Zit maar 3 jaar tussen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef DKUp het volgende:
Jill zou wel op Metje vallen als hij ouder was.
Hij mag gelukkig van Sjerrul zeggen dat hij het moeilijk vindtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef DKUp het volgende:
Met voelt zich ongemakkelijk om te praten over zijn moeder, moet het vertellen van Jerrel.
Dat bepalen hun niet, dat bepaalt BB.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill zei net dat er was afgesproken geen nieuwe bewoners te nomineren. dat gaat echt wel gebeuren.
Accepted.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef BBguy het volgende:
[..]
Oh kak, sorry! wist niet dat de laatste het nieuwe topic moet openen!
ja dat was in het hele begin afgesproken hoop idd dat ze zich daar niet meer aan houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill zei net dat er was afgesproken geen nieuwe bewoners te nomineren. dat gaat echt wel gebeuren.
Gewoon doorheen prikken. Levert leuke streams op. Zijn trekjes daargelaten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou jongens ik houd het voor gezien ik kan het niet meer aanzien, kijk donderdag wel weer als Matt of Jerrol eruit ligt. Die nieuwe irriteren me zo erg. Matt die loopt de heledag alleen maar zijn lul na en houd Jill weg bij de groep. En die Jarrol is de grootste pisnicht die ik ooit heb gezien. Wordt gewoon misselijk van hierna te kijken
ik ook en die stream volgt die ferrel zo vaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou jongens ik houd het voor gezien, ik kan het niet meer aanzien, kijk donderdag wel weer als Matt of Jerrol eruit ligt. Die nieuwe irriteren me zo erg. Matt die loopt de heledag alleen maar zijn lul na en houd Jill weg bij de groep. En die Jarrol is de grootste pisnicht die ik ooit heb gezien. Wordt gewoon misselijk van hierna te kijken
Onder meer door Thomas, op de vent waar ze nu mee praatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
ik ben vrij nieuw hier en ik weet het ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef BBguy het volgende:
[..]
Oh kak, sorry! wist niet dat de laatste het nieuwe topic moet openen!
Hoop het!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill en ferrel en haar nieuw slaafje lijken op lieze te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat was in het hele begin afgesproken hoop idd dat ze zich daar niet meer aan houden
oke.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier en ik weet het ook
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
ik stem hem eruit als ik de kans krijg, ik kan de stream bijna niet meer horen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatie
Wegwezen met die gast. Vorige week was het net zo leuk. Geen zin in nieuwe irritaties.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het gvolgende:
[..]
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatie
Waarschijnlijk de Matt en Jill show vanaf heden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef zodeju het volgende:
Wordt het weer de Thomas en Jill show vannacht.
Op zijn oude stek. De slappeling heeft toegegeven en laat Freggel in het andere bed slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
nou naomi er word gezogen !
waar gaat patrick nou slapen eigenlijk?
Op de volwassen kamer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
nou naomi er word gezogen !
waar gaat patrick nou slapen eigenlijk?
Dank u BB, maaruh.... ik zie in de achtergrond nog steeds een Freggel. Click it away. Plz!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef Whuzz het volgende:
Lieve BB, ik heb momenteel maar één stream. Mag ik AUB even niet Freggel? Plz? kktnxbai.
slappelingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op zijn oude stek. De slappeling heeft toegegeven en laat Freggel in het andere bed slapen
Miesjel vindt brillen sexyquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:58 schreef D. het volgende:
Liese weer met bril
Kennelijk is ze over haar schaamte heen?
welke schamte?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:58 schreef D. het volgende:
Liese weer met bril
Kennelijk is ze over haar schaamte heen?
het is net schurft op plekken waar je net niet kan krabbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Switch ik naar stream 2 om jerrel te vermijden zit die nicht plots in die kamer
whuzz zegt net dat die gewoon in zijn oude bed blijftquote:
die grote monturen zijn helemaal inquote:
Nee, dat is verleden tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef zodeju het volgende:
Wordt het weer de Thomas en Jill show vannacht.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whuzz zegt net dat die gewoon in zijn oude bed blijft
Ja, dat zal best bedoel 1stream op Jill + en 1 stream op Thomas + of zonder.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Matt en Jill show vanaf heden.
Ik dacht Michel en Juli....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Naomi en Julie gevonden, was daar nu om gevraagd ?
ja ik begreep je maar zodeju zegt in de volwassen kamer neem aan dat ze dan die andere bedoeldquote:Op zondag 7 februari 2021 00:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dus bij THomas en Jillebil op de kamer. Freggel gaat in de andere kamer. Want die kan ECHT niet slapen met gesnurk en dat wordt hij ECHT een HEKS als hij niet kan slapen en huilhuilikikikikikhuil![]()
Dan weet ik het niet. Vanmorgen zou hij ruilen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerkquote:
Wutquote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
"Before you get sucked, you gotta suck a dick"
- Thomas
Is later weer teruggedraaid. Freggel ging met Patje praten en dat hij het allemaal niet zo bedoeld en dat hij echt superzielignietkanslapen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Vanmorgen zou hij ruilen.
It wasn't mequote:Op zondag 7 februari 2021 00:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik begreep je maar zodeju zegt in de volwassen kamer neem aan dat ze dan die andere bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry hihihiquote:
Was begin van de middag na de DBK. In de keuken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oja, die kan ik dus niet vinden ....
Dus Patje, Thomas, en de 2 nieuwe Thomassen in de ene kamer, en de rest in de andere?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is later weer teruggedraaid. Freggel ging met Patje praten en dat hij het allemaal niet zo bedoeld en dat hij echt superzielignietkanslapen.
En toen was Patje om
Mooi dat moet toch te vinden zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was begin van de middag na de DBK. In de keuken.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef D. het volgende:
Volgens mij is @:mario390 gay, hij valt immers op een vrouw die op een man lijktVollconjo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jillquote:Op zondag 7 februari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus Patje, Thomas, en de 2 nieuwe Thomassen in de ene kamer, en de rest in de andere?
en Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus Patje, Thomas, en de 2 nieuwe Thomassen in de ene kamer, en de rest in de andere?
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef D. het volgende:
Volgens mij is @:mario390 gay, hij valt immers op een vrouw die op een man lijktben je nog gezond??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké. Heb die Freggel vermeden vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is later weer teruggedraaid. Freggel ging met Patje praten en dat hij het allemaal niet zo bedoeld en dat hij echt superzielignietkanslapen.
En toen was Patje om
Zoek me te pletter, maar vind het echt niet, tijdstip bij benadering en welke stream ?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was begin van de middag na de DBK. In de keuken.
volgens me ben je niet gezondquote:Op zondag 7 februari 2021 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, relatief gezond
Bedankt voor je welgemeende interesse
heee faberjejo aka vieze freddyquote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef mario390 het volgende:
idioten dachten ook bij zoe dat zij geen vrouw is
liese zei wel teg de geruchten dat zij liese wel
en vrouw is
mensen praten veel onzin
Alles om te klooien , weet dat hij dat mag doen maar niet Michel......quote:Op zondag 7 februari 2021 00:14 schreef TheRacingElf het volgende:
En nu gaat die Ferrel gewoon zomaar bij Julie in bed liggen...wtf
Snap dat sommige opmerkingen te ver gaan, maar hij lokt deze reacties zelf uit. Beetje overdreven om dan censuur toe te passen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef rinardo het volgende:
op alle sociaals word nu gewaarschuwd voor negatieve opmerkingen en filmpjes rondom Tjerkel, het word ook allemaal meteen verwijderd.
Denk dat je er maar even aan moet wennen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind de chemie tussen Jill en Thomas toch leuker dan met Matt.
Was dat om Ferrel?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef rinardo het volgende:
op alle sociaals word nu gewaarschuwd voor negatieve opmerkingen en filmpjes rondom Tjerkel, het word ook allemaal meteen verwijderd.
Het is toch belachelijk, die negatieve reacties hebben invloed op een eventuele nominatie stemming. Door deze te verwijderen beïnvloeden ze de publieke opinie bij een stemming.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef rinardo het volgende:
Die is ook echt . Dit nietquote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
Eens inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:17 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk, die negatieve reacties hebben invloed op een eventuele nominatie stemming. Door deze te verwijderen beïnvloeden ze de publieke opinie bij een stemming.
Mies doet helemaal niets.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Thomas optiefen nu.
Die Freggel duikt gewoon op Julie.
Dat wordt zo een rechtse van Mies.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
Matt gaat nog douchen, voor de liefhebbers.
Die mug lokt ze uit, ik vind het prima. Op enkele acties(al besproken) na, houd ik wel van dat irritante gedrag. Lok ze maar uit de tent.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef rinardo het volgende:
Liefhebbers van hygiëne?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het liefste Matt eruit hij is overal als jill en thomas eens samen zijn blhe hij komt gewoon aandacht te kortquote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, maar toen kwam Thomas binnen. Denk niet dat hij Thomas en Jill nog alleen samen gaat laten.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
8 Gig aan klote opmerkingen van djerkel ?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat maar, dit gaat hem niet worden, 8GB aan filmpjes doorzoeken ....
Die Frekkel zat met zijn koffer. Julie en Michel zaten erbij. Toen ging eerst Michel naar de DBK. Daarna Julie. Toen begon ze te huilen. Was bij de koelkast.quote:Zoek me te pletter, maar vind het echt niet, tijdstip bij benadering en welke stream ?
Hij pakt het niet goed aan zo neequote:Op zondag 7 februari 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Mat is een vervelend stuk vreten en zit zich in te likken bij Jill
En zij is ook een vervelend stuk vreten, is dat kwadraat?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Mat is een vervelend stuk vreten en zit zich in te likken bij Jill
- en - is +quote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En zij is ook een vervelend stuk vreten, is dat kwadraat?
Mwah ik heb stiekem toch een soort zwak voor haar, maar ik vind haar ook vervelendquote:Op zondag 7 februari 2021 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En zij is ook een vervelend stuk vreten, is dat kwadraat?
Heb geloof ik hetzelfdequote:Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ik heb stiekem toch een soort zwak voor haar, maar ik vind haar ook vervelend![]()
Yepquote:Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ik heb stiekem toch een soort zwak voor haar, maar ik vind haar ook vervelend![]()
Same. Vond haar onbevangenheid en simpelheid wel schattig, maar vind dr zoooo kinderlijk voor dr leeftijd en dat constante aandacht vragen vind ik echt irritant.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
Andere stream is lachen en zingen. Jerry, je kan het
aha haha dat kann toch niet serieus zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef rinardo het volgende:
Hij kakt wat in, maar ik geloof in hemquote:
eine wienerschnitzel hihihhi ik zei wienerquote:Op zondag 7 februari 2021 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
aha haha dat kann toch niet serieus zijn![]()
![]()
hij is en nichts,weiniger dann nichts
let op hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
beter dan een loodgieter die verslaafd is aan paddenstoelen
Hij zal blij zijn met jou en @ChocoFanquote:Op zondag 7 februari 2021 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hij kakt wat in, maar ik geloof in hem
zit voorlopig nog bij jill op bed grrquote:Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dat weet ik, maar ik kan dat aanquote:Op zondag 7 februari 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal blij zijn met jou en @:chocofan
Meer steun krijgt ie niet
hij loopt als hondje achter jill aanquote:Op zondag 7 februari 2021 00:19 schreef Toweler het volgende:
[..]
Het liefste Matt eruit hij is overal als jill en thomas eens samen zijn blhe hij komt gewoon aandacht te kort
Jerrel zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal blij zijn met jou en @:chocofan
Meer steun krijgt ie niet
respectquote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan dat aan
bah misselijk ventjequote:Op zondag 7 februari 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwam Thomas binnen. Denk niet dat hij Thomas en Jill nog alleen samen gaat laten.
zal me een hell van een fanmeet wordenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan dat aan
Nee, die komt pas tegen 3:00u naar bed, als iedereen slaaptquote:Op zondag 7 februari 2021 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jerrel zeker![]()
Ik was ff pleitte maar ben er weer.
Ligt patje nog bij jill en haar jongens?
Jeuh! Heb de goede streamquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef TheRacingElf het volgende:
Nu leert Ferrel Michel de les wanneer hij wel of niet zou moeten drinken omdat hij ‘s nachts naar de wc moet. Bemoeit zich echt met alles hè dat ding
Pff, ja ''je drinkt teveel'', ''je plast te weinig'', ''je moet niet drinken voor het slapen gaan'', ''je bent net een klein kind''quote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef TheRacingElf het volgende:
Nu leert Ferrel Michel de les wanneer hij wel of niet zou moeten drinken omdat hij ‘s nachts naar de wc moet. Bemoeit zich echt met alles hè dat ding
Ik verwacht wel wat dickpicsquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
zal me een hell van een fanmeet worden
Uhuhquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Mjelleke het volgende:
Matt weet dat Jill populair is en hij denkt mee te kunnen liften daarop.
verkeerde aanpakquote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Mjelleke het volgende:
Oh ja dat doet ie vaak, oh ik zie sneeuw op stream 2, waarom liggen ze in godsnaam op bed nu.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die komt pas tegen 3:00u naar bed, als iedereen slaapt
Ja maar jill haalt zich er zelf alleen maar omlaag meequote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Mjelleke het volgende:
Goed antwoord Thomasquote:Op zondag 7 februari 2021 00:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft dus snachts de streams liggen bekijken, toen hij niet kon slapen.
Thomas : 'creepy'
Da's Mike.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoezo zijn Matt en Jill geswitched van kant in bed___!
Betere cameraposities voor als ze van wippenstijn gaan?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoezo zijn Matt en Jill geswitched van kant in bed___!
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Die ene slaapkamer is wel een puberkot geworden zeg.
#teamPatjequote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De regel was toch licht uit, slapen?
Weer gekloot op die kamer.
Ze denken zeker als we Patje wegpesten, hoeft er niemand van ons weg.
Van wippenstijnquote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Betere cameraposities voor als ze van wippenstijn gaan?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het maakt niet uit wie het is ze doet het zelf.....quote:Op zondag 7 februari 2021 00:31 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja maar jill haalt zich er zelf alleen maar omlaag mee
hij ligt er nog geen eensquote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met wie?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.![]()
Niks aan de hand, Patje zit nog op de bank te praten.
Ik kan ook zeggen de pruimen op sap zetten, maar dat is niet zo fijn voor de mensen die in beelden denken.quote:
zit op de bankquote:Op zondag 7 februari 2021 00:35 schreef SLP_ het volgende:
Ligt Pat uberhaupt al op bed? Zie hem niet.
Jill moet gewoon doen hoe ze deed nu doet ze anders dit haalt haar populariteit omlaag gisteren nog dik 10-15 stemmen meer dan de nummer 2 nu net 2 stemmenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef puzziepie het volgende:
Mike maakt zich al zorgen nu hij naast Jill zit
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
Mike heeft geen vriendin, die wil een meid die een echte vent is
Een poosje terug in ieder geval met Nick. Weet niet of Nick inmiddels naar bed is gegaan, Patje nog niet.quote:
Jill is ontzettend gemaakt en dat beginnen meer mensen nu eindelijk in te zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:37 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill moet gewoon doen hoe ze deed nu doet ze anders dit haalt haar populariteit omlaag gisteren nog dik 10-15 stemmen meer dan de nummer 2 nu net 2 stemmen
die is er helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze gaat naar 2K binnen twee uur .... Jerrel laat een boer in Jill haar gezicht.Misselijk mannetje die JarretelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wippenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:39 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat doet die ouwe kerel bij Jill in bed?
Heb Nick idd nog niet gezien in de slk.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een poosje terug in ieder geval met Nick. Weet niet of Nick inmiddels naar bed is gegaan, Patje nog niet.
Dikke orgie dadelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:39 schreef M.Ritcher het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Jill is ontzettend gemaakt en dat beginnen meer mensen nu eindelijk in te zien.
Oud is relatiefquote:Op zondag 7 februari 2021 00:39 schreef M.Ritcher het volgende:
Eens . Jammer welquote:Op zondag 7 februari 2021 00:37 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill moet gewoon doen hoe ze deed nu doet ze anders dit haalt haar populariteit omlaag gisteren nog dik 10-15 stemmen meer dan de nummer 2 nu net 2 stemmen
Met een sneeuwschuiver ja, dat was niet zo duidelijk denk ik, ik geloof niet dat ze door hebben dat het nu door sneeuwt.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:40 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al aangekondigd dat het zou sneeuwen?
Bedoelde meer dat die ouwe reus het laat sneeuwen zoquote:Op zondag 7 februari 2021 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een sneeuwschuiver ja, dat was niet zo duidelijk denk ik, ik geloof niet dat ze door hebben dat het nu door sneeuwt.
Zelfs dan reageer jequote:
Ohw en hij is toch niet oudquote:Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat die ouwe reus het laat sneeuwen zo
ja is het ook maar het is ook zo dat hun continue naar haar toe gaan en echt niet met rust laat dan hebben we jerrel ook nogquote:
Ja dat lijken wel 2 Jill fanboys, maken ook nog totaal niet waar wat ze hebben gezegd voor ze het huis in zijn gegaanquote:Op zondag 7 februari 2021 00:41 schreef Joyce-43 het volgende:
toch zijn die beide gasten mike en matt erg vervelend ook en jill doet er aan mee helaas maar vermoed dat dat der onzekerheid ook gewoon is, maar die 2 zijn grote ouwehoers
Een strontvlieg moet je kapot slaanquote:Op zondag 7 februari 2021 00:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Die Matt hangt ook de hele dag als een strontvlieg om haar heen.
Graagquote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
maar ik zou nu wel een stream bij Nick en Patje willen hebben
29 inmiddels, was gisteren ook jarig.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
Mike is 28 en Jill 22, niet veel verschil dan. Hij heeft wel een oudere kop ja.
Oh ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
29 inmiddels, was gisteren ook jarig.
hebben mannen al snel vind ikquote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ik ook!quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij lijkt ergens achter in de dertig ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
Jong zoekt jong op he, denk niet dat Matt veel aansluiting heeft bij Naomi,Liesse,Jullie,zoeyquote:Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is het ook maar het is ook zo dat hun continue naar haar toe gaan en echt niet met rust laat dan hebben we jerrel ook nog
en zoas iemand hier al zei is ze eindelijk weer even met thomas dus even der zelf dan komt matt er weer snel tussen
Ja regie op stream 2 graag, ken ik switchen als ik wil.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze maken allemaal valse beloftes, dus daar zal ik ze niet op afrekenen, maar ze weten dat Jill populair is en slijmen teveel, en dat was niet de juiste zetquote:Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja dat lijken wel 2 Jill fanboys, maken ook nog totaal niet waar wat ze hebben gezegd voor ze het huis in zijn gegaan
Smeer er 2 uur schmink op en je ziet er niks meer vanquote:
Raar mannetje ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:46 schreef Joyce-43 het volgende:
gatver die mike heeft alles gevolgt van jill
hum, weet ik niet eigenlijk, zit ff te denken aan de mannen die ik ken, afijn mike iig wel, laten we het daar maar op houden voor nu.quote:
nou dat is de andere slaapkamer slapendquote:Op zondag 7 februari 2021 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja regie op stream 2 graag, ken ik switchen als ik wil.
Ja mee eens hoor maar het is hem wel gelukt naast jill in bed te liggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:45 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij lijkt ergens achter in de dertig ja.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Een strontvlieg moet je kapot slaan
Jaha, daarom die op nick en pat. want slapende mensen zijn niet boeiend.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat is de andere slaapkamer slapend
zodra de 30 komt krijgen ze wel oudere kop, echt mannen tekenen snelquote:Op zondag 7 februari 2021 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hum, weet ik niet eigenlijk, zit ff te denken aan de mannen die ik ken, afijn mike iig wel, laten we het daar maar op houden voor nu.Thomas en Matt hebben iig nog een babyface vind ik
Idd, liever Pat en Nickquote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, laten we 2 gesprekken tegelijk laten horen
Staat in de OP, toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar Stream 2 ? DM mag ook
Gewoon op videolandquote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier nu ook sneeuw eindelijk .....![]()
nee mike die nu naast der zit heeft net toe gegeven geobsedeerd te zijn hij heeft toegegeven alles opgezocht en bekeken te hebben van jillquote:Op zondag 7 februari 2021 00:48 schreef Yolk het volgende:
Matt is geobsedeerd door Jill. Mike en zelfs Jerrel zijn een stuk geïnteresseerder in anderen (of dat op een goede manier is, laat ik even in het midden). Weg met Matt.
![]()
![]()
Een alternatief voor videoland bedoel ik dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staat in de OP, toch?
Is niet boeiend trouwens, is de andere slaapkamer waar iedereen al slaapt.
Ja kan wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zodra de 30 komt krijgen ze wel oudere kop, echt mannen tekenen snel
Daar zijn alleen slapende mensen te zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat is er mis met Videoland?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Een alternatief voor videoland bedoel ik dus.
Mannen zien er toch beter uit naarmate ze ouder worden?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zodra de 30 komt krijgen ze wel oudere kop, echt mannen tekenen snel
Hun zeggen toch dat Patrick + Nick te zien zijn in de woonkamer. Niet dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zijn alleen slapende mensen te zien.
Nopequote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hun zeggen toch dat Patrick + Nick te zien zijn in de woonkamer. Niet dan?
Nee dat willen we. Die schijnen daar te zitten nog, ik heb dit zelf niet gezien alleen gelezen hier.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hun zeggen toch dat Patrick + Nick te zien zijn in de woonkamer. Niet dan?
Je kunt blij zijn voor een ander, ook al vind je het zelf suf. Liese was ook goedgemutst toen ze hoorde dat ze veel meer volgers had gekregen. Zal het nooit begrijpen, sign of the times, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef Juan_Roman het volgende:
Thomas: "Het aantal volgers boeit mij niet. Ik word er misselijk van hoe belangrijk dat voor sommigen is".
Maar eergisteren nog excited aan het doen met jill toen ze hoorde hoeveel volgers ze plots had.
binnen europa welquote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Videoland werkt niet vanuit het buitenland...
VPNquote:Op zondag 7 februari 2021 00:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Videoland werkt niet vanuit het buitenland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |