SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n sleepspoor van die lippenstift door de maagdelijke sneeuw
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckelsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou ook een sneeuwpop kunnen maken als je een hond hebt, gewoon de hond als basis gebruiken en rollen maar. Misschien twee honden toch beter.
35 cm?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?
Die lippenstift kwam tot onder zijn kin als hij blij was en hij was vaak blij.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckels
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik naar de ernstig aantrekkelijke vrouwelijke dierenarts en ja wat zeg je dan?
Knap hequote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kat heeft een hond afdruk gemaakt
Ik vind het nog behoorlijk matig tot nu toe...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Knap he
Echt een leuk beestje. Zie hem bijna iedere dag op m'n balkon.
Grinquote:Op zondag 7 februari 2021 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Hoezo niet? Ingesneeuwd zal je niet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Jonge katten nog dan? Hebben ze al eerder sneeuw gezien?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuw
3 meter al intussen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.
Ohja kut.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitendeuren gaan naar binnen open.
Balkon is wit en het zit ook tegen de ramen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nee zeer volwassen... soort van....quote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jonge katten nog dan? Hebben ze al eerder sneeuw gezien?
Kat is van een paar huizen verderop maar die is dagelijks op m'n balkon. En laat hem soms ook wel binnen
bij mij alleen de voordeur....quote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitendeuren gaan naar binnen open.
Echt? Ben je blij?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balkon is wit en het zit ook tegen de ramen.
En dan zo *ploep* in de anderhalve meter sneeuw in de tuin?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja achterdeur gaat hier naar buiten open.
Denk dat ik morgen vanuit het plattedak op de 1e naar buiten stap.
Ben benieuwd hoe het morgen is. Heb alleen heen thermisch ondergoed ofzo dus kom denk ik niet ver.quote:
Naakt ookquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan zo *ploep* in de anderhalve meter sneeuw in de tuin?
Beetje olijfolie drinkenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:31 schreef CherryLips het volgende:
O fuck mijn achterdeuren krijg ik morgen dan ook niet open.
Legging ofzo werkt ook. Ik moet mijn handschoenen nog opzoeken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het morgen is. Heb alleen heen thermisch ondergoed ofzo dus kom denk ik niet ver.
Mijn ouders hebben hier ook veel foto's van (met een heel klein mupke in de armen)quote:Op zondag 7 februari 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Geen paniek de brandweer komt boterhammen brengen.
Ik denk niet dat ik m'n oude legging nog over m'n heupen krijg.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
L
[..]
Legging ofzo werkt ook. Ik moet mijn handschoenen nog opzoeken.
Thermo leggingsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m'n oude legging nog over m'n heupen krijg.
Vooral zo bizar dat zo relatief kort geleden echt zoveel problemen waren, dat je dan via de radio moest horen wat je moest doen enzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier ook veel foto's van (met een heel klein mupke in de armen)
Hier is wisselt het tussen sneeuw en soort van ijzel. Zal wel goed glad zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een keer meegedaan, het is echt te leuk.
Hier niet glad of misschien helpt het dat ik steeds kaplaarzen aan doe. Echt het is hier drukker op straat dan oud en nieuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is wisselt het tussen sneeuw en soort van ijzel. Zal wel goed glad zijn.
Dat is ook niet helemaal de bedoeling tochquote:Op zondag 7 februari 2021 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier niet glad of misschien helpt het dat ik steeds kaplaarzen aan doe. Echt het is hier drukker op straat dan oud en nieuw.
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal de bedoeling toch
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.Zo lekker naar bed.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.Zo lekker naar bed.
Ja het is fris, van die ijskoude fijne sneeuw in je gezicht met die windquote:Op zondag 7 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Iemand vandaag al buiten geweest. ziet er fris uit met die wind
Moeten we je komen uitgraven?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
WTF er ligt zoveel stuifsneeuw voor mijn balkondeur ik ‘m niet meer open krijg
Ben je al buiten geweest?Of de tuin?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is fris, van die ijskoude fijne sneeuw in je gezicht met die wind
Alleen even in de tuinquote:Op zondag 7 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al buiten geweest?Of de tuin?Ik heb even mijn neus uit het raam gestoken
quote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah sneeuw [ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nog een voordeurquote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten even wachten totdat de trein weer gaat rijden
Je hele huis in gesneeuwdquote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef DaMart het volgende:
Ik kan door de sneeuw op het zolderraam de sneeuw op straat niet meer zien.
Oh dus je kan nog wel naar buiten?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een voordeur
Ja, dit is alleen mijn balkondeurquote:Op zondag 7 februari 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dus je kan nog wel naar buiten?
Er was net een sint bernard gerbil naar je onderwegquote:Op zondag 7 februari 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is alleen mijn balkondeur
Ik zal ‘m door de voordeur binnenlaten en een bakje water klaarzettenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was net een sint bernard gerbil naar je onderweg
Ja beestje zal het wel koud hebben als die bij je aankomtquote:Op zondag 7 februari 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal ‘m door de voordeur binnenlaten en een bakje water klaarzetten
Een onbetwiste nummer 1quote:Op zondag 7 februari 2021 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-02-2021
Even in de magnetron?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beestje zal het wel koud hebben als die bij je aankomt
Lijkt me een troep geven.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah dan ontploft die
Dat is al op, kwark en een banaan.quote:
Grillstand?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Beestje komt met een overlevingspakket op zijn rug door weer en wind naar je toe en dan wil je em in de magnetron stoppen
ik heb net pistoletjes in de oven gegooid, misschien nog een eitje erbij koken.quote:
dat is niet goed hoorquote:
Zou ik niet doen, lig je straks in de magnetronquote:Op zondag 7 februari 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide![]()
Misschien kom ik wel vermomd als gerbil straks bij je binnen
en dan zo voor het raam staanquote:Op zondag 7 februari 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide![]()
Misschien kom ik wel vermomd als gerbil straks bij je binnen
oh, hij is niet het overlevingspakket?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Beestje komt met een overlevingspakket op zijn rug door weer en wind naar je toe en dan wil je em in de magnetron stoppen
hmm..quote:
ja maar daar had ik niet op gerekend.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, lig je straks in de magnetron
nee ben thuis.. iemand die dicht bij woont is voor mij gegaan dit is niet te rijdenquote:
Oh joh. Je moest naar werk toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ben thuis.. iemand die dicht bij woont is voor mij gegaan dit is niet te rijden
ja maar collega die dichtbij woont is gegaan voor mijquote:
het is spiegel glad onder de sneeuw is het bevrorenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
ben ik blij dat ik morgen thuis moet werken. Alleen er even uit om die kleine naar school te brengen en te halen.
Wat aardig van die collegaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar collega die dichtbij woont is gegaan voor mij
die wil daar vast nog wel wat voor terug als de sneeuw weg is.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
die wil daar vast nog wel wat voor terug als de sneeuw weg is.
Dan mag jacq even mee naar het bezemhok....
Hier was het rond een uur of 1 meer ijzel dan sneeuw. Wel nog een laagje overheen gevallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is spiegel glad onder de sneeuw is het bevroren
hier is het gewoon nog steeds zeiknatquote:Op zondag 7 februari 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is spiegel glad onder de sneeuw is het bevroren
inderdaad, mondje dicht. Mag niet teveel geluid makenquote:
stop dan ook met in je bed te pissenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het gewoon nog steeds zeiknat
hier ligt enorm veel sneeuw over een ijslaag heenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het gewoon nog steeds zeiknat
rozevla, ben jij het?quote:
altijd nog beter dan ditquote:
@skysherrif vindt dit ook leukquote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd nog beter dan dit
[ afbeelding ]
ranzigquote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd nog beter dan dit
[ afbeelding ]
hou opquote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd nog beter dan dit
[ afbeelding ]
heb je al eens buiten gekeken?quote:
waar wil je het serieus over hebben dan?quote:
Niet over spinnengifjesquote:Op zondag 7 februari 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar wil je het serieus over hebben dan?
kappenquote:
Sterktequote:Op zondag 7 februari 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even kop koffie scoren ergens. Of een warme chocolademelk.
kiil it with firequote:
awwwwwquote:Op zondag 7 februari 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh
[..]
spinnen zijn schattig
niet zo leuk als slangen
[ afbeelding ]
hij zit er toch wat angstig bijquote:Op zondag 7 februari 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
Lekker in bad met je slangen
[ afbeelding ]
huh heb jij geen sneeuw??quote:Op zondag 7 februari 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
De regen begint langzaam op natte sneeuw te lijken
op zich niet heel vreemd.quote:
ik zou ook niet heel vrolijk zijn met twee cobra's in badquote:
nee, helemaal niksquote:Op zondag 7 februari 2021 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh heb jij geen sneeuw??
Die dude heeft hangtietenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
Lekker in bad met je slangen
[ afbeelding ]
welk deel van ned woon jijquote:
Goedemorgen kerelquote:
lekker toch, kan hij de hele dag met tieten spelenquote:
Zo zuidelijk mogelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welk deel van ned woon jij
ja primaquote:Op zondag 7 februari 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyyy hallo goedemorgen, sneeuwballen gooien?
mazzel dusquote:
Dit wil ik zien!quote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja primaals jij tegen je verlies kan en niet gaat wenen
Ik ken het woord verliezen niet eens johquote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja primaals jij tegen je verlies kan en niet gaat wenen
Ik zie alleen maar stuifsneeuwquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken het woord verliezen niet eens joh
Ik moet echt eens thermisch ondergoed scoren. Ik kan geen legging vinden.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
38 MINUTEN GELEDEN
Waarschijnlijk ook rest van de week koud
Het lijkt erop dat het ook de rest van de week flink koud blijft. "We dachten eerst dat we donderdag zouden overgaan naar zacht weer", zegt weerman Peter Kuipers Munneke. "Maar het lijkt erop dat het ook de zaterdag heel koud blijft. Er is een gerede kans op zeven of acht ijsdagen, waarbij de temperatuur niet boven de 0 graden uitkomt."
Zo'n situatie is behoorlijk uniek, zegt de weerman. "Normaal hebben we in het huidige klimaat vijf of zes ijsdagen per jaar. In een week tijd gaan we over het gemiddelde heen." Langdurig dit soort kou hebben we al een tijdje niet gezien. "We hebben wel wat koudere winters gehad in de periode 2010-2013, met in 2010 de laatste sneeuwstorm."
Balen dit
Mwa, geen idee. zo te zijn komt er vanavond en vannacht wel sneeuw en ijzel. en morgenvroeg moet ik gewoon werken.quote:
O jee, nationale discussie over Elfstedentocht incomingquote:Op zondag 7 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
38 MINUTEN GELEDEN
Waarschijnlijk ook rest van de week koud
Het lijkt erop dat het ook de rest van de week flink koud blijft. "We dachten eerst dat we donderdag zouden overgaan naar zacht weer", zegt weerman Peter Kuipers Munneke. "Maar het lijkt erop dat het ook de zaterdag heel koud blijft. Er is een gerede kans op zeven of acht ijsdagen, waarbij de temperatuur niet boven de 0 graden uitkomt."
Zo'n situatie is behoorlijk uniek, zegt de weerman. "Normaal hebben we in het huidige klimaat vijf of zes ijsdagen per jaar. In een week tijd gaan we over het gemiddelde heen." Langdurig dit soort kou hebben we al een tijdje niet gezien. "We hebben wel wat koudere winters gehad in de periode 2010-2013, met in 2010 de laatste sneeuwstorm."
Balen dit
Is dat wel gezond voor je preutje?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet echt eens thermisch ondergoed scoren. Ik kan geen legging vinden.
wat is hoth?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar stuifsneeuwik kijk uit over daken van winkels. Het lijkt Hoth wel.
ja vanmorgen geprobeerd te gaan rijden ivm mijn werk. nou was echt geen doen was meer glijden met autoquote:Op zondag 7 februari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, geen idee. zo te zijn komt er vanavond en vannacht wel sneeuw en ijzel. en morgenvroeg moet ik gewoon werken.
had liever vandaag gewoon sneeuw gehad
?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat wel gezond voor je preutje?
ligt hier in de kastquote:Op zondag 7 februari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet echt eens thermisch ondergoed scoren. Ik kan geen legging vinden.
Moet je morgen ook?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja vanmorgen geprobeerd te gaan rijden ivm mijn werk. nou was echt geen doen was meer glijden met auto
ohw, ik was in afkortingen aan het denken. House on the hills of zo ietsquote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Besneeuwde planeet van Star Wars.
hier ookquote:
weinig discussie mogelijk toch, het is een evenement dus het mag niet doorgaan vanwege de maatregelenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, nationale discussie over Elfstedentocht incoming
Als het echt erg is bel ik wel op dat ik thuis werk, maar dinsdag moet ik er sowieso naar toequote:Op zondag 7 februari 2021 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja vanmorgen geprobeerd te gaan rijden ivm mijn werk. nou was echt geen doen was meer glijden met auto
Slimquote:Op zondag 7 februari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik was in afkortingen aan het denken. House on the hills of zo iets
Het zijn geen lekkere dikke vlokken.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier al hele ochtend gestaag. maar flink: nah.
Las dat FAA bezig is met aantal onderzoeken. Crashen is een ding, maar moet wel veilig gebeuren natuurlijkquote:
oh, nee dat heb ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook
en in de werkplaats verwarmde werkjas en werkbroek (op accu) maar dan moet het nog wel 25 graden kouder worden dan dit..
ja morgen dus ook . hopelijk meer gestrooid. blijft wel de uitdaging de wijk dan hier uit te komenquote:
En daar zal de discussie dus ook wel over gaanquote:Op zondag 7 februari 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig discussie mogelijk toch, het is een evenement dus het mag niet doorgaan vanwege de maatregelen
blijkbaar nietquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn geen lekkere dikke vlokken.
De hoofdwegen zullen wel gestrooid zijn, dus dan is het hopen dat je niet te veel straatjes hoeft om daar op te komen...quote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja morgen dus ook . hopelijk meer gestrooid. blijft wel de uitdaging de wijk dan hier uit te komen
gewoon gelijk afkappenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar zal de discussie dus ook wel over gaan
wij moeten altijd erheen kunnen niet zeggen tegen mensen met beperking red je zelf vandaag maarquote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het echt erg is bel ik wel op dat ik thuis werk, maar dinsdag moet ik er sowieso naar toe
ze zeiden gisteren dat het strooien pas goed werkt als het ook door de autos wordt ingeredenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja morgen dus ook . hopelijk meer gestrooid. blijft wel de uitdaging de wijk dan hier uit te komen
Nee, helpt ook niet dat het in je gezicht blijft waaien.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn geen lekkere dikke vlokken.
ja dat dus wel degelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
De hoofdwegen zullen wel gestrooid zijn, dus dan is het hopen dat je niet te veel straatjes hoeft om daar op te komen...
ik weet het zijn vandaag al tig ongelukken gebeurt de wegen zijn ijsbanenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden gisteren dat het strooien pas goed werkt als het ook door de autos wordt ingereden
FAA is ingesteld op disposable spaceflight. totaal niet op hetgeen waar SpaceX op inzet. En met testvluchten, wat dit zijn en ook aangemeld as such, weet je toch dat de boel kan crashen. Hij heeft niet voor niks Boca Chica in de middle of nowhere nagenoeg uitgekocht.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las dat FAA bezig is met aantal onderzoeken. Crashen is een ding, maar moet wel veilig gebeuren natuurlijk
Dat wordt vandaag sneeuw schuiven op die wegenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat dus wel degelijk
Mja ik heb 't spul in Finland gekocht, was er wel een beetje flauw van om met -oehoe in windkracht oehoe op een kuikenwagen te staan vernikkelen als je een schot moet zetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, nee dat heb ik niet.
maar wel thermo ondergoed om te wandelen
Volgens mij zit er een uil op de lijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb 't spul in Finland gekocht, was er wel een beetje flauw van om met -oehoe in windkracht oehoe op een kuikenwagen te staan vernikkelen als je een schot moet zetten.
Ik heb nog een goeie wandelbroek die wind- en waterdicht is.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, heb nog een skibroek in de kast liggen, toch wel wat prettiger om straks een rondje te lopen
Als ik met dit weer meer dan uur buiten ga lopen dan vriezen mijn benen er af hoor in een spijkerbroekquote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gewoon een spijkerbroek stelletje pussies
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met dit weer meer dan uur buiten ga lopen dan vriezen mijn benen er af hoor in een spijkerbroek
same herequote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Het gaat niet om de sneeuw he, maar om de temperatuurquote:Op zondag 7 februari 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Er ligt een beetje sneeuw en iedereen schiet in zijn verwarmde thermo ondergoed, man man man
dat rare taaltje komt weer naar bovenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb 't spul in Finland gekocht, was er wel een beetje flauw van om met -oehoe in windkracht oehoe op een kuikenwagen te staan vernikkelen als je een schot moet zetten.
k heb een smurfbroek aan en daar blijft het ook bijquote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gejank. Lekker even in de korte mouwtjes naar buiten voor de foto's zoquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat niet om de sneeuw he, maar om de temperatuur
[ afbeelding ]
Vijf minuten is dan ook genoegquote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met dit weer meer dan uur buiten ga lopen dan vriezen mijn benen er af hoor in een spijkerbroek
Nice, het allerwarmste puntje van het landquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat niet om de sneeuw he, maar om de temperatuur
[ afbeelding ]
ik zit in m'n jogging broekquote:Op zondag 7 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dit dus echt nog niet koud.
tegen de kou gewoon goede jas en klaarquote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
En, heb je nog waterquote:Op zondag 7 februari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen skatjuhsVandaag alweer 3:39 meer zonlicht dan gisteren
![]()
Een muis heeft meer (225) botten dan een mens (206).
Nu nog wel maar ik laat uit voorzorg de warme kraan de hele dag open staan hoor!quote:
zoals in nagenoeg ieder huisquote:Op zondag 7 februari 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu nog wel maar ik laat uit voorzorg de warme kraan de hele dag open staan hoor!![]()
Warm water komt als koud water binnen en wordt pas hier opgwarmd, maar okee
Ik ben gelukkig zo slim geweest om gisteren de buitenkraan maar eens dicht te draaienquote:
Wel lekker warmquote:Op zondag 7 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht al dat er wat externe elementen in mijn joggingbroek zaten
vraag of ze jou even kan opwarmen..quote:Op zondag 7 februari 2021 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst even koffie halen bij godinnetje
Ik kan mijn dompelaartje wel even in haar nattigheid...quote:
Jij hebt legertraining gehadquote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Pak je jezelf wel een beetje goed in.quote:
ik ben het zowaar eens met je eensquote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Ja heb die laarzen. en bovenkleding, shirt, trui en nog een vestquote:Op zondag 7 februari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pak je jezelf wel een beetje goed in.
Geen broek?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb die laarzen. en bovenkleding, shirt, trui en nog een vest
Denk dat ik aan het einde van de straat weer omdraai
Met dit weer ligt het eraan of die binnen of buiten staat.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lang duurt het meestal om een vriezer te ontdooien?
een paar uurquote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Uurtje of 3 als het warm genoeg isquote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
heb je van die koelelementen? die er uit halen.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Hmm dan had ik dat gisteren moeten doen. Dacht het zo te doen eigenlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je van die koelelementen? die er uit halen.
's avonds uit zetten. volgende ochtend is ie ontdooid. deur open laten.
Maar vaak wel veel sneller dan dat.
Kan wel hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dan had ik dat gisteren moeten doen. Dacht het zo te doen eigenlijk
Gewoon een bak warm water inzetten; dan is dat ding zo ontdooid.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dan had ik dat gisteren moeten doen. Dacht het zo te doen eigenlijk
Ventilator erop.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je van die koelelementen? die er uit halen.
's avonds uit zetten. volgende ochtend is ie ontdooid. deur open laten.
Maar vaak wel veel sneller dan dat.
met de föhn er voor gaan zittenquote:Op zondag 7 februari 2021 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een bak warm water inzetten; dan is dat ding zo ontdooid.
Ja maar Bal is ongeveer elke 24 uur aan het verhuizen dus hoe moet dat nou dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
Veel vriezers enzo moet je ook 24u laten staan na verhuizen voordat je ze aan zet.
Of de vlammenwerper.quote:
koel/vries wagen ipv vriezer.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar Bal is ongeveer elke 24 uur aan het verhuizen dus hoe moet dat nou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |