Ze heeft nog geen millimeter van mijn aandacht verloren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Das nieuw , en gimmick op d;r neus? Meestal een teken dat ze aandacht verliezen
Die Matt mag wel blijven, die andere twee graag aan de andere kant van de poort.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat het beter was geweest als Rene tussen deze 3 nieuwe zat. Dan was het misschien nog wat met de nieuwe.
jammer dat het Liese niet was, anders had ie online gekuntquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, geen beelden van stream 2 vandaag, had tien uur lang dit in een loop .....![]()
[ afbeelding ]
En als het dan nog Liese was die op dat moment in de douche stond....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, geen beelden van stream 2 vandaag, had tien uur lang dit in een loop .....![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof je gelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen millimeter van mijn aandacht verloren.
Jij graast me het gras voor de mond weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
jammer dat het Liese niet was, anders had ie online gekunt![]()
![]()
Het enige bewegende beeld is dat gekleurde spoor boven in beeld ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:23 schreef odie22 het volgende:
jammer dat het Liese niet was, anders had ie online gekunt![]()
![]()
great minds .........quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij graast me het gras voor de mond weg.
De ware aard komt naar boven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:21 schreef zodeju het volgende:
Jill weer vragen over hoe en of ze op de tv komt.
En hij heeft dat zelf totaal niet door volgens mij. En kan denk ik ook niet anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat willen we zien, Jerrel mag er nog even in blijven van mij
Krijgt ie gelijk een rechtsequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:24 schreef Was-beer het volgende:
Nou Jerrel, fluit even in Nick zijn oor!
Klopt ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
zo meteen ook nog bij nick op de slaapkamer
Helaas wel. In het huis zijn ze nog optimistisch en denken ze dat het de zenuwen zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef woveleed het volgende:
Ik heb de afgelopen 10u niet gekeken, ik veronderstel dat Jerrel nog steeds zo druk en irritant is? :p
Jij weet ook wel, na een paar weken worden ze allemaal wat losser en relaxter qua kleding en sommigen gaan er zelfs bijlopen als een voddenbaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijkviel me alleen op, na 4 weken.. BB is blijkbaar slecht voor je ogen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
Er gaat blijkbaar niemand over het hek gegooid worden. Tenzij Nick en Thomas die uiteindelijke keuze maken om Jerrel er over te gooien deze nacht als iedereen slaapt... hopelijk die nichtenkoffer met kleurpotloden er ook mee over.
Aan Jekyll?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek ergert zich kapot
Mies ergert zich kapot
..
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
Er gaat blijkbaar niemand over het hek gegooid worden. Tenzij Nick en Thomas die uiteindelijke keuze maken om Jerrel er over te gooien deze nacht als iedereen slaapt... hopelijk die nichtenkoffer met kleurpotloden er ook mee over.
Ook Thomasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek ergert zich kapot
Mies ergert zich kapot
..
Boeeeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef suzi1 het volgende:
we hebben een Nwe hebben een A
we hebben een A
we hebben een T
we hebben een jerkel
Lastig, ik denk dat hij zichzelf ook ongemakkelijk voeltquote:
Aan Ferret.quote:
Kan me niks schelen, weg er meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lastig, ik denk dat hij zichzelf ook ongemakkelijk voelt
En die Geile Kweeling... ook ineens met uilebrillenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij weet ook wel, na een paar weken worden ze allemaal wat losser en relaxter qua kleding en sommigen gaan er zelfs bijlopen als een voddenbaal.
* Pearlbitch probeert herinneringen aan de Ruuds en Billies van deze wereld te verdringen
Toch knap om je binnen 24 uur zo gehaat te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef JimLaFleur het volgende:
Nick zit zich ook kapot te irriteren aan Jarrol
Aaah, de Twinnies... Ook van die schatjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die Geile Kweeling... ook ineens met uilebrillen
Dat hopen we dan maar. Hij heeft al een paar kleine bommetjes gegooid, die kwamen wel leuk aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die Jerrel ook helemaal niets, maar die gaat wel een weekje TOP streams leveren denk ik ....
wil even voor de belgen hier vragen, mocht het gesprek tussen mies en jer rel op stream 2 plaats vinden of je die zou willen cappen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die Jerrel ook helemaal niets, maar die gaat wel een weekje TOP streams leveren denk ik ....
Ik vind het eigenlijk wel zielig dat niemand de stap zet ,als ze willen praten. Lijkt mij de enige manier om het helder te krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef odie22 het volgende:
nick wil ook al een gesprek met sjekkel
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
wil even voor de belgen hier vragen, mocht het gesprek tussen mies en jer rel op stream 2 plaats vinden of je die zou willen cappen?
Dan moet het wel betere camera werk zijn....dit is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat bespreken ze eerst met alle anderen om dan een week later het tegen de bewuste persoon te zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel zielig dat niemand de stap zet ,als ze willen praten. Lijkt mij de enige manier om het helder te krijgen
Op dat vlak net iets te braaf de Nick.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek hoopt dat het morgen beter is
anders gaat Niek ff praten met Tarrel
het kunnen ook de zenuwen zijn
hij hoopt het oprecht
Ja!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat bespreken ze eerst met alle anderen om dan een week later het tegen de bewuste persoon te zeggen
de humor zit em in de herhalingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over het hek werpen.
Als ze het onderwerp buiten beeld houden, zoals nu, is het inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef TB-Spoelie het volgende:
Hahaha Nick over dat fluiten: Als hij da bij mij gedaan had..![]()
Maar laten we eerlijk zijn. Dit is wel heerlijk om naar te kijken.
Zolang je Perrel ontwijkt is het top entertainment, je hoort van de rest toch wel wat hij geflikt heeft.
Niet gehoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat fluisterde Thomas net over Jill en comments?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick gaat even rijtje langs wat Jerrel al geflikt heeft
Hij zei dat hij een conversatie met Jill had, over Jerrel en de ergernissen die hij veroorzaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat fluisterde Thomas net over Jill en comments?
En dat NU al ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik voel me zelfs beledigd door tekkel, en ik heb hem nog nooit ontmoetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
Thomas voelt zich dus beledigd door Jerkel? Dat is wat ik er nu van begrijp tenminste.
Een hele waslijst en dat binnen 24 uurquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb 2 streams maar niet met Nick die wat zegtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Graag; maar wij zijn in belgie beperkt op VT4 stream.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
wil even voor de belgen hier vragen, mocht het gesprek tussen mies en jer rel op stream 2 plaats vinden of je die zou willen cappen?
sjekkolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie heeft dat gezegt
"jij trekt op een Rat ""
Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie heeft dat gezegt
"jij trekt op een Rat ""
klopt wat nick zegt, die dingen die jerrel gezegd heeft kloppen echt niet dat is niet netjesquote:
die is toch hetzelfde als onze stream 1 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Graag; maar wij zijn in belgie beperkt op VT4 stream.
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
die is toch hetzelfde als onze stream 1 ?
stream 1 al zeker 20 minutenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb 2 streams maar niet met Nick die wat zegt
Inderdaad, ik heb ook het gevoel dat Berry mij persoonlijk beledigdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik voel me zelfs beledigd door tekkel, en ik heb hem nog nooit ontmoet
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
Joww zagen jullie Julie ook bijna op Michel zitten
Eigenlijk zou iemand stream 2 moeten streamen/beeldscherm delen in Discord of een open teams/zoom vergadering.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Graag; maar wij zijn in belgie beperkt op VT4 stream.
misschien even op live klikken? en anders dus niet hetzelfdequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
die is toch hetzelfde als onze stream 1 ?
Ja ik loop achter, zie het net, arm van Mies om haar heen, dat doe je toch niet zomaar? Something is going on!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
Joww zagen jullie Julie ook bijna op Michel zitten
Hij maakt sinds seconde 1 al valse grappen die je misschien wel kan maken bij vrienden die je echt goed kent, maar niet met een hele groep mensen die jou nog niet kennen. Hij had moeten beseffen dat hij de andere bewoners al "kent" maar andersom nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zei : 'Ik lig nu op de kamer met de verraders' zegt Nick
Ik zou dat niet zomaar doen iigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik loop achter, zie het net, arm van Mies om haar heen, dat doe je toch niet zomaar? Something is going on!
Nick bedoelde hier wel de uitspraken van de nieuwe Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Lekker bezig nick!
Dus ze zijn verraders
Michel lijkt op een rat
Jill lijkt op een man
Julie blijkt mee te vallen
Heeft rollade benen
En hij schijnt iets over Jill's opa te hebben gezegd. Kwam 30 minuten geleden op fb voorbij, maar comments en bericht werd alweer verwijderd. Maar die gast spoort niet en nee nick in een andere groep ligt die ook niet goed.
Ja bij Daan en Naat..
Aiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Lekker bezig nick!
Dus ze zijn verraders
Michel lijkt op een rat
Jill lijkt op een man
Heeft rollade benen
En hij schijnt iets over Jill's opa te hebben gezegd. Kwam 30 minuten geleden op fb voorbij, maar comments en bericht werd alweer verwijderd. Maar die gast spoort niet en nee nick in een andere groep ligt die ook niet goed.
Ja bij Daan en Naat..
Aaahhh thnx!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
https://bigbrothernederla(...)pmerking-van-jerrel/
nou hij was erg geīrriteerd hoor maar nog beter nick samen met michel met jerrel laten pratenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Nick overweegt ook een gesprek met Jerrel. Maar Nick kennende, gaat hij die niet over het hek smijten. Dus liever Michel die het gesprek aangaat zou beter zijn (hoeft eigenlijk niet, gewoon werpen is voldoende, maar ja). Misschien moeten Michel en een belg die gewoon vastnemen en over het hek werpen, dan kan racisme niet ingeroepen worden.
ja klopt dit zijn alle uitspraken van Tjerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick bedoelde hier wel de uitspraken van de nieuwe Jerrel.
neeheequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Lekker bezig nick!
Dus ze zijn verraders
Michel lijkt op een rat
Jill lijkt op een man
Heeft rollade benen
Ja bij Daan en Naat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |