peutertuin leuk woordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Zoey vertelde enkele minuten geleden dat het precies een peutertuin is ofzo
welke context?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Kefke04 het volgende:
De pat laat niet met zen kl*ten spelen zegt hij
Waarom post je nou onder een kloon?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ik heb meer gehad dan het hele huis bij elkaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef D. het volgende:
Hoeveel drank hebben ze nou uiteindelijk gehad?
wie ben jij? zusje van? of heeft hij eindelijk een meiske gevonden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef capuchon_meisje het volgende:
Hij vertelde nick dat hij wou opstappen deze middag, maar hij kon nu niet meer zeggen er liep te veel volk hij gaat het later vertellenquote:
Dat heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de laatste post had
Dat zegt nog niet veel, ik weet niet hoeveel jij in een uurtje achterover gooitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb meer gehad dan het hele huis bij elkaar
Ow, misschien maar beter zo danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee ik wilde "Yeahrrel" i.p.v alleen "Yeah"
Afgelopen uur 1 biertjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet veel, ik weet niet hoeveel jij in een uurtje achterover gooit
wat moest die doen dan? zij is verpleegsterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Even serieus, hoe goed deed Michel dat met Liese en haar blaar!
Vast zat blaren gehad met zn kistenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat moest die doen dan? zij is verpleegster
ah toch even snel van account geswitched?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zag bijna de tieten van Liese
IEtsje meer naar boven strekken en en het was bingo
Haar blaar doorprikken, zij raakte helemaal in paniek en hij heel rustig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat moest die doen dan? zij is verpleegster
Dat is nu veel smaller, maar ja 15 jaar geleden een stuk dikker inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef puzziepie het volgende:
Is dat buddha to buddha meuk?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn Abo was op, maar aangezien ik in België woon heb ik geen idealquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
ah toch even snel van account geswitched?
En dat is meer dan de BB'ers bij elkaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Afgelopen uur 1 biertje
Ik lijk BB wel
ik heb zij wel en keer al gecaptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus het enige meisje in je leven is jouw eigen kloon?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn Abo was op, maar aangezien ik in België woon heb ik geen idealen moet ik met een kloontje een abo cado doen daar kan je wel met bancontact betalen
Daardoor was capuchon_meisje even ingelogd
Ze zijn ook maatjes. Hebben heel lang gesproken donderdag nacht. Daarna zijn ze closer geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef DKUp het volgende:
Liesje en Miesje komen weer nader, ach ja.
Het was echt matig. Geen alcohol inderdaad maar toen het feestje eenmaal beetje op gang begon te komen ging de muziek uit en de lampen weer aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
En dat is meer dan de BB'ers bij elkaar?
Maar goed dat ik niet gekeken heb dan
Geen van beidenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welk stream is interresanter nu?
Zo te lezen stream 2, die ik niet hebquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het feest voorbijquote:
capuchon_meisje schijnt zich te vingeren on cam nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent te laatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het feest voorbij
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef suzi1 het volgende:
haha jill weet, eerste nominatie is jerrel
welk feest?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het feest voorbij
Gelukkig wel, kan ik ook weer kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het feest voorbij
Bloeit hier iets.quote:
Wat er voor door moet gaan.quote:
Oh vandaar dat de camera op de badjassen inzoomde.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef rinardo het volgende:
Hahaha jill is haar dopjes kwijt die thomas vanmiddag in de mouw van een badjas heeft verstopt
Met weggestemd worden? Gaat zéker goedkomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef DKUp het volgende:
Nou ja Jerrel wordt sowieso genomineerd of Big Brother of het publiek moet hem helpen.
Jerrie moet dus door het publiek geholpen worden.....
alleen bb kan die droeftoeter helpenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef DKUp het volgende:
Nou ja Jerrel wordt sowieso genomineerd of Big Brother of het publiek moet hem helpen.
Jerrie moet dus door het publiek geholpen worden.....
ik denk Liese en naomi en zoey nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen van de oorspronkelijke bewoner Ferrel gaat nomineren
Ik denk Naomi en Zoey welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk Liese en naomi en zoey niet
ja ik heb gezien dat hij ze in de mouw van de badjas deedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh vandaar dat de camera op de badjassen inzoomde.
Liese wel, die is team Nick/Michelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk Liese en naomi en zoey niet
quote:
echt wel, bij SS ging het ook wat ver soms, maar utopia was milderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze echt doodsbang dat het uit de hand loopt en er #metoo-taferelen zullen zijn
Van Liese dacht ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik heb gezien dat hij ze in de mouw van de badjas deed
We moeten die jongen dat gunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef odie22 het volgende:
wordt 2 dagen stress voor djerkel als hij wordt genomineert
Geen ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ze gaan toch niet slapen?
thomas weet gelijk dat hij dus niet te vertrouwen isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Cap is van vanmiddag
En Matt verklapt het, die is af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft Jerrel zelf ook door dat hij niet goed in de groep ligt . Of is zijn ego te groot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen van de oorspronkelijke bewoner Ferrel gaat nomineren
Dat dacht ik dus ook meteen. Een snitchquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
thomas weet gelijk dat hij dus niet te vertrouwen is
Jerrel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook meteen. Een snitch
Wellicht, zijn ego zorgt ervoor dat hij verwacht de nominatie te overleven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft Jerrel zelf ook door dat hij niet goed in de groep ligt . Of is zijn ego te groot.
gisterenn zei die nog met de meeste een goede klik te hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft Jerrel zelf ook door dat hij niet goed in de groep ligt . Of is zijn ego te groot.
Hij had ook gezegd in zijn introductie video dat hij verwacht te winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
gisterenn zei die nog met de meeste een goede klik te hebben
Die is volledig in simp modus naar Jill.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef DKUp het volgende:
Kindje Met verpest het, nou wat een verrassing dat zag ik niet aankomen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje in de badkamer vanmiddag, Thomas heeft geld genoeg.De prijs van Rituals deo valt wel mee zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat die gast ongelooflijk saai isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zou matt genomineerd worden?
heeft juist de voeten onder water gehouden en zo beddeke inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas.... Je gezicht is niet goed gewassen
De helft is saai, da's geen goede redenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:21 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Omdat die gast ongelooflijk saai is
Nou ja ik hoorde Nick en Patje al zeuren dat het nog een kind is. Hij is alleen maar bezig om bij Jill te hangen, hij is nieuw, hij hangt een beetje rond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zou matt genomineerd worden?
klopt misschien maar waardig om te nomineren? ...."kunnen ze later mee afrekenen"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja ik hoorde Nick en Patje al zeuren dat het nog een kind is. Hij is alleen maar bezig om bij Jill te hangen, hij is nieuw, hij hangt een beetje rond.
Tis een vies menneke.....hele lichaam nat van het zweet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef tasebi het volgende:
[..]
heeft juist de voeten onder water gehouden en zo beddeke in![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jij als trouwe kijker?? ohjee
Mhaw zo populair is Liese niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige manier om Jerrel er uit te krijgen, is door hem op de bank te zetten met Nick of Liese vrees ik ...
Van de rest gaat hij winnen ....![]()
Nee lijkt me sterkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik heb het gevoel dat Zoey een groepje probeert te maken om Michel eruit te krijgen.
Denk niet dat die van Thomas of Michel gaat winnen bvb. als je ziet dat werkelijk iedereen op FB en ista hem eruit wil. en op mike na die er tegen de verwachting inkwam was social media altijd juist.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige manier om Jerrel er uit te krijgen, is door hem op de bank te zetten met Nick of Liese vrees ik ...
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef Kefke04 het volgende:
als je Ferrel weg wil moet je er geen andere nieuwe tegen zetten, dat is te gevaarlijk.
Nou, nee, als ie bij Liese op de bank zit mag Liese naar huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze noemde eerder Nick tegen Sjerrulquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik heb het gevoel dat Zoey een groepje probeert te maken om Michel eruit te krijgen.
vond ik eerst ook maar zoey is verandert en doet het meest in huis nu denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef Angel79 het volgende:
Misschien kun je zelf eens iets doen zoey,volgens mij druk jij je taken ook
Ze gaan Matt er wel snel uit kegelen en begrijpelijk ook wel. Hij is meer storend voor mij dan Jerrel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
klopt misschien maar waardig om te nomineren? ...."kunnen ze later mee afrekenen"
Ik vind Lieze ook leukquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
In belgie wel nummer 1 + het limburg gevoel
Ja het enige wat die tot nu toe heeft gedaan is achter Jill aanlopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan Matt er wel snel uit kegelen en begrijpelijk ook wel. Hij is meer storend voor mij dan Jerrel.
Ik voel nietsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ze al tegen Michel vanaf hij niets in haar zag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Wordt je toch gek van? Dagelijks schoonmaken? Smetvrees die meiden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
er is niet goed schoongemaakt nog vandaag wc is niet gedaan ( volgens mijn deed jill dat met matt)
badkamer is niet gedaan er is niet gestofzogen en gedweild volgens naomi en zoey
Hahahahaha dus jij wil beweren dat als jerrel en jill of jerrel en naomi of jerrel en michel of jerrel en patrick op de lijst staan Jerrel wint??? dream onquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze willen liever dat het enorm saai weer is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Kinga het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Relaxxxxx febo, zijjn we te negatief over jerrel?
Oh, zag Thomas in de douche met Matt hij was aan het uitleggen wat die allemaal moest doen. Vond het al raar dat Thomas dat deed terwijl hij zelf nooit wat doet....Maar misschien viel hij voor Jill in. Want die lag bij Jerrel onder de make up.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
er is niet goed schoongemaakt nog vandaag wc is niet gedaan ( volgens mijn deed jill dat met matt)
badkamer is niet gedaan er is niet gestofzogen en gedweild volgens naomi en zoey
Dat is jouw indruk, of zijn er polls?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als het Jerrel vs. Matt wordt, stem ik op Jerrel om te blijven. Matt is een slijmbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan Matt er wel snel uit kegelen en begrijpelijk ook wel. Hij is meer storend voor mij dan Jerrel.
mijn vrouw heeft een spuughekel aan dat nepwijf en die heeft altijd gelijk (moet ik zeggen)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zelf
op twitter nederlandse meiden
zeggen dat zij tof is
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
gisterenn zei die nog met de meeste een goede klik te hebben
Stockholmsyndroom.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef SLP_ het volgende:
Waarom hangt Jill bij Jerrell terwijl hij zo respectloos is?
Ik zie niet in waarom hij niet op de bank zal zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jerrel geen sancties gaat krijgen, gaat hij helaas heel ver komen .....
Mijn interpretatie: Omdat ze heel onzeker is en elke aandacht mooi vind. Positief, negatief, aandacht is aandacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef SLP_ het volgende:
Bord voor het hoofd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef SLP_ het volgende:
Handje boven het hoofd gehouden door BBquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij niet op de bank zal zitten
Slappe hap, maar die Jerrel kan wel een aanwinst worden om het reuring gehalte op peil te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:32 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind die nieuwe niet veel toevoegen
Tuurlijk niet. Ze grijpen niet voor niks in op Insta en Facebook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jerrel geen sancties gaat krijgen, gaat hij helaas heel ver komen .....
Met zoveel mensen in 1 huis vind ik dat wel normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wordt je toch gek van? Dagelijks schoonmaken? Smetvrees die meiden?
Hopelijk zegt Jill wel iets terug.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Nu zegt Jerrol tegen Jill. Je bent net zoals mij een stomme dombo![]()
![]()
Je kunt dit niet verzinnen wat een debiel
Met wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:33 schreef DKUp het volgende:
Miesje is puur, maar hij heeft wel een bondje.
Om die videoboodschap gok ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Hoezo denkt Jill dat ze haar eruit willen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft een spuughekel aan dat nepwijf en die heeft altijd gelijk (moet ik zeggen)
Afgelopen week zei ze dat omdat ze geld uit de pot had gebruikt om een boodschap van thuis te krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou je hebt dus niets te zeggen thuisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft een spuughekel aan dat nepwijf en die heeft altijd gelijk (moet ik zeggen)
Domme meiden die dat zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zelf
op twitter nederlandse meiden
zeggen dat zij tof is
Heeft ie welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou je hebt dus niets te zeggen thuis![]()
Als je haar fb ziet en haar familie wordt ze altijd de hemel in geprezen....denk dat ze dat gewoon is en nu mist.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn interpretatie: Omdat ze heel onzeker is en elke aandacht mooi vind. Positief, negatief, aandacht is aandacht.
Hij heeft niets gezien zegt iequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:38 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft niemand die Jerrol ooit verteld dat wat hij nu aan het doen is Nathalie haar nek heeft gekost?
weinig, vandaar mijn noodkreet op fokquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou je hebt dus niets te zeggen thuis![]()
Dat mag, dat is het spelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:38 schreef Keep_on_Track het volgende:
Deze gast gaat schaamteloos alles tegen elkaar uitspelen, sollen met foute info etc.
Al een gironummer geopend?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
weinig, vandaar mijn noodkreet op fok
Onzin want ze kunnen niet op haar....huismeester.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill wil het spel helemaal niet spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:39 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel probeert Jowi zijn spel te spelen, maar opzichtiger. Em Jill lijkt me nu niet de beste persoon om tacktiek met te bespreken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel tegen Jill, over relaties: "Er moet toch wel één rotte appel op jou kunnen vallen?"
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja pff, hoezo ziet ze niet in dat hij alleen bezig is om haar naar beneden te krijgen? Pff, en dat op deze leeftijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel tegen Jill, over relaties: "Er moet toch wel één rotte appel op jou kunnen vallen?"
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kwam gister een dame collecteren voor slachtoffers huiselijk geweld tijdens corona, ik blij want ik dacht dat ze mij geld zouden gevenquote:
hoe weet jij dat allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef DKUp het volgende:
Jill heeft natuurlijk meegedaan met First Dates.
Haar laatste relatie was met een meisje 1,5 jaar.
Ja het is echt ongelooflijk, hoeveel stomme dingen kun je zeggen...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was als ze het niet was geweest nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onzin want ze kunnen niet op haar....huismeester.
Nog ruzie gemaakt toen de de collectebus niet wilde afstaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
kwam gister een dame collecteren voor slachtoffers huiselijk geweld tijdens corona, ik blij want ik dacht dat ze mij geld zouden geven
Blij dat ik naar het pokeren aan het kijken ben, wat een enorme lul is die Sjerrel toch. Telkens maar weer...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik COSquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat allemaal
Volgens mij hebben ze die Jowi geld geboden om op te zouten, om de ruimte te geven voor die pisvlekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef D. het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat BB bewust een valse nicht het huis in stuurde
Jowi voldeed kennelijk niet
dat weten wij allemaal dat heeft ze al tig x verteldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat allemaal
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Blij dat ik naar het pokeren aan het kijken ben, wat een enorme lul is die Sjerrel toch. Telkens maar weer...
Here you goquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een SL met sneeuw lijkt me nu interessanter
aan de reactie van jowi leek het erop dat ze hem wilde aansporen te rellen maar dat was niet wie hij was en hoe hij neergezet wilde wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef D. het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat BB bewust een valse nicht het huis in stuurde
Jowi voldeed kennelijk niet
Tegen Thomas hoop niet dat ik er gauw uitga...ben wel de enige nederlandse vrouw he. En ik heb nu net vriendjes....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef DKUp het volgende:
Jill staat open voor een relatie sinds deze week. Settelen, de klik, de temptation aangaan.
Oh verkeerde programma......
wie zegt datquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegen Thomas hoop niet dat ik er gauw uitga...ben wel de enige nederlandse vrouw he. En ik heb nu net vriendjes....![]()
![]()
![]()
ja vast welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef lyo het volgende:
Hé is er een videobeeldje van het moment dat Jill te horen krijgt dat ze huismeester wordt?
ik snap geen reet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:38 schreef DKUp het volgende:
De bondjes....
Nou ja ik verwacht alle Belgen exclusief Thomas
Miesje met Liesje
Naomi, Liesje, Zoey en Julie
Met en Maaik
Thomas en Jill
Zeker, zeker. Patrick is daar helemaal nodig, zeker om dat er voorlopig nog niets anders binnen is gekomen in zijn leeftijdscategorie. Verder heeft hij wel aparte humor ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel pruim ik meer en meer. Slim kereltje. Hij weet dat Nick een heel sterke speler is. Patje heeft dit ook door. Die trio zie ik heel ver komen
En wie heeft dit gedacht, Patrick die nog best goed in de groep ligt nu.
Meisje Jill? Zij valt toch op jongens?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef DKUp het volgende:
Jill heeft natuurlijk meegedaan met First Dates.
Haar laatste relatie was met een meisje 1,5 jaar.
Ze is bi.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Meisje Jill? Zij valt toch op jongens?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
die is verliefd op haar geloof ik echtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrell weg en Matt verlaat het pokerspel om gelijk bij Jill te gaan zitten.
Blijkbaar op mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
zeker niet in dit big brotherquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef DKUp het volgende:
Jill staat open voor een relatie sinds deze week. Settelen, de klik, de temptation aangaan.
Oh verkeerde programma......
Staat in filmpjes/gifjes topicquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef lyo het volgende:
Hé is er een videobeeldje van het moment dat Jill te horen krijgt dat ze huismeester wordt?
IQ'tje down the drain niveau inderdaad. Blijkbaar was dat geen leading issue tijdens de casting.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef SLP_ het volgende:
De algemene kennis van Jill is wel echt zwaar onder peil
Nee, hij zei (voor de grap tegen BB) mag ik een laxeermiddel omdat hij niet kan poepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef suzi1 het volgende:
of het een grapje was weet ik niet, maar jerryl zei laxeermiddelen te slikken
Dat wist ik niet.quote:
Die opleiding is opgeheven. Ze zagen het werk van hun stagaire en hebben het opgegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stagiaire want de vorige stagiaire z'n opleiding liep af
BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef lyo het volgende:
Ik vind Thomas echt zieligquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat Jill een nieuwe strontvlieg heeft in de vorm van Matt, Thomas is officieel af..
Er moeten niet allemaal hoogbegaafden zitten in dat huis vind ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
IQ'tje down the drain niveau inderdaad. Blijkbaar was dat geen leading issue tijdens de casting.
Heeft ze in het begin gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |