Tuurlijk wel, hier in belgië geen problemen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Videoland werkt niet vanuit het buitenland...
Het een sluit het ander niet uit. Maar Mike gaat in ieder geval in de hottub met Patje en Nick, bijvoorbeeld. Matt zit steeds bij Jill of denkt eraan om naar haar toe te gaan. Maar Mike is nu ook te veel aan het slijmenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee mike die nu naast der zit heeft net toe gegeven geobsedeerd te zijn hij heeft toegegeven alles opgezocht en bekeken te hebben van jill
Hoop het welquote:Op zondag 7 februari 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed dat ik ff terug klikte
afijn duurde lang
Dus Jill zei net dat ze het echt erg zou vinden als de bewoners op de nieuwe zouden gaan stemmen want ze hadden afgesproken dat ze dat niet zouden doen, mike zei zoiets dat ie denkt dat ze toch op nieuwe gaan stemmen.
Ja ik zat eerst geduldig te wachten maar moest wel onthouden wat ik wilde tikken wat ik gehoord had dus mijn excuus als ik het dan niet goed in de tt zet he.quote:
ik zat netjes te wachten tot net 1 tel terug wil er 1 openen en toen was er al 1 hahahaquote:
Hm, nou, vooruitquote:Op zondag 7 februari 2021 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst geduldig te wachten maar moest wel onthouden wat ik wilde tikken wat ik gehoord had dus mijn excuus als ik het niet goed in de tt zet he.
Gaat ze met haar vuistjes beetje op de grond slaan denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja want dan gaat Jill dus heel boos zijn, dat wil ik wel eens zien dan.
die zouden we wel willen zien had ik gezegdquote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hun zeggen toch dat Patrick + Nick te zien zijn in de woonkamer. Niet dan?
Zou zomaar kunnen, daarom wil ik het zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat ze met haar vuistjes beetje op de grond slaan denk ik
Ik denk dat Mike zelf ook op een mede-nieuwkomer overweegt te gaan stemmen (Jerrel).quote:Op zondag 7 februari 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed dat ik ff terug klikte
afijn duurde lang
Dus Jill zei net dat ze het echt erg zou vinden als de bewoners op de nieuwe zouden gaan stemmen want ze hadden afgesproken dat ze dat niet zouden doen, mike zei zoiets dat ie denkt dat ze toch op nieuwe gaan stemmen.
Bij mij hoef je niet te wachten hoor, nadat tot 2 maal toe mensen zielig begonnen te huilen heb ik gezegd niet meer te openenquote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zat netjes te wachten tot net 1 tel terug wil er 1 openen en toen was er al 1 hahaha
Ik snap dat verlangen naar volgers ook niet hoor. Allemaal zwaar overrated imo.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je kunt blij zijn voor een ander, ook al vind je het zelf suf. Liese was ook goedgemutst toen ze hoorde dat ze veel meer volgers had gekregen. Zal het nooit begrijpen, sign of the times, zullen we maar zeggen.
Denk ik ook, ik denk ook dat gewoon alle mannen op Jerrel gaan stemmen.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike zelf ook op een mede-nieuwkomer overweegt te gaan stemmen (Jerrel).
Dat was wel gebeurd denk ik...quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp niet dat jill zo bang was om genomineerd te wezen samen met thomas als zij geen huismeester was geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
idd ja, Nick gaat naar bed, stream2quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn het zat bij de febo om steeds op te moeten letten. 2x de slapende mensen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie nu Nick de slaapkamer inlopen op stream 2, die zal met Patje nog wel in de woonkamer hebben gezeten.
Het is denk ik ook een beetje dat het bij de anderen het doel is, en Jill gewoon als een kind zo blij is met de volgers. Ze heeft verder geen enkele reden waarom ze volgers wil.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik snap dat verlangen naar volgers ook niet hoor. Allemaal zwaar overrated imo.
Maar dan moet Thomas wel consequent zijn. Bij anderen irriteert het hem als ze over volgers praten, maar bij "zijn" Jill niet. De mantel der liefde zeker..
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er van door, filmpjes van vandaag, welterusten ...
Bedankt weer, slaap lekker straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja omdat we het niet mogen zienquote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze net hier heel de tijd.
ok nou gewoon doen zeg ikquote:Op zondag 7 februari 2021 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij hoef je niet te wachten hoor, nadat tot 2 maal toe mensen zielig begonnen te huilen heb ik gezegd niet meer te openen
Zijn wij niet de goede mensen die dingen aan de regie mogen vragen, das mooi shit dan he.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:04 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat BB wil dat we onze mond houden
Dat was wel gebeurd denk ik...quote:Op zondag 7 februari 2021 01:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp niet dat jill zo bang was om genomineerd te wezen samen met thomas als zij geen huismeester was geweest
Het is in ieder geval wel besprokenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er van door, filmpjes van vandaag, welterusten ...
Michel en Julie was iets na 14.00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |