SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
dat dusquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
Zo, hier nu echt wel stuifsneeuw. Harde wind met sneeuw geeft een mooi effect.
Dat er ooit toch eens een eind aan moet komen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Maar soms ook een lichtpuntje in een nummer...
Daar is dat spul me te duur voor, haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
heel bescheiden, maar veel bescheiden glaasjes
Dat is ook mijn gevoel bij dit nummer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat er ooit toch eens een eind aan moet komen?
Welterusten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik kijk morgenochtend wel of we ingesneeuwd zijn geraakt. Trusten iedereen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gevoel bij dit nummer.
Nou, het is hier ook echt vooral heel erg natte sneeuw.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjuus!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten DDM. Hopelijk is je bed niet te koud.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier -1, dus het zou geen natte sneeuw moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het is hier ook echt vooral heel erg natte sneeuw.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Tell It Like It Is, ooit gecoverd door Don Johnson...
Was je hier al lang en zeg je nu pas gedag? Of kom je net binnenvallen?quote:
Was al ff aan het luisteren en lees sedert 10 minuten meequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je hier al lang en zeg je nu pas gedag? Of kom je net binnenvallen?
Dat klonk wel meer dan Beatles achtigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Komt me bekend voor, dit liedje. Geen idee van wie het is. Klinkt Beatles-achtig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Komt me bekend voor, dit liedje. Geen idee van wie het is. Klinkt Beatles-achtig.
Zelden iemand zo blij gezien met jeuk en hoofdpijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg hoofdpijn en het litteken op mijn elleboog begint te kriebelen, zal het nu dan gaan sneeuwen?
Is meestal bij omschakelingen in weer, is nu buiten inderdaad wat wit aan het worden, dus is het ook zo weer over.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zelden iemand zo blij gezien met jeuk en hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |