abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197835889
Nu iedereen al pakweg een jaar veilig in zijn holletje zit weggekropen vanwege de cojona is het eens tijd om terug te denken aan wat hachelijke momenten in je jonge of oude bestaan waarin je met momenten voor je leven gevreesd hebt. Hebben jullie weleens zo'n situatie meegemaakt of in een situatie gezeten waarin het ook maar even door je hoofd ging: dit kan weleens vervelend aflopen? Deel hier jullie meest angstige zweethandjes-verhalen :)

Zoals altijd TS eerst:

Toen ik nog een kleine jongen was ging ik, en mijn familie, met de waterfiets iets verder peddelen dan eigenlijk de bedoeling was, stuk verder dan waar de boeien niet voor niks liggen. Iedereen zwemmen, van de glijbaan etc etc. Tot er opeens een ietwat grotere boot op hoge snelheid op ons af komt stomen, menneke voor het stuur flesje bier in zijn hand, muziek op, om zicj heen aan het kijken. Mijn vader schreeuwen en fluiten en roepen maar er gebeurde niks. Dichter en dichter bij kwam de boot en op het laatste moment keek hij geschrokken om en stuurde hij zijn boot zo ver mogelijk van ons af. Omdat ik dit als kind heb meegemaakt weet ik niet precies hoe groot het risico achteraf was maar ik kan het me incident plus mijn ouders in paniek nog zo goed herinneren dat dat toch wel enigszins penibel was.

Nu jullie :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197836039
Niet alleen liken @Erasmus
Ook posten :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197836109
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen liken @:Erasmus
Ook posten :D
Ik was al bezig met nadenken :+

Ik denk toch echt dat het de Aardbevingen in Kumamoto 2016 waren. Dat was voor het eerst dat ik een grote aardbeving van deze schaal meemaakte. Ik was er toen op reis door Japan en heel toevallig was ik samen met een toenmalig vriendin daar op vakantie in een dorp in de buurt van Kumamoto, niet gek ver van het epicentrum vandaan. Dus waar ik ook was, was het extreem heftig.

Ik heb serieus doodsangsten uitgestaan. Als Nederlander ben je dit natuurlijk niet gewend. Ik was al tyfusbang bij kleinere irrelevante aardbevingen die ik daarvoor meemaakte.

Ik was toen gelukkig wel buiten toen het gebeurde. Direct naar een random restaurant in de straat gerend en daar onder een tafel gesprongen (ik wist niet beter wat ik moest doen). Het werd een puinzooi maar gelukkig hadden we het overleefd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 16:40:26 ]
pi_197836167
Dat lijkt me ook echt creepy inderdaad. Wat merkte je er fysiek van op het moment zelf? Begint de grond onder je letterlijk de schudden?
pi_197836196
Lag in bed in een hutje op de Gili eilanden keek naar het plafond en daar zag ik een enorme vogelspin recht boven me heb er nog nachtmerries van
pi_197836210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Dat lijkt me ook echt creepy inderdaad. Wat merkte je er fysiek van op het moment zelf? Begint de grond onder je letterlijk de schudden?
Het is lastig om te omschrijven en het klinkt misschien raar, maar het voelde alsof de grond opeens een waterbed was. De grond onder je schudt echt en als je op de grond zit/ligt voel je de "waves".

Brr, ik wil er niet nog een keer aan herinnerd worden. Gelukkig is (bijna) alles in Japan earthquake proof, maar daar denk je 0,0 aan op het moment dat er een best wel heftige aardbeving gaande is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 16:46:03 ]
pi_197836212
Oh en een carcrash gelukkig was alleen de auto total loss
pi_197836255
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is lastig om te omschrijven en het klinkt misschien raar, maar het voelde alsof de grond opeens een waterbed was. De grond onder je schudt echt en als je op de grond zit/ligt voel je de "waves".

Brr, ik wil er niet nog een keer aan herinnerd worden. Gelukkig is (bijna) alles in Japan earthquake proof, maar daar denk je 0,0 aan op het moment dat er een best wel heftige aardbeving gaande is.
Lijkt me inderdaad een bizarre ervaring.
pi_197836279
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef Fugue het volgende:
Lag in bed in een hutje op de Gili eilanden keek naar het plafond en daar zag ik een enorme vogelspin recht boven me heb er nog nachtmerries van
:D buiten dat het enge kutbeesten zijn meestal niet giftig gelukkig
pi_197836355
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad een bizarre ervaring.
Onze trip naar Fukuoka (daar waren we van plan om de doorreis te eindigen) via Kumamoto hebben we toen ook afgebroken, het was wel een aardbeving met een extreme impact geweest. In Kumamoto en omstreken een hoop doden/gewonden gevallen en oude gebouwen/tempels verwoest. Toen gingen we maar naar huis in Tokio met de Shinkansen.

Wel een pitstop gemaakt in Osaka (waren we al geweest tijdens de doorreis maar we wilden bijkomen van de stress), de culinaire hoofdstad van Japan. Mooi bovengemiddeld hotelletje gepakt van het geld dat we hadden gebudgetteerd voor de laatste leg van de trip. Heerlijk gegeten, gezopen, gestapt en geneukt voor de stress relief.

Eind goed al goed *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 16:55:47 ]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:56:46 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_197836384
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Onze trip naar Fukuoka (daar waren we van plan om de doorreis te eindigen) via Kumamoto hebben we toen ook afgebroken, het was wel een aardbeving met een extreme impact geweest. In Kumamoto en omstreken een hoop doden/gewonden gevallen en oude gebouwen/tempels verwoest. Toen gingen we maar naar huis in Tokio met de Shinkansen.

Wel een pitstop gemaakt in Osaka (waren we al geweest tijdens de doorreis maar we wilden bijkomen van de stress), de culinaire hoofdstad van Japan. Mooi bovengemiddeld hotelletje gepakt van het geld dat we hadden gebudgetteerd voor de laatste leg van de trip. Heerlijk gegeten, gezopen, gestapt en geneukt voor de stress relief.

Eind goed al goed *O*
Veel te positief voor dit topic :r

Nee maar begrijpelijk. Volgens mij ook best een impact voor de mensen daar. Ik geloof dat Haruki Murakami er ook een boek over heeft geschreven 'Na de aardbeving'.
pi_197836488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Veel te positief voor dit topic :r

Nee maar begrijpelijk. Volgens mij ook best een impact voor de mensen daar. Ik geloof dat Haruki Murakami er ook een boek over heeft geschreven 'Na de aardbeving'.
Klopt, geinig dat je dat weet. :o

Erg sneu voor de mensen aldaar. Het is niet van dezelfde schaal als de Sendai/Fukushima aardbevingen in 2011, maar het kwam er verdomme wel in de buurt. De impact was alsnog niet mals.
pi_197836543
Toen ik op vakantie in Florida was met mijn ouders, ik was 12 denk ik, was ik lekker in de zee aan het zwemmen. En toen stond mijn vader ineens heftig te roepen op het strand, ik kon het niet verstaan dus ik dacht het zal wel. Komt mijn vader de zee in stormen om mij eruit te trekken, een hoop paniek en gedoe. Hij had dus vinnen boven het water zien uitsteken op een paar meter afstand van mij.

Het waren dolfijnen :') _O-
-XOXO-
pi_197836585
quote:
In Maleisië zat er een vet grote spin in de douche in mijn hotelkamer. Zo groot als een koffieschoteltje. Doodsangsten :'(
-XOXO-
pi_197836632
quote:
Gili eilanden wil ik ook heen

Jelly. :'( Zou die vogelspin accepteren, die doet toch niks als je niks doet? Of denk ik daar te makkelijk over?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 17:11:13 ]
pi_197836793
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:10 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Gili eilanden wil ik ook heen

Jelly. :'( Zou die vogelspin accepteren, die doet toch niks als je niks doet? Of denk ik daar te makkelijk over?
Zijn wel giftige varianten, bananenspin wil je echt niet in je bed.
Gelukkig werden buurtbewoners wakker van mijn gegil en hebben hem gevangen maar no way dat ik nog in die hut ben gaan liggen :')
pi_197836795
Twee keer.

Een keer een mes op mijn keel gehad (opgegroeid in een achterbuurt, eind basisschool), terwijl mijn vriendje in elkaar geschopt werd door wat jongens.

En een keer toen ik in een mui terecht kwam. Na een moment van paniek wist ik me te herinneren wat te doen.

Voor zo'n spin zou ik ook doodsangsten uitstaan. Niet dat de spin gevaarlijk is, maar misschien begeeft m'n hart het dan wel. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:19:57 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_197836818
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Zijn wel giftige varianten, bananenspin wil je echt niet in je bed.
Gelukkig werden buurtbewoners wakker van mijn gegil en hebben hem gevangen maar no way dat ik nog in die hut ben gaan liggen :')
En ik vond het al onprettig dat er gekkos over de muren liepen in Thailand.
pi_197836838
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

In Maleisië zat er een vet grote spin in de douche in mijn hotelkamer. Zo groot als een koffieschoteltje. Doodsangsten :'(
Ik haat die shit echt aan Azie. Slangen en hagedissen allemaal prima maar gore, grote spinnen echt ga dood :r
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:21:19 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197836851
Ik heb wel eens last van slaapverlamming, en dan lijkt het net alsof je niet meer kan ademen; vond dat wel redelijk creepy. Tot je weet wat het is iig. Ook een keer tegen mijn wil in in een politieachtervolging gezeten als bijrijder, dat was ook geen leuk ritje. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197836904
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens last van slaapverlamming, en dan lijkt het net alsof je niet meer kan ademen; vond dat wel redelijk creepy. Ook een keer tegen mijn wil in in een politieachtervolging gezeten als bijrijder, dat was ook geen leuk ritje. :{
Ohja dat eerste is ook doodeng. Voelde je ook dat er iemand in je kamer was?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:25:04 #22
459912 FlippingCoin
pi_197836939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ohja dat eerste is ook doodeng. Voelde je ook dat er iemand in je kamer was?
Nee dat heb ik wel eens gehad maar vond ik minder eng. :P

Dit voelde alsof ik wakker was geworden alleen ik volledig verlamd was tot mijn ademshaling aan toe, en dat leek nog best even te duren tot ik met een adrenalinerush klaarwakker was.

Ik heb niet zo'n geloof in paranormale dingen dat kan ik redelijk snel rationaliseren, maar als lichte hypochonder is het falen van het menselijk lichaam geen rare gedachte. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_197836970
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat heb ik wel eens gehad maar vond ik minder eng. :P

Dit voelde alsof ik wakker was geworden alleen ik volledig verlamd was tot mijn ademshaling aan toe, en dat leek nog best even te duren tot ik met een adrenalinerush klaarwakker was.
Ja ik herken het maar meestal gaat dat gepaard met het gevoel dat er een lurker in je kamer staat
pi_197837004
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens last van slaapverlamming, en dan lijkt het net alsof je niet meer kan ademen; vond dat wel redelijk creepy. Tot je weet wat het is iig. Ook een keer tegen mijn wil in in een politieachtervolging gezeten als bijrijder, dat was ook geen leuk ritje. :{
Heb je de film Borgman gezien?
-XOXO-
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:27:55 #25
459912 FlippingCoin
pi_197837011
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja ik herken het maar meestal gaat dat gepaard met het gevoel dat er een lurker in je kamer staat
Ja of over je bed kruipen of zo. :+
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:28:57 #26
459912 FlippingCoin
pi_197837034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Heb je de film Borgman gezien?
Nee waar gaat die over, ook iets met slaapverlamming? :o
pi_197837035
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik haat die shit echt aan Azie. Slangen en hagedissen allemaal prima maar gore, grote spinnen echt ga dood :r
Nou als ik ineens een slang in het toilet vind ofzo dan schrik ik me ook dood hoor.
Hagedissen zijn wel ok. vaak genoeg tjiktjaks gezien.
-XOXO-
pi_197837135
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee waar gaat die over, ook iets met slaapverlamming? :o
Soort van. Die vent gaat dan echt naakt boven haar zitten als ze slaapt. Maar dan denkt zij steeds dat ze het gedroomd heeft en dat het niet echt gebeurd is.
-XOXO-
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:34:46 #29
459912 FlippingCoin
pi_197837149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Soort van. Die vent gaat dan echt naakt boven haar zitten als ze slaapt. Maar dan denkt zij steeds dat ze het gedroomd heeft en dat het niet echt gebeurd is.
Oh bah klinkt aardig creepy. :D :X
  Spellchecker vrijdag 5 februari 2021 @ 17:40:18 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:41:10 #31
494163 Catlover73
Volg je hart, want dat klopt
pi_197837272
Tijdens het'pesten' op de lagere scholen meermaals

Gelukkig nu, op mijn 48e niet meer, maar ik draag nog steeds de littekens met me mee
  Spellchecker vrijdag 5 februari 2021 @ 17:46:33 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197837354
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef Catlover73 het volgende:

Gelukkig nu, op mijn 48e niet meer, maar ik draag nog steeds de littekens met me mee
:{
pi_197837398
Motorcrash viel op t nippertje mee en hele harde wind op de motor waarbij ik opeens een afrit werd opgeblazen. Gelukkig reed daar niets.
pi_197837432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef Sumppi het volgende:
Twee keer.

Een keer een mes op mijn keel gehad (opgegroeid in een achterbuurt, eind basisschool), terwijl mijn vriendje in elkaar geschopt werd door wat jongens.

Herkenbaar, ik ben ook in een wat mindere buurt opgegroeid.
Mes tussen mijn ribben gehad gelukkig niet diep. In elkaar getrapt worden door een man of 10 met kopschoppen etc. Een keer van de weg gereden door een vrachtwagen, scheelde niet veel of ik was vol op een lantaarnpaal geklapt.
pi_197837517
Paar jaar terug een heftige paniekaanval gehad (vanuit het niets... althans dat dacht ik). Ik dacht werkelijk dat ik een hartaanval had en mijn laatste uur aangebroken was. Ik functioneerde voor geen meter meer. Hartslag van 200, handen helemaal verlamd en als krammen gebogen, scheel als wat kijken, hyperventilatie, etc. Ik zat achter het stuur en kon gelukkig net op tijd wisselen van bestuurder. Binnengereden op de spoedpost en daar nog enkele uren gelegen. Verschrikkelijk.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:21:51 #36
459912 FlippingCoin
pi_197837836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef DW457 het volgende:
Motorcrash viel op t nippertje mee en hele harde wind op de motor waarbij ik opeens een afrit werd opgeblazen. Gelukkig reed daar niets.
Dat zijn wel engen dingen ja, ben je daardoor anders gaan rijden?
pi_197838217
Toen de moeder van @Handleiding naakt op mijn gezicht ging zitten en ik niet meer kon ademen.
Toen ik dacht dat ik ging stikken kwam ze omhoog, om te vragen waar die tong van me bleef.
pindazakje
pi_197838276
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zijn wel engen dingen ja, ben je daardoor anders gaan rijden?
Naja, je doet ervaring op en neemt dat mee, maar echt anders rijden: nee.
pi_197838368
In de mist een file iets te laat zien. Ik geloof dat ik nog nooit zo hard mijn rempedaal heb ingetrapt. Had nog ongeveer een meter over op mijn voorganger en gelukkig zat er niets (kort) achter mij.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:37:59 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197840567
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

Huh, wist niet eens dat er een naam voor was. Dat vind ik echt doodeng. Tenminste ik denk dat het hetzelfde is als wat ik heb.

Heb wel vaker dat ik in m'n slaap denk dat ik wakker ben en dat er iemand door m'n huis loopt (inbreker bijvoorbeeld), die ik dan ook hoor, maar ik kan niet bewegen of om hulp roepen, niks. Alles voelt helemaal verlamd. Echt doodeng.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:38:50 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_197840590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef Catlover73 het volgende:
`
Dat klinkt niet meer als pesten dan maar meer als bedreiging
pi_197840666
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Huh, wist niet eens dat er een naam voor was. Dat vind ik echt doodeng. Tenminste ik denk dat het hetzelfde is als wat ik heb.

Heb wel vaker dat ik in m'n slaap denk dat ik wakker ben en dat er iemand door m'n huis loopt (inbreker bijvoorbeeld), die ik dan ook hoor, maar ik kan niet bewegen of om hulp roepen, niks. Alles voelt helemaal verlamd. Echt doodeng.
:Y dat is het.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:52:39 #43
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_197854610
In de loop van een pistool gekeken, dat was even een nieuwe ervaring :D. Lach er nu om maar toen was t even schrikken.

En jaar of 3 elke nacht slaapverlammingen gehad inclusief verschijning.
pi_197855047
Een enorm heftige longonsteking gehad, medicijnen sloegen niet aan, hele nachten naar adem happen en zo kapot dat lopen niet meer kon. Uiteindelijk heel zware pillen gekregen en langzaam opgekrabbeld.

Voor de kust van Ierland in een Mui, zo zwem je heerlijk in zee, en dan kijk je achterom en is het land heel ver weg, en geen grip onder je voeten. Proberen niet in paniek te raken en kalm terugzwemmen maar dat leek wel een eeuwigheid te duren.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_197855113
1 keer op straat in elkaar gezakt, ik had 'wat' adem tekort (was op weg naar de huisarts). Die heeft me de praktijk in gesleept, ambulance, seh, ic, opname.

Die kwam het later wel even binnen, al was het eerst iets van gelatenheid.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:22:57 #46
459912 FlippingCoin
pi_197855272
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja dat is als je half ontwaakt uit je slaap of zo. :+
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:57:34 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197855840
Mezelf letterlijk zien verdwijnen, met steeds meer grammen tegelijk, zonder te weten hoe dat kwam, was eng. Bij 39 kilo heb ik toch maar eens de huisarts gebeld (ik was 27, had al sinds m'n kindertijd geen arts meer bezocht en was een jaar of 10 eerder überhaupt voor het laatst ziek geweest, dus nee, dat deed ik niet zo snel). Om vervolgens al snel afgevoerd te worden.

En met type 1-diabetes kom ik voorgoed niet meer van regelmatige bezoekjes aan medisch specialisten af.
pi_197856027
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:57 schreef Eightyone het volgende:
Mezelf letterlijk zien verdwijnen, met steeds meer grammen tegelijk, zonder te weten hoe dat kwam, was eng. Bij 39 kilo heb ik toch maar eens de huisarts gebeld (ik was 27, had al sinds m'n kindertijd geen arts meer bezocht en was een jaar of 10 eerder überhaupt voor het laatst ziek geweest, dus nee, dat deed ik niet zo snel). Om vervolgens al snel afgevoerd te worden.

En met type 1-diabetes kom ik voorgoed niet meer van regelmatige bezoekjes aan medisch specialisten af.
Heb je wel eens gedacht aan een ketogeen dieet? Heb verschillende verhalen gehoord dat mensen met diabetes daar enorm veel profijt van hebben gehad.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:18:40 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197856222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heb je wel eens gedacht aan een ketogeen dieet? Heb verschillende verhalen gehoord dat mensen met diabetes daar enorm veel profijt van hebben gehad.
Ik Google nu wat dat is en vrees dat het hem niet gaat worden; ga sinds die diagnose al vrij zeikerig met eten om terwijl dat van nature helemaal niet bij me past. :')
pi_197856753
1 keer heel veel geluk gehad, ik loop nooit met een hoofdtelefoon op, maar toen wel, ik was onderweg naar voetbal en was overtuigt dat de weg 1 richtings verkeer was, dus ik liep redelijk onachtzaam van de stoep de weg op, achter me zat echter een enorme vrachtwagen die me net wist te ontwijken, als ik 2 seconden later had overgestoken had ik er zo onder gelopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197856837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D buiten dat het enge kutbeesten zijn meestal niet giftig gelukkig
Je moet ze achter in hun nek bijten, tot je gekraak hoort, dan in 1 keer inslikken, anders neem je het gif in je op!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197856936
quote:
Ik heb dit een keer gehad in mijn campertje in de outback van Australië :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_197856997
Meerdere keren wel. De heftigste was een acuut optredende dubbele longontsteking. Nu ging ik dood, ik wist het zeker!
Mijn huis zat vol visite en iemand heeft de huisarts gebeld, die mij volpompte met antibiotica. 2 Dagen later was ik alweer opgeknapt, dus het viel allemaal wel mee. Of het waren goeie pillen :)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:26:03 #54
494163 Catlover73
pi_197857476
@Fok-it
Ik weet nog niet hoe ik op Fok! moet quoten ( als iemand een link zou kunnen geven zodat ik het kan leren zou dat heel fijn zijn)

Wat je zei klopte wel. Vooral de lagere school was een war zone, met een lerares die gillend door de gangen rende, een schoolhoofd met zelf losse handjes en een gymleraar die uit angst voor de klas hen alleen liet om even 'vrij te spelen'

Een heel onveilig kader, zodanig dat de onderwijsinspectie er aan te pas is gekomen.
Met een nieuwe directeur is er heel veel ten goede gekeerd, alleen had ik er zelf geen baat meer bij :-)

En nu hou ik maar even op met mijn geleuter, zal me dit weekend eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen in het daarvoor bestemde topic.

Nog een heel goed weekend gewenst!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:32:53 #55
459912 FlippingCoin
pi_197857630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:26 schreef Catlover73 het volgende:
@:Fok-it
Ik weet nog niet hoe ik op Fok! moet quoten ( als iemand een link zou kunnen geven zodat ik het kan leren zou dat heel fijn zijn)

Wat je zei klopte wel. Vooral de lagere school was een war zone, met een lerares die gillend door de gangen rende, een schoolhoofd met zelf losse handjes en een gymleraar die uit angst voor de klas hen alleen liet om even 'vrij te spelen'

Een heel onveilig kader, zodanig dat de onderwijsinspectie er aan te pas is gekomen.
Met een nieuwe directeur is er heel veel ten goede gekeerd, alleen had ik er zelf geen baat meer bij :-)

En nu hou ik maar even op met mijn geleuter, zal me dit weekend eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen in het daarvoor bestemde topic.

Nog een heel goed weekend gewenst!
Zit je mobiel of niet? Mobiel is het het " icoontje boven iemand zijn of haar post!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:44:51 #56
494163 Catlover73
pi_197857881
@FlippingCoin
Zit op mobiel :-)
Ik heb dat inderdaad wel eens geprobeerd maar schrok een beetje van alle tekst en opmaak codes die ik zag.
Kan ik dan gewoon weghalen wat ik niet nodig heb?

Ik ga wel eens op internet op zoek, deze vraag van mij hoort uiteraard niet in dit topic thuis. Maar dank voor de tip!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:09:21 #57
459912 FlippingCoin
pi_197858493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:44 schreef Catlover73 het volgende:
@:FlippingCoin
Zit op mobiel :-)
Ik heb dat inderdaad wel eens geprobeerd maar schrok een beetje van alle tekst en opmaak codes die ik zag.
Kan ik dan gewoon weghalen wat ik niet nodig heb?

Ik ga wel eens op internet op zoek, deze vraag van mij hoort uiteraard niet in dit topic thuis. Maar dank voor de tip!
Gewoon alles laten staan en eronder typen, er staat wat metainformatie in over de post die je quote zoals de user en tijd. ;)
  Boks-Chick zondag 7 februari 2021 @ 14:56:04 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_197872988
op mijn vierde een virus op mijn longen gehad, was kantje boord toen. Sindsdien als ik het heel erg benauwd heb (benauwd weer met veel smog bijv.) schiet de paniek er nog wel eens in.

Die longen zorgen er dus ook voor dat ik regelmatig in de bergen vertoef. Heerlijk, maar het is wel spannend als je naar een van je favo berghutten klimt, en de sneeuw (die op gebouwd is uit laagjes) gaat onder je schuiven omdat dááronder weer smeltwater stroomt.... zodra je dan begint te glijden langs al die puntrotsen dan knijp je um toch wel ff _O-
lolwut
pi_197874130
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik Google nu wat dat is en vrees dat het hem niet gaat worden; ga sinds die diagnose al vrij zeikerig met eten om terwijl dat van nature helemaal niet bij me past. :')
Een ketogeen dieet is inderdaad een lastig dieet om op te volgen. Al helemaal als het de bedoeling is om dit jarenlang vol te houden. Ik heb het eens geprobeerd maar na een week voelde ik mijzelf zo ziek dat ik er maar mee gestopt ben. De overstap was te heftig voor mijn lichaam.
pi_197874151
Ik. Twee keer de dood in de ogen gekeken. In een fraktie van een seconde gaat heel je leven voorbij als in een film.
pi_197874202
Zo van: "Dit is het dan"
pi_197900345
Op een rustige weg waar nooit verkeer was, wilde ik een andere fietser inhalen (oordoppen uiteraard op vol volume) toen kreeg ik ineens een klap en schoot er een witte waas voorbij. Bleek een bus te zijn, tijdens mijn val onder de bus terecht gekomen zag die wielen op me af komen toen maar naar voren gekropen.

Het gekke is dat ik het ervaren heb alsof ik tijd kreeg om na te denken wat te doen. Uiteindelijk een paar jaar geen gevoel gehad in m'n elleboog, verder niets. Toen ik later eens mijn elleboog stootte en het weer pijn deed vond ik da best jammer :P

Andere keer ik kreeg geen lucht meer en in blinde paniek lukte dat ook niet, toen ik bijna flauwviel wilde ik m'n vader roepen en kreeg ik weer lucht.

Ik heb sowieso dat ik in bepaalde houdingen of hoogtes vergeet te ademen maar nu weet ik wat het is dus maak me er niet druk om.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197903113
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 02:08 schreef Aiciu het volgende:
Op een rustige weg waar nooit verkeer was, wilde ik een andere fietser inhalen (oordoppen uiteraard op vol volume) toen kreeg ik ineens een klap en schoot er een witte waas voorbij. Bleek een bus te zijn, tijdens mijn val onder de bus terecht gekomen zag die wielen op me af komen toen maar naar voren gekropen.

Het gekke is dat ik het ervaren heb alsof ik tijd kreeg om na te denken wat te doen. Uiteindelijk een paar jaar geen gevoel gehad in m'n elleboog, verder niets. Toen ik later eens mijn elleboog stootte en het weer pijn deed vond ik da best jammer :P

Andere keer ik kreeg geen lucht meer en in blinde paniek lukte dat ook niet, toen ik bijna flauwviel wilde ik m'n vader roepen en kreeg ik weer lucht.

Ik heb sowieso dat ik in bepaalde houdingen of hoogtes vergeet te ademen maar nu weet ik wat het is dus maak me er niet druk om.
Ah de slow motion waar alles vertraagd word ondanks het feit dat alles supersnel gaat.
pi_197903509
Ik weet niet of ik ijskoud ben of dat ik gewoon op het moment niet besef dat ik dood zou kunnen gaan. Maar echte doodsangst heb ik nog niet gehad. Wel een paar situaties waarin ik makkelijk dood had kunnen gaan.

Het dichtst bij doodsangst, denk ik, was ik toen ik voor het eerst met mijn motorfiets helemaal vrij zonder begeleiding op een circuit aan het racen was. Voorheen altijd achter een instructeur die het tempo aangaf, maar nu zonder begeleiding. Ik reed op een bocht aan, en besefte ineens dat ik veel te hard reed. Bovenop mijn remmen, motorfiets bokte alle kanten op, en ik dacht dat het goed fout zou aflopen.

Maar alla. Toen ik eenmaal bij de bocht was aangekomen, bleek dat ik er toch nog veel harder doorheen had kunnen gaan. :) Dus het was een valse doodsangst, zeg maar. Ik had mezelf gewoon gemindfucked. Het was een les die ik blijkbaar nodig had, want daarna ging het allemaal veel beter.

Edit: En ook is een circuit uiteindelijk zo veilig als mogelijk is, en was ik waarschijnlijk alleen maar een beetje onderuitgegleden zonder al te veel schade aan mezelf.

Edit2: En ja, alles ging in slow motion. Maar mijn leven ging niet aan me voorbij. Ik was te druk met mijn leven proberen te redden. ;)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:59:23 #65
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197905263
Toen ik als bijrijder 360 graden rond ging op een afrit van de A4 omdat mijn toenmalige vriendje te hard door de bocht ging.

Niks geraakt, maar kon echt niet meer lopen daarna. Alleen maar trillen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_197905380
Toen de trap ladder van de zolder bijna tegen mijn bakkes aan kwam met omlaag halen van het luik :(

Toen ik 18 was en zuipwedstrijd deed met een neef van mij. Op het eind in een soort vreemde slaap terecht gekomen. :{

[ Bericht 36% gewijzigd door ManianMan op 09-02-2021 13:20:14 ]
pi_197905479
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef Makrelis het volgende:
Zo van: "Dit is het dan"
Herkenbaar. Ik heb een auto-ongeval meegemaakt en terwijl we van vangrail naar vangrail vlogen met 120 km per uur was ik super rustig en dacht: ok, dit was het dan. Nu ga ik dood. Wat erg voor mijn ouders.

Alles leek ook echt in slowmotion te gaan. Dus ik geloof mensen nu direct als ze zeggen dat je je leven aan je voorbij ziet gaan. Ja, ook in 3 seconden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197905798
Ik heb een moordaanslag overleefd toen ik 14 was. Mijn doorgesnoven buurman had het op mij en mijn moeder voorzien. Mijn moeder heeft klappen gehad en mij heeft hij op een ander moment proberen te steken, dat is mislukt, ben snel weggerend en naar huis gegaan.
Aantal weken onder begeleiding van een paar stevige buurjongens naar school moeten gaan. Hij is uiteindelijk alleen veroordeeld voor het mishandelen van mijn moeder en heeft geen dag cel gezien.
Dat was het moment dat ik het vertrouwen in de rechtstaat ben verloren.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:48:24 #69
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197907153
Ik was heel jong, een jaar of 7, en het was winter en had heel streng gevroren. In de buurt waar ik woonde had je een ondergrondse parkeergarage, en een inrit ernaartoe die naartuurlijk vrij stijl naar beneden liep. Die was helemaal glad en beijzeld, dus het leek mij en een vriend een leuk idee om van die helling af te glijden, gaat lekker hard enzo.
Alleen konden we toen we eenmaal beneden waren natuurlijk niet meer omhoog komen, het was veel te glad en we hadden geen houvast. Ik heb echt zeven kleuren stront gescheten daar, ik had helemaal in mijn hoofd dat we daar moesten blijven tot het weer zou gaan dooien, en dat we dat nooit zouden overleven.
pi_197907190
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:48 schreef herverwijderd het volgende:
Ik was heel jong, een jaar of 7, en het was winter en had heel streng gevroren. In de buurt waar ik woonde had je een ondergrondse parkeergarage, en een inrit ernaartoe die naartuurlijk vrij stijl naar beneden liep. Die was helemaal glad en beijzeld, dus het leek mij en een vriend een leuk idee om van die helling af te glijden, gaat lekker hard enzo.
Alleen konden we toen we eenmaal beneden waren natuurlijk niet meer omhoog komen, het was veel te glad en we hadden geen houvast. Ik heb echt zeven kleuren stront gescheten daar, ik had helemaal in mijn hoofd dat we daar moesten blijven tot het weer zou gaan dooien, en dat we dat nooit zouden overleven.
En, hoe kwamen jullie er uiteindelijk uit. Dit verhaal stopt te vroeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:51:37 #71
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197907225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En, hoe kwamen jullie er uiteindelijk uit. Dit verhaal stopt te vroeg.
Mijn moeder heeft ons gered. Ik weet niet eens meer precies hoe, volgens mij door een paar sjaals aan elkaar te knopen en ons daarmee half omhoog te hijsen. Ik weet nog wel dat ze ontzettend hard moest lachen.
pi_197907503
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef herverwijderd het volgende:

Mijn moeder heeft ons gered. Ik weet niet eens meer precies hoe, volgens mij door een paar sjaals aan elkaar te knopen en ons daarmee half omhoog te hijsen. Ik weet nog wel dat ze ontzettend hard moest lachen.
Ik zou ook ontzettend hard lachen :D
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:59:16 #73
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197908704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou ook ontzettend hard lachen :D
Terecht natuurlijk.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 16:07:47 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_197908918
Niet echt doodangst maar ik schrok me wel de typhus. Het sneeuwde (zoiets als nu) en ik reed naar huis. Bij het stoplicht trok een of andere gek mijn deur open en begon tegen me te schelden dat ik hem geen voorrang had gegeven (geen idee wat hij bedoelde, was in de stad ergens). Ik dacht die slaat me in elkaar :') gelukkig ging hij weer weg toen het groen werd.
lesje geleerd: deur op slot :7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197911783
Ik heb zware astma en daarbij een allergie voor boompollen die dat allemaal triggert. Met name de berkenboom is erg. Toen ik in groep 8 zat (dus laten we zeggen dat ik 11 was) gingen we uiteraard op kamp. Het was in een bosrijke omgeving, dat wisten we, maar in die tijd kon je niet even Googlen naar de omgeving. Dus m'n moeder had al zo vaak aan school gevraagd of er geen berkenbomem waren. Antwoord was steeds "nee, het is een naaldbos". Daar had ik nooit last van, dus prima.

Wij naar dat kamp. Bleek dus een berkenbos te zijn, vol in bloei :') maar ja, je bent 11 en voor het eerst zonder ouders op kamp, dan wil je niet zeiken en overal aan mee doen. Dus ik zei natuurlijk niks.

Na 1 dag was ik al zo godsgruwelijk benauwd dat ik toch maar wat moest zeggen tegen de leraren. Die hadden van m'n ma al een hele uitgebreide instructie gekregen hoe met me om te gaan, dus die propten er wat medicatie in en hielden me in de herberg bij 1 van de uitjes. Hielp niks en de dag erna was het zo heftig dat ik nauwelijks meer kon praten door de benauwdheid, laat staan lopen.

Toen hebben ze m'n ma laten komen, die heeft op haar beurt een dokter laten komen. Die gaf me een of andere prik en zei dat we naar huis konden (ongeveer een uur rijden). M'n ma had toen net haar eerste mobiel (zo'n huge koelkastmodel) en had onderweg alvast ons vaste ziekenhuis gebeld dat ik eraan kwam.

Lang verhaal kort, ik heb bijna een week op de IC gelegen. M'n ene long deed helemaal niks meer en de andere nog een procent of 15-20. Die eerste avond dat ik daar was, was het ook op het randje of m'n hart het zou houden of niet. De dokteren hadden ook erbij gezegd dat als m'n ma niet zou zijn gekomen ik dat kamp niet overleefd had.

Ikzelf ben niet echt bang geweest, maar behalve dat ik gewoon nog bij bewustzijn was registreerde ik gewoon niet zoveel meer. Al weet ik die hele avond dat ik terug naar huis ging nog zo voor me te halen, maar het besef dat ik bijna dood was heb ik helemaal niet gehad.
pi_197911878
Ik twee keer. 2 jaar terug of iets en vorige week.

Terwijl ik sliep wakker schrikken en me realiseren dat ik geen adem kan halen. Wat ook daadwerkelijk niet lukt. Omdat er maagzuur in mn slaap mn luchtpijp ingelopen is en ik dus feitelijk lig te verzuipen in het zuur. Hoesten lukt dan ook niet.

Uiteindelijk na een flinke struggle krijg ik dan toch wat lucht gehapt en hoesten, maar lang niet voldoende om relax te worden zegmaar.

Dat klinkt ongeveer zo: HIEEEHUUGHHH HUUUU HIIIIRRGH HOEOEUUGHHHR

Niet prettig. Beide keren dacht ik letterlijk dat ik zou verdrinken. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_197912560
Keer poging in auto te worden getrokken in een wijk in Rotterdam op m’n dertiende (ik had daar een vriendin wonen en we logeerden vaak bij elkaar). Geen idee waarom ik daar geen aangifte van heb gedaan. :') Een man zag het gebeuren vanuit zijn keuken en is naar buiten gesprint, toen reden ze weg en wist ik na heel veel bedanken ook niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken. Sindsdien ben ik super schichtig bij stilstaande auto’s en sowieso erg alert.

En een auto ongeluk waarin ik rechts achterin zat, en achter een vrachtwagen die te kort op ons zat toen we in slip raakten. Die heeft linksachter helemaal naar de voorstoel gereden. Zag tijdens impact in m’n linkerooghoek de bank naar voren verdwijnen en toen er stukken gevouwen kofferbakbekleding tevoorschijn kwamen knalde knalde ik halverwege denken dat dit het was tegen de rechterdeur aan (wegens impact vangrail voorzijde) en ben eraf gekomen met een schram op m’n hoofd. Had ik links gezeten was ik soep geweest. Ambubroeders waren ontzettend opgelucht toen ze aankwamen en naar de auto keken. En m’n pa alleen maar zeiken omdat m’n telefoon (die ik zelf betaald heb) zoek was geraakt tijdens het ongeluk (die is ergens voorin de auto teruggevonden uiteindelijk). :')

Maanden na dit ongeluk begon ik wel trauma te krijgen die zo’n zeven jaar heeft aangehouden maar nu gelukkig weg is. _O_
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:29:13 #78
459912 FlippingCoin
pi_197912647
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef vosss het volgende:

Terwijl ik sliep wakker schrikken en me realiseren dat ik geen adem kan halen. Wat ook daadwerkelijk niet lukt. Omdat er maagzuur in mn slaap mn luchtpijp ingelopen is en ik dus feitelijk lig te verzuipen in het zuur. Hoesten lukt dan ook niet.

Uiteindelijk na een flinke struggle krijg ik dan toch wat lucht gehapt en hoesten, maar lang niet voldoende om relax te worden zegmaar.

Wth dat heb ik een tijd terug ook gehad denk ik. :{
pi_197913790
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wth dat heb ik een tijd terug ook gehad denk ik. :{
Dat denk je niet als je ditzelfde gehad hebt. Dat weet je dan. Echt gewoon minuten lang niet kunnen ademen en in blinde paniek naar adem snakken HIIIUUUHH ........ HIIIEEEUWWW, maar nagenoeg geen lucht binnen krijgen en vervolgens al helemaal akelig worden en alles.

Not funny. Geen idee waardoor het komt overigens. Gelukkig pas 2x gehad. Hoop het niet nog een keer mee te maken :X
vosss is de naam,
pi_197914237
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat denk je niet als je ditzelfde gehad hebt. Dat weet je dan. Echt gewoon minuten lang niet kunnen ademen en in blinde paniek naar adem snakken HIIIUUUHH ........ HIIIEEEUWWW, maar nagenoeg geen lucht binnen krijgen en vervolgens al helemaal akelig worden en alles.

Not funny. Geen idee waardoor het komt overigens. Gelukkig pas 2x gehad. Hoop het niet nog een keer mee te maken :X
Poeh lijkt me ruk ja.
Ben je wat dikker ofzo of veel maagzuur? :@
Vakman pur sang
pi_197914282
Wat een verhalen hier :o

Ik 3x
Ergens jaren 70, ik was 16 werkte in mijn vaders garagebedrijf. Klant kwam vlak voor sluitingstijd, pa was al naar huis, eiste zijn auto op zonder te betalen. Ik stoer: nee eerst betalen anders krijg je hem niet mee, begon ie te schreeuwen en trok een pistool.
Ik dacht echt dat ie zou schieten :X.
Snel sleutels gegeven en jankend en bibberend mijn vader gebeld die nog niet thuis was (ma nam op/geen mobieltjes nog) die belde meteen de politie. Die waren er snel, bleek die gast een militair. Werd van zijn bed gelicht de volgende ochtend, ik moest in zo'n line-up hem aanwijzen.
Kortom, ik dacht, ik ben er geweest.

Andere 2x volgen later :+
pi_197915675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Blues het volgende:

Ik 3x
Ergens jaren 70, ik was 16 werkte in mijn vaders garagebedrijf. Klant kwam vlak voor sluitingstijd, pa was al naar huis, eiste zijn auto op zonder te betalen. Ik stoer: nee eerst betalen anders krijg je hem niet mee, begon ie te schreeuwen en trok een pistool.
Snel sleutels gegeven en jankend en bibberend mijn vader gebeld die nog niet thuis was (ma nam op/geen mobieltjes nog) die belde meteen de politie. Die waren er snel, bleek die gast een militair. Werd van zijn bed gelicht de volgende ochtend, ik moest in zo'n line-up hem aanwijzen.

Maar eigenlijk had je toen niet voor je leven hoeven vrezen. :D
Vakman pur sang
pi_197915786
Poeh nu ik.
Ik denk wel een keer of 9 misschien. :@
Wat was de noemenswaardigste..
Nou ja igg de laatste was een onbewaakte overgang icm een electrische trein en een MTB route over het spoor. Moest echt een keer flink trappen toen ik tegen de koplampen keek, scheelde hooguit een halve meter.

Maar de spectaculairste was een omgevallen heftruck met gastank bij een boerenbedrijf op vakantie werk.
De slang brak en vloeistof lpg gas spoot rond. De ouwe was bewusteloos doordat de slang tegen zijn hoofd knalde.
In een rush ben ik er heen gerend, eerst de slang dicht gedraaid, motor uit (draaide nog) en de ouwe weggesleept een meter of 20 en toen alsnog een dikke vuurbal bij de heftruck. Die ging gelijk weer uit.
Toen rustig de ambu gebeld. Man had alleen een bult op zijn hoofd.
Vakman pur sang
pi_197915800
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Poeh lijkt me ruk ja.
Ben je wat dikker ofzo of veel maagzuur? :@
Niet dik en soms wat last van maagzuur, maar savonds van te voren beide keren niet voordat ik ging slapen. Geen idee of er een trigger aan te wijzen is. Maar idd redelijk fucked up.

Als ik weer wat lucht krijg dan loop ik nog een half uur maagzuur uit mn longen te hoesten. Blergh :r
vosss is de naam,
pi_197915834
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:

Maar eigenlijk had je toen niet voor je leven hoeven vrezen. :D
Hoe bedoel je :?

2.
1985, bevalling from hell, kind dood en ik bijna. (de korte versie hoor..)
Wegens megabloedverlies, voelde me zo wegglijden.. soort van letterlijk. Niet echt een wit licht maar het kwam er dichtbij, ik dacht nog, wat jammer dat ik mijn oudste niet zie opgroeien.
Paar uur later kwam ik bij, had weinig gescheeld.

3.
Auto-ongeluk. Bijna dan.
Korte versie, tegenligger of dronken of een beroerte of zoiets, kwam zigzaggend keihard op ons afgereden, door goede remmen en het bekende nippertje (ik denk 1 cm) dook ie de berm in tegen een boom :{
Hij vreesde denk ik niet voor zijn leven, daarvoor ging het te snel, maar zoon en ik wel. Maanden last van gehad, we hielden elkaars hand vast en ik zei dat ik van hem en zijn broertje hield.
Tja melodramatisch maar ik dacht echt, dit gaat niet goed aflopen ;(
pi_197915855
Wha, paar keer. Confronterend topic . met een grijns.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
pi_197915900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Poeh nu ik.
Ik denk wel een keer of 9 misschien. :@
Wat was de noemenswaardigste..
Nou ja igg de laatste was een onbewaakte overgang icm een electrische trein en een MTB route over het spoor. Moest echt een keer flink trappen toen ik tegen de koplampen keek, scheelde hooguit een halve meter.

Maar de spectaculairste was een omgevallen heftruck met gastank bij een boerenbedrijf op vakantie werk.
De slang brak en vloeistof lpg gas spoot rond. De ouwe was bewusteloos doordat de slang tegen zijn hoofd knalde.
In een rush ben ik er heen gerend, eerst de slang dicht gedraaid, motor uit (draaide nog) en de ouwe weggesleept een meter of 20 en toen alsnog een dikke vuurbal bij de heftruck. Die ging gelijk weer uit.
Toen rustig de ambu gebeld. Man had alleen een bult op zijn hoofd.
:')_
pi_197915984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:34 schreef Modus het volgende:

[..]

:')_
Wat is daar grappig aan. Ik vergeet het nooit weer was een reactie op adrenaline. Maar tegelijkertijd ging de gedachte dat het voor mij ook gevaarlijk was. Want die slang ging als een gek tekeer en het gas was 1 koude wolk.
Vakman pur sang
pi_197917952
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef vosss het volgende:

Dat heb ik met mentos als ik daar de sap van verkeerd slik lig ik zo te happen naar lucht dat is echt fucked up daarom hoef ik dat niet meer. :{w
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:27:57 #90
459912 FlippingCoin
pi_197920423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Blues het volgende:

Ik 3x

Jeetje wat een gek. :{
pi_197920454
Ben op mijn twaalfde onderweg naar school op de fiets een keer geschept door een auto en een aantal meter gelanceerd, zo met mijn hoofd tegen een betonblok aan.

Ben een tijdje knock-out geweest en ontwaakt in het ziekenhuis maar dat was even niet best. Was nog goed terecht gekomen ook.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')