SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
dat dusquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
Zo, hier nu echt wel stuifsneeuw. Harde wind met sneeuw geeft een mooi effect.
Dat er ooit toch eens een eind aan moet komen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Maar soms ook een lichtpuntje in een nummer...
Daar is dat spul me te duur voor, haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
heel bescheiden, maar veel bescheiden glaasjes
Dat is ook mijn gevoel bij dit nummer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat er ooit toch eens een eind aan moet komen?
Welterusten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik kijk morgenochtend wel of we ingesneeuwd zijn geraakt. Trusten iedereen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gevoel bij dit nummer.
Nou, het is hier ook echt vooral heel erg natte sneeuw.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjuus!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten DDM. Hopelijk is je bed niet te koud.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier -1, dus het zou geen natte sneeuw moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het is hier ook echt vooral heel erg natte sneeuw.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Tell It Like It Is, ooit gecoverd door Don Johnson...
Was je hier al lang en zeg je nu pas gedag? Of kom je net binnenvallen?quote:
Was al ff aan het luisteren en lees sedert 10 minuten meequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je hier al lang en zeg je nu pas gedag? Of kom je net binnenvallen?
Dat klonk wel meer dan Beatles achtigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Komt me bekend voor, dit liedje. Geen idee van wie het is. Klinkt Beatles-achtig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Komt me bekend voor, dit liedje. Geen idee van wie het is. Klinkt Beatles-achtig.
Zelden iemand zo blij gezien met jeuk en hoofdpijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg hoofdpijn en het litteken op mijn elleboog begint te kriebelen, zal het nu dan gaan sneeuwen?
Is meestal bij omschakelingen in weer, is nu buiten inderdaad wat wit aan het worden, dus is het ook zo weer over.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zelden iemand zo blij gezien met jeuk en hoofdpijn
Wie paniek zaait, zal paniek oogsten!quote:
Voor de corona is het wel goed als er een flink pak sneeuw valt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben toch blij dat ik nergens heen hoef, hoor.
Ja, met z'n allen de bossen in, sleetje rijden...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor de corona is het wel goed als er een flink pak sneeuw valt.
Ik kan de mensen (vooral met kinderen) geen ongelijk geven om even lekker buiten plezier te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen de bossen in, sleetje rijden...
De meesten gaan juist minder snel de deur uit, denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen de bossen in, sleetje rijden...
Ik ben alleen bang dat het niet zo leuk is in die kou.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan de mensen (vooral met kinderen) geen ongelijk geven om even lekker buiten plezier te maken.
Ja... ze draaien nu echt door.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
De RIVM-regels over aanstaande sneeuwpret:
- Het touwtje van de slee dient minstens 1,5 meter te zijn!
- Je mag niet inzepen (tenzij mondkapje )!
- De sneeuwballen mogen niet met blote handen gemaakt worden!
- Eén sneeuwpop per persoon!
- Er mag ook niet geholpen worden bij iemand anders zijn sneeuwpop!
- Ouderen die vallen vraag je eerst om vaccinatie-pas....anders laten liggen !
Veel sneeuwpret alvast !
Ik denk het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De meesten gaan juist minder snel de deur uit, denk ik
Bij het maken van sneeuwpoppen mogen voor de neus geen wortels worden gebruikt. Overgebleven wortels kunnen bij mij worden ingeleverd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
De RIVM-regels over aanstaande sneeuwpret:
- Het touwtje van de slee dient minstens 1,5 meter te zijn!
- Je mag niet inzepen (tenzij mondkapje )!
- De sneeuwballen mogen niet met blote handen gemaakt worden!
- Eén sneeuwpop per persoon!
- Er mag ook niet geholpen worden bij iemand anders zijn sneeuwpop!
- Ouderen die vallen vraag je eerst om vaccinatie-pas....anders laten liggen !
Veel sneeuwpret alvast !
Zou inderdaad ook kunnen, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Iedereen wil er op uit en zoveel sneeuw is er hier niet meer...
Ik heb net weer buiten een rondje gelopen en het valt wel mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet zo leuk is in die kou.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bij het maken van sneeuwpoppen mogen voor de neus geen wortels worden gebruikt. Overgebleven wortels kunnen bij mij worden ingeleverd.
Dat gaat wel wat ver. Zo goed kennen we elkaar niet.quote:
De kabouters kunnen niet wachten om in de sneeuw te spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Iedereen wil er op uit en zoveel sneeuw is er hier niet meer...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bij het maken van sneeuwpoppen mogen voor de neus geen wortels worden gebruikt. Overgebleven wortels kunnen bij mij worden ingeleverd.
Ajuus!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij![]()
Dank Melting
Veel plezier nogquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Ach, ik ben niet zo moeiljk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat ver. Zo goed kennen we elkaar niet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Zijn er geen rammen meer met wie jij je holletje wil delen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
ik had je toch heel anders ingeschatquote:
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Is ook voor het eerst voor ze, geweldig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouters kunnen niet wachten om in de sneeuw te spelen![]()
ik denk dat ze morgenochtend vroeg wakker zijn
Ik ben een internetheldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik had je toch heel anders ingeschat
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Is hier in de 90s ook geen danceversie van gemaakt?
Ik ben niet zo thuis in de '90squote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Is hier in de 90s ook geen danceversie van gemaakt?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Veldhuis en Kempers - Titel weet ik niet meer.
Ik Wou Dat Ik Jou Was, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Ik wou dat ik jou was.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Het is ook geen weer nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Voordat ik ga slapen kijk ik altijd nog even een tijdje naar buiten. Even loskomen van tv of pc.
Ik woon bij een park waar iedereen in de wijde omtrek naar toe gaat om de honden uit te laten. Altijd zag ik daar mensen met honden lopen. Sinds de avondklok dus niet meer. Iedereen maakte er zo'n fuss van dat je met hond wel naar buiten mag, maar bijna niemand doet het.
quote:
Jullie wisten het duidelijk welquote:
Nee, al elke avond sinds de avondklok.quote:
Alsof iedereen voor z'n lol 's avonds met een poepzakje op pad gaat...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, al elke avond sinds de avondklok.
Eerst thuis poepen en dan met de hond uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof iedereen voor z'n lol 's avonds met een poepzakje op pad gaat...
Ik zou me meer druk maken of het wel terug kwam.quote:
Ik wil sowieso geen hond. Ook geen nepperd voor de avondklok.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof iedereen voor z'n lol 's avonds met een poepzakje op pad gaat...
Daar heeft u een punt, helemaal met dit weerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken of het wel terug kwam.
Je baalt gewoon dat je dat masker niet kreegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen hond. Ook geen nepperd voor de avondklok.
Ik ook niet. Veel te grote verplichting, zo'n huisdier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont zo'n ADHD hondje, Pixel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je dat masker niet kreeg
Pixel vind ik dan wel weer een leuke naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont zo'n ADHD hondje, Pixel.
Stuiterbal nummero uno, je zal 'm de hele dag om je heen hebben.
Z'n baasje is er ook wel klaar mee, ze gilt altijd naar hem en hij luistert nooit...
Ik versta het dan ook.quote:
Dit doet me herinneren aan een voetbalkamp lang geleden en dat brengt leuke herinneringenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik versta het dan ook.
Vals en een waardeloze tekst.
Oh ja, met een dakje op de e.quote:
Hier ben ik, waar ben jij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik versta het dan ook.
Vals en een waardeloze tekst.
Ja, hartstikke vals dat jij het eerder hoort dan ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Over vals gesproken...![]()
Within Temptation - Angels
Dat overschreeuwt ze gewoon.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:49 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:49 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, hartstikke vals dat jij het eerder hoort dan ik
Sta je dan met je gothic jurk aan te wachten...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, hartstikke vals dat jij het eerder hoort dan ik
Zou wat zijn, ik in 'n gothic jurk met m'n grijze harenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sta je dan met je gothic jurk aan te wachten...
Grijs is best hip nu geloof ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
Zou wat zijn, ik in 'n gothic jurk met m'n grijze haren![]()
Ik zie het wel hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
Zou wat zijn, ik in 'n gothic jurk met m'n grijze haren![]()
as wit heet het dan, maar dat heb ik niet, maar zoals Gert Timmermans zong... ik heb eerbied voor jouw grijze harenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor.
[ afbeelding ]
De rest van de tekst is van hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ben ik, waar ben jij?
Het is te lang geleden.
Dat haal ik er nog wel uit.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik zal eerlijk zijn, als ik het draai in een set dan pak ik een willekeurige versie van 1 van de 2, het verschil hoor je muzikaal niet. En het boeit me ook niet, zo geweldig vind ik het niet...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar. Dat valt niet te ontkennen.
Ik vind - maar dat is geloof ik wel bekend - Luv 4 Luv veel beter. Moeilijk uit te leggen hoe dat komt.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, als ik het draai in een set dan pak ik een willekeurige versie van 1 van de 2, het verschil hoor je muzikaal niet. En het boeit me ook niet, zo geweldig vind ik het niet...
Het is m.i. allebei commerciële rommel en daardoor dus populair.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind - maar dat is geloof ik wel bekend - Luv 4 Luv veel beter. Moeilijk uit te leggen hoe dat komt.
Daar begint het mee...... zo meteen de rest nog.quote:
niet op gaan staan hoor, anders zak je er door heenquote:
Is dat zo? Ik ga juist altijd springen om het gevoel weg te krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
niet op gaan staan hoor, anders zak je er door heen
Maar eerst nog even dansen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
niet op gaan staan hoor, anders zak je er door heen
ik had het ooit tijdens een crematie, toen ik opstond zakte ik zo door mijn voet heenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ga juist altijd springen om het gevoel weg te krijgen.
Oops, dan ga ik maar even voorzichtig doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het ooit tijdens een crematie, toen ik opstond zakte ik zo door mijn voet heen
Wat zeiden ze? Wat heb je nou weer gedronken, just me?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het ooit tijdens een crematie, toen ik opstond zakte ik zo door mijn voet heen
het was geen miswijn in ieder gevalquote:Op zondag 7 februari 2021 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zeiden ze? Wat heb je nou weer gedronken, just me?
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was geen miswijn in ieder geval
Ik kan echt niks met dit soort nummers. Vier standaard-akkoorden, wat gekrakeel, en hupsakee, klaar.quote:
en daar is ook alles mee gezegdquote:
Bij ons is het wel beduidend meer inmiddels.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg de port niet op.
Stond net wel te kloten om de sleutel in het slot van de voordeur te krijgen...
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg de port niet op.
Stond net wel te kloten om de sleutel in het slot van de voordeur te krijgen...
Ik heb niks gezegd, maar ik had simpelweg de verkeerde sleutel te pakken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En dan hardop jezelf begeleiden. Dat is pas echt een teken dat je te ver heen bent. Mijn broer is wel eens dronken thuis gekomen. Hoorde ik hem al bij het slot kloten en zeggen: 'ik kan het wel hoor'. En toen hij vervolgens luidrichtig naar boven ging zei hij: 'Rustig aan, anders wordt iedereen wakker!'. En inmiddels waren we allemaal wel wakker.
mijn broer heeft ooit na de nieuwjaarsreceptie op de club zijn eigen alcohol test afgenomen, hij heeft zijn stropdas afgedaan en is erover heen gaan lopenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En dan hardop jezelf begeleiden. Dat is pas echt een teken dat je te ver heen bent. Mijn broer is wel eens dronken thuis gekomen. Hoorde ik hem al bij het slot kloten en zeggen: 'ik kan het wel hoor'. En toen hij vervolgens luidruchtig naar boven ging zei hij: 'Rustig aan, anders wordt iedereen wakker!'. En inmiddels waren we allemaal wel wakker.
Hoeveel had hij gedronken dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
mijn broer heeft ooit na de nieuwjaarsreceptie op de club zijn eigen alcohol test afgenomen, hij heeft zijn stropdas afgedaan en is erover heen gaan lopen
![]()
Heb heel braaf niks gedronken vandaag. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Maar ik wil wel echt doorzetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd, maar ik had simpelweg de verkeerde sleutel te pakken.
En het duurde even voordat ik dat door had.
De fles is nu wel 3/4e deel leeg...
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
mijn broer heeft ooit na de nieuwjaarsreceptie op de club zijn eigen alcohol test afgenomen, hij heeft zijn stropdas afgedaan en is erover heen gaan lopen
![]()
Als het hem lukte, is er niks aan de hand...quote:Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft zijn brommer thuis gebracht en met de fiets teruggegaan, die was makkelijk uit te deuken zei hij...quote:
Met drank weet MM nog altijd meer dan ikquote:
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Dwnk alvast, Melting!
Ik ga plat...
Morgen wakker worden in een witte wereld, have fun!
Welterusten.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Dwnk alvast, Melting!
Ik ga plat...
Morgen wakker worden in een witte wereld, have fun!
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef livelink het volgende:
Zo, nu even 'Met het oog op Morgen' luisteren.
Leuk ook om een kleine inkijk te hebben hoe jullie wonen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
Vind het achteraf nog best mooie fotoEven met de mobiel uit het raam hangen, haha.
Precies dit.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
dank je wel voor de muziekjes en de gezelligheid hier
Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:32 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Hoe lang ga je het nog elke keer volhouden tot 00.30 vraag ik me wel af.
Ik sta/stond perongelijk op google maps met mn pa, haha. Dat was wel bizar. Had een buurvrouw gespotquote:Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk ook om een kleine inkijk te hebben hoe jullie wonen.
Oh, dat mist wel helemaal de Exile-sfeer.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef DJ11 het volgende:
[Melting-modus]
#18 in de Top 40 in 1997 [/Melting-modus]
Ik hoor weer het Golden Earring-concert dat MM gisteren draaide.quote:
Ja, klopt. Maar toch aardig om eens terug te horen (vind ik)quote:Op zondag 7 februari 2021 00:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat mist wel helemaal de Exile-sfeer.
Zo raar dat ik het niet eens ken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
Mani Matter - Ds Zundholtzli ook zo'n raar iets
Klinkt als iets voor mario390 (een user in ONZ)quote:Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
Mani Matter - Ds Zundholtzli ook zo'n raar iets
Trustenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo raar dat ik het niet eens ken.
Ik ga slapen. Welterusten allen
Trusten.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo raar dat ik het niet eens ken.
Ik ga slapen. Welterusten allen
Komt de radio an sich ook vandaan, maar al jaren niet meer echt geweest in ONZ.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als iets voor mario390 (een user in ONZ)
Wat is veel of niet veel?quote:
Ook ingesneeuwd?quote:
Het ziet er mooi uit, vanachter de ramenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook ingesneeuwd?
Net even buiten geweest en er liggen op sommige plekken, zoals voor de deur, flinke sneeuwhopen, maar op andere plekken ligt bijna niks. De wind doet z'n best...
Het is wel erg koud... 🥶quote:Op zondag 7 februari 2021 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, vanachter de ramen
Ik kreeg met moeite mijn balkondeur open en het dwarrelt nog steeds
alle kabouters zijn in hun eigen huis of ze zijn al buiten. Ze hebben wel ooit sneeuw meegemaakt maar niet zoals het nu is. Maken ze het ook eens meequote:Op zondag 7 februari 2021 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel erg koud... 🥶
Zo maar even met de sneeuwschuiver aan de gang, word je weer warm van...
Heb je nou de kabouters op visite?
Die kennen dit nog niet echt, denk ik...
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef livelink het volgende:
Hier ligt een flink pak sneeuw. Toen ik rond 00.45 naar bed ging kwam ik tot de onaangename ontdekking dat mijn man het raam open had gedaan.. De wind staat op die kant en mijn kant van het bed was doorweekt![]()
Op de vloer (laminaat) lagen plassen water. Je kunt rustig zeggen dat de raamkant van de kamer volledig doorweekt was. Dus ik kon nog gaan dweilen, alle spullen daar weghalen en het bed verschonen (met eerst handdoeken er op). Ik was nog net niet ontploft, want mijn zoon had ons raam al op mijn verzoek dichtgedaan toen het begon te sneeuwen en we hadden mijn man gezegd dat hij het niet meer open mocht doen. Hij was diep in slaap en wist niet wat hem overkwam toen ik hem woest wakker maakte. Maar ja, uiteindelijk heb ik nog redeljik goed geslapen en dan moet ik straks maar even gaan kijken wat de verdere schade is aan de spullen
Nou.... ook lekker dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef livelink het volgende:
Hier ligt een flink pak sneeuw. Toen ik rond 00.45 naar bed ging kwam ik tot de onaangename ontdekking dat mijn man het raam open had gedaan.. De wind staat op die kant en mijn kant van het bed was doorweekt![]()
Op de vloer (laminaat) lagen plassen water. Je kunt rustig zeggen dat de raamkant van de kamer volledig doorweekt was. Dus ik kon nog gaan dweilen, alle spullen daar weghalen en het bed verschonen (met eerst handdoeken er op). Ik was nog net niet ontploft, want mijn zoon had ons raam al op mijn verzoek dichtgedaan toen het begon te sneeuwen en we hadden mijn man gezegd dat hij het niet meer open mocht doen. Hij was diep in slaap en wist niet wat hem overkwam toen ik hem woest wakker maakte. Maar ja, uiteindelijk heb ik nog redeljik goed geslapen en dan moet ik straks maar even gaan kijken wat de verdere schade is aan de spullen
Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:04 schreef livelink het volgende:
En mijn zoon is net vertrokken met de mountainbike. Een uurtje later dan normaal, maar deze kans wilde hij zich niet laten ontgaan.
Hier staat het raam ook altijd open 's nachts, maar dat hebben we gisteren heel bewust maar dicht gelaten.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef livelink het volgende:
Ah, ik twijfelde even, omdat je het over sleetje rijden had gisteren.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
alle kabouters zijn in hun eigen huis of ze zijn al buiten. Ze hebben wel ooit sneeuw meegemaakt maar niet zoals het nu is. Maken ze het ook eens mee
Dat is balen, hopen dat de schade meevalt.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef livelink het volgende:
spannendquote:
bisschopswijnquote:
Mijn zoon had ook een mondkapje opgedaan toen hij net op de fiets stapte. Als hij tegenwoordig kortere stukken moet fietsen doet hij standaard een mondkapje om. Lekker warm. Hij moet op school de hele dag ook mondkapjes dragen en is al zijn weerstand tegen mondkapjes allang kwijt.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
spannend
Tijd om de dag te laten beginnen, ik vond nog een oude ski broek in de kast, stevige schoenen aan en op pad, kijken of het uit te houden is met de kou. Lekker warm mondkapje zal ook wel helpen![]()
Dit gebruik ik nu:quote:Op zondag 7 februari 2021 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
bisschopswijn![]()
![]()
Dat maakte mijn vader vroeger traditioneel zelf met Sinterklaas. Was de lekkerste die ik ooit heb geproefd.
Volgens mij ben jij de enige die zo'n ding elke keer ververst.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon had ook een mondkapje opgedaan toen hij net op de fiets stapte. Als hij tegenwoordig kortere stukken moet fietsen doet hij standaard een mondkapje om. Lekker warm. Hij moet op school de hele dag ook mondkapjes dragen en is al zijn weerstand tegen mondkapjes allang kwijt.
Wel een voordeel dat ze steeds goedkoper worden, want ik heb inmiddels al zeker 10 pakken a 50 stuks versleten.
Het klinkt ook al heerlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit gebruik ik nu:
Rode fruitige wijn, een scheut witte wijn, kaneelstokje, kruidnagel, kardemom en een geperforeerde sinaasappel.
Op lage temperatuur langzaam laten trekken, het ruikt al heerlijk...
Ik pak elke dag een nieuwe, dus tijdens de dag ververs ik ze niet. Maar mijn zoon neemt er elke dag zeker 5 mee naar school en die verbruikt hij dan ook. Mijn man is nog fel anti-mondkapje. Voor hem heb ik een doos gekocht voor in de auto en dan ziet hij maar.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die zo'n ding elke keer ververst.
Ik heb 3 stoffen exemplaren, die we om de paar dagen uitwassen, en die draag ik in de winkel.
Verder heb ik nog dozen vol van die papier dingen liggen, blauw en zwart (het oog wil ook wat...), maar die elastiekjes vind ik niks...
Mijn super-de-luxe mondkapje met filter heb ik nog nauwelijks gedragen, maar ik denk dat die met dit weer heerlijk comfortabel zit.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik pak elke dag een nieuwe, dus tijdens de dag ververs ik ze niet. Maar mijn zoon neemt er elke dag zeker 5 mee naar school en die verbruikt hij dan ook. Mijn man is nog fel anti-mondkapje. Voor hem heb ik een doos gekocht voor in de auto en dan ziet hij maar.
Ja, hij draagt ze daar natuurlijk ook wel neem ik aan. Maar die krijgt hij daar. Hij gelooft er niet in dat ze nodig zijn in een winkel, maar ja....quote:Op zondag 7 februari 2021 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn super-de-luxe mondkapje met filter heb ik nog nauwelijks gedragen, maar ik denk dat die met dit weer heerlijk comfortabel zit.
Jouw man zit toch in de zorg?
Lijkt me niet fijn om dan anti-mondkapje te zijn...
Dat laatste geloof ik ook niet, maar ik kan me er niet druk om maken...quote:Op zondag 7 februari 2021 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij draagt ze daar natuurlijk ook wel neem ik aan. Maar die krijgt hij daar. Hij gelooft er niet in dat ze nodig zijn in een winkel, maar ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |