Zit maar 3 jaar tussen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef DKUp het volgende:
Jill zou wel op Metje vallen als hij ouder was.
Hij mag gelukkig van Sjerrul zeggen dat hij het moeilijk vindtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef DKUp het volgende:
Met voelt zich ongemakkelijk om te praten over zijn moeder, moet het vertellen van Jerrel.
Dat bepalen hun niet, dat bepaalt BB.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill zei net dat er was afgesproken geen nieuwe bewoners te nomineren. dat gaat echt wel gebeuren.
Accepted.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef BBguy het volgende:
[..]
Oh kak, sorry! wist niet dat de laatste het nieuwe topic moet openen!
ja dat was in het hele begin afgesproken hoop idd dat ze zich daar niet meer aan houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill zei net dat er was afgesproken geen nieuwe bewoners te nomineren. dat gaat echt wel gebeuren.
Gewoon doorheen prikken. Levert leuke streams op. Zijn trekjes daargelaten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou jongens ik houd het voor gezien ik kan het niet meer aanzien, kijk donderdag wel weer als Matt of Jerrol eruit ligt. Die nieuwe irriteren me zo erg. Matt die loopt de heledag alleen maar zijn lul na en houd Jill weg bij de groep. En die Jarrol is de grootste pisnicht die ik ooit heb gezien. Wordt gewoon misselijk van hierna te kijken
ik ook en die stream volgt die ferrel zo vaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou jongens ik houd het voor gezien, ik kan het niet meer aanzien, kijk donderdag wel weer als Matt of Jerrol eruit ligt. Die nieuwe irriteren me zo erg. Matt die loopt de heledag alleen maar zijn lul na en houd Jill weg bij de groep. En die Jarrol is de grootste pisnicht die ik ooit heb gezien. Wordt gewoon misselijk van hierna te kijken
Onder meer door Thomas, op de vent waar ze nu mee praatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
ik ben vrij nieuw hier en ik weet het ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef BBguy het volgende:
[..]
Oh kak, sorry! wist niet dat de laatste het nieuwe topic moet openen!
Hoop het!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill en ferrel en haar nieuw slaafje lijken op lieze te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat was in het hele begin afgesproken hoop idd dat ze zich daar niet meer aan houden
oke.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier en ik weet het ook
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef Kefke04 het volgende:
ik stem hem eruit als ik de kans krijg, ik kan de stream bijna niet meer horen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatie
Wegwezen met die gast. Vorige week was het net zo leuk. Geen zin in nieuwe irritaties.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het gvolgende:
[..]
Die Mug gaat zeker stemmen krijgen, maar hij moet blijven, hij brengt irritatie
Waarschijnlijk de Matt en Jill show vanaf heden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef zodeju het volgende:
Wordt het weer de Thomas en Jill show vannacht.
Op zijn oude stek. De slappeling heeft toegegeven en laat Freggel in het andere bed slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
nou naomi er word gezogen !
waar gaat patrick nou slapen eigenlijk?
Op de volwassen kamer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
nou naomi er word gezogen !
waar gaat patrick nou slapen eigenlijk?
Dank u BB, maaruh.... ik zie in de achtergrond nog steeds een Freggel. Click it away. Plz!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:55 schreef Whuzz het volgende:
Lieve BB, ik heb momenteel maar één stream. Mag ik AUB even niet Freggel? Plz? kktnxbai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |