Kwark vind ik ideaal als vullende snack. Of een eiwitreep.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:55 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat voor voedsel ervaren jullie als verzadigend/vullend?
Zie vaak aardappelen en eieren genoemd worden maar de honger stillen doet het bij mij niet snel.
Wil je perse een fit-bit? Ik heb een Gar-min and I love that thing! (heb er streepjes tussen gezet anders valt het woord wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef Hupje het volgende:
Mijn Fitbit wordt vervangen. Joepie. Wat is aan te raden? Weer een Charge3 of heeft de Charge4 echt meerwaarde?
Ik denk dat Fitbit niet snel zal zeggen: 'Joh we vervangen je Fitbit, hier heb je een Garmin.'quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef Pinuts het volgende:
Wil je perse een fit-bit? Ik heb een Gar-min and I love that thing! (heb er streepjes tussen gezet anders valt het woord weg)
Dat dus, ik krijg gratis een nieuwe Charge3 of korting op een Charge4.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitbit niet snel zal zeggen: 'Joh we vervangen je Fitbit, hier heb je een Garmin.'
Oh lol. Garantie. Ik dacht dat je gewoon een nieuwe wilde kopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitbit niet snel zal zeggen: 'Joh we vervangen je Fitbit, hier heb je een Garmin.'
Volkoren pasta/broodquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:55 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat voor voedsel ervaren jullie als verzadigend/vullend?
Zie vaak aardappelen en eieren genoemd worden maar de honger stillen doet het bij mij niet snel.
Dat doet je adblockerquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef Pinuts het volgende:
Wil je perse een fit-bit? Ik heb een Gar-min and I love that thing! (heb er streepjes tussen gezet anders valt het woord weg)
De tiktok variant?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef minilot het volgende:
@:Pinuts Pasta-met-feta-en-tomaatjesboks voor vandaag
Bij mij het recept van mijn moeder wat ik nog nooit heb gegeten dus ben benieuwd variantquote:
Hahah knapquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Bij mij het recept van mijn moeder wat ik nog nooit heb gegeten dus ben benieuwd variant
Ik weet wat mijn horloge vandaag denkt dat ik geen heb maar hij zegt dat ik 77 verdiepingen omhoog heb gelopen. I wish
Ze hebben best goede klantenservice vind ik. Mijn vorige fitbit was al heel snel kapot, maar werd ook niet meer gemaakt. Kreeg gewoon een andere, vergelijkbare fitbit toegestuurd die het nu nog steeds prima doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:46 schreef Hupje het volgende:
Dat dus, ik krijg gratis een nieuwe Charge3 of korting op een Charge4.En behalve dat dit mijn 4e Fitbit was, ben ik wel tevreden met Fitbit.
In de wind gelopen? Ik ben ooit 8 km door stormachtige wind naar mijn ouders gewandeld. Fitbit vond dat ik 100+ trappen beklommen hadquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet wat mijn horloge vandaag denkt dat ik geen heb maar hij zegt dat ik 77 verdiepingen omhoog heb gelopen. I wish
Hier wel. Vond het nogal een saaie hap, eigenlijk. Wel zo simpel dat mijn peuter het praktisch zonder assistentie kon maken, afgezien van hete ovenschaal uit de oven halen danquote:
Ah das wel jammer!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier wel. Vond het nogal een saaie hap, eigenlijk. Wel zo simpel dat mijn peuter het praktisch zonder assistentie kon maken, afgezien van hete ovenschaal uit de oven halen dan
1-5 momenteelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Fitbitters wat halen jullie per dag/week zo aan zoneminuten? Gaat mij extreem langzaam, tenzij het heel warm of heel koud is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |