders niet magquote:Op zondag 7 februari 2021 12:01 schreef Toweler het volgende:
Wat zijn de reacties op fb heb geen fb op Matt dat hij de heletijd aan jill plakt?
Lekker de hele dag laten pruttelenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese.
Saus moet lang pruttelen.
Ik heb geen fbquote:Op zondag 7 februari 2021 12:01 schreef Toweler het volgende:
Wat zijn de reacties op fb heb geen fb op Matt dat hij de heletijd aan jill plakt?
Ja wie heeft die casting gedaan? Hij kunt me niet wijsmaken dat er helemaal geen 1 knap Nederlands meisje was die zich heeft ingeschreven.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik erger mij aan al die drie nieuwen, maar er is waarschijnlijk niets beter voor handen....
hij ziet er in de douche ook niet wat hij will zienquote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
soms zijn je zinnen niet te volgen mario
Gewoon naar andere stream want het kan je hele humeur bederven.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarom gaat die Met niet eens weg bij Jill!Het begint echt heeel irritant te worden
ook een raam eruit? hier heeft een idioot een ijsbal door mn raam gegooitquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Kom er net achter dat er sneeuw in mijn gang ligt
Dat is vast zodat je hem na gebruik nog kunt etenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:02 schreef Ebinas het volgende:
Een wortel in plastic verpakt![]()
[ afbeelding ]
kijk hier kan ik nog wel oostenrijkse hutenkase van makenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij ziet er in de douche ook niet wat hij will zien
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is vast zodat je hem na gebruik nog kunt eten
Ja dat hem ik nu ook in de gatenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon naar andere stream want het kan je hele humeur bederven.
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook een raam eruit? hier heeft een idioot een ijsbal door mn raam gegooit
ik had goede hoop bij dat meisje dat bij de vijf nieuwe zat, Maar die Mona was gewoon Natahalie 2.0quote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja wie heeft die casting gedaan? Hij kunt me niet wijsmaken dat er helemaal geen 1 knap Nederlands meisje was die zich heeft ingeschreven.
Ja en bijzonder vroeg vandaagquote:
Nee slechte woningbouwquote:Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook een raam eruit? hier heeft een idioot een ijsbal door mn raam gegooit
Ik geef het 10 minutenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, hoe lang zal het duren voor Matt weer naast Jill op de bank gaat zitten
Beter dan een paardquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Kom er net achter dat er sneeuw in mijn gang ligt
daarvoor ajuinquote:
jawelquote:Op zondag 7 februari 2021 12:14 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft er helemaal niemand gevraagd wat Michel bij Defensie heeft gedaan?
ik hoef helemaal geen jill meer, dus gewoon eerst Jerrel eruit, dan matt en dan Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Yolk het volgende:
Hoezo? Heeft hij al uitgebreid over verteld. Korps Mariniers.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:14 schreef jameshond7 het volgende:
Marinier, met zendingen naar o.a. Afgahnistanquote:Op zondag 7 februari 2021 12:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik kijk niet 24/7 hequote:Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft hij al uitgebreid over verteld. Korps Mariniers.
Liese laat het soms ook wat hangen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:22 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me beter, ga maar aan Liese hangen
dann komt soufquote:Op zondag 7 februari 2021 12:22 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een naar joch... zit half in de reet van Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 12:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Oh Matt kan 10 minuten zonder jill toemaar
Het is geen naar jong, maar Jill lokt het uit bij die jongensquote:Op zondag 7 februari 2021 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een naar joch... zit half in de reet van Jill
Ja puik planquote:Op zondag 7 februari 2021 12:22 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn er altijd twee die aandeel hebben in het geheel . Dus Mat net zo goedquote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is geen naar jong, maar Jill lokt het uit bij die jongens
Doe dat maar jaquote:Op zondag 7 februari 2021 12:22 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft die M en M's direct onder haar warme vleugels opgenomen en dat kan natuurlijk voor verwarring zorgenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn er altijd twee die aandeel hebben in het geheel . Dus Mat net zo goed
Ik hoop in ieder geval niet Jill en Mattquote:Op zondag 7 februari 2021 12:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd wie er aan elkaar vast hangt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |