SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nee dat blijft welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de oranje kleur kan wel?
Of zie je daar dan ook vanaf?
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Onze concept nieuwe keuken.
[..]
Nee dat blijft wel![]()
Rechterkant
[ afbeelding ] De kleur oranje boven en onder is in het echt wel dezelfde, is wat vertekend op deze foto.
Linkerkant
[ afbeelding ]
Ik vrees dat je voor Piet Snot hebt gestrooid.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben de stoep rondom het huis gestrooid met zout. Er werd aangeraden om preventief te strooien. Ik ben benieuwd. Ik vrees dat we het morgen nog een keer moeten doen.
Yeps, om het wat speelser te maken. De minder diepe kastjes zijn dan 35 cm, en de diepere 60 cm.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?
Het lijkt er op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?
Granieten blad zo te zien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om het wat speelser te maken.
Da's toch helemaal niet praktisch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om het wat speelser te maken. De minder diepe kastjes zijn dan 35 cm, en de diepere 60 cm.
Hmmm op de verschillende websites staat wat anders... we wachten maar af. We hebben nog genoeg voor nog een keer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat je voor Piet Snot hebt gestrooid.
Met de voorspelde hoeveelheden sneeuw heeft preventief strooien helemaal geen zin.
Dat heeft het pas als er, zoals bij bijv. een auto op de weg, druk op komt en de sneeuw door het zout smelt...
Allemaal 60 cm diep past niet qua ruimte, maar we hebben nog wel een stuk 60 cm diep nodig voor de besteklade. Die kan misschien nog wel onder de inductieplaat. Maar vooralsnog gaan we kijken of het zo kan. Dit stuk is niet in gebruik als werkruimte trouwens. Daarom is het niet zo erg als het niet zo praktisch is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op.
Misschien voor het gootsteenkastje, anders begrijp ik die minder diepe kastjes links en rechts er van niet.
Die had ik dan ook net zo diep laten zijn...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Granieten blad zo te zien?
Hoop dat de prijs meevalt.
Ziet er tof uit zeg!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Onze concept nieuwe keuken.
[..]
Nee dat blijft wel![]()
Rechterkant
[ afbeelding ] De kleur oranje boven en onder is in het echt wel dezelfde, is wat vertekend op deze foto.
Linkerkant
[ afbeelding ]
Dankjewel. Er is inderdaad een groot verschil en bewust gekozen. We hebben nu ook zoiets, alleen dan met oranje en zwart:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
Goed bezig Diaan. Wel echt een groot verschil in kleur rechts en links. Ik zie het graag een keer als het staat.
We kunnen overwegen ze te laten zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik vind de tegels die je nu hebt wel heel erg leuk!
Hebben ze niet een soort gelijk iets, maar dan in dezelfde kleur oranje?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen overwegen ze te laten zittenMaar ik denk dat de kleur oranje anders is als de nieuwe kastjes.
We gaan even kijken naar de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze niet een soort gelijk iets, maar dan in dezelfde kleur oranje?
Misschien vinden Diaan en peaceman dat wel net mooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt je bestek toch ook over twee ondiepe lades verdelen? Ik zou het niet zo laten verspringen, dat is echt zo’n jaren 90 oplossing
Doorlopende lijnen doen echt zoveel in een ontwerp en het verspringt al ten opzichte van de kast in de nisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien vinden Diaan en peaceman dat wel net mooi.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
En ingetuned.
Danke schön van Marlene Dietrich?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
Dat is makkelijk als je de eerste bent. Geen typstress.
Daar gaat het me natuurlijk niet omquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En je loopt ook flink uit qua punten natuurlijk.
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar gaat het me natuurlijk niet om
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar gaat het me natuurlijk niet om
quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!goedenavond
Nog steeds niet. Miezert een beetje.quote:
Goedenavond just me. Zelfs zonder avondklok zou ik vanavond de deur niet uitgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!goedenavond
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren henquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond just me. Zelfs zonder avondklok zou ik vanavond de deur niet uitgaan![]()
Het is echt koud. Was net even de konijnen aan het ophokken. Dat doe ik normaal pas als ik naar bed ga, maar ik wilde ze liever richting het stro hebben nu.
Dekentje om je heen slaan dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren hen
en een pindaketting gemaakt en wat extra vogelvoer in de vogelhokjes neergelegd
Gelijk heb je. Die neiging heb ik ook, maar ik wil het wel zien als het gaat sneeuwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren hen
Hier boven heb ik het gordijn op 'n kiertje en er staat een lantaarnpaal vlakbij dus ik zou het moeten zien sneeuwen maar als het gaat sneeuwen ga ik uitgebreid kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Die neiging heb ik ook, maar ik wil het wel zien als het gaat sneeuwen.
Ik begreep van de weerman dat mijn olijfboom deze periode niet gaat overleven. Mijn kerstboom dan denk ik ook niet.
Plastic zak met stro zal ook wel gaan, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
De olijfboom ga ik nog wel proberen te redden trouwens. Die heb ik al jaren. Morgen maar even kijken of ik ergens jute kan kopen voor om de stam.
Oh ik heb buiten ook een olijfboompje staan, overgehouden van een R49 bbqquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
De olijfboom ga ik nog wel proberen te redden trouwens. Die heb ik al jaren. Morgen maar even kijken of ik ergens jute kan kopen voor om de stam.
Nu mag hij ze wel bezoeken dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
mijn broer in Engeland heeft z'n vaccinatie gekregen vandaag, die heeft zijn kinderen ook al een tijd niet gezien en ook zijn nieuwste kleinzoon nog niet
![]()
Volgens mij vriest het hier nog niet eens. Maar die oostenwind maakt het zo guur en koud.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
Volgen de accuweather app sneeuwt het hier, maar ik zit nog niks. Rond half 7 ijzelde het al wel.
Veluwe zou een van de ergste gebieden zijn, dus ben benieuwd.
Hij zal z'n 2e shot nog moeten krijgen en dan een vaccinatiepaspoort.quote:
Oh, dat is goed nieuws voor hem. Maar ik denk dat het nog niet echt veilig is om ze toch te gaan bezoeken nu?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
mijn broer in Engeland heeft z'n vaccinatie gekregen vandaag, die heeft zijn kinderen ook al een tijd niet gezien en ook zijn nieuwste kleinzoon nog niet
![]()
Volgens die app is het 0 graden nu, maar gevoelstemperatuur -9 graden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij vriest het hier nog niet eens. Maar die oostenwind maakt het zo guur en koud.
Hij zal wel heel voorzichtig moeten zijn, zijn zoon is 'n behoorlijk risico geval. Ik heb al gezegd dat hij eventueel hier mag komen logerenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is goed nieuws voor hem. Maar ik denk dat het nog niet echt veilig is om ze toch te gaan bezoeken nu?
En toch is deze maar tot de 18e plaats geraakt.quote:
De planning wijzigt volgens mij met de minuut. Maar jij valt onder de risicogroep toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop dat de hier ook flink gaan prikken nu en dat ik dan een beetje mazzel heb met snel aan de beurt zijn.
Maar wel fijn voor je broer just me. Gaat de betere kant op zeg maar.
Raar hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch is deze maar tot de 18e plaats geraakt.
Typische sound van deze band hè?quote:
hij valt in de risicogroep en is 70+, mijn andere broer is ook 'n risicogroeper en is 66. Ik ben geen risicogroeperquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop dat de hier ook flink gaan prikken nu en dat ik dan een beetje mazzel heb met snel aan de beurt zijn.
Maar wel fijn voor je broer just me. Gaat de betere kant op zeg maar.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Send me a postcard - Shocking blue (ik dacht eerst Heart)
Maar er zijn nu stemmen om in NL de groep 60 - 65 voorrang te geven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
hij valt in de risicogroep en is 70+, mijn andere broer is ook 'n risicogroeper en is 66. Ik ben geen risicogroeper
Medische indicatie wel gok ik met chronisch ziek, diabetes, hoge bloeddruk en nog wat dingetjes, maar dar was februari t/m oktober geloof ik. Maar ik blijf tot dan wel binnen zitten hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
De planning wijzigt volgens mij met de minuut. Maar jij valt onder de risicogroep toch?
zoals je al zei, het is elke keer weer anders. Ik wacht mijn beurt wel af.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar er zijn nu stemmen om in NL de groep 60 - 65 voorrang te geven.
Ik denk dat veel mensen het niet kennen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef brother52 het volgende:
Ik blijf dit een mooi liedje vinden
Ik vind het ook mooi. Ken het ook wel, maar had geen idee dat dit Paul Weller was.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef brother52 het volgende:
Ik blijf dit een mooi liedje vinden
je gaat toch niet tot oktober binnen zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Medische indicatie wel gok ik met chronisch ziek, diabetes, hoge bloeddruk en nog wat dingetjes, maar dar was februari t/m oktober geloof ik. Maar ik blijf tot dan wel binnen zitten hoor.
Nah doe mn boodschapjes wel en met de hulp wandel ik nu wel regelmatig, maar verder wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
je gaat toch niet tot oktober binnen zitten
Zeker, maar toch wel een aannemeljk scenario hoor. Dat nieuwste vaccin komt wel binnen, maar wordt afgeraden voor de alleroudsten. En dus zal die waarschijnlijk eerst ingezet gaan worden voor de groep 60 - 65-jarigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
zoals je al zei, het is elke keer weer anders. Ik wacht mijn beurt wel af.
ik zou bijna zeggen, ga golfen kom je vaak buitenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah doe mn boodschapjes wel en met de hulp wandel ik nu wel regelmatig, maar verder wel.
heb ik pechquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar toch wel een aannemeljk scenario hoor. Dat nieuwste vaccin komt wel binnen, maar wordt afgeraden voor de alleroudsten. En dus zal die waarschijnlijk eerst ingezet gaan worden voor de groep 60 - 65-jarigen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-tot-65-jarigen.html
Oh ja, jij bent al boven de 65quote:
Dank jequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent al boven de 65![]()
Ik denk altijd dat jij jonger bent.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Eros Ramazotti - Se bastasse una canzone
Ja, precies. Ik zou zonder google overigens wel goed in de buurt zijn gekomen qua schrijfwijze titel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef brother52 het volgende:
Eros Tamagotchi met dat Italiaanse liedje
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt eigenlijk 4 minuten te lang...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt eigenlijk 4 minuten te lang...
Nee, nog niet in de buurt van een slijter geweest. En de AH heeft hem niet. Ik zit overigens nog aan de thee. Misschien later op de avond een wijntje, maar voor bier vind ik het nu te koud.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Melting het volgende:
Ik las dat je bier in huis hebt, livelink. Heb je nou de Fruitage al eens gehad?
Ik zit nu aan een Martinus Jozef dubbel. Goed te drinken.
Het is ook niet alleen voor mezelf dat ik zoveel mogelijk binnen blijf (of dus wandel).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen, ga golfen kom je vaak buiten
Die gaat inderdaad heel anders. Meer naaldhakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef brother52 het volgende:
Dacht aan de voetstappen te horen dat het Madhouse van Anthrax was maar die gaat heel anders.
He's alive!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Roxy Music - Love Is The Drug
Goedenavond, trouwens
Even gegoogled. Uit Groningen zie ik met chocola. Ik heb een tijd geleden ook van een amateur-brouwer bier met chocola gehad. Dat vond ik vrij heftig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Melting het volgende:
Ik las dat je bier in huis hebt, livelink. Heb je nou de Fruitage al eens gehad?
Ik zit nu aan een Martinus Jozef dubbel. Goed te drinken.
de zoektocht kan gestaakt worden, daar is ie weerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor mezelf dat ik zoveel mogelijk binnen blijf (of dus wandel).
Als het allemaal lekker gaat spreek ik 6 zorgmedewerkers per week nu, mijn vader (70+) en over een poosje komt daar nog wat bij. Mocht ik het krijgen ben ik op die manier wel erg "spreader" risico.
Doe daarom echt zoveel mogelijk wandelend of telefonisch, want het netwerk wordt wat groot qua risico figuren.
Met een opgepoetst UI zelfs.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
de zoektocht kan gestaakt worden, daar is ie weer
![]()
De chocolade proef je niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gegoogled. Uit Groningen zie ik met chocola. Ik heb een tijd geleden ook van een amateur-brouwer bier met chocola gehad. Dat vond ik vrij heftig.
Alles wel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe kleurtjes voor 2021. Passend bij mijn Spotify-playlists.
Ik vind het nu echt iemand die in de trein zit. Daarvoor had ik meer het idee dat je in de wachtkamer bij de dokter/tandarts zat of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe kleurtjes voor 2021. Passend bij mijn Spotify-playlists.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu echt iemand die in de trein zit. Daarvoor had ik meer het idee dat je in de wachtkamer bij de dokter/tandarts zat of zo.
Wat andere kleuren niet kunnen doen.
Ja hoor, even wat vaker achter de computer weg afgelopen weken. En achterstanden qua muziek luisteren weggewerkt. Verder weinig nieuws.quote:
Ik dacht altijd iemand in een stoeltjeslift.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu echt iemand die in de trein zit. Daarvoor had ik meer het idee dat je in de wachtkamer bij de dokter/tandarts zat of zo.
Wat andere kleuren niet kunnen doen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, even wat vaker achter de computer weg afgelopen weken. En achterstanden qua muziek luisteren weggewerkt. Verder weinig nieuws.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd iemand in een stoeltjeslift.
Nu ook iemand in een stoeltjeslift maar dan met lsd op.
Spicks and Specks is ook nog langs geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de royalties stromen wel binnen bij Barry vanavond
Het is gewoon iemand die op een stoel zit. Met een hoofd dat beweegt. Mijn eerste account uit 2004 had al zoiets als UI.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd iemand in een stoeltjeslift.
Nu ook iemand in een stoeltjeslift maar dan met lsd op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:50 schreef brother52 het volgende:
To love somebody maar geen idee van wie
ik zie geen bewegend hoofdjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die op een stoel zit. Met een hoofd dat beweegt. Mijn eerste account uit 2004 had al zoiets als UI.
De Status Quo versie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Spicks and Specks is ook nog langs geweest.
Hou je me nou voor de gek of is er echt een Status Quo-versie?quote:
Ik ken deze niet. Ik kom Basto regelmatig tegen bij het muziek luisteren; brengt nog steeds muziek uitquote:
Het hoofdje is geblurred. Dat betekend dat deze beweegd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog te weinig bier op voor een bewegend hoofd
Het hoofd is wat vaag, dus bewoog het op het moment van de 'foto'.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou je me nou voor de gek of is er echt een Status Quo-versie?
Ik wou net zeggen: gewoon doordrinken, er komt vanzelf een moment dat er van alles gaat bewegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog te weinig bier op voor een bewegend hoofd
Hier nog geen vlokje gevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo, moest eerst even de sneeuwpop afmaken...
autoruiten zijn wit omdat ze bevroren zijn maar dat is dan ook alles.quote:
maar je mag niet naar buitenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier heel licht.
Op de auto ligt wat sneeuw, op straat nog niks...
Het is hier 1 graad boven nul, hoewel je handen er af lijken te vriezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
autoruiten zijn wit omdat ze bevroren zijn maar dat is dan ook alles.
nog even wachten dan met een sneeuwengel makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 1 graad boven nul, hoewel je handen er af lijken te vriezen.
Ook op de kussenkist in de tuin ligt wat sneeuw, net even buiten geweest.
Maar het is heel dunnen sneeuw...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
Tim Hardin' - How can we hang on to a dream
Ik las sneeuwen gel. Ik dacht al.... wat is dat dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
nog even wachten dan met een sneeuwengel maken
dream onquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben erkend sneeuwchecker en heb een werkgeversverklaring daarvoor...
Ja, hier ook. In de tuin ligt sneeuw, maar op de straten zie je het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 1 graad boven nul, hoewel je handen er af lijken te vriezen.
Ook op de kussenkist in de tuin ligt wat sneeuw, net even buiten geweest.
Maar het is heel dunnen sneeuw...
Als variatie op de doorzonwoning, de doorwaaiwoning...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Het waait hier dwars door de schuifpui heen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las sneeuwen gel. Ik dacht al.... wat is dat dan?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef brother52 het volgende:
Larry Lurex Beach Boys - I can hear music
Jij boft toch maar met Mw. MMquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is van HRM en die heeft die dingen zo geregeld...
Dat zeker, maar ik heb geen werkgeversverklaring van haar gekregen.quote:
Dat doet haar baas goedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb geen werkgeversverklaring van haar gekregen.
Ze heeft voorlopig wel werk, want haar werkgever heeft een miljoenen contract binnen gehengeld...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb geen werkgeversverklaring van haar gekregen.
Ze heeft voorlopig wel werk, want haar werkgever heeft een miljoenen contract binnen gehengeld...
Jij moet aankomen. Dooreten dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snoep maar weer een stukje van mijn chocoladeletter die ik met Sinterklaas heb gegkregen, moet de helft nog, lol.
Yep, het betekent meteen een reorganisatie van het bedrijf, waarmee mijn eega een iets andere functie gaat krijgen. Ben benieuwd...quote:
Ik zou opschieten. Voor je het weet, is het weer Sinterklaas....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snoep maar weer een stukje van mijn chocoladeletter die ik met Sinterklaas heb gegkregen, moet de helft nog, lol.
Maar eerst nog paaseitjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou opschieten. Voor je het weet, is het weer Sinterklaas....
Ik zou daar blij mee zijnquote:
Ze hoeven niet in 1 avond op hè?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos met 64 mini negerzoenen.
Van die eenhappertjes...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het scheelt niet veel...
Daar ben ik nog net te jong voor...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké.... zo kom je natuurlijk aan je drank-tax. Misschien een tip voor Symphonic.
Ik zag het idd op FB voorbijkomen, triest!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
De oprichter van onze honkbalclub is vandaag overleden.
De man heeft 65 jaar lang de jeugd gecoacht en het stadion is vorig jaar naar hem vernoemd.
Kreeg 'ie nog corona ook en hij was daar net overheen.
RIP Ome Loek...
Met een theelepeltje moet het lukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net te jong voor...
Krijg dat spul ook niet zo goed weg.
Wow 65 jaar, petje af.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
De man heeft 65 jaar lang de jeugd gecoacht en het stadion is vorig jaar naar hem vernoemd.
RIP Ome Loek...
heel mooi!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat de website 'op zwart' staat.
Indrukwekkend...
https://www.amsterdampirates.nl/
Mooi gedaan........quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat de website 'op zwart' staat.
Indrukwekkend...
https://www.amsterdampirates.nl/
Triest bericht. Sterkte.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
RIP Ome Loek...
Dank!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi gedaan........
Gecondoleerd.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een theelepeltje moet het lukken.
Lekker spul toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een theelepeltje moet het lukken.
Bijzondere man moet het zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Zonder die man was er waarschijnlijk geen honkbal in Amsterdam meer geweest.
Heel z'n vermogen heeft 'ie in de club gestoken...
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit meer in de buurt komen
Ik weet het eigenlijk niet. Heb ooit wel eens een lepeltje geproefd omdat het er wel lekker uit zag.quote:
Maar toen was je ook pas 15.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Heb ooit wel eens een lepeltje geproefd omdat het er wel lekker uit zag.
Maar kan me alleen herinneren dat het minder lekker smaakte dan het eruit zag.
Dan ben je wel een held, waar zie je zoiets nu nogquote:Na een training werd de woensdagmiddag altijd afgesloten met een wedstrijdje. Met Ome Loek als werper en middelpunt. Drie slag was er niet, Ome Loek bleef net zo lang gooien totdat de slagman de bal raakte. Een training duurde ook regelmatig langer dan gepland. De kinderen hadden plezier, de ouders vermaakten zich bij of in het clubhuis of keken toe. En genoten ook.
Jong in ieder geval. Maar wie heeft er nou advocaat in huis om weer eens te proeven. Ik ken echt niemand die dat drinkt/eet.quote:
Heel af en toe dan haal ik zo'n klein flesje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Jong in ieder geval. Maar wie heeft er nou advocaat in huis om weer eens te proeven. Ik ken echt niemand die dat drinkt/eet.
Ik haal wel een fles in huis als je langskomt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Jong in ieder geval. Maar wie heeft er nou advocaat in huis om weer eens te proeven. Ik ken echt niemand die dat drinkt/eet.
ik denk dat je dan op 'n zondag naar het bejaardenhuis toe moet gaan!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Meat loaf - i'd do anything for love.
Hallo zo krijg ik wel de naam hèquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles in huis als je langskomt.
Als je het niet lust, eet ik de rest wel op. (Of just me als ze op bezoek komt)
Of naar iemand die dingen als bokkenpootjestaart met advocaat maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat je dan op 'n zondag naar het bejaardenhuis toe moet gaan!
ik dacht dat livelink nu meer de naam hadquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat livelink nu meer de naam had
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Advocaat heeft vaak zo’n scherpe smaak, tokkelroom is wat zachter
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat livelink nu meer de naam had
hoe bent u aan de drank geraakt, nou ik luisterde naar R49 en iedereen had het over drankquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pak zo maar een heel klein glaasje Millstone 2016.
Krieg hier dorst van.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
hoe bent u aan de drank geraakt, nou ik luisterde naar R49 en iedereen had het over drank
Als je je maar happy voelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik drink bijna niks meer. Alleen in het weekend hooguit 1 wijntje of biertje. Zit nu ook braaf aan de thee.
Wil ook graag afvallen. Door het thuiswerken ben ik aangekomen. Vandaar ook het wandelen nu. Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst ben afgevallen.
Het is sowieso lekker om veel te wandelen en als je dan ook afvalt is het mooi meegenomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik drink bijna niks meer. Alleen in het weekend hooguit 1 wijntje of biertje. Zit nu ook braaf aan de thee.
Wil ook graag afvallen. Door het thuiswerken ben ik aangekomen. Vandaar ook het wandelen nu. Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst ben afgevallen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit ook alweer? Heb het zelf gespeeld....
Jason Mraz, toch?
Nou, ik zal eerlijk toegeven dat ik een wijntje af en toe best wel mis.quote:
Dan gewoon af en toe een wijntje nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik zal eerlijk toegeven dat ik een wijntje af en toe best wel mis.
Heb het ook wel eens moeten spelen maar dat heb ik geweigerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit ook alweer? Heb het zelf gespeeld....
Vind ik ook goed.quote:Jason Mraz, toch?
Kan me voorstellen dat het niet echt leuk is om te spelen, nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Stond op de akoestische set van onze coverband. Vrij saai liedje. Alleen de brug is leuk, met een kleine variatie.
Was het altijd maar zo makkelijk....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens moeten spelen maar dat heb ik geweigerd.
[..]
Vind ik ook goed.
Een brug is om van af te springen, dus...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Stond op de akoestische set van onze coverband. Vrij saai liedje. Alleen de brug is leuk, met een kleine variatie.
Het aller-ergste dat ik ooit heb moeten spelen is Shape Of You van Ed Sheeranquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het niet echt leuk is om te spelen, nee.
heel bescheiden, maar veel bescheiden glaasjesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
Proost!
[ afbeelding ]
Bescheiden glaasje dus
Zo moeilijk is het niet om nee te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was het altijd maar zo makkelijk....Dit stond ineens op de set toen ik na jaren afwezigheid terugkeerde in de band.
Dat ook nog ja. Maar soms ook een lichtpuntje in een nummer...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een brug is om van af te springen, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |