wie was de laatste dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had netjes gewacht tot 8:52 om je topic te kapen
Hier op de boulevard is het ook nog wel te doen, al is het op de rijbaan op sommige plekken wel spekspiegelglad.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ik het met hier vergelijk dan stelt het daar niet zoveel voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Na een zin komt toch een puntquote:
je hebt een puntquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na een zin komt toch een punt
Een titel heeft nooit een puntquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na een zin komt toch een punt
ahhh geweldig, vergeet nooit meer dat mijn kleindochter op haar 3e voor het eerst sneeuw zag, nu 3 jaar geleden, zo bijzonder, wat is alles dan eigenlijk van zelf sprekend he voor volwassenenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
TS, en hier ontdekken de katten voor het eerst sneeuw
kon de regie de cameras buiten even sneeuw vrij makenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:58 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat de lampjes zo wel aan gaan. Ze hebben een uurtje mogen uitslapen
mooie opdracht voor de bewoners toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
kon de regie de cameras buiten even sneeuw vrij maken
Danny was eerder, die zit in de slaapkamer van Nick. Ingrid ken ik nietquote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Even voor mijn administratie:
Tijdens het teruglezen van de COS kwam ik twee nieuwe namen van camera's tegen: Ingrid en Danny. Welke camera's zijn dat?
Rudy en Freddy had ik al... Dat zijn de camera's in de keuken
pointless of was het nou to the point Puntloos of met punt, je hebt een punt, zinloosquote:Op zondag 7 februari 2021 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zinloos is relatief
Dadelijk gaan we weer zinloos on-topic
Ik was de naam van de vorige vergetenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd of de kindjes straks een sneeuwpop gaan maken
die van Jill's date. Mathieu? Edit: Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was de naam van de vorige vergeten
Iemand?
Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Tijdens het teruglezen van de COS kwam ik twee nieuwe namen van camera's tegen: Ingrid en Danny. Welke camera's zijn dat?
Ingrid werd in de slaapkamer door jill en thomas genoemdquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
klopt er was ook een berthaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.
Je kan ze natuurlijk ook nummeren:quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
ik vind niet dat matt al het recht heeft namen te verzinnenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.
Eens. Dat is een beetje Nick's ding.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vind niet dat matt al het recht heeft namen te verzinnen
Had-ie dan een keppeltje op?quote:
Het enige recht van Matt is recht op en neer gaan bij Jill.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vind niet dat matt al het recht heeft namen te verzinnen
Wat? Doe jij niet elke ochtend polonaise thuis?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:07 schreef Benny het volgende:
Wat een verschrikking om zo wakker te worden
Naomi niet hoorquote:
Die is huismeester, dus zelfs dát kan niet. Geen ontsnappen aanquote:Op zondag 7 februari 2021 09:09 schreef Ireth het volgende:
Dit zou wat mij betreft Jill een nominatie opleveren![]()
Zombieparadequote:Op zondag 7 februari 2021 09:10 schreef spapaars het volgende:
De vrolijkste loopt voorop.
[ afbeelding ]
Ah okay goedzo. Alleen is ze leukerquote:
Ik loop al sinds donderdag met De Drie Biggetjes in mijn kopquote:Op zondag 7 februari 2021 09:12 schreef Ireth het volgende:
Zit nou gelijk de rest van de dag met dat kutnummer in mijn hoofd
Yupquote:Op zondag 7 februari 2021 09:12 schreef Ireth het volgende:
boodschappen totaal, eerst polonaise en nu de inventaris, lekker wakker worden ditquote:Op zondag 7 februari 2021 09:11 schreef Benny het volgende:
Er staat ontbijt voor ze klaar in de voorraadkamer?
Nieuwe Els is geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een paar centen van de buma (muziekrechten nederland)quote:Op zondag 7 februari 2021 09:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou maar Frans bouwer zijn en naar de stream zitten kijken
Kan in theorie want die heeft geen optredens meer
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik loop al sinds donderdag met De Drie Biggetjes in mijn kop
Als je er vanaf wilt heb ik de oplossingquote:Op zondag 7 februari 2021 09:12 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stortte zich op Julie, die nog aan het wakker worden was. Weer een minpunt.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:13 schreef MissyZ het volgende:
Oh My net wakker en HET zeurt al dat die naast de voorraadkamer slaapt en het gestommel hoorde.
(van de boodschappen mensen)
quote:
Want anders gaat dat plastic doodquote:Op zondag 7 februari 2021 09:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
wel zielig voor de plantjes waar hij het opschept
Dan zupen ze maar lekker koffie toebroek.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:16 schreef spapaars het volgende:
Er stond een gewoon koffiezetapparaat naast de espressomachine, was deze defect?
Als het leuke beelden oplevert mag het ook in dit topicquote:Op zondag 7 februari 2021 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
gaat wel spekglad worden, maar da's juist leuk
Ja Mike spoort niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:20 schreef Benny het volgende:
Die sneeuw ligt nog op een plek ook waar ze nauwelijks komen
Die van mij gingen liggen op de mat. Moest ze sleuren.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:22 schreef Ireth het volgende:
Jill is net mijn hond, die werd ook helemaal blij vanmorgen in de sneeuw
Jamaar, da's nooit genoeg om Michel's goddelijke lijf in topconditie te houdenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef Kinga het volgende:
Dat ze niet zo zeuren.. degene die wil sporten doet dat maar onder het afdak.
Hij had in die laag sneeuw prima zo'n ijsbad kunnen nemen. Is ook goed voor de spieren de bloedstroom en het afvallen tochquote:Op zondag 7 februari 2021 09:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jamaar, da's nooit genoeg om Michel's goddelijke lijf in topconditie te houden
Die van mijn deed ook niet veel liep er gewoon doorheen hahaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij gingen liggen op de mat. Moest ze sleuren.
Er ook niemand die Jill en d'r nieuwe brabo-kliek van slimheid heeft beticht tochquote:Op zondag 7 februari 2021 09:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt sliml vind ik. Zonder strooizout wordt het daar spiegelglad (negatieve temperaturen). Is een soort ijslaagje dat ze nu op de stoep doen
Zijn dat de nieuwe camera'squote:Op zondag 7 februari 2021 09:25 schreef Benny het volgende:
Ik ben nu een beetje boos op Mike en Matt
Sneeuw schep je pas weg als het echt niet anders kan.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:25 schreef Benny het volgende:
Kunnen ze straks rondjes schaatsen om het huisquote:Op zondag 7 februari 2021 09:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt sliml vind ik. Zonder strooizout wordt het daar spiegelglad (negatieve temperaturen). Is een soort ijslaagje dat ze nu op de stoep doen
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij gingen liggen op de mat. Moest ze sleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, die zijn liever dan Mike en Matt.quote:
Nieuwe bewoners.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 2 chinese naakthondjes. Kan ze truien aandoen maar helll no dat ik ze vrijwillig mee krijg.
..knipquote:Op zondag 7 februari 2021 09:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 chinese naakthondjes. Kan ze truien aandoen maar helll no dat ik ze vrijwillig mee krijg.
Hopelijk krijgen ze er spijt vanquote:Op zondag 7 februari 2021 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoveelste bewijs dat ze er helemaal niets van snappen.
IK zegt het daarjuist. Ik heb altijd geleerd om na de zone die je sneeuwvrij maakt wat strooizout te gooien. Straks kunnen ze schaatsen daar.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat is ook een sneeuwhond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl die gister met die sneeuwschuiver hysterisch de tuin in ging.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
Dit zijn gewoon Mike en Matt die een wit voetje proberen te halen om hun plekje in het huis te settelen. Als nieuwe bewoners hopen ze zo te laten zien dat ze waarde in de groep hebben. Ok, misschien niet helemaal op de beste manier, maar ze proberen het wel.
Tekkel is nergens te zien. Die vind zijn schmink al voldoende bijdrage.
Goed punt. Dat is waar ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
Dit zijn gewoon Mike en Matt die een wit voetje proberen te halen om hun plekje in het huis te settelen. Als nieuwe bewoners hopen ze zo te laten zien dat ze waarde in de groep hebben. Ok, misschien niet helemaal op de beste manier, maar ze proberen het wel.
Hij was zelfs degene die de opdracht ontvingquote:Op zondag 7 februari 2021 09:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die gozer spoort echt niet. Wil iced latte caffiato met caramel.
Neem een hap sneeuw!
Hij hoort toch ook bij de sneeuwploeg?
het is allemaal een complot van de illuminatiequote:Op zondag 7 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
Ja moest van BBquote:Op zondag 7 februari 2021 09:25 schreef Benny het volgende:
maar wij wel en dat is het enige wat teltquote:Op zondag 7 februari 2021 09:34 schreef Whuzz het volgende:
Jill maakt zich wat zorgen dat bijna niemand de polonaise leuk vond...
Is dat zo? Was dit een opdracht?quote:
Kapot leuk zegt Thomasquote:
als je gezegd had dat het een Pat quote was dan zou ik je nog geloven ookquote:Op zondag 7 februari 2021 09:37 schreef Whuzz het volgende:
Kom op Thomas, schuif je ijsballen bij Jill d'r broek in!
Volgens mij is het alweer voorbijquote:Op zondag 7 februari 2021 09:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Ik hoop dat het echt blijft sneeuwen man"
Zou je eens moeten weten Thomas
Maar ondertussen doet die niets.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : je moet mij de badkamer echt niet laten doen he, ik ben heel netjes .. iedereens laatje....
Naomi : Ben je thuis ook zo?
Jerrel : Als ik 'm eenmaal aanzet dan ben ik ook heel erg. Heb pas 5 uur lang 1 la van m'n alle kleding lopen opruimen
ben d'r ook bang voor. Sneeuwradar laat weinig meer zien de komende 24 uurquote:
En maat moet er weer bij...quote:
Ferrel, toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
Lekker Jill... "Hoe heet die andere jongen ook alweer... Laat hem het ook doen. Jullie hebben dat hele stuk al gedaan"
Lijkt er wel op, of hadden ze die sneeuwschuivers daar al staan?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Was dit een opdracht?
Kunnen ze Tekkel dan niet als extra sneeuwschep gebruiken?
"Hey Jerrol, mondje open!"
Hoeft ze ook geen Engels meer te lerenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:40 schreef Whuzz het volgende:
Jill: "Dit is cool! Ik wil sneeuwschepper worden!"
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
Jill: "Hoe kan het zo koud zijn?"
Goede vraag, Jill. Goede vraag.
Stonden gister in de voorraadkamer. Jerrel moest ze ophalen van BBquote:Op zondag 7 februari 2021 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, of hadden ze die sneeuwschuivers daar al staan?
moest meteen denken aan een vlogger die helemaal waus is van vuilniswagensquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
Thomas gooit Jill ff met dr gezicht in de sneeuw
Sneeuwruimen moest van BBquote:Op zondag 7 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
Gifje ervan?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sneeuwengel
Thomas en Jill samen
cute
Sanctie, hopelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij staat lekker een kopje koffie te drinken
zegt genoeg over de slechte casting, praktisch dezelfde type personenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vergist zich in de naam
Jill: '' AAHHH .. MIKE ..... ehmm.... Matt'
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:45 schreef spapaars het volgende:
Het domme sneeuwvrij maken doet mij vermoeden dat de gehele crew uit 1 land komt.
moest van balkenendequote:Op zondag 7 februari 2021 09:45 schreef spapaars het volgende:
Het domme sneeuwvrij maken doet mij vermoeden dat de gehele crew uit 1 land komt.
Action man to the rescuequote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies.. over pad vrijmaken van sneeuw/ijzel
stelt een plan voor hoe ze het gaan aanpakken
Ik heb het vermoeden dat hij dat altijd al beseft heeft. Thommie is nie domnie...quote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het al tot Thomas zijn doorgedrongen dat zijn speciale band met Jill helemaal niet zo speciaal blijkt te zijn, nu er meer jongelui zijn waar ze mee klikt?
Gaat tie straks weer per ongeluk op Jill stemmenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het al tot Thomas zijn doorgedrongen dat zijn speciale band met Jill helemaal niet zo speciaal blijkt te zijn, nu er meer jongelui zijn waar ze mee klikt?
dat wel maar schuiven nietquote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu loopt Mike weer buiten te schuiven. En Jerrel doet echt geen reet.
Thomas kijkt alsof hij er bij klaar komtquote:
Ze heeft al een tijdje geleden tegen hem gezegd dat het een gewone vriendschap is, en geen verliefdheid.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoop dat Matt eb Mike er wat van zeggen, tenslotte jerrel heeft het gehaald.quote:
jer rel heeft zich gedrukt, drama opkomst, spannend!quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Moesten alleen de nieuwe sneeuwruimen of iedereen?
Witte ontgroening.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Angelique61 het volgende:
Moesten alleen de nieuwe sneeuwruimen of iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |