1 a 2x per week. Dus opzich valt het mee. Lasagna doe ik inderdaad wel eens en ook de stoommaaltijden van de appie zijn best prima. De groentequiche ga ik eens proberenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
K&K quiche van de AH? De groentebodem variant is erg lekker. Of een bakje lasagna?
Ligt er ook aan hoe vaak je per week daar eet, het zijn niet de állergezondste opties. Maar altijd beter dan de Mac
Pasta-pestoquote:Op maandag 8 februari 2021 15:35 schreef Pinuts het volgende:
[..]
1 a 2x per week. Dus opzich valt het mee. Lasagna doe ik inderdaad wel eens en ook de stoommaaltijden van de appie zijn best prima. De groentequiche ga ik eens proberen
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Pinuts het volgende:
Hebben jullie nog tips voor gezonde kant en klaar achtige maaltijden.De Lidl heeft eens in de zoveel tijd Chili sin Carne in de vriezer. Grote zakken. Die vind ik wel makkelijk en (redelijk) gezond. De linzen curry is ook wel lekker. Ik sla altijd een paar zakken voor de makkelijke avonden (of lunches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op mijn kamer een magnetron + oven tot mijn beschikking.).
Oh, moet je wel een vriezer hebben natuurlijk.
Oh, en deze Albert Heijn pizza met een bloemkoolbodem is misschien niet de allergezondste optie, maar wel echt fucking lekker.
Oh, en minder kant en klaar. Maar met gewoon een zak ovengroenten en een stuk vlees(vervanger) in de oven gooien zet je ook in no-time een prima maaltijd op tafel.
Thanks. Die zakken van de Lidl kende ik nog niet dus die ga ik eens een keer uitproberen. Heb gewoon zo'n klein vriesvakje, maar 1 zak moet wel passen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
De Lidl heeft eens in de zoveel tijd Chili sin Carne in de vriezer. Grote zakken. Die vind ik wel makkelijk en (redelijk) gezond. De linzen curry is ook wel lekker. Ik sla altijd een paar zakken voor de makkelijke avonden (of lunches.).
Oh, moet je wel een vriezer hebben natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oh, en deze Albert Heijn pizza met een bloemkoolbodem is misschien niet de allergezondste optie, maar wel echt fucking lekker.
[ afbeelding ]
Oh, en minder kant en klaar. Maar met gewoon een zak ovengroenten en een stuk vlees(vervanger) in de oven gooien zet je ook in no-time een prima maaltijd op tafel.
brb, even 2 quiche lorraine kopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Pasta-pestoVeeeel te duur, maar die koop ik af en toe weleens in mijn vrije weekenden.
Quiche is nu 2v5euro bij de AH.
Shit!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:37 schreef Hupje het volgende:
Vanochtend scheurde mijn Fitbit bandje ineens dwars doormidden![]()
Wat zou het beste gaan, in 1x garantie claimen voor dode pixels en het kapotte bandje? Of eerst het bandje en daarna maar zien met de strepen in het scherm?![]()
Zonde van mijn wel gelopen, niet getelde stappen vandaag. Al zijn het er minder dan gisteren, ik was zo lekker bezig...
Ik heb die zelfbeheersing niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:52 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Gewoon geen tussendoortjes, opgelost!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |