Tuurlijk wel, hier in belgië geen problemen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Videoland werkt niet vanuit het buitenland...
Het een sluit het ander niet uit. Maar Mike gaat in ieder geval in de hottub met Patje en Nick, bijvoorbeeld. Matt zit steeds bij Jill of denkt eraan om naar haar toe te gaan. Maar Mike is nu ook te veel aan het slijmenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee mike die nu naast der zit heeft net toe gegeven geobsedeerd te zijn hij heeft toegegeven alles opgezocht en bekeken te hebben van jill
Hoop het welquote:Op zondag 7 februari 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed dat ik ff terug klikte
afijn duurde lang
Dus Jill zei net dat ze het echt erg zou vinden als de bewoners op de nieuwe zouden gaan stemmen want ze hadden afgesproken dat ze dat niet zouden doen, mike zei zoiets dat ie denkt dat ze toch op nieuwe gaan stemmen.
Ja ik zat eerst geduldig te wachten maar moest wel onthouden wat ik wilde tikken wat ik gehoord had dus mijn excuus als ik het dan niet goed in de tt zet he.quote:
ik zat netjes te wachten tot net 1 tel terug wil er 1 openen en toen was er al 1 hahahaquote:
Hm, nou, vooruitquote:Op zondag 7 februari 2021 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst geduldig te wachten maar moest wel onthouden wat ik wilde tikken wat ik gehoord had dus mijn excuus als ik het niet goed in de tt zet he.
Gaat ze met haar vuistjes beetje op de grond slaan denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja want dan gaat Jill dus heel boos zijn, dat wil ik wel eens zien dan.
die zouden we wel willen zien had ik gezegdquote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hun zeggen toch dat Patrick + Nick te zien zijn in de woonkamer. Niet dan?
Zou zomaar kunnen, daarom wil ik het zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat ze met haar vuistjes beetje op de grond slaan denk ik
Ik denk dat Mike zelf ook op een mede-nieuwkomer overweegt te gaan stemmen (Jerrel).quote:Op zondag 7 februari 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed dat ik ff terug klikte
afijn duurde lang
Dus Jill zei net dat ze het echt erg zou vinden als de bewoners op de nieuwe zouden gaan stemmen want ze hadden afgesproken dat ze dat niet zouden doen, mike zei zoiets dat ie denkt dat ze toch op nieuwe gaan stemmen.
Bij mij hoef je niet te wachten hoor, nadat tot 2 maal toe mensen zielig begonnen te huilen heb ik gezegd niet meer te openenquote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zat netjes te wachten tot net 1 tel terug wil er 1 openen en toen was er al 1 hahaha
Ik snap dat verlangen naar volgers ook niet hoor. Allemaal zwaar overrated imo.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je kunt blij zijn voor een ander, ook al vind je het zelf suf. Liese was ook goedgemutst toen ze hoorde dat ze veel meer volgers had gekregen. Zal het nooit begrijpen, sign of the times, zullen we maar zeggen.
Denk ik ook, ik denk ook dat gewoon alle mannen op Jerrel gaan stemmen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike zelf ook op een mede-nieuwkomer overweegt te gaan stemmen (Jerrel).
Dat was wel gebeurd denk ik...quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp niet dat jill zo bang was om genomineerd te wezen samen met thomas als zij geen huismeester was geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
idd ja, Nick gaat naar bed, stream2quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn het zat bij de febo om steeds op te moeten letten. 2x de slapende mensen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie nu Nick de slaapkamer inlopen op stream 2, die zal met Patje nog wel in de woonkamer hebben gezeten.
Het is denk ik ook een beetje dat het bij de anderen het doel is, en Jill gewoon als een kind zo blij is met de volgers. Ze heeft verder geen enkele reden waarom ze volgers wil.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik snap dat verlangen naar volgers ook niet hoor. Allemaal zwaar overrated imo.
Maar dan moet Thomas wel consequent zijn. Bij anderen irriteert het hem als ze over volgers praten, maar bij "zijn" Jill niet. De mantel der liefde zeker..
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er van door, filmpjes van vandaag, welterusten ...
Bedankt weer, slaap lekker straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja omdat we het niet mogen zienquote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze net hier heel de tijd.
ok nou gewoon doen zeg ikquote:Op zondag 7 februari 2021 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij hoef je niet te wachten hoor, nadat tot 2 maal toe mensen zielig begonnen te huilen heb ik gezegd niet meer te openen
Zijn wij niet de goede mensen die dingen aan de regie mogen vragen, das mooi shit dan he.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:04 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat BB wil dat we onze mond houden
Dat was wel gebeurd denk ik...quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp niet dat jill zo bang was om genomineerd te wezen samen met thomas als zij geen huismeester was geweest
Het is in ieder geval wel besprokenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er van door, filmpjes van vandaag, welterusten ...
Michel en Julie was iets na 14.00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allebei de slapende kamerquote:
Jawel maar mag alleen positief.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn wij niet de goede mensen die dingen aan de regie mogen vragen, das mooi shit dan he.
ok niet meegekregen danquote:Op zondag 7 februari 2021 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was wel gebeurd denk ik...
[..]
Het is in ieder geval wel besproken
Ik ben een goed mensquote:Op zondag 7 februari 2021 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn wij niet de goede mensen die dingen aan de regie mogen vragen, das mooi shit dan he.
oh.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze net hier heel de tijd.
Nee nee, jerrel moet blijven.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar mag alleen positief.
Smijt jerrel over het hek please
Hmm ja idd, is denk ik Jerrel.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
Maar kan ook jerrel zijn met dat korte haar.
Jerrel had andere nachten een badmutsquote:
Ho hoquote:Op zondag 7 februari 2021 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar mag alleen positief.
Smijt jerrel over het hek please
Nou.... vooruit dan maar weer, tis je vergeven.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oh.
overheen gelezen dan blijkbaar.
Oja! scherpquote:Op zondag 7 februari 2021 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jerrel had andere nachten een badmuts
Houdoequote:Op zondag 7 februari 2021 01:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga even tv kijken streams is niets meer
tot morgen![]()
Er was al een sneeuwpop Choco..quote:Op zondag 7 februari 2021 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, jerrel moet blijven.![]()
BB moet ze wakker maken en een sneeuwpop laten maken als opdracht nu.
Weet ikquote:Op zondag 7 februari 2021 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, jerrel moet blijven.![]()
BB moet ze wakker maken en een sneeuwpop laten maken als opdracht nu.
is echt michel hoor jerrel de badmuts heeft een badmuts op en oogmaskerquote:
Oh ja das waarquote:Op zondag 7 februari 2021 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jerrel had andere nachten een badmuts
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En ja zou een mooie opdracht zijn maar BB is een mietje.
Nee, het plan was uitgesproken tussen Zoey en Liese. Nadat Nathalie en Daan weg zouden zijn wilde ze Michel tegen Jowi zetten. En als Michel dan bijvoorbeeld won (wat Jowi al zag aankomen) gingen ze constant een Belg tegen Michel zetten. Thomas vs Michel, Patrick vs Michel, Nick vs Michel, Julie vs Michel enz. Want ze wilde met Jill in de finale, omdat ze dachten dat Michel veel populairder is dan Jill. Wat nu dus niet blijkt te zijn.... Dus vanaf nu moet Jill zich wel zorgen maken want nu ze weten dat Jill populairder is dan Michel willen ze Jill ook eerder eruit. Dus de drie vertrokken Nederlanders hebben het eigenlijk verpest voor Jill. Nu moet nog blijken hoe populair Jill is. Want het kan ook zomaar zijn dat Jill iedereen eruit speelt. (En ik denk dat Zoey dit plan tegen Jowi heeft gezegd en hij wist (of dacht) dat hij geen kans maakte tegen Michel)quote:
Ik ga juichen hoor! Zal heel enthousiast zijnquote:
Klopt ja. dan ist Michellekequote:Op zondag 7 februari 2021 01:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is echt michel hoor jerrel de badmuts heeft een badmuts op en oogmasker
Is er al weer een update van buiten ?quote:Op zondag 7 februari 2021 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat was geen opdracht en nu is er meer sneeuw.
Kijk uit je raam zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al weer een update van buiten ?
Ja, gewoon iets als zorg dat het pad sneeuwvrij blijft en dan met zijn 3en heel de tijd lekker vegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze hadden die nieuwen ook vannacht moeten laten sneeuwruimen
Ja echt he en ook een andere omgeving dus dan ken ik wel zeggen hoe het hier is maar ja dat wil niet zeggen hoe het dan daar is.quote:
Komt wel dichtbij zo. Fietspad hier is ook witquote:Op zondag 7 februari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon iets verderop, maar nu is ook het fietspad wit
Zoiets ja, hoppa werken voor je verblijfquote:Op zondag 7 februari 2021 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, gewoon iets als zorg dat het pad sneeuwvrij blijft en dan met zijn 3en heel de tijd lekker vegen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi buurmanquote:Op zondag 7 februari 2021 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo. Fietspad hier is ook wit
Hier ligt al een redelijk pak sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat als er nu echt heel veel sneeuw komt te liggen dat ze dan allemaal een sneeuwpop moeten maken en dan wie de mooiste maakt of zo. Of de hoogste of de dikste, verzin maar iets, maar ieder apart wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoiets ja, hoppa werken voor je verblijf
Bruurquote:
Ik zat net zoiets te denkenquote:Op zondag 7 februari 2021 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat als er nu echt heel veel sneeuw komt te liggen dat ze dan allemaal een sneeuwpop moeten maken en dan wie de mooiste maakt of zo. Of de hoogste of de dikste, verzin maar iets, maar ieder apart wel.
Waar is dat? Zie de paden niet meer door de sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk moeten we naar de sc he mensen. als we door blijven lullen. daar zijn nu ook geen enge mensen meer.
Maar hoe Jill nu bezig is denk ik dat ze zwaar in populariteit gaat zakken...quote:Op zondag 7 februari 2021 01:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee, het plan was uitgesproken tussen Zoey en Liese. Nadat Nathalie en Daan weg zouden zijn wilde ze Michel tegen Jowi zetten. En als Michel dan bijvoorbeeld won (wat Jowi al zag aankomen) gingen ze constant een Belg tegen Michel zetten. Patrick vs Michel, Nick vs Michel, Julie vs Michel enz. Want ze wilde met Jill in de finale, omdat ze dachten dat Michel veel populairder is dan Jill. Wat nu dus niet blijkt te zijn.... Dus vanaf nu moet Jill zich wel zorgen maken want nu ze weten dat Jill populairder is dan Michel willen ze Jill ook eerder eruit. Dus de drie vertrokken Nederlanders hebben het eigenlijk verpest voor Jill. Nu moet nog blijken hoe populair Jill is. Want het kan ook zomaar zijn dat Jill iedereen eruit speelt. (En ik denk dat Zoey dit plan tegen Jowi heeft gezegd en hij wist (of dacht) dat hij geen kans maakte tegen Michel)
Ja is geinig toch zoiets.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat net zoiets te denken
Een pop van 2,5 meter die minimaal een half uur blijft staan, voor extra boodschappengeld
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:16 schreef engine het volgende:
[..]
Waar is dat? Zie de paden niet meer door de sneeuw
Mja is wel leuk natuurlijk, maar te makkelijk, doorlopen sneeuwballen gooien ofzoquote:Op zondag 7 februari 2021 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat als er nu echt heel veel sneeuw komt te liggen dat ze dan allemaal een sneeuwpop moeten maken en dan wie de mooiste maakt of zo. Of de hoogste of de dikste, verzin maar iets, maar ieder apart wel.
zoveel open terrein is er nietquote:Op zondag 7 februari 2021 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja is wel leuk natuurlijk, maar te makkelijk, doorlopen sneeuwballen gooien ofzo
Ik denk dat dat weer te gevaarlijk is. ijsballen of zo en dan keihard verkeerd terecht komen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja is wel leuk natuurlijk, maar te makkelijk, doorlopen sneeuwballen gooien ofzo
Sneeuwvlokjesquote:Op zondag 7 februari 2021 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weer te gevaarlijk is. ijsballen of zo en dan keihard verkeerd terecht komen.
Ja ook geinig maar hoogste is niet zo handig en zie ik ook gevaar in.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Teams mag ook, wie de hoogste bouwt die een half uur blijft staan krijgt een luxe diner
Ach, beetje gevaar maakt het juist leukquote:Op zondag 7 februari 2021 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ook geinig maar hoogste is niet zo handig en zie ik ook gevaar in.
Jawel hoor .. ik heb 1 VPN in Spanje lopen en Videoland draait gewoon door.. op een ander devize kijk ik vanuit Italia en werkt het ookquote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Videoland werkt niet vanuit het buitenland...
Ja maar arbo denk ik en zeikende streamers die het verpesten, dus dan kan je er maar beter niet aan beginnen.quote:
Arbo is voor werk, dit is hobbyquote:Op zondag 7 februari 2021 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar arbo denk ik en zeikende streamers die het verpesten, dus dan kan je er maar beter niet aan beginnen.
Allemaal mietjesquote:Op zondag 7 februari 2021 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja die jonge generatie kent dat misschien niet eens. Sneeuwvlokjes dat het er zijn ja.
Hiiiquote:
In de sneeuw?quote:Op zondag 7 februari 2021 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar arbo denk ik en zeikende streamers die het verpesten, dus dan kan je er maar beter niet aan beginnen.
Is toch soort werk wat hun doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:22 schreef D. het volgende:
[..]
Arbo is voor werk, dit is hobby
En zeikende streamers negeren we, in deze
Geen zorgen, ik hoorde dat ze voor rode sneeuw gingen dit keerquote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef Flory het volgende:
[..]
In de sneeuw?![]()
[me=Flory]mompelt iets over yellow snow...[/me]
Gadverdamme dat is vies.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef Flory het volgende:
[..]
In de sneeuw?![]()
[me=Flory]mompelt iets over yellow snow...[/me]
Niet alles waar je geld voor krijgt is werk hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch soort werk wat hun doen.![]()
Ja wij wel maar of BB dat ken, die zeikende streamers krijgen wel vaker wat voor elkaar.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete bewoner?
Cupjes van Naomi?quote:Op zondag 7 februari 2021 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik hoorde dat ze voor rode sneeuw gingen dit keer
Bloed!
Wij vertellen het niet door hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
ja ik mag hier eigenlijk niet zijn
Nope en nou weet ik het niet meer he, bedankt D. is het nu werk van ze of niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles waar je geld voor krijgt is werk hoor
quote:
Iemand moet hem als favo hebben dus ik heb mezelf opgeofferd.quote:
Nee!quote:Op zondag 7 februari 2021 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope en nou weet ik het niet meer he, bedankt D. is het nu werk van ze of niet.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Niet zo doen. Is goed voor de plantjes.
Af en toe zegt ze danquote:Op zondag 7 februari 2021 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand moet hem als favo hebben dus ik heb mezelf opgeofferd.En ik hou wel van zulke types helaas doet ie af en toe stomme dingen ja, die keur ik ook niet goed.
Nee was nog iemand, shit ben vergeten wie.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Af en toe zegt ze dan![]()
Denk dat je de enige bent in dit hele sub-forum![]()
oooooooh, die.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee was nog iemand, shit ben vergeten wie.
Die handtas!quote:Op zondag 7 februari 2021 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met een handtas ofzoquote:Op zondag 7 februari 2021 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik het voor elkaar krijgquote:Op zondag 7 februari 2021 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja doe maar slotje want we zijn ook wel erg offtopic nu he.
Oh ja die userquote:Op zondag 7 februari 2021 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, geloof het wel.
[..]
Ja dieeeee
Met die handtas dus.In zijn naam, pokkehandtas of zo.
Succes he.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik het voor elkaar krijg
Waar is Patje?!!quote:Op zondag 7 februari 2021 01:28 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Hoe kunnen we nou slapen als we niet weten of Patje al in bed ligt REGIE!
Ja, idd, als je een pokkehandtas hebt, koop dan een fatsoenljkequote:Op zondag 7 februari 2021 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, geloof het wel.
[..]
Ja dieeeee
Met die handtas dus.In zijn naam, pokkehandtas of zo.
Najaaa zeg. Mij dus ook niet, niet dat ik dat wil overigens.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh ja die userDie moeten we dus niet serieus nemen
Misschien was die gratis.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, als je een pokkehandtas hebt, koop dan een fatsoenljke
Nou, jij bent een Chocofan, en Chocola is altijd wel primaquote:Op zondag 7 februari 2021 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Najaaa zeg. Mij dus ook niet, niet dat ik dat wil overigens.
Ik druk op allerlei knopjes, en ik geloof dat het gaat lukkenquote:
Ja toch niet dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou, jij bent een Chocofan, en Chocola is altijd wel prima
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik druk op allerlei knopjes, en ik geloof dat het gaat lukken
Binnen nu en zo'n 145 posts moet ie dicht zijn
Nog in de woonkamer?quote:
En hierdoor ook zwaar in overtreding door hier nog te posten.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog in de woonkamer?
We GOKKENdat hij met Nick heeft zitten kletsen in de woonkamer en Nicke hebben we naar bed zien komen, verder mogen we blijkbaar niks zien
Ze laten ons vallen!quote:Op zondag 7 februari 2021 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hierdoor ook zwaar in overtreding door hier nog te posten.![]()
Waarom houd BB geen rekening met ons.
Ja maar dat mag niet mensen, we gaan op onze kloten krijgen. We moeten echt ergens anders heen gaan dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:34 schreef greysbones het volgende:
Omg nog snel ff kijken wat er gebeurt bij bb
Blijkt de Cod zelf leuker en gezelliger dan bb
Nou inderdaad! Schandalig is hetquote:Op zondag 7 februari 2021 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hierdoor ook zwaar in overtreding door hier nog te posten.![]()
Waarom houd BB geen rekening met ons.
Ik ga met dingen gooien, dit kan nietquote:Op zondag 7 februari 2021 01:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog in de woonkamer?
We GOKKENdat hij met Nick heeft zitten kletsen in de woonkamer en Nick hebben we naar bed zien komen, verder mogen we blijkbaar niks zien
Je verward Michel met Thomas volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee, het plan was uitgesproken tussen Zoey en Liese. Nadat Nathalie en Daan weg zouden zijn wilde ze Michel tegen Jowi zetten. En als Michel dan bijvoorbeeld won (wat Jowi al zag aankomen) gingen ze constant een Belg tegen Michel zetten. Patrick vs Michel, Nick vs Michel, Julie vs Michel enz. Want ze wilde met Jill in de finale, omdat ze dachten dat Michel veel populairder is dan Jill. Wat nu dus niet blijkt te zijn.... Dus vanaf nu moet Jill zich wel zorgen maken want nu ze weten dat Jill populairder is dan Michel willen ze Jill ook eerder eruit. Dus de drie vertrokken Nederlanders hebben het eigenlijk verpest voor Jill. Nu moet nog blijken hoe populair Jill is. Want het kan ook zomaar zijn dat Jill iedereen eruit speelt. (En ik denk dat Zoey dit plan tegen Jowi heeft gezegd en hij wist (of dacht) dat hij geen kans maakte tegen Michel)
En zwaaien mag ook niet he.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Schandalig is het![]()
Ik maar slapen![]()
![]()
![]()
Het spijtige is dat zij oprecht niet tactisch denkt. Zij heeft drie kerels die volledig uit haar hand eten en ze doet er niets mee. Als ze Thomas, Jerrel en Zoey zover zou krijgen om op Liese en/of Nick te stemmen, staan die twee erop! 6 voor Nick, 6 voor Liese, 6 voor Jerrel (6 voor Matt?). Jill is huismeester, dus dan mag zij kiezen wie er genomineerd worden. Dat kost haar veel populariteit (niet bij mij, integendeel), maar dat is het risico.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:17 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Maar hoe Jill nu bezig is denk ik dat ze zwaar in populariteit gaat zakken...
Ja echt belachelijk. Slechte nachtploeg bij BB.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze laten ons vallen!
Na meer dan 20 jaar steun, krijgen we dit...
Slaap lekkelquote:Op zondag 7 februari 2021 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Schandalig is het![]()
Ik ga maar slapen![]()
![]()
![]()
Alvast doei dan he.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:38 schreef D. het volgende:
Ik zwaai ook niet
En ga ook niet melden dat ik ga!
quote:
kopier je de text of schrijv je echtquote:Op zondag 7 februari 2021 01:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het spijtige is dat zij oprecht niet tactisch denkt. Zij heeft drie kerels die volledig uit haar hand eten en ze doet er niets mee. Als ze Thomas, Jerrel en Zoey zover zou krijgen om op Liese en/of Nick te stemmen, staan die twee erop! 6 voor Nick, 6 voor Liese, 6 voor Jerrel (6 voor Matt?). Jill is huismeester, dus dan mag zij kiezen wie er genomineerd worden. Dat kost haar veel populariteit (niet bij mij, integendeel), maar dat is het risico.
Als ze wil dat Matt niet genomineerd wordt, kan ze het zelfs aan haarzelf uitleggen. ("Ik wil mijn nieuwe vriend beschermen van nominatie", iets in die trant). Op Nick stemmen doet zij in ieder geval zonder problemen.
Thomas moet haar die kant opdrukken, en Zoey ook. Als Thomas het spel wil spelen, moet hij nú toeslaan en persoonlijke ergernissen over Jerrels gedoe en Matts geslijm opzij zetten. Die krijg je met gemak in latere weken weg. Liever niet veel later.![]()
Maar goed, dat gaat vast niet gebeuren. Jerrel genomineerd, Jerrel weg, weg kans. Nick, Naomi en Michel in de finale.
Nou niet gaan slapen dan en we zwaaien niet terugquote:Op zondag 7 februari 2021 01:38 schreef D. het volgende:
Ik zwaai ook niet
En ga ook niet melden dat ik ga!
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:41 schreef engine het volgende:
Ik ga zeker niet slapen en/of terug zwaaien
Uitdagenquote:
Ik kopieer niets, maar het duurde wel even hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
kopier je de text of schrijv je echt
zo snell?
quote:
Slapende mensenquote:
quote:
Hij zou toch met Jerrel wisselen of..... en bij Nick in de kamer gaan slapenquote:Op zondag 7 februari 2021 06:26 schreef Hunter het volgende:
Ben benieuwd of Patrick in de huiskamer heeft geslapen.
Een scheet in Jill haar gezicht laten.quote:Op zondag 7 februari 2021 06:30 schreef jameshond7 het volgende:
Wat voor vreemds zou Jerrel vandaag gaan doen?
In z'n gewone doen, is hij al vreemd genoeg voor mij 😉quote:Op zondag 7 februari 2021 06:30 schreef jameshond7 het volgende:
Wat voor vreemds zou Jerrel vandaag gaan doen?
De streamers zagen gisteren Nick naar bed gaan, maar niet Patrick. De woonkamer was al een hele tijd niet in beeld.quote:Op zondag 7 februari 2021 06:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij zou toch met Jerrel wisselen of..... en bij Nick in de kamer gaan slapen
Oké, nou we gaan het zien strakjes!quote:Op zondag 7 februari 2021 06:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
De streamers zagen gisteren Nick naar bed gaan, maar niet Patrick. De woonkamer was al een hele tijd niet in beeld.
Op andere BB pagina`s op FB.Berichten van dezelfde strekking.quote:Op zondag 7 februari 2021 06:41 schreef Hunter het volgende:
Berichtje op de officiële BB Facebook-pagina
Lieve volgers,
Genoeg is genoeg.
Het is nu echt tijd voor een verandering.
Van negatief naar positief.
Deze pagina is geen plek voor haatreacties.
Het is een spel, maar het blijven mensen.
Geef je mening of kritiek,
maar hou het netjes.
🧡
Bedankt,
Big Brother
Dit staat ergens anders:quote:Op zondag 7 februari 2021 06:45 schreef mario390 het volgende:
dat is kinderachtig dat je niet zollt
kommentieren over deze kutvent
Ben wel jaloers hier helemaal nietsquote:Op zondag 7 februari 2021 07:05 schreef Hunter het volgende:
Ja het sneeuwt ook bij het BB-huis. De tuin is wit. Ze moeten sneeuwvegen!
[ afbeelding ]
ah dat is meer dann 5 cmquote:Op zondag 7 februari 2021 07:14 schreef Hunter het volgende:
Nieuw regieploeg is kennelijk om zeven uur aangetreden. Leuke beelden
[ afbeelding ]
De wind heeft al sneeuw geruimdquote:
quote:
Deelname aan een RLS wordt door Zijne Majesteits belastingdienst gezien als werk. Moet je maar eens navragen bij Terror Jaap.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles waar je geld voor krijgt is werk hoor
Ja.quote:
Wietplantagequote:Op zondag 7 februari 2021 07:46 schreef spapaars het volgende:
Slecht geïsoleerd, het sneeuw op het dak blijft niet liggen.
[ afbeelding ]
DSB Dirk Scheringa ging er kapot van met die lage inzet van Jaap.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deelname aan een RLS wordt door Zijne Majesteits belastingdienst gezien als werk. Moet je maar eens navragen bij Terror Jaap.
Jammer.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:54 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill heeft hem uit haar bed geschopt.
Ik.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
wie ligt naast liese in
de meidenkamer?
Dat was van het bedrag dat overbleef nadat eerst de fiscus een aardige graai had gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
DSB Dirk Scheringa ging er kapot van met die lage inzet van Jaap.
Begrijpelijk, het zou zomaar nog zo'n achterlijke zoontje van Gillis kunnen zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:54 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill heeft hem uit haar bed geschopt.
Hier ook. Kwam verkleumd terug van hardlopen. Maar wel goed te doen.quote:
Niets mis met de site. Waarschijnlijk gebruik je een lousy VPN.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:02 schreef mario390 het volgende:
deze kut videoland site werkt
niet ik willt en uitz.kijken
De vragen dan wel vooraf indienen, want anders gaat het helemaal fout.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:12 schreef cvketeltje89 het volgende:
morgen COS. Is het een leuk idee om oud bewoners via social media uit te nodigen voor een vraag en antwoord sessie?
Als jij op antwoorden zit te wachten van Els, Daan en Natte Alie, ga gerust je gang.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:12 schreef cvketeltje89 het volgende:
morgen COS. Is het een leuk idee om oud bewoners via social media uit te nodigen voor een vraag en antwoord sessie?
quote:Op zondag 7 februari 2021 08:12 schreef cvketeltje89 het volgende:
quote:
Of van Theo.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij op antwoorden zit te wachten van Els, Daan en Natte Alie, ga gerust je gang.
I'll sit this one out.
Ja.quote:
Snap sowieso niet dat ze het BB huis in Nederland hebben gezet.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.
De boekhouders van Talpa dachten een geitenpaadje te hebben gevonden door de vergoedingen aan de deelnemers op te geven als inkomsten uit kansspel (slechts 29%). Daar trapte de fiscus echter niet in en sloeg ze keurig aan voor het volle pond aan inkomstenbelasting.
Zoek maar na, vast nog wel ergens terug te vinden. Is in diverse media geweest en ook heeft Jaap het zelf uitgebreid uit de doeken gedaan bij Studio Vlemmix.
Deze vraag moet ik stellen.......quote:Op zondag 7 februari 2021 08:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze het BB huis in Nederland hebben gezet.
In Vlaanderen hadden ze een pak minder aan belastingen moeten betalen + kregen de bewoners meer
Zal ze een zorg zijn wat de bewoners netto krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze het BB huis in Nederland hebben gezet.
In Vlaanderen hadden ze een pak minder aan belastingen moeten betalen + kregen de bewoners meer
Niet alleen voor de bewonersquote:Op zondag 7 februari 2021 08:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ze een zorg zijn wat de bewoners netto krijgen.
Hier ook, speciaal om 7:00 ervoor opgestaanquote:Op zondag 7 februari 2021 08:34 schreef Ireth het volgende:
Ben ik een keer vroeg op de streams, liggen ze allemaal nog in hun nest te rotten
kijk ik niet met vpn,kijk met en login van jemandquote:Op zondag 7 februari 2021 08:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij op antwoorden zit te wachten van Els, Daan en Natte Alie, ga gerust je gang.
I'll sit this one out.
Ze zullen het wel goed uitgekiend hebben. Waarschijnlijk krijgen ze door deze interlandopzet ook nog een kluifje subsidie uit een of andere Europese cultuurfonds-ruif.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alleen voor de bewoners
ook voor andere dingen
wellicht wel op 1 of andere kerkforumquote:Op zondag 7 februari 2021 08:35 schreef Benny het volgende:
Het is zondag he. De regie moet eerst even de online zondagsdienst van de lokale kerk checken.
Edit: Doet me denken... Is daarvoor ook een COS?
Mietjes.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier ook, speciaal om 7:00 ervoor opgestaan
Het is zondag, de rest van de week was ik al 4 uur wakker nuquote:Op zondag 7 februari 2021 08:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mietjes.Rond die tijd had ik al een uur hardgelopen in de sneeuw.
Ik geloof wel dat het als inkomsten gezien wordt, ik zei alleen dat wat ze doen geen werk isquote:Op zondag 7 februari 2021 08:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.
De boekhouders van Talpa dachten een geitenpaadje te hebben gevonden door de vergoedingen aan de deelnemers op te geven als inkomsten uit kansspel (slechts 29%). Daar trapte de fiscus echter niet in en sloeg ze keurig aan voor het volle pond aan inkomstenbelasting.
Zoek maar na, vast nog wel ergens terug te vinden. Is in diverse media geweest en ook heeft Jaap het zelf uitgebreid uit de doeken gedaan bij Studio Vlemmix.
Ja welquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 08:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ik het met hier vergelijk dan stelt het daar niet zoveel voor
Dit was wel feest geweest voor de streamersquote:Op zondag 7 februari 2021 08:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat hebben ze met de laatste versie van uto
mazzel gehad met het weer...
matig regen.. totaal geen vorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |