ik dacht dat 2125 nog op tijd was, dus toen voor niks nog Afvaller aangepast. xDquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu weet ik dat ik nét te laat was, maar de aflevering was nog niet begonnen
Je hebt wel vertrouwen in Splinterquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Meke het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Splinter
De Winnaar - Splinter
De Verliezer - Rocky
De Afvaller - Charlotte
Zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in Splinter
Ah. Ik wist niet dat je 2x dezelfde naam mocht invullen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker
Nou ik denk nu dat hij de Mol is, maar ik vul al een paar afleveringen in dat hij de winnaar isDus als ik die dan óók ga wisselen en hij wint tóch
Volgens mij mag je 4x dezelfde naam invullen, alleen maak je dan maar kans op 25% van de puntenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah. Ik wist niet dat je 2x dezelfde naam mocht invullen.
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ook nietquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je 4x dezelfde naam invullen, alleen maak je dan maar kans op 25% van de puntenIk heb de regels erop nageslagen, maar er stond niet in dat het niet mocht
Nee hoor, er moeten 4 verschillende namen ingevuld worden. Het is een prono, een voorspeld verloop. Splinter kan niet én de mol én de winnaar zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je 4x dezelfde naam invullen, alleen maak je dan maar kans op 25% van de puntenIk heb de regels erop nageslagen, maar er stond niet in dat het niet mocht
Behalve dat Splint loop je een aflevering achterquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Meke het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Splinter
De Winnaar - Splinter
De Verliezer - Rocky
De Afvaller - Charlotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Toch maar aangepastquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Meke het volgende:
Aflevering 08
De Mol - Renee
De Winnaar - Splinter
De Verliezer - Rocky
De Afvaller - Charlotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |