Wat had jou TT geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef waxmask het volgende:
wil je volgende keer even wachten tot ik de kans heb em te openen? dank U
Had beter geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
goudlokje en de drie beren gaan toepen leren
nah das ook niet nodig, heb em ook wel eens gekaapt hoor, maar werden tot de orde geroepen, deze is voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wachtte nog wel voor ik ging openenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
nah das ook niet nodig, heb em ook wel eens gekaapt hoor, maar werden tot de orde geroepen, deze is voor jou
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Naomi verwent Jill .......
ClickbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was een wat langere zin en in de beta versie zat nog geen rijmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wachtte nog wel voor ik ging openen
Maar zal de volgende keer er om denken..
samen met karina mijn favo mods op fokquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Onze @:Benny is zo scherp als een mes vandaag.
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
De hele tijd schminken trek ik wel slecht
Verkleedfeestje vanavondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vandaag, want dit is een beetje saai om naar te kijken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vandaag, want dit is een beetje saai om naar te kijken
vanavond feestje met jerrelienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......![]()
Mike is net een mafiosi en mat lult soms als een bejaardequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......![]()
Lekker wijn bier is viesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zal wel weer 6 blikjes bier en twee flessen wijn zijn .....![]()
Hhhm, dat kan natuurlijk misschien zijn ze wel dure wijnen gewendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
de wijn die ze voorheen kregen was volgens de bewoners niet te nassen
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wil ze nou eindelijk wel eens echt dronken zien hoor
Denk dat dan alles eruit komt, letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wil ze nou eindelijk wel eens echt dronken zien hoor
weekend he, feestje en jerreldrama van gisteren is weer genoeg voor de maandag uitzendingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kaarten, schaken, rummikubben, Jeu de Boules, puzzelen, GVD waar is de creativiteit gebleven ....![]()
Vier-en-twintig uurs opdrachten, sport opdrachten weet ik veel wat, maar organiseer iets FEBO ....
Ja, dat zal er wel mee te maken hebben, ik vind het jammer ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:05 schreef waxmask het volgende:
weekend he, feestje en jerreldrama van gisteren is weer genoeg voor de maandag uitzending
Tja mensen blijven hier niet uren naar kijken, snap ook niet waarom ze niet meer opdrachten gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kaarten, schaken, rummikubben, Jeu de Boules, puzzelen, GVD waar is de creativiteit gebleven ....![]()
Vier-en-twintig uurs opdrachten, sport opdrachten weet ik veel wat, maar organiseer iets FEBO ....
we kunnen nog wat matt woordgrapjes doen maar ben niet zo melig als gisterenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word heel opstandig van al dat geneuzel met make-up zooi vandaag in dat huis.
noemen ze die in belgie niet ook kech?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef Jockari het volgende:
De Souf ligt nu met zijn minnares in bed te kijken hoe Liese zich laat verminken door Jerrel.
Nee, maar ik weet wat je bedoelt ;-)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
noemen ze die in belgie niet ook kech?
De rest mocht niks meenemen. Jerrel heel zijn kleurboeken-collectie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef TheRacingElf het volgende:
Hoezo mocht die tekkel eigenlijk die hele tekendoos van hem mee naar binnen nemen?
waterverf was in de aanbiedingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef TheRacingElf het volgende:
Hoezo mocht die tekkel eigenlijk die hele tekendoos van hem mee naar binnen nemen?
Ik hou wel wel van make-up ,maar niet teveelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:09 schreef IkFok het volgende:
[..]
Is die een hele tijd me bezig geweest en jezelf dan zo toe takelen en er mee voor gek lopen.
Ik denk niet dat hij de die kans gaat krijgen om te rellenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef M.Ritcher het volgende:
Ik had gehoopt dat hij flink ging rellen gaat hij zitten poederen.
lijkt wel voorbedachte rade van BB, voor de kijkcijvers, want daan en naat vertelden dat bb nogal wat uit hun koffer had gehaald ook bij de make upquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef TheRacingElf het volgende:
Aha!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
lijkt wel voorbedachte rade van BB, voor de kijkcijvers, want daan en naat vertelden dat bb nogal wat uit hun koffer had gehaald ook bij de make up
Ok voor een vrouw. Maar voor een kerel. (Als je hem een kerel kunt noemen)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel wel van make-up ,maar niet teveel
Dit is veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het enige wat het voor de kijkcijfers zal doen is ze laten kelderen, hier zit toch niemand op te wachten...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
lijkt wel voorbedachte rade van BB, voor de kijkcijvers, want daan en naat vertelden dat bb nogal wat uit hun koffer had gehaald ook bij de make up
Ik moet denken die Conchita Wurst of hoe heet ze Van het ESF als ik hem ziequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ok voor een vrouw. Maar voor een kerel. (Als je hem een kerel kunt noemen)
jer rel vertelde dat bb had gevraagd of hij ook een schaar mee zou nemen, maar hij is geen kapper, beetje discriminatie van de regie alsof elke homo ook meteen een virtuoos kapper isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die doet mij denken aan een mafiosiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Die dikke naast Patje voegt ook echt niks toe.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die doet mij denken aan een mafiosi
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Zou inderdaad prima in zo’n maffia-film kunnen.
frank lammers maybe maar het is geen tony sopranoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Zou inderdaad prima in zo’n maffia-film kunnen.
Eerst over Zoutelande van Bløf en Geike Arnaert, heeft heel lang op nummer 1 gestaan in België. Toen zei Patje dat Geike Arnaert dit jaar voor België meedoet aan het ESF. Zij is de zangeres van Hooverphonic.quote:
Jerrel zei gisteravond ook tegen Michel : ' Ik ben Jowi 2.0 .. maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen.'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
in nederland ook toch, kan helaas paskwal heel slecht pruimen, zij heeft wel een mooi zwoel stemgeluidquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerst over Zoutelande van Bløf en Geike Arnaert, heeft heel lang op nummer 1 gestaan in België. Toen zei Patje dat Geike Arnaert dit jaar voor België mee doet aan het ESF. Zij is de zangeres van Hooverphonic.
Uhuh, op dag 2 beetje janken inDBK en hij krijgt meteen zn makeuppiesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
De rest mocht niks meenemen. Jerrel heel zijn kleurboeken-collectie.
Hij gaat het nog wel merken aan z'n humeur. Nu trekt ie het nog maar 2 maanden gaan zwaar worden voor 'mquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is natuurlijk ook weer betutteling ten top dat ze geen sigaretje mogen roken daar. Had ook weer wat vuurwerk kunnen opleveren met de luxe boodschappen als daarbij gewoon de sigaretten hadden tussen gezet.
Even Off topic. Geike Arnaert is geweldige zangeres. Maar ik vind het niet tof dat Hooverphonic Luna zomaar aan de kant schoof.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerst over Zoutelande van Bløf en Geike Arnaert, heeft heel lang op nummer 1 gestaan in België. Toen zei Patje dat Geike Arnaert dit jaar voor België mee doet aan het ESF. Zij is de zangeres van Hooverphonic.
Die naam ken ik niet, ken wel de oude zangeres van Hooverphonic , maar dat wisselt sowieso nog wel geloof ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Eerste dagen zijn veruit het lastigst.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef BBguy het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel merken aan z'n humeur. Nu trekt ie het nog maar 2 maanden gaan zwaar worden voor 'm
jullie produceren wel een hoop goede bands daar in het zuidenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even Off topic. Geike Arnaert is geweldige zangeres. Maar ik vind het niet tof dat Hooverphonic Luna zomaar aan de kant schoof.
Als je 60 peuken per dag rookt dan ga je echt gigantische ontwenningsverschijnselen tonen. Dat is absurd veel!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Eerste dagen zijn veruit het lastigst.
60 per dag????quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is cold turkey gestopt met 60 sigaretten per dag. Heeft er geen enkele last van zegt ie. Zei hij gister ook al.
Als hij weer uit het huis komt, gaat hij weer door met roken zegt hij.
Hij was 2 dagen voor hij het huis in ging gestopt. Eerlijk gezegd merk ik niks aan hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef BBguy het volgende:
[..]
Als je 60 peuken per dag rookt dan ga je echt gigantische ontwenningsverschijnselen tonen. Dat is absurd veel!
Uiteraard, maar zit nu op drie dagen dus zou hij dat nu al moeten hebben. Geloof er vooralsnog weinig van 60 sigaretten per dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef BBguy het volgende:
[..]
Als je 60 peuken per dag rookt dan ga je echt gigantische ontwenningsverschijnselen tonen. Dat is absurd veel!
lurken aan je flaske is goede ontwenningquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was 2 dagen voor hij het huis in ging gestopt. Eerlijk gezegd merk ik niks aan hem.
Uhuh, en 30eu per dag ?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef BBguy het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was 2 dagen voor hij het huis in ging gestopt. Eerlijk gezegd merk ik niks aan hem.
Dat klopt, maar ik denk dat je juist Geike Arnaert dan wel kent. Zij was al eerder de zangeres (1997-2008) en is recent weer terug bij de band.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die naam ken ik niet, ken wel de oude zangeres van Hooverphonic , maar dat wisselt sowieso nog wel geloof ik
omdat jullie erover begonnen steek ik hem net aan, straks ook weer de eerste jonko, dan trek ik jerrelien misschien wat beterquote:
Daarna weer doorgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is cold turkey gestopt met 60 sigaretten per dag. Heeft er geen enkele last van zegt ie. Zei hij gister ook al.
Als hij weer uit het huis komt, gaat hij weer door met roken zegt hij.
Ach, zijn probleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel veel last van z'n knie. Pees die overbelast is. Is gekomen door het dansen zegt ie
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt of deze het niet doet .......
Werkt bij mij hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds?? Volgens mij heeft hij ook veel meer last dan hij toegeeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel veel last van z'n knie. Pees die overbelast is. Is gekomen door het dansen zegt ie
zouden ze wel fysio aan huis krijgen? of moeten ze daar voor naar buiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het killervirus? No way dat ze fysio laten komen denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
zouden ze wel fysio aan huis krijgen? of moeten ze daar voor naar buiten?
Vaperquote:
Ik ook. Van jarenlang zware shag overgegaan naar 18mg vapen. Nu nog op 3mg nicotine. Volgende stap is stoppen.quote:
Want? Staan brabo's bekend om pittig eten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:31 schreef Whuzz het volgende:
Mike is niet van pittig. Pff. Nepbrabo.
Daan hield ook al niet van pittig. Ook Brabo...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Want? Staan brabo's bekend om pittig eten?
bekend weet ik niet, maar ik hou er wel van en vele met mijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In 2009 overgstapt van roken (pakje per dag, twee als we ook nog gingen stappen) naar vapen toen ik tijdens een zakenreis een buitenlandse collega zag die dat deed. Nooit meer een cigaret aangeraakt. Ook met 18mg gestart, tegenwoordig 6 mg. Volgende stap is gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik ook. Van jarenlang zware shag overgegaan naar 18mg vapen. Nu nog op 3mg nicotine. Volgende stap is stoppen.
Echte brabo's kunnen álles aan en piepen niet over pittig!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat het daar een muffe bende is vergeet je gemakshalve?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De godganse dag dat gekut aan elkaars haren ....
nee.. BB geeft ze gewoon watquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er voor de boodschappen een bepaald budget of mogen ze bestellen wat ze willen?
Alsof Jerrel beslist wie er mag winnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat het over Jill gaat. Zoey heel blij met haar boost in zelfvertrouwen
Jerrel : 'naast Jowi was ze wel een beetje fan favorite. Maar dat gun ik haar van harte. Alleen ik wil nog even alle versies van haar zien, in plaats van 1 versie, als die er zijn'
Zoey : 'Ik snap wat u bedoelt'
huilende jill, zieke jill, domme jill, springende jillquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat het over Jill gaat. Zoey heel blij met haar boost in zelfvertrouwen
Jerrel : 'naast Jowi was ze wel een beetje fan favorite. Maar dat gun ik haar van harte. Alleen ik wil nog even alle versies van haar zien, in plaats van 1 versie, als die er zijn'
Zoey : 'Ik snap wat u bedoelt'
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze nu zouden moeten nomineren:
Zoey: Matt en Nick
Jerrel: Patrick, Nick, Matt
Schreeuwen is echt iets anders Jerrel ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Vandaag ben ik niet druk, en schreeuwen in je oor. Maar laid back en ik probeerd gesprekken te hebben.
Raar is misschien wel iets wat men niet lust.quote:
Tekkel = Jerrelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Grappig, ik zou graag Zoey en die tekkel op het bankje zien.
Heeft ze het van Nick door verteld?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey heeft dus Jerrel even zusterlijk toegesproken, en hij probeert naar haar opbouwende kritiek te luisteren
tekkel jerrel jer rel terrel sjerrel sjerrol sjarrolquote:
mwah dat weet ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:42 schreef Whuzz het volgende:
Ooooeh, denk dat tekkeltje nu de fout in gaat. Achterklap over liese tegen Zoey.... die info gaat Zoey uiteraard linea recta aan Liese doorspelen.
Een TV programma zonder transformers zou ook een verademing zijn. Je wordt echt doodgegooid met deze onzin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:38 schreef cobain1994 het volgende:
WTF.. Wat een spook..
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, Zoey is toch net als Snapjuh. Die lult alles van links naar rechts en vice versa door.quote:
zoey,dat beste wat je bij deze onzin maken kunnt yepquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel praat
Zoey: Moeten even scheet laten.
Herkenbaar Zoey, ik moet steeds bijna kotsen als Jerrol zijn waffel open doet.
kan in de jill topic hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:43 schreef waxmask het volgende:
liese: ik heb zin in ammaretto
jill: ow ja ik heb ook zin in frisdrank
tyrellquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
tekkel jerrel jer rel terrel sjerrel sjerrol sjarrol
nog versies die ik mis?
ow ja vanavond jerrelien
Dat ze even stevig doorgraaft, zodat die tekkel er meteen bij in kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey is haar eigen graf aan het graven nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |