Amstelveen. Dus als je hem over het hek gooit is hij thuis.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Waar komt jerrel vandaan, welke plaats?
Retich (grapje die de belgen ook snappen)quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Waar komt jerrel vandaan, welke plaats?
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken wordenquote:
een slimme drukker kan ik wel waarderen, net als naat doen alsof je meehelpt maar dan toevallig naar de wc moeten en niet meer terugkomenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Naomi nog steeds wel leuk, maar wat een kletsmajoor. En doet dacht ik qua opruimen e.d. weinig.
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatiefquote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken worden
je kan gerust zeggen dat ze geen flikker doetquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Naomi nog steeds wel leuk, maar wat een kletsmajoor. En doet dacht ik qua opruimen e.d. weinig.
en als je daar overdreven sarcastisch positief bent? prikken ze daar snel doorheen?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatief
De vraag is of Thomas een gokker is en bereid is om Jill voor de bus te gooien. Het zou een meesterzet zijn als hij nu zou zorgen dat hij samen met Jill op de bank komt. Als hij het clever aanpakt is ze donderdag weg en heeft hij daarmee zijn grootste tegenspeler weggespeeld.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat tie straks weer per ongeluk op Jill stemmen
Ik vond dat ik het nog aardig bracht. In ieder geval bij naam.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatief
lekker ding hoor die ramonaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Naomi hoopt dat ze zanger Rinus krijgen met Met Ramona op de Scooter.
Voor de Vlamingen onder ons ... niet googlen.
krampachtig reactie van Feboquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
en als je daar overdreven sarcastisch positief bent? prikken ze daar snel doorheen?
Ik denk in dit geval van de kou.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken worden
Thomas & Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Naomi hoopt dat ze zanger Rinus krijgen met Met Romana op de Scooter.
Voor de Vlamingen onder ons ... niet googlen.
Je vergeet even dat ze immuun is.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of Thomas een gokker is en bereid is om Jill voor de bus te gooien. Het zou een meesterzet zijn als hij nu zou zorgen dat hij samen met Jill op de bank komt. Als hij het clever aanpakt is ze donderdag weg en heeft hij daarmee zijn grootste tegenspeler weggespeeld.
lijkt me toch lastig als de helft van het land een andere taal spreektquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Optiefen naar BigBrotherFR
Als Vlaming vind ik dit niet leuk
nah dat vlaams is imo soms net zo lastigquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kunnen alle Vlamingen niet vloeiend Frans ook?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze week wel, maar dit scenario kan hij om het even wanneer toepassen. Als je de favoriet weg wil spelen krijg je wel een pak medebewoners mee.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze immuun is.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
Wel lekker dat Jill huismeester is en niet genomineerd kan worden. Anders had ze er wel een paar aan haar broek hangen
Van mij had ze wel een wake up call mogen krijgen.....quote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
Wel lekker dat Jill huismeester is en niet genomineerd kan worden. Anders had ze er wel een paar aan haar broek hangen
Waarom denk je dat 85% van de Vlamingen de Walen heel erg haten.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
lijkt me toch lastig als de helft van het land een andere taal spreekt
Over Patjes motivatie om te blijven en de positie van Jill.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie vertaalt het Frans even op stream 1? Welke indruk hebben ze haal ik eruit
gesprekje leek daar over te gaanquote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
dacht vooral omdat de vlamingen de centjes verdienen en veel walen wat luier aangelegd zijn (noemen wij de Franse slag)quote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 85% van de Vlamingen de Walen heel erg haten.
Er wordt niets voor niets in voetbalstadions gescandeerd: "Le Wallon ce con du kaka"
Hoewel het hier om Brusselaars gaan
Vloeiend is een groot woord, maar de meeste Vlamingen spreken wel Frans op behoorlijk niveau.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar kunnen alle Vlamingen niet vloeiend Frans ook?
Die komen volgende week wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
Dardoor hate we die kutwalenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
dacht vooral omdat de vlamingen de centjes verdienen en veel walen wat luier aangelegd zijn (noemen wij de Franse slag)
België barst!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 85% van de Vlamingen de Walen heel erg haten.
Er wordt niets voor niets in voetbalstadions gescandeerd: "Le Wallon ce con du kaka"
Hoewel het hier om Brusselaars gaan
Wat vinden ze niet leuk en hebben ze al gezegd?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
lijkt me toch lastig als de helft van het land een andere taal spreekt
you rulequote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Goed. Franse stuk teruggespoeld en met mijn beste Frans heb ik er van kunnen maken dat het ging om Jill. Dat ze zich enorm irriteren aan het kinderlijke gedrag. Ze het waarschijnlijk meer zou doen voor de kijker, die dit dan leuk zou vinden. En daar hebben ze moeite mee. Er werd nog wat verwezen naar dat BB er ook wat van moet zeggen, dat het niet te kinderlijk moet worden. Dat zouden zij zelf al hebben aangegeven bij BB.
Ja dat is duidelijk. In Luik vertikken ze Nederlands met je te praten..quote:Op zondag 7 februari 2021 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vloeiend is een groot woord, maar de meeste Vlamingen spreken wel Frans op behoorlijk niveau.
Andersom is het beduidend minder.
liep hij net als mij ook zo te hoofd bonken bij die strato reclames?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft paar weken scooter ongeluk gehad. Operatie gehad. Mag vanaf volgende week pas weer alles doen.
Jill gaat dat niet doen ...quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Zoey en Jill moeten samen met de drie nieuwelingen op Nick en Michel stemmen. Dat zou een goede zet zijn.
Michel gaat niet op de bankquote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Zoey en Jill moeten samen met de drie nieuwelingen op Nick en Michel stemmen. Dat zou een goede zet zijn.
Zoey is gewoon een verkenner voor Team Liese. Na het nominatiecomplotje door de teringtubbies hebben ze besloten om meer in andere groepjes te infiltreren.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef Benny het volgende:
Zoey is echt een wolf in schaapskleren. Praat met iedereen mee en hoort een hoop.
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Goed. Franse stuk teruggespoeld en met mijn beste Frans heb ik er van kunnen maken dat het ging om Jill.
Dat ze (Julie en Zoey) zich enorm irriteren aan het kinderlijke en aanwezige gedrag van Jill. Ze het waarschijnlijk meer zou doen voor de kijker, die dit dan leuk zou vinden. En daar hebben ze moeite mee. Er werd nog wat verwezen naar dat BB er ook wat van moet zeggen, dat het niet te kinderlijk moet worden. Dat zouden zij zelf al hebben aangegeven bij BB.
zou ik ook raar vinden ja, het is geen topper (ben geen gleufdier) maar er zijn anderen die het verdienenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Goed. Franse stuk teruggespoeld en met mijn beste Frans heb ik er van kunnen maken dat het ging om Jill.
Dat ze (Julie en Zoey) zich enorm irriteren aan het kinderlijke en aanwezige gedrag van Jill. Ze het waarschijnlijk meer zou doen voor de kijker, die dit dan leuk zou vinden. En daar hebben ze moeite mee. Er werd nog wat verwezen naar dat BB er ook wat van moet zeggen, dat het niet te kinderlijk moet worden. Dat zouden zij zelf al hebben aangegeven bij BB.
Als je echt het spel wilt spelen, moet je nu de kanshebbers wegspelen. Maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 10:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
zou ik ook raar vinden ja, het is geen topper (ben geen gleufdier) maar er zijn anderen die het verdienen
Eigenlijk is er een dome over het huis gebouwd en alleen binnen die dome sneeuwt het.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike weet niet of dit in heel Nederland is, die sneeuw ..
Nee Mike , alleen rond de Arena
sneeuwmachine achter de schuttingquote:Op zondag 7 februari 2021 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike weet niet of dit in heel Nederland is, die sneeuw ..
Nee Mike , alleen rond de Arena
Goede serie trouwensquote:Op zondag 7 februari 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk is er een dome over het huis gebouwd en alleen binnen die dome sneeuwt het.
Het oog van Big Brother heeft dit bevestigd
De koe die België heet eet in Vlaanderen en wordt gemolken in Walloniëquote:Op zondag 7 februari 2021 10:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
dacht vooral omdat de vlamingen de centjes verdienen en veel walen wat luier aangelegd zijn (noemen wij de Franse slag)
dan lijkt sneeuwruimen niet zo slim ideequote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft paar weken scooter ongeluk gehad. Operatie gehad. Mag vanaf volgende week pas weer alles doen.
inderdaad met matt en mike toekijkend met de armen in de zijquote:Op zondag 7 februari 2021 10:15 schreef Benny het volgende:
Op tv zien we straks alleen Jerrel aan het werk. Wedden
damn wij zouden eens een rls moeten maken, misschien dat danny ook wel wil helpen, ik ken ook nog een maffe eindhovenaar die een ruimte beschikbaar heeft en we noemen het dan....quote:Op zondag 7 februari 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
Ik hoor Geraldine al: "Terwijl Jerrel de tuin van Big Brother aan kant maakt, kijken de nieuwe bewoners Mike en Matt toe"
Mooi he. En er ook pontificaal naast gaan staan en toekijkenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:17 schreef diditje64 het volgende:
Haha laten ze Ferrel nu alleen buiten sneeuwscheppen
Geniaal!!!
Dat krijg je ervan als je niet gelijk meegaat.
Big FOKking Brother.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
damn wij zouden eens een rls moeten maken, misschien dat danny ook wel wil helpen, ik ken ook nog een maffe eindhovenaar die een ruimte beschikbaar heeft en we noemen het dan....
Gaat niet gebeuren. Team Liese staat sterker dan de rest en die laten Michel echt niet los. En verwacht maar niet dat Zoey nu al buiten het K3-bootje gaat piesen, net zo min als Naomi.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Yolk het volgende:
misschien het suffe feest zonder drank en om half elf al klaar? die polonaise vanochtend was honderd keer leuker dan het klotefeestje van gisterquote:Op zondag 7 februari 2021 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese is even boos geweest zegt ze .. geen idee waarom
Dan wordt het een puinhoop. Als die 2 wegvallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Yolk het volgende:
Het is ook geen plaksneeuw... sneeuwpop gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Samuel zal op die mannier niet meer door leven gewekt worden
Op jou. Zei ze op stream. "Allez ik ben echt zo fucking kwoad op diene Lionheart eeej!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese is even boos geweest zegt ze .. geen idee waarom
uit zichzelf of aangespoord?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jerrel laat zich niet kennen nu, en schuift wel gewoon sneeuw
Fairquote:Op zondag 7 februari 2021 10:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op jou. Zei ze op stream. "Allez ik ben echt zo fucking kwoad op diene Lionheart eeej!"
Zoey: Ja, ik weet... die heeft nie eens ne onderschrieft bij zinne posts ej?"
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jerrel laat zich niet kennen nu, en schuift wel gewoon sneeuw
muziek was wel top over 1 urquote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
misschien het suffe feest zonder drank en om half elf al klaar? die polonaise vanochtend was honderd keer leuker dan het klotefeestje van gister
Het heeft gesneeuwd. De wintertijd is ingegaan in het Big Brother-huisquote:Op zondag 7 februari 2021 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike zegt dat de klok nu op 9:36 staat ... heeft Thomas weer iets uitgehaald?
Maar die drie nieuwelingen moeten toch weten dat Thomas met die klok solt.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike zegt dat de klok nu op 9:36 staat ... heeft Thomas weer iets uitgehaald?
Heeft nooit de uitzending gehaald .. dus alleen als je streams kijktquote:Op zondag 7 februari 2021 10:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar die drie nieuwelingen moeten toch weten dat Thomas met die klok solt.
Die drie snotneuzen gaan het toch niet redden, gun ik ook niets. Ik zeg alleen dat Thomas en Zoey (en Julie, Jill, Patje, maar goed) net zo goed meteen naar huis kunnen gaan als ze niets durven.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan wordt het een puinhoop. Als die 2 wegvallen.
Dus jij gunt 1 van snotneuzen die er een 3 minuten zijn meer de finale dan iemand die zijn dienst voor de groep en BB heeft bewezen?
De enige waardige NL finalist is Michel.
Dank voor de vertaling, maar wat een geklik bij de BB-productie zeg, lijken wel kinderen, terwijl ze klagen over kinderlijk gedrag van Jill...quote:Op zondag 7 februari 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Als Thomas volgende week de groep weet te mobiliseren om hem en Jill op de bank te zetten, hoeft hij verder alleen nog maar te breken en zichtbaar te lijden omdat zijn gevoelens voor Jill op de klippen stuklopen.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft een hoop credits verspeeld deze week. Ook bij het publiek.
Zou me niks verbazen als hij dan straks gaat klagen dat IEMAND steeds sneeuw teruggooide waar hij net had geschept!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:25 schreef Benny het volgende:
Hij is niet echt heel slim met het scheppen
Doet een grote schep sneeuw... Wipt die over zich heen, waar hij net heeft geschept
Thomas vindt haar wel echt leuk. Dat begint wel steeds duidelijker te wordenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill tegen Thomas : 'Op een schaal van 1 tot 100, hoe graag mag je mij?'
Thomas : 100
quote:
Jill is een transformerquote:Op zondag 7 februari 2021 10:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas vindt haar wel echt leuk. Dat begint wel steeds duidelijker te worden
Dat duimpje daarna ..quote:Op zondag 7 februari 2021 10:27 schreef DKUp het volgende:
Jerrie maakt een hartje met BB erin, sweet.
Big Brotheris weer blij met hem
Heel bewust dus sprongetje naar het Frans gemaakt, heel sneaky!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh maar dat mogen we dus niet horen. Dan laat je jezelf wel zien
Tuurlijk, je dacht toch niet dat per ongeluk ging?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Heel bewust dus sprongetje naar het Frans gemaakt, heel sneaky!
en dan de bb tune en door naar gezeik van een anderquote:Op zondag 7 februari 2021 10:28 schreef Benny het volgende:
Jaaaa, jongens. We hebben het shot voor tv.
Jerrel alleen in de tuin met hartje BB in beeld.
Oh, hij is aan het sneeuwruimen? Ik dacht dat hij curling aan het doen was met die sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 10:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Heel vreemde manier van sneeuwruimen.
Als er wordt gezegd zender check zeggen ze iets wat ze niet mogen zeggen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel gelijk .. Zoey zendercheck.
Zoey : 'dat was te lang .. .geen frans meer'
Ben je rus dan :pquote:Op zondag 7 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je dacht toch niet dat per ongeluk ging?
Doe ik ook steeds joh. "Oeps, strak ik toch weer per ongeluk Russisch ineens!"
Bedacht je deze zelf?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De koe die België heet eet in Vlaanderen en wordt gemolken in Wallonië
Jerrel is populair bij de regiequote:Op zondag 7 februari 2021 10:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Walgelijk weer. Je zet je stream op en je ziet letterlijk weer niks anders dan die tekkel
, wat mankeert ze bij de Febo?
Nee, maar dat gebeurt soms gewoon, je weet toch! Heb jij dat nooit? Zit je lekker te kletsen, is het ineens allemaal Russisch!quote:
Fixedquote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jerrel laat zich niet kennen nu, en schuift wel gewoon sneeuw probeert nu een tv-momentje te scoren.
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Heel bewust dus sprongetje naar het Frans gemaakt, heel sneaky!
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Jill: "Jij moet 4 dingen die ik in mijn gitaar moet zeggen"
Top. Gaat nu al helemaal goed.
Is al vanag het begin. Onder de wol -> box uit. Licht aan -> box aan.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Viel me vanmorgen pas op die Patrick slaapt gewoon naakt
Lakei is een groot woord, maar als je onderdeel bent van een sterke groep wacht je zo lang mogelijk om je daaraan te ontworstelen. Anders zou het zelfmoord zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die drie snotneuzen gaan het toch niet redden, gun ik ook niets. Ik zeg alleen dat Thomas en Zoey (en Julie, Jill, Patje, maar goed) net zo goed meteen naar huis kunnen gaan als ze niets durven.
Als Zoey inderdaad een lakei is van Liese, snap ik haar deelname niet.
Ja, al die tijd volgens mij....vond het wat vreemd maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Viel me vanmorgen pas op die Patrick slaapt gewoon naakt
Rustaaag! Bij Jowie had ik het idee dat het erin slipte dus niet bewust. Ik dacht idd dat Zoey dat met Frans had. Maar zo naïef als ik ben was dat dus bewust.Maar ze onderschatten ons, we spreken Frans!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je dacht toch niet dat per ongeluk ging?
Doe ik ook steeds joh. "Oeps, strak ik toch weer per ongeluk Russisch ineens!"
Zeker zonde.....ik ook niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het jammer dat Julie ineens zo aanpapt met Zoey. Vertrouw die Zoey nog steeds niet.
Oh, dat is een mooie voor nu.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:35 schreef Sangha het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ze weer gaan nomineren! Jerrol en Zoey op de bank!
Zoey lekker naar huisquote:Op zondag 7 februari 2021 10:35 schreef Sangha het volgende:
Juistem, Zoey lekker pleite, hebben we niks aan, Laat Jerrol maar de terror spelen!quote:
Daarom lekker Zoey en Liese naar huis.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
De nieuwe moeten sowieso wat langer blijven
Ze heeft opeens meer afstand genomen. Iemand heeft iets in gaar oor gefluisterd. Was na het gesprek met de psych. Toen ging ze ineens naar Zoey trekken. Ik vermoed dat Jerrel en Zoey een zaadje hebben geplant.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker zonde.....ik ook niet.
Vind ook Michel niet meer zo close met haar.
hoe opquote:Op zondag 7 februari 2021 10:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom lekker Zoey en Liese naar huis.
Daarna Met en Maaik
Ik ben bang dat nick er ook bij zit.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:35 schreef Sangha het volgende:
Ik vind het allemaal primaquote:Op zondag 7 februari 2021 10:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarna Met en Maaik
Goede en Jerrel niet?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarna Met en Maaik
Oh dat gevoel heb ik niet zo, maar je weet maar nooit hier.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben bang dat nick er ook bij zit.
In zo'n kamer met mensen vind ik het niet kunnenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is al vanag het begin. Onder de wol -> box uit. Licht aan -> box aan.
Zou ik precies zo doen. Naakt slapen is het fijnst.
In BB6 rotzooide Tijn met de getrouwde Monique. Dit zorgde voor onrust bij de thuisfronten, dus BB was er helemaal niet blij mee. Elke keer als ze aan elkaar hingen klonk het "Tijn, moet zijn zender checken"quote:Op zondag 7 februari 2021 10:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als er wordt gezegd zender check zeggen ze iets wat ze niet mogen zeggen ?
Ik denk dat je van Mike & Matt niet veel verandering of vuurwerk hoeft te verwachten.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima![]()
Alleen wil ik de nieuwe wel iets langer zien in BB om te zien of ze nog gaan veranderen qua gedrag
Als ze daar pas in maart mee begint, is ze te laat. Zij staat niet in Lieses droomfinale. Ik stem liever Liese naar de finale dan iemand die voor haar het pad vrij heeft gemaakt en vervolgens door haar wordt genomineerd.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lakei is een groot woord, maar als je onderdeel bent van een sterke groep wacht je zo lang mogelijk om je daaraan te ontworstelen. Anders zou het zelfmoord zijn.
Misschien niet nee, maar je weet het natuurlijk nooit 100% zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk dat je van Mike & Matt niet veel verandering of vuurwerk hoeft te verwachten.
Zolang dat deken er niet plots afgaat vind ik het wel primaquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
In zo'n kamer met mensen vind ik het niet kunnen
Ik zou 'm graag op mijn persoonlijke conto bijschrijven, maar nee.. helaas.quote:
En dat is kaasje voor jou.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:31 schreef mario390 het volgende:
in de uitzending![]()
![]()
![]()
naomi,jill ,en nik in de douche
vangt naomi met haar menstruatie
-cup an![]()
Hadden die dan wat met elkaar?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB6 rotzooide Tijn met de getrouwde Monique. Dit zorgde voor onrust bij de thuisfronten, dus BB was er helemaal niet blij mee. Elke keer als ze aan elkaar hingen klonk het "Tijn, moet zijn zender checken"
Dat is zo ja, we gaan het zien. We geven ze een kans.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar je weet het natuurlijk nooit 100% zeker
Wantquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
In zo'n kamer met mensen vind ik het niet kunnen
Volgens mij heeft ze ADSL, een snelle vorm van ADHD.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
In het begin zei Jill dat ze ADHDer was. Heb haar daar niet meer over gehoord maar ik geloof het meteen.
Die gelooft heilig in haar Insta volgers. Alleen volgt de meerderheid haar voor haar lingerie kiekjes en DJ-en en niet door BB.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze daar pas in maart mee begint, is ze te laat. Zij staat niet in Lieses droomfinale. Ik stem liever Liese naar de finale dan iemand die voor haar het pad vrij heeft gemaakt en vervolgens door haar wordt genomineerd.
Of Zoey gelooft dat ze populair is
En daar zat ie met sabrina, de zus van, in bad.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden die dan wat met elkaar?![]()
[ afbeelding ]
En is het nu zo verschrikkelijk om een onderbroek aan te houden als je met andere op de slaapkamer slaapt. Net wat je zegt. Je weet nooit. Typisch dat de jongere daar wel allemaal aan denken.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zolang dat deken er niet plots afgaat vind ik het wel prima
Maar je zou in je slaap dat deken er perongeluk afpleuren
Ik bedoelde met goede de keuze voor nominerenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jerrie mag de boel nog wel een paar weken verneuken.
Goede ken ik niet
Tot Nu toe vind ik matt leuker als die Jer relquote:Op zondag 7 februari 2021 10:48 schreef Benny het volgende:
Matt heeft z'n sportuurtje al gehad: "Het sneeuwschuiven was al intensief genoeg"
Voor mij eerst Zoey daarna Liesequote:Op zondag 7 februari 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
van mij mogen liese en jill er rap uit
gewoon lekker je je lul los in bed, het is al preuts genoeg, oeh wat erg ik zag zijn pielemuisquote:Op zondag 7 februari 2021 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En is het nu zo verschrikkelijk om een onderbroek aan te houden als je met andere op de slaapkamer slaapt. Net wat je zegt. Je weet nooit. Typisch dat de jongere daar wel allemaal aan denken.
Draai jij je nooit om in je slaap, of gooi je benen boven de dekens?? En wat als je kamergenoten een geintje uithalen en de dekens weg trekken.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Want
Heb jij x-ray ogen dat je door de deken heen kijkt?
Zoey en Jerrel gaan op Nickquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik niet zo, maar je weet maar nooit hier.
Eigelijk zou Thomas die vraag eens aan jill moet vragenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill tegen Thomas : 'Op een schaal van 1 tot 100, hoe graag mag je mij?'
Thomas : 100
hoezo liese? zij rodelt nietquote:Op zondag 7 februari 2021 10:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Voor mij eerst Zoey daarna Liese
Als je weet dat je buiten niet tot de top van de popipoll behoort, moet je zorgen dat je zo lang mogelijk een veilige positie binnen een sterke groep behoudt..quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze daar pas in maart mee begint, is ze te laat. Zij staat niet in Lieses droomfinale. Ik stem liever Liese naar de finale dan iemand die voor haar het pad vrij heeft gemaakt en vervolgens door haar wordt genomineerd.
Of Zoey gelooft dat ze populair is
Oh dat had ik nog niet meegekregen!quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zoey en Jerrel gaan op Nick
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB6 rotzooide Tijn met de getrouwde Monique. Dit zorgde voor onrust bij de thuisfronten, dus BB was er helemaal niet blij mee. Elke keer als ze aan elkaar hingen klonk het "Tijn, moet zijn zender checken"
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:52 schreef Toweler het volgende:
[..]
Eigelijk zou Thomas die vraag eens aan jill moet vragen
Domme keuze eigenlijk. De achterban van Nick in Vlaanderen is zo groot dat hij werkelijk iedereen naar huis speelt (Juist tegen een Jill en heel misschien tegen Michel zie ik hem eruit vliegen)quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook wel naar liese voegt voor mij niets toe. En op uiterlijk al helemaal nietquote:
Precies ditquote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Benny het volgende:
Jill was leuk met alleen Thomas, omdat Thomas er nog wel voor zorgde dat genoeg genoeg is.
Matt is nog kinderlijker -Ik denk ook omdat hij dat daar kan zijn- en daarin gaat Jill dan ook mee.
Het is net maar wat je wil....heb er geen een, maar van mij zou hij niet op streams hoeven.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
gewoon lekker je je lul los in bed, het is al preuts genoeg, oeh wat erg ik zag zijn pielemuis
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Domme keuze eigenlijk. De achterban van Nick in Vlaanderen is zo groot dat hij werkelijk iedereen naar huis speelt (Juist tegen een Jill en heel misschien tegen Michel zie ik hem eruit vliegen)
voegt niks toe? ben je nog gezond?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook wel naar liese voegt voor mij niets toe. En op uiterlijk al helemaal niet
niet normaal he dat ze douchen in hun blote lul, wat nou als iemand het ziet?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
Oh, ze gaan een raadspelletje doen. Dus gaan we maar naar Mike en Nick onder de douche
Wie zit er dan ook te wachten op die hysterische muziek direct na het wakker worden. Ik wil eerst nog even minstens een kwartier wakker worden. Nu wordt je gedwongen vrolijk te doen. Daarin was het opmaken van het bed (Liese als hm?) nog de mooiste tussenstapquote:Op zondag 7 februari 2021 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Buiten de kleutertjes is niemand blij met de actuele huismeesteropdrachten.
zolang je niet loopt te helicopteren voor Judithquote:Op zondag 7 februari 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is net maar wat je wil....heb er geen een, maar van mij zou hij niet op streams hoeven.
Ik leg mijn benen wel eens buiten de dekens, maar dan lig ik toch niet meteen helemaal naakt.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Draai jij je nooit om in je slaap, of gooi je benen boven de dekens?? En wat als je kamergenoten een geintje uithalen en de dekens weg trekken.
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Domme keuze eigenlijk. De achterban van Nick in Vlaanderen is zo groot dat hij werkelijk iedereen naar huis speelt (Juist tegen een Jill en heel misschien tegen Michel zie ik hem eruit vliegen)
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
voegt niks toe? ben je nog gezond?
beste huismeester weeek
Judith???quote:Op zondag 7 februari 2021 10:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
zolang je niet loopt te helicopteren voor Judith
En ik toch een beetje wel. Maar dat komt denk ik ook door Theo.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik leg mijn benen wel eens buiten de dekens, maar dan lig ik toch niet meteen helemaal naakt.
En als kamergenoten een geintje uithalen en dan geconfronteert worden met een blote piemel is dat hun eigen probleem.
Misschien ben ik gewoon wat minder preuts.
Zeker, maar dat is uitstel van (gegarandeerde) executie. Ach ja, Zoey wint toch nietquote:Op zondag 7 februari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je weet dat je buiten niet tot de top van de popipoll behoort, moet je zorgen dat je zo lang mogelijk een veilige positie binnen een sterke groep behoudt..
wie drukt em? jill matt mike? in ieder geval 9 man welquote:Op zondag 7 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Michel en Patje gaan iets van sportopdrachten doen?
Ja volgens mij hebben ze afgesproken om 3 x per week sportoefeningen te doen. Normaal buiten maar nu vanwege de sneeuw binnen .quote:Op zondag 7 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Michel en Patje gaan iets van sportopdrachten doen?
Maar dit is volgens mij Sabrina.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden die dan wat met elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Michel zelf dacht ik (heeft last van... knieën? Of omdat hij de trainer is), Matt (pas geopereerd) en Jill.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
wie drukt em? jill matt mike? in ieder geval 9 man wel
Liese gaat er pas als laatste uit, met een koffertje met 100k erin.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
van mij mogen liese en jill er rap uit
liese gaat nog nergens hennquote:Op zondag 7 februari 2021 10:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]maar Nick vind Jerrel niets en daar heeft hij Zoey verteld en Zoey aan Jerrel
[..]ik ben heel gezond . Jou mening is niet mijn mening ik vind haar niets. En nogmaals op uiterlijk oordeel ik niet
Janine had er trouwens ook geen moeite mee om haar tetten in beeld te gooienquote:Op zondag 7 februari 2021 10:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
En daar zat ie met sabrina, de zus van, in bad.
zou toch wel leuk zijn als wij het dashboard van de regie hadden en zelf mochten beslissen via welke cam we willen kijkenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
BB / De camera's/minions in het huis hebben namen...
kreupel zooitjequote:Op zondag 7 februari 2021 11:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel zelf dacht ik (heeft last van... knieën? Of omdat hij de trainer is), Matt (pas geopereerd) en Jill.
De eerste 2 hebben een excuus, maar waarom doet Jill niet mee?
zij makt schoon,allein bb zeigt datquote:Op zondag 7 februari 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liese doet nooit veel daar. hangt op de bank . en maar lullen meer doet ze niet. zie haar nooit iets schoonmaken enz . denkt een diva te zijn
De kindertuin probeert krampachtig om met infantiel gedrag een klik met Jill te krijgen. En het werkt.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Benny het volgende:
Jill was leuk met alleen Thomas, omdat Thomas er nog wel voor zorgde dat genoeg genoeg is.
Matt is nog kinderlijker -Ik denk ook omdat hij dat daar kan zijn- en daarin gaat Jill dan ook mee.
Zoey op Nick? No way.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Knie, andere knie is al naar de kloten en nu zijn goede knie. Heeft onstekingsremmers gevraagd. Al sinds de dansmarathon last van.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar heeft hij pijn van? Verwerkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |