abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197911878
Ik twee keer. 2 jaar terug of iets en vorige week.

Terwijl ik sliep wakker schrikken en me realiseren dat ik geen adem kan halen. Wat ook daadwerkelijk niet lukt. Omdat er maagzuur in mn slaap mn luchtpijp ingelopen is en ik dus feitelijk lig te verzuipen in het zuur. Hoesten lukt dan ook niet.

Uiteindelijk na een flinke struggle krijg ik dan toch wat lucht gehapt en hoesten, maar lang niet voldoende om relax te worden zegmaar.

Dat klinkt ongeveer zo: HIEEEHUUGHHH HUUUU HIIIIRRGH HOEOEUUGHHHR

Niet prettig. Beide keren dacht ik letterlijk dat ik zou verdrinken. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_197912560
Keer poging in auto te worden getrokken in een wijk in Rotterdam op m’n dertiende (ik had daar een vriendin wonen en we logeerden vaak bij elkaar). Geen idee waarom ik daar geen aangifte van heb gedaan. :') Een man zag het gebeuren vanuit zijn keuken en is naar buiten gesprint, toen reden ze weg en wist ik na heel veel bedanken ook niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken. Sindsdien ben ik super schichtig bij stilstaande auto’s en sowieso erg alert.

En een auto ongeluk waarin ik rechts achterin zat, en achter een vrachtwagen die te kort op ons zat toen we in slip raakten. Die heeft linksachter helemaal naar de voorstoel gereden. Zag tijdens impact in m’n linkerooghoek de bank naar voren verdwijnen en toen er stukken gevouwen kofferbakbekleding tevoorschijn kwamen knalde knalde ik halverwege denken dat dit het was tegen de rechterdeur aan (wegens impact vangrail voorzijde) en ben eraf gekomen met een schram op m’n hoofd. Had ik links gezeten was ik soep geweest. Ambubroeders waren ontzettend opgelucht toen ze aankwamen en naar de auto keken. En m’n pa alleen maar zeiken omdat m’n telefoon (die ik zelf betaald heb) zoek was geraakt tijdens het ongeluk (die is ergens voorin de auto teruggevonden uiteindelijk). :')

Maanden na dit ongeluk begon ik wel trauma te krijgen die zo’n zeven jaar heeft aangehouden maar nu gelukkig weg is. _O_
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:29:13 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197912647
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef vosss het volgende:

Terwijl ik sliep wakker schrikken en me realiseren dat ik geen adem kan halen. Wat ook daadwerkelijk niet lukt. Omdat er maagzuur in mn slaap mn luchtpijp ingelopen is en ik dus feitelijk lig te verzuipen in het zuur. Hoesten lukt dan ook niet.

Uiteindelijk na een flinke struggle krijg ik dan toch wat lucht gehapt en hoesten, maar lang niet voldoende om relax te worden zegmaar.

Wth dat heb ik een tijd terug ook gehad denk ik. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197913790
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wth dat heb ik een tijd terug ook gehad denk ik. :{
Dat denk je niet als je ditzelfde gehad hebt. Dat weet je dan. Echt gewoon minuten lang niet kunnen ademen en in blinde paniek naar adem snakken HIIIUUUHH ........ HIIIEEEUWWW, maar nagenoeg geen lucht binnen krijgen en vervolgens al helemaal akelig worden en alles.

Not funny. Geen idee waardoor het komt overigens. Gelukkig pas 2x gehad. Hoop het niet nog een keer mee te maken :X
vosss is de naam,
pi_197914237
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat denk je niet als je ditzelfde gehad hebt. Dat weet je dan. Echt gewoon minuten lang niet kunnen ademen en in blinde paniek naar adem snakken HIIIUUUHH ........ HIIIEEEUWWW, maar nagenoeg geen lucht binnen krijgen en vervolgens al helemaal akelig worden en alles.

Not funny. Geen idee waardoor het komt overigens. Gelukkig pas 2x gehad. Hoop het niet nog een keer mee te maken :X
Poeh lijkt me ruk ja.
Ben je wat dikker ofzo of veel maagzuur? :@
Vakman pur sang
pi_197914282
Wat een verhalen hier :o

Ik 3x
Ergens jaren 70, ik was 16 werkte in mijn vaders garagebedrijf. Klant kwam vlak voor sluitingstijd, pa was al naar huis, eiste zijn auto op zonder te betalen. Ik stoer: nee eerst betalen anders krijg je hem niet mee, begon ie te schreeuwen en trok een pistool.
Ik dacht echt dat ie zou schieten :X.
Snel sleutels gegeven en jankend en bibberend mijn vader gebeld die nog niet thuis was (ma nam op/geen mobieltjes nog) die belde meteen de politie. Die waren er snel, bleek die gast een militair. Werd van zijn bed gelicht de volgende ochtend, ik moest in zo'n line-up hem aanwijzen.
Kortom, ik dacht, ik ben er geweest.

Andere 2x volgen later :+
pi_197915675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Blues het volgende:

Ik 3x
Ergens jaren 70, ik was 16 werkte in mijn vaders garagebedrijf. Klant kwam vlak voor sluitingstijd, pa was al naar huis, eiste zijn auto op zonder te betalen. Ik stoer: nee eerst betalen anders krijg je hem niet mee, begon ie te schreeuwen en trok een pistool.
Snel sleutels gegeven en jankend en bibberend mijn vader gebeld die nog niet thuis was (ma nam op/geen mobieltjes nog) die belde meteen de politie. Die waren er snel, bleek die gast een militair. Werd van zijn bed gelicht de volgende ochtend, ik moest in zo'n line-up hem aanwijzen.

Maar eigenlijk had je toen niet voor je leven hoeven vrezen. :D
Vakman pur sang
pi_197915786
Poeh nu ik.
Ik denk wel een keer of 9 misschien. :@
Wat was de noemenswaardigste..
Nou ja igg de laatste was een onbewaakte overgang icm een electrische trein en een MTB route over het spoor. Moest echt een keer flink trappen toen ik tegen de koplampen keek, scheelde hooguit een halve meter.

Maar de spectaculairste was een omgevallen heftruck met gastank bij een boerenbedrijf op vakantie werk.
De slang brak en vloeistof lpg gas spoot rond. De ouwe was bewusteloos doordat de slang tegen zijn hoofd knalde.
In een rush ben ik er heen gerend, eerst de slang dicht gedraaid, motor uit (draaide nog) en de ouwe weggesleept een meter of 20 en toen alsnog een dikke vuurbal bij de heftruck. Die ging gelijk weer uit.
Toen rustig de ambu gebeld. Man had alleen een bult op zijn hoofd.
Vakman pur sang
pi_197915800
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Poeh lijkt me ruk ja.
Ben je wat dikker ofzo of veel maagzuur? :@
Niet dik en soms wat last van maagzuur, maar savonds van te voren beide keren niet voordat ik ging slapen. Geen idee of er een trigger aan te wijzen is. Maar idd redelijk fucked up.

Als ik weer wat lucht krijg dan loop ik nog een half uur maagzuur uit mn longen te hoesten. Blergh :r
vosss is de naam,
pi_197915834
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:

Maar eigenlijk had je toen niet voor je leven hoeven vrezen. :D
Hoe bedoel je :?

2.
1985, bevalling from hell, kind dood en ik bijna. (de korte versie hoor..)
Wegens megabloedverlies, voelde me zo wegglijden.. soort van letterlijk. Niet echt een wit licht maar het kwam er dichtbij, ik dacht nog, wat jammer dat ik mijn oudste niet zie opgroeien.
Paar uur later kwam ik bij, had weinig gescheeld.

3.
Auto-ongeluk. Bijna dan.
Korte versie, tegenligger of dronken of een beroerte of zoiets, kwam zigzaggend keihard op ons afgereden, door goede remmen en het bekende nippertje (ik denk 1 cm) dook ie de berm in tegen een boom :{
Hij vreesde denk ik niet voor zijn leven, daarvoor ging het te snel, maar zoon en ik wel. Maanden last van gehad, we hielden elkaars hand vast en ik zei dat ik van hem en zijn broertje hield.
Tja melodramatisch maar ik dacht echt, dit gaat niet goed aflopen ;(
pi_197915855
Wha, paar keer. Confronterend topic . met een grijns.
Keyboard Knight
pi_197915900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Poeh nu ik.
Ik denk wel een keer of 9 misschien. :@
Wat was de noemenswaardigste..
Nou ja igg de laatste was een onbewaakte overgang icm een electrische trein en een MTB route over het spoor. Moest echt een keer flink trappen toen ik tegen de koplampen keek, scheelde hooguit een halve meter.

Maar de spectaculairste was een omgevallen heftruck met gastank bij een boerenbedrijf op vakantie werk.
De slang brak en vloeistof lpg gas spoot rond. De ouwe was bewusteloos doordat de slang tegen zijn hoofd knalde.
In een rush ben ik er heen gerend, eerst de slang dicht gedraaid, motor uit (draaide nog) en de ouwe weggesleept een meter of 20 en toen alsnog een dikke vuurbal bij de heftruck. Die ging gelijk weer uit.
Toen rustig de ambu gebeld. Man had alleen een bult op zijn hoofd.
:')_
pi_197915984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:34 schreef Modus het volgende:

[..]

:')_
Wat is daar grappig aan. Ik vergeet het nooit weer was een reactie op adrenaline. Maar tegelijkertijd ging de gedachte dat het voor mij ook gevaarlijk was. Want die slang ging als een gek tekeer en het gas was 1 koude wolk.
Vakman pur sang
pi_197917952
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef vosss het volgende:

Dat heb ik met mentos als ik daar de sap van verkeerd slik lig ik zo te happen naar lucht dat is echt fucked up daarom hoef ik dat niet meer. :{w
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:27:57 #90
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197920423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Blues het volgende:

Ik 3x

Jeetje wat een gek. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197920454
Ben op mijn twaalfde onderweg naar school op de fiets een keer geschept door een auto en een aantal meter gelanceerd, zo met mijn hoofd tegen een betonblok aan.

Ben een tijdje knock-out geweest en ontwaakt in het ziekenhuis maar dat was even niet best. Was nog goed terecht gekomen ook.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')