Ja maar je hebt verkeer nodig om het zout in te rijden. Anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt wel. De strooiwagens gaan gewoon de weg op, hoor.
Heeft weinig zin als er geen auto’s zijn om het zout de weg in te rijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt wel. De strooiwagens gaan gewoon de weg op, hoor.
Omdat België veel minder vergrijzing kent. Hier is de helft 65+quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze nu al wel in België versoepelen en hier in Nederland niet? Waarom zijn die verschillen zo groot?
Relax, had de post al aangepast.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als er geen auto’s zijn om het zout de weg in te rijden.
Kappers knippen gewoon aan huis of bij ze thuis. Even "een kopje koffie drinken" mag gewoon.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef josja het volgende:
[..]
Mooi, kappers hier ook graag zsm. Ik zou deze kut tijd al een stuk beter trekken als ik er niet uitzag als Neil uit de Young Ones.
Volgende week gooien ze weer met de dobbelsteen, kijken welke strategie er dan uitrolt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef Anton91 het volgende:
Vaccinatiestrategie aangepast, de groep tussen 18-60 nu opgesplitst in twee groepen volgens de NOS.
[ afbeelding ]
Wel erg vaag...
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)-op-coronavirus.html
Ik kan er geen een vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Kappers knippen gewoon aan huis of bij ze thuis. Even "een kopje koffie drinken" mag gewoon.
Waarom het jezelf zo moeilijk maken dan?
Die boomerkappers vaak nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Kappers knippen gewoon aan huis of bij ze thuis. Even "een kopje koffie drinken" mag gewoon.
Waarom het jezelf zo moeilijk maken dan?
Is er ergens een duidelijkere versie van dit plaatje? Dit kan geen mens lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef Anton91 het volgende:
Vaccinatiestrategie aangepast, de groep tussen 18-60 nu opgesplitst in twee groepen volgens de NOS.
[ afbeelding ]
Wel erg vaag...
[..]
Jij wil lessen nemen in versoepelen van het land wat als eerste een avondklok had en het hoogste aantal doden ter wereld heeft per hoofd van de bevolking? Nee, dank je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze nu al wel in België versoepelen en hier in Nederland niet? Waarom zijn die verschillen zo groot?
Dit is veel erger:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg vaag...
[..]
De Jonge kiest er dus bewust voor om langer in lockdown te zitten. En bedankt.quote:Het kabinet laat zowel de 60- tot 65-jarigen als de verpleegkundigen in de langdurige zorg vaccineren met het derde goedgekeurde vaccin, dat van AstraZeneca.
[..]
De beide groepen komen in februari en maart aan de beurt. Het vaccineren duurt daardoor wat langer, maar het is de beste keuze, vindt De Jonge.
Remmington HC5810 aanraderquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef BlackLining het volgende:
Wel riskant trouwens. Tijdens de vorige lockdown had ik even snel een tondeuse gehaald bij de Action maar die scheed er halverwege mee uitzag het al bijna gebeuren dat ik met m'n half kaalgeschoren kop terug moest naar de winkel voor een nieuwe
Flexibel zijn naar voortschrijdend inzicht is dat. Het zou wat zijn als we nog steeds de strategie van maart 2020 zouden blijven volgen. Ik ben blij dat het kabinet en de minister open staan voor kritiek en aanpassingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week gooien ze weer met de dobbelsteen, kijken welke strategie er dan uitrolt.
Ja en half november waren wij België nog aan het uitlachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wil lessen nemen in versoepelen van het land wat als eerste een avondklok had en het hoogste aantal doden ter wereld heeft per hoofd van de bevolking? Nee, dank je.
Mijn weelderige haardos vormt de waterloo van menig tondeuse. Pas op wat je aanraadt.quote:
Uiteraard. Een totaal door de staat geregeerde samenleving met een volledige inperking van de vrijheid is de natte droom van iedere VVD'er. En jij dacht dat ze dit ooit zouden loslaten?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is veel erger:
[..]
De Jonge kiest er dus bewust voor om langer in lockdown te zitten. En bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |