Amstelveen. Dus als je hem over het hek gooit is hij thuis.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Waar komt jerrel vandaan, welke plaats?
Retich (grapje die de belgen ook snappen)quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Waar komt jerrel vandaan, welke plaats?
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken wordenquote:
een slimme drukker kan ik wel waarderen, net als naat doen alsof je meehelpt maar dan toevallig naar de wc moeten en niet meer terugkomenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Naomi nog steeds wel leuk, maar wat een kletsmajoor. En doet dacht ik qua opruimen e.d. weinig.
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatiefquote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken worden
je kan gerust zeggen dat ze geen flikker doetquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Naomi nog steeds wel leuk, maar wat een kletsmajoor. En doet dacht ik qua opruimen e.d. weinig.
en als je daar overdreven sarcastisch positief bent? prikken ze daar snel doorheen?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatief
De vraag is of Thomas een gokker is en bereid is om Jill voor de bus te gooien. Het zou een meesterzet zijn als hij nu zou zorgen dat hij samen met Jill op de bank komt. Als hij het clever aanpakt is ze donderdag weg en heeft hij daarmee zijn grootste tegenspeler weggespeeld.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat tie straks weer per ongeluk op Jill stemmen
Ik vond dat ik het nog aardig bracht. In ieder geval bij naam.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen he van Febo.. is te negatief
lekker ding hoor die ramonaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Naomi hoopt dat ze zanger Rinus krijgen met Met Ramona op de Scooter.
Voor de Vlamingen onder ons ... niet googlen.
krampachtig reactie van Feboquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
en als je daar overdreven sarcastisch positief bent? prikken ze daar snel doorheen?
Ik denk in dit geval van de kou.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze sinds Jerrel in haar oor toeterde vaker aangegeven. Misschien moet daar toch eens naar gekeken worden
Thomas & Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Naomi hoopt dat ze zanger Rinus krijgen met Met Romana op de Scooter.
Voor de Vlamingen onder ons ... niet googlen.
Je vergeet even dat ze immuun is.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of Thomas een gokker is en bereid is om Jill voor de bus te gooien. Het zou een meesterzet zijn als hij nu zou zorgen dat hij samen met Jill op de bank komt. Als hij het clever aanpakt is ze donderdag weg en heeft hij daarmee zijn grootste tegenspeler weggespeeld.
lijkt me toch lastig als de helft van het land een andere taal spreektquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Optiefen naar BigBrotherFR
Als Vlaming vind ik dit niet leuk
nah dat vlaams is imo soms net zo lastigquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kunnen alle Vlamingen niet vloeiend Frans ook?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze week wel, maar dit scenario kan hij om het even wanneer toepassen. Als je de favoriet weg wil spelen krijg je wel een pak medebewoners mee.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze immuun is.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
Wel lekker dat Jill huismeester is en niet genomineerd kan worden. Anders had ze er wel een paar aan haar broek hangen
Van mij had ze wel een wake up call mogen krijgen.....quote:Op zondag 7 februari 2021 10:04 schreef Benny het volgende:
Wel lekker dat Jill huismeester is en niet genomineerd kan worden. Anders had ze er wel een paar aan haar broek hangen
Waarom denk je dat 85% van de Vlamingen de Walen heel erg haten.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
lijkt me toch lastig als de helft van het land een andere taal spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |