SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n sleepspoor van die lippenstift door de maagdelijke sneeuw
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckelsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou ook een sneeuwpop kunnen maken als je een hond hebt, gewoon de hond als basis gebruiken en rollen maar. Misschien twee honden toch beter.
35 cm?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?
Die lippenstift kwam tot onder zijn kin als hij blij was en hij was vaak blij.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckels
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik naar de ernstig aantrekkelijke vrouwelijke dierenarts en ja wat zeg je dan?
Knap hequote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kat heeft een hond afdruk gemaakt
Ik vind het nog behoorlijk matig tot nu toe...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Knap he
Echt een leuk beestje. Zie hem bijna iedere dag op m'n balkon.
Grinquote:Op zondag 7 februari 2021 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Hoezo niet? Ingesneeuwd zal je niet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Jonge katten nog dan? Hebben ze al eerder sneeuw gezien?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuw
3 meter al intussen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.
Ohja kut.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitendeuren gaan naar binnen open.
Balkon is wit en het zit ook tegen de ramen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nee zeer volwassen... soort van....quote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jonge katten nog dan? Hebben ze al eerder sneeuw gezien?
Kat is van een paar huizen verderop maar die is dagelijks op m'n balkon. En laat hem soms ook wel binnen
bij mij alleen de voordeur....quote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitendeuren gaan naar binnen open.
Echt? Ben je blij?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balkon is wit en het zit ook tegen de ramen.
En dan zo *ploep* in de anderhalve meter sneeuw in de tuin?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja achterdeur gaat hier naar buiten open.
Denk dat ik morgen vanuit het plattedak op de 1e naar buiten stap.
Ben benieuwd hoe het morgen is. Heb alleen heen thermisch ondergoed ofzo dus kom denk ik niet ver.quote:
Naakt ookquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan zo *ploep* in de anderhalve meter sneeuw in de tuin?
Beetje olijfolie drinkenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:31 schreef CherryLips het volgende:
O fuck mijn achterdeuren krijg ik morgen dan ook niet open.
Legging ofzo werkt ook. Ik moet mijn handschoenen nog opzoeken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het morgen is. Heb alleen heen thermisch ondergoed ofzo dus kom denk ik niet ver.
Mijn ouders hebben hier ook veel foto's van (met een heel klein mupke in de armen)quote:Op zondag 7 februari 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Geen paniek de brandweer komt boterhammen brengen.
Ik denk niet dat ik m'n oude legging nog over m'n heupen krijg.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
L
[..]
Legging ofzo werkt ook. Ik moet mijn handschoenen nog opzoeken.
Thermo leggingsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m'n oude legging nog over m'n heupen krijg.
Vooral zo bizar dat zo relatief kort geleden echt zoveel problemen waren, dat je dan via de radio moest horen wat je moest doen enzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier ook veel foto's van (met een heel klein mupke in de armen)
Hier is wisselt het tussen sneeuw en soort van ijzel. Zal wel goed glad zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een keer meegedaan, het is echt te leuk.
Hier niet glad of misschien helpt het dat ik steeds kaplaarzen aan doe. Echt het is hier drukker op straat dan oud en nieuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is wisselt het tussen sneeuw en soort van ijzel. Zal wel goed glad zijn.
Dat is ook niet helemaal de bedoeling tochquote:Op zondag 7 februari 2021 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier niet glad of misschien helpt het dat ik steeds kaplaarzen aan doe. Echt het is hier drukker op straat dan oud en nieuw.
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal de bedoeling toch
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.Zo lekker naar bed.
quote:Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja bij een sneeuwballengeecht houdt iedereen eigenlijk wel afstand van elkaar heb ik gemerkt. Ik ben net toen ik nog even vanuit het raam zat te kijken volop in mijn gezicht geraakt via een geparkeerde auto ook nog.Zo lekker naar bed.
Ja het is fris, van die ijskoude fijne sneeuw in je gezicht met die windquote:Op zondag 7 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Iemand vandaag al buiten geweest. ziet er fris uit met die wind
Moeten we je komen uitgraven?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
WTF er ligt zoveel stuifsneeuw voor mijn balkondeur ik ‘m niet meer open krijg
Ben je al buiten geweest?Of de tuin?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is fris, van die ijskoude fijne sneeuw in je gezicht met die wind
Alleen even in de tuinquote:Op zondag 7 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al buiten geweest?Of de tuin?Ik heb even mijn neus uit het raam gestoken
quote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah sneeuw [ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nog een voordeurquote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten even wachten totdat de trein weer gaat rijden
Je hele huis in gesneeuwdquote:Op zondag 7 februari 2021 08:49 schreef DaMart het volgende:
Ik kan door de sneeuw op het zolderraam de sneeuw op straat niet meer zien.
Oh dus je kan nog wel naar buiten?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een voordeur
Ja, dit is alleen mijn balkondeurquote:Op zondag 7 februari 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dus je kan nog wel naar buiten?
Er was net een sint bernard gerbil naar je onderwegquote:Op zondag 7 februari 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is alleen mijn balkondeur
Ik zal ‘m door de voordeur binnenlaten en een bakje water klaarzettenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was net een sint bernard gerbil naar je onderweg
Ja beestje zal het wel koud hebben als die bij je aankomtquote:Op zondag 7 februari 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal ‘m door de voordeur binnenlaten en een bakje water klaarzetten
Een onbetwiste nummer 1quote:Op zondag 7 februari 2021 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-02-2021
Even in de magnetron?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beestje zal het wel koud hebben als die bij je aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |