Wij hebben enkel vrt en een.quote:
Ja maar je kunt toch gewoon op vier.be uitzending gemist kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben enkel vrt en een.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar het lijkt erop dat we er daar maar een van hebben en zij is er inmiddels op gewezen
https://www.goplay.be/quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben enkel vrt en een.
Dat, inderdaad. Gratis accountje aanmaken en gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch gewoon op vier.be uitzending gemist kijken
Ahh oké dacht al, heb er nog niemand over gehoordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeMaar @:Luctor.et.Emergo heeft nog vijf seizoenen terug te kijken
Nee ergens in het voorjaar in Duitsland is wat we nu wetenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh oké dacht al, heb er nog niemand over gehoord
Is daar ook een app voor dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ergens in het voorjaar in Duitsland is wat we nu wetenDus over een maandje of twee
![]()
Ga het deze keer ook volgen, ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ergens in het voorjaar in Duitsland is wat we nu wetenDus over een maandje of twee
![]()
Nee meestal wel een Prono bij buuf @Moiraquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar ook een app voor dan?
Op de website kan je de verdenkingen aangeven, maar geen idee of dat het enige is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar ook een app voor dan?
En WIDM danquote:
Blasfemie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
Een medestanderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Maak ik me hier minder populair door te zeggen dat voorrondes me minder boeien?
Dus voor mij is de keus makkelijk, WIDM dus
Halve finales en finale ESF kijk ik uiteraard wel
Nee hoor, mij ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Maak ik me hier minder populair door te zeggen dat voorrondes me minder boeien?
Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, mij ook niet
En WIDM kijk ik óók al niet
Serie kijken. Beetje de sneeuw volgen, internetten, Youtubequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen?
In de sneeuw dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |