SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nee dat blijft welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de oranje kleur kan wel?
Of zie je daar dan ook vanaf?
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Onze concept nieuwe keuken.
[..]
Nee dat blijft wel![]()
Rechterkant
[ afbeelding ] De kleur oranje boven en onder is in het echt wel dezelfde, is wat vertekend op deze foto.
Linkerkant
[ afbeelding ]
Ik vrees dat je voor Piet Snot hebt gestrooid.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben de stoep rondom het huis gestrooid met zout. Er werd aangeraden om preventief te strooien. Ik ben benieuwd. Ik vrees dat we het morgen nog een keer moeten doen.
Yeps, om het wat speelser te maken. De minder diepe kastjes zijn dan 35 cm, en de diepere 60 cm.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?
Het lijkt er op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de linkerkant een uitstekend kastje onderaan?
Granieten blad zo te zien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om het wat speelser te maken.
Da's toch helemaal niet praktisch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om het wat speelser te maken. De minder diepe kastjes zijn dan 35 cm, en de diepere 60 cm.
Hmmm op de verschillende websites staat wat anders... we wachten maar af. We hebben nog genoeg voor nog een keer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat je voor Piet Snot hebt gestrooid.
Met de voorspelde hoeveelheden sneeuw heeft preventief strooien helemaal geen zin.
Dat heeft het pas als er, zoals bij bijv. een auto op de weg, druk op komt en de sneeuw door het zout smelt...
Allemaal 60 cm diep past niet qua ruimte, maar we hebben nog wel een stuk 60 cm diep nodig voor de besteklade. Die kan misschien nog wel onder de inductieplaat. Maar vooralsnog gaan we kijken of het zo kan. Dit stuk is niet in gebruik als werkruimte trouwens. Daarom is het niet zo erg als het niet zo praktisch is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op.
Misschien voor het gootsteenkastje, anders begrijp ik die minder diepe kastjes links en rechts er van niet.
Die had ik dan ook net zo diep laten zijn...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Granieten blad zo te zien?
Hoop dat de prijs meevalt.
Ziet er tof uit zeg!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Onze concept nieuwe keuken.
[..]
Nee dat blijft wel![]()
Rechterkant
[ afbeelding ] De kleur oranje boven en onder is in het echt wel dezelfde, is wat vertekend op deze foto.
Linkerkant
[ afbeelding ]
Dankjewel. Er is inderdaad een groot verschil en bewust gekozen. We hebben nu ook zoiets, alleen dan met oranje en zwart:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
Goed bezig Diaan. Wel echt een groot verschil in kleur rechts en links. Ik zie het graag een keer als het staat.
We kunnen overwegen ze te laten zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik vind de tegels die je nu hebt wel heel erg leuk!
Hebben ze niet een soort gelijk iets, maar dan in dezelfde kleur oranje?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen overwegen ze te laten zittenMaar ik denk dat de kleur oranje anders is als de nieuwe kastjes.
We gaan even kijken naar de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze niet een soort gelijk iets, maar dan in dezelfde kleur oranje?
Misschien vinden Diaan en peaceman dat wel net mooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt je bestek toch ook over twee ondiepe lades verdelen? Ik zou het niet zo laten verspringen, dat is echt zo’n jaren 90 oplossing
Doorlopende lijnen doen echt zoveel in een ontwerp en het verspringt al ten opzichte van de kast in de nisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien vinden Diaan en peaceman dat wel net mooi.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
En ingetuned.
Danke schön van Marlene Dietrich?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
Dat is makkelijk als je de eerste bent. Geen typstress.
Daar gaat het me natuurlijk niet omquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En je loopt ook flink uit qua punten natuurlijk.
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar gaat het me natuurlijk niet om
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar gaat het me natuurlijk niet om
quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!goedenavond
Nog steeds niet. Miezert een beetje.quote:
Goedenavond just me. Zelfs zonder avondklok zou ik vanavond de deur niet uitgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
en een koelkast heb je vandaag ook niet nodig!goedenavond
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren henquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond just me. Zelfs zonder avondklok zou ik vanavond de deur niet uitgaan![]()
Het is echt koud. Was net even de konijnen aan het ophokken. Dat doe ik normaal pas als ik naar bed ga, maar ik wilde ze liever richting het stro hebben nu.
Dekentje om je heen slaan dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren hen
en een pindaketting gemaakt en wat extra vogelvoer in de vogelhokjes neergelegd
Gelijk heb je. Die neiging heb ik ook, maar ik wil het wel zien als het gaat sneeuwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb overal de gordijnen dicht gedaan want de kou komt door de kieren hen
Hier boven heb ik het gordijn op 'n kiertje en er staat een lantaarnpaal vlakbij dus ik zou het moeten zien sneeuwen maar als het gaat sneeuwen ga ik uitgebreid kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Die neiging heb ik ook, maar ik wil het wel zien als het gaat sneeuwen.
Ik begreep van de weerman dat mijn olijfboom deze periode niet gaat overleven. Mijn kerstboom dan denk ik ook niet.
Plastic zak met stro zal ook wel gaan, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
De olijfboom ga ik nog wel proberen te redden trouwens. Die heb ik al jaren. Morgen maar even kijken of ik ergens jute kan kopen voor om de stam.
Oh ik heb buiten ook een olijfboompje staan, overgehouden van een R49 bbqquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
De olijfboom ga ik nog wel proberen te redden trouwens. Die heb ik al jaren. Morgen maar even kijken of ik ergens jute kan kopen voor om de stam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |