SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Heb je meegekregen dat het overdag rond de -5 zal zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf aankomende week kan ik buiten gaan trainen bij mijn sportschool. Heb me maar meteen voor 2 dagen ingeschreven want bent bang als ik dat niet doe dat ik niet ga komen door de kou
Brrrrrr!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf aankomende week kan ik buiten gaan trainen bij mijn sportschool. Heb me maar meteen voor 2 dagen ingeschreven want bent bang als ik dat niet doe dat ik niet ga komen door de kou
Ik moet ook gewoon (buiten) werken dus ik zal er toch door moetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat het overdag rond de -5 zal zijn?
Kou kan wel, maar met gladheid mag ik van mezelf echt niet hardlopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef minilot het volgende:
Nou, mits het niet te glad is ga ik wel gewoon hardlopen bij die kou hoor.
Mee eens hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kou kan wel, maar met gladheid mag ik van mezelf echt niet hardlopenVeel te link.
Bikkelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon (buiten) werken dus ik zal er toch door moeten
Lekker! Hoewel morgen de temperaturen er meer naar zijn 😁quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:38 schreef minilot het volgende:
B: Uur interval-hardlopen in! de! sneeuw!
Wat jammer!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoi. Ben ik weer. Voor de miljoenste keer. Nadat ik vrijdagavond in bed lag, me vadsig voelde, net een pizza op had en al de hele week chocolade aan het kanen was, besloot ik dat het wel weer genoeg was geweest. M'n vriend gevraagd de chocolade te verstoppen.![]()
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat jammer!Heb je al eens nagedacht om hulp te zoeken? Een goede diëtiste bijvoorbeeld?
Herkenbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.
Dan is het goedquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.
Ik heb zin om weer te fietsen met enkel een vestje aanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nu sneeuw is ook wel even leuk.Maar voor de rest kijk ik wel weer uit naar het lekkere weer, ja. Met of zonder coronamaatregelen, kun je dan toch gewoon meer doen.
Ja, wandelen doen we ook nog wel veel. Maar als het net iets warmer is, dan vind ik het toch wel toffer. Dan neem ik lekker wat mee voor een picknick. Kleedje, boek en gewoon extra fijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:25 schreef Declan-Harp het volgende:
Maar dit weer (muv de harde wind) is voor mij weer ideaal wandelweer
Jaaaa ik ook! Ik heb mijn fietsroutes al klaar liggenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb zin om weer te fietsen met enkel een vestje aanEn zon
en 18 graden
En geen harde wind
3 kiwi's en vanavond 1 wrap met een kom champignonsoep. Kind is eerder thuis en eet mee.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark met jam, bosbessen en 2 banaantjes + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 kiwi's
D: 2 k&k falafel wraps uit de oven
B: Heeeel veel huishouden + hometrainer
Ja wel herkenbaar. Ondanks de pijn net ook een kwartiertje bewogen. Beter iets dan niets. Wou dat mijn benen wat meer meewerkten maar het is niet anders. Ik wil inderdaad ook niet meer de hele dag op de bank hangen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:49 schreef Declan-Harp het volgende:
Voor het eten toch nog een half uurtje in de sneeuw gewandeldMorgen gaan we een grotere ronde doen.
Het is niet neurotisch, maar ik merk aan mezelf dat ik gewoon niet meer NIKS kan doen op een dag. Ik MOET elke dag bewegen, het liefst buiten om te wandelen. Gisteren ook tot half 4 niks zitten doen en toen begon het wel héél erg te jeuken. Herkenbaar?
Tot begin vorig jaar was ik best een couchpotato en kon ik met gemak een week doorbrengen op de bank.
Goed bezig!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:10 schreef Hupje het volgende:
Voor corona had ik mijn vaste sportmomenten en werk met genoeg lopen en daarnaast vond ik het wat minder nodig om nog te móeten bewegen. Nu moet ik meer van mezelf omdat ik anders echt te weinig doe. Die corona kilo's gaan er niet vanzelf af![]()
Vandaag was wel een goede beweegdag: 29k stappen! En ik vond het nog leuk ook![]()
Qua eten wat minder, ik had hongerrrr:
O: brood met vlokken
B: 2 km wandelen met slee, sneeuw schuiven/scheppen
T: banaan
L: brood met kaas, kipkerrie salade, cream crackers met vlokken
B: 2,5 km wandelen met slee
T: komkommer, handje nootjes, 6 blokjes pure chocolade
B: 3 km wandelen met slee
D: pitabroodjes met vega shoarma, mais en ketchup, vanillevla
B: 20 min Wii Fit
Same. Vind het vooral lastig om weer een lekker ritme te vinden qua sporten en gezond eten. Maar de knop moet wel weer echt om want zou het zo zonde vinden als ik al mijn progressie van afgelopen jaar weer verlies.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kom hier hetzelfde doen als Myraela, haha. Ik had bedacht vanaf januari weer echt te gaan afvallen, kwam in plaats daarvan nog anderhalve kilo aan, en viel vorige week voor het eerst daadwerkelijk weer iets af. Nu proberen dat echt door te zetten. Want er moest al veel af, maar dat eerst nog wat meer aankomen betekent nu alleen nog maar meer wat eraf moet..
Ja ken het. Maar als dit het resultaat is is keto niks voor mijquote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Zoek maar eens op Google naar de ‘keto-griep’
Ik heb zojuist even een koekje gegeten want vind dit echt niet chillquote:Op maandag 8 februari 2021 12:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind keto sowieso overrated en onnodig maar dat had ik al laten blijken.
Benieuwd of het langer aanhoudt en hoe lang je het volhoudt, in elk geval weer een ervaring rijker. En benieuwd wat het je uiteindelijk gebracht heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op mijn kamer een magnetron + oven tot mijn beschikking.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Pinuts het volgende:
Hebben jullie nog tips voor gezonde kant en klaar achtige maaltijden.K&K quiche van de AH? De groentebodem variant is erg lekker. Of een bakje lasagna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op mijn kamer een magnetron + oven tot mijn beschikking.
Ligt er ook aan hoe vaak je per week daar eet, het zijn niet de állergezondste opties. Maar altijd beter dan de Mac
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |