Dat dus, ik krijg gratis een nieuwe Charge3 of korting op een Charge4.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitbit niet snel zal zeggen: 'Joh we vervangen je Fitbit, hier heb je een Garmin.'
Oh lol. Garantie. Ik dacht dat je gewoon een nieuwe wilde kopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitbit niet snel zal zeggen: 'Joh we vervangen je Fitbit, hier heb je een Garmin.'
Volkoren pasta/broodquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:55 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat voor voedsel ervaren jullie als verzadigend/vullend?
Zie vaak aardappelen en eieren genoemd worden maar de honger stillen doet het bij mij niet snel.
Dat doet je adblockerquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef Pinuts het volgende:
Wil je perse een fit-bit? Ik heb een Gar-min and I love that thing! (heb er streepjes tussen gezet anders valt het woord weg)
De tiktok variant?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef minilot het volgende:
@:Pinuts Pasta-met-feta-en-tomaatjesboks voor vandaag
Bij mij het recept van mijn moeder wat ik nog nooit heb gegeten dus ben benieuwd variantquote:
Hahah knapquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Bij mij het recept van mijn moeder wat ik nog nooit heb gegeten dus ben benieuwd variant
Ik weet wat mijn horloge vandaag denkt dat ik geen heb maar hij zegt dat ik 77 verdiepingen omhoog heb gelopen. I wish
Ze hebben best goede klantenservice vind ik. Mijn vorige fitbit was al heel snel kapot, maar werd ook niet meer gemaakt. Kreeg gewoon een andere, vergelijkbare fitbit toegestuurd die het nu nog steeds prima doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef Hupje het volgende:
Dat dus, ik krijg gratis een nieuwe Charge3 of korting op een Charge4.En behalve dat dit mijn 4e Fitbit was, ben ik wel tevreden met Fitbit.
In de wind gelopen? Ik ben ooit 8 km door stormachtige wind naar mijn ouders gewandeld. Fitbit vond dat ik 100+ trappen beklommen hadquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet wat mijn horloge vandaag denkt dat ik geen heb maar hij zegt dat ik 77 verdiepingen omhoog heb gelopen. I wish
Hier wel. Vond het nogal een saaie hap, eigenlijk. Wel zo simpel dat mijn peuter het praktisch zonder assistentie kon maken, afgezien van hete ovenschaal uit de oven halen danquote:
Ah das wel jammer!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier wel. Vond het nogal een saaie hap, eigenlijk. Wel zo simpel dat mijn peuter het praktisch zonder assistentie kon maken, afgezien van hete ovenschaal uit de oven halen dan
1-5 momenteelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Fitbitters wat halen jullie per dag/week zo aan zoneminuten? Gaat mij extreem langzaam, tenzij het heel warm of heel koud is..
Mijn doelstelling is 45 minuten per dag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Fitbitters wat halen jullie per dag/week zo aan zoneminuten? Gaat mij extreem langzaam, tenzij het heel warm of heel koud is..
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik op een normaal tempo een uur loop krijg ik nauwelijks zoneminuten, die krijg ik dus alleen bij heel koud of heel warm weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:24 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is 45 minuten per dag.
Ik zit meestal tussen de 50 en 100 per dag. Met een paar uitschieters naar 160/190 maar dat waren wel echte wandeldagen.
Nu ga ik twijfelen of ik de vraag wel goed begrepen hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:27 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik op een normaal tempo een uur loop krijg ik nauwelijks zoneminuten, die krijg ik dus alleen bij heel koud of heel warm weer.Mijn hartslag wil ook nooit heel hoog, maar ik hijg dan weer wel.
Charge 4 hier, daar heten het zoneminuten. Icoontje met drie ^ onderelkaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen of ik de vraag wel goed begrepen hebtJe bedoelt die minuten met dat bliksemschichtje toch?
Actieve minuten heet dat in mijn app.
Oh ik zie t nu op google ja, volgens mij wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Charge 4 hier, daar heten het zoneminuten. Icoontje met drie ^ onderelkaar.
Alle activiteiten waarmee je hartslag zienderogen omhoog gaat. Maar mijn hartslag is blijkbaar stuk :/
Nou zo voelt het soms welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:37 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Oh ik zie t nu op google ja, volgens mij wel hetzelfde.
Is you een vampier?![]()
Succes, lieverd!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik met mijn normale 27 eetmomenten op een dag ga dit weekend proberen om maar één maaltijd per dag te eten.
Wish me luck. :’)
Vandaag dan alleen het eten na een online kookworkshop: vegan butter chicken, naan en mango lassi
Zijn die lekker?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:53 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kan nergens schaatsen krijgenDus wiebel maar achter m'n zoon aan.
O: Plak rozijnenkruidkoek
L: Kwark met jam, blauwe bessen en banaan + 2 wraps kaas/houmous
T: Laatste 2 muffins
D: Bistrokrieltjes, broccoli en 2 chicken tenders
B: IJs wiebelen, wandelen, hometrainer
Oeh nice!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:
Je vraagt het niet aan mij, maar als het over de chicken tenders van de Vivera gaat, dan YAAASSSSS.Die dingen zijn geweldig.
Ah zonde!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vond ze vrij smakeloosDus poging 2 dit keer
Wie weet waardeer ik het nu wél. Ik vond die biefstuk immers ook niet lekker, nu is het één van m'n favorietenquote:
Haha dat is waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Wie weet waardeer ik het nu wél. Ik vond die biefstuk immers ook niet lekker, nu is het één van m'n favorieten
Ja! Vanochtend 20 minuten gelopen naar een vennetje, anderhalf uur geschaatst en 20 minuten terug gelopen. Nou ja, ik heb vooral kleuter leren schaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:27 schreef minilot het volgende:
Nog mensen hier die vandaag een B: Schaatsen van plan zijn?
Ik ben geboren met klompvoeten en daardoor zijn mijn voeten en enkels heel zwak. Is niet heel veilig op ijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef minilot het volgende:
Waarom mag je niet schaatsen, @:LPFAN?
Lijkt me wel heel lastig om de verleiding te weerstaan zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef minilot het volgende:
Fijn, zo'n echtgenoot die op mijn vastendagje staat te bakken..Nooit eerder rook een appeltaart zo goed!
@:Myraela Hoe vergaat het je tot dusver? Hoe lang nog tot je workshop?![]()
Beter dan verwacht! Even lastig toen het huis naar croissantjes rook. Maar eigenlijk geen hongergevoel nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Hoe vergaat het je tot dusver? Hoe lang nog tot je workshop?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |