Wat had jou TT geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef waxmask het volgende:
wil je volgende keer even wachten tot ik de kans heb em te openen? dank U
Had beter geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
goudlokje en de drie beren gaan toepen leren
nah das ook niet nodig, heb em ook wel eens gekaapt hoor, maar werden tot de orde geroepen, deze is voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wachtte nog wel voor ik ging openenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
nah das ook niet nodig, heb em ook wel eens gekaapt hoor, maar werden tot de orde geroepen, deze is voor jou
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Naomi verwent Jill .......
ClickbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was een wat langere zin en in de beta versie zat nog geen rijmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wachtte nog wel voor ik ging openen
Maar zal de volgende keer er om denken..
samen met karina mijn favo mods op fokquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Onze @:Benny is zo scherp als een mes vandaag.
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
De hele tijd schminken trek ik wel slecht
Verkleedfeestje vanavondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vandaag, want dit is een beetje saai om naar te kijken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vandaag, want dit is een beetje saai om naar te kijken
vanavond feestje met jerrelienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......![]()
Mike is net een mafiosi en mat lult soms als een bejaardequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is er al met al niet beter op geworden met die drie nieuwen ......![]()
Lekker wijn bier is viesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zal wel weer 6 blikjes bier en twee flessen wijn zijn .....![]()
Hhhm, dat kan natuurlijk misschien zijn ze wel dure wijnen gewendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
de wijn die ze voorheen kregen was volgens de bewoners niet te nassen
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wil ze nou eindelijk wel eens echt dronken zien hoor
Denk dat dan alles eruit komt, letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wil ze nou eindelijk wel eens echt dronken zien hoor
weekend he, feestje en jerreldrama van gisteren is weer genoeg voor de maandag uitzendingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kaarten, schaken, rummikubben, Jeu de Boules, puzzelen, GVD waar is de creativiteit gebleven ....![]()
Vier-en-twintig uurs opdrachten, sport opdrachten weet ik veel wat, maar organiseer iets FEBO ....
Ja, dat zal er wel mee te maken hebben, ik vind het jammer ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:05 schreef waxmask het volgende:
weekend he, feestje en jerreldrama van gisteren is weer genoeg voor de maandag uitzending
Tja mensen blijven hier niet uren naar kijken, snap ook niet waarom ze niet meer opdrachten gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kaarten, schaken, rummikubben, Jeu de Boules, puzzelen, GVD waar is de creativiteit gebleven ....![]()
Vier-en-twintig uurs opdrachten, sport opdrachten weet ik veel wat, maar organiseer iets FEBO ....
we kunnen nog wat matt woordgrapjes doen maar ben niet zo melig als gisterenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word heel opstandig van al dat geneuzel met make-up zooi vandaag in dat huis.
noemen ze die in belgie niet ook kech?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef Jockari het volgende:
De Souf ligt nu met zijn minnares in bed te kijken hoe Liese zich laat verminken door Jerrel.
Nee, maar ik weet wat je bedoelt ;-)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
noemen ze die in belgie niet ook kech?
De rest mocht niks meenemen. Jerrel heel zijn kleurboeken-collectie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef TheRacingElf het volgende:
Hoezo mocht die tekkel eigenlijk die hele tekendoos van hem mee naar binnen nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |