SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n sleepspoor van die lippenstift door de maagdelijke sneeuw
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De hont is ook nog loops? Wat een pech exemplaar dan...
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckelsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou ook een sneeuwpop kunnen maken als je een hond hebt, gewoon de hond als basis gebruiken en rollen maar. Misschien twee honden toch beter.
35 cm?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak verteld maar ken je dat verhaal van mijn puppy met zijn te grote piemel?
Die lippenstift kwam tot onder zijn kin als hij blij was en hij was vaak blij.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh.. ik zie dit goed werken met teckels
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik naar de ernstig aantrekkelijke vrouwelijke dierenarts en ja wat zeg je dan?
Knap hequote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kat heeft een hond afdruk gemaakt
Ik vind het nog behoorlijk matig tot nu toe...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op hem want deze hond lijkt in het geheel niet op zijn baas?
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Knap he
Echt een leuk beestje. Zie hem bijna iedere dag op m'n balkon.
Grinquote:Op zondag 7 februari 2021 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was lullig en ze raadde me aan om ook even langs de huisarts te gaan nadat ze gezegd had dat het een volkomen normaal maatje was.
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh de weg begint nu een beetje wit te worden, de stoep nog niets. Hoe is het met jullie sneeuw op het moment?
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Hoezo niet? Ingesneeuwd zal je niet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou kijken maar krijg de deur niet meer open.
Jonge katten nog dan? Hebben ze al eerder sneeuw gezien?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig! Ben benieuwd wat die van mij er morgen van vinden.... kattenpootjes in de sneeuw
3 meter al intussen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer wat andere sporten beoefenen dan fietsen met die dunne armpjes van je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |