wie was de laatste dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had netjes gewacht tot 8:52 om je topic te kapen
Hier op de boulevard is het ook nog wel te doen, al is het op de rijbaan op sommige plekken wel spekspiegelglad.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ik het met hier vergelijk dan stelt het daar niet zoveel voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Na een zin komt toch een puntquote:
je hebt een puntquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na een zin komt toch een punt
Een titel heeft nooit een puntquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na een zin komt toch een punt
ahhh geweldig, vergeet nooit meer dat mijn kleindochter op haar 3e voor het eerst sneeuw zag, nu 3 jaar geleden, zo bijzonder, wat is alles dan eigenlijk van zelf sprekend he voor volwassenenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
TS, en hier ontdekken de katten voor het eerst sneeuw
kon de regie de cameras buiten even sneeuw vrij makenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:58 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat de lampjes zo wel aan gaan. Ze hebben een uurtje mogen uitslapen
mooie opdracht voor de bewoners toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
kon de regie de cameras buiten even sneeuw vrij maken
Danny was eerder, die zit in de slaapkamer van Nick. Ingrid ken ik nietquote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Even voor mijn administratie:
Tijdens het teruglezen van de COS kwam ik twee nieuwe namen van camera's tegen: Ingrid en Danny. Welke camera's zijn dat?
Rudy en Freddy had ik al... Dat zijn de camera's in de keuken
pointless of was het nou to the point Puntloos of met punt, je hebt een punt, zinloosquote:Op zondag 7 februari 2021 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zinloos is relatief
Dadelijk gaan we weer zinloos on-topic
Ik was de naam van de vorige vergetenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd of de kindjes straks een sneeuwpop gaan maken
die van Jill's date. Mathieu? Edit: Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was de naam van de vorige vergeten
Iemand?
Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
Samuelquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Tijdens het teruglezen van de COS kwam ik twee nieuwe namen van camera's tegen: Ingrid en Danny. Welke camera's zijn dat?
Ingrid werd in de slaapkamer door jill en thomas genoemdquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand?
klopt er was ook een berthaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.
Je kan ze natuurlijk ook nummeren:quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
ik vind niet dat matt al het recht heeft namen te verzinnenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Matt volgens mij heeft camera 's op hun slaapkamer lopen namen geven, en waarschijnlijk ook Jill. Ik heb nog meer namen voorbij horen komen. Niet onthouden.
Eens. Dat is een beetje Nick's ding.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vind niet dat matt al het recht heeft namen te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |