peutertuin leuk woordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Zoey vertelde enkele minuten geleden dat het precies een peutertuin is ofzo
welke context?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Kefke04 het volgende:
De pat laat niet met zen kl*ten spelen zegt hij
Waarom post je nou onder een kloon?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ik heb meer gehad dan het hele huis bij elkaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef D. het volgende:
Hoeveel drank hebben ze nou uiteindelijk gehad?
wie ben jij? zusje van? of heeft hij eindelijk een meiske gevonden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Hij vertelde nick dat hij wou opstappen deze middag, maar hij kon nu niet meer zeggen er liep te veel volk hij gaat het later vertellenquote:
Dat heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de laatste post had
Dat zegt nog niet veel, ik weet niet hoeveel jij in een uurtje achterover gooitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb meer gehad dan het hele huis bij elkaar
Ow, misschien maar beter zo danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee ik wilde "Yeahrrel" i.p.v alleen "Yeah"
Afgelopen uur 1 biertjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet veel, ik weet niet hoeveel jij in een uurtje achterover gooit
wat moest die doen dan? zij is verpleegsterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Even serieus, hoe goed deed Michel dat met Liese en haar blaar!
Vast zat blaren gehad met zn kistenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat moest die doen dan? zij is verpleegster
ah toch even snel van account geswitched?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zag bijna de tieten van Liese
IEtsje meer naar boven strekken en en het was bingo
Haar blaar doorprikken, zij raakte helemaal in paniek en hij heel rustig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat moest die doen dan? zij is verpleegster
Dat is nu veel smaller, maar ja 15 jaar geleden een stuk dikker inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef puzziepie het volgende:
Is dat buddha to buddha meuk?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zag bijna de tieten van Liese
IEtsje meer naar boven strekken en en het was bingo
Mijn Abo was op, maar aangezien ik in België woon heb ik geen idealquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
ah toch even snel van account geswitched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |