ja daar wilde jill soms ook liggen voor de lolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij ligt op Michel en Nick meiden kamer.....![]()
Fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben gisteravond een goed gesprek gehad.....
Deze TT blijft van toepassingquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
BB
we hebben veel weerstand ontvangen van de komst van Jerrel
Jerrel pak je koffers en vertrek
Jill & de Drie Thomassenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Suggestie voor een TT? Ik ben inspiratieloos
Gosh als dat eens zo mocht zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
BB
we hebben veel weerstand ontvangen van de komst van Jerrel
Jerrel pak je koffers en vertrek
nee helaas sorry hij is toch wel goed hij moet ook na huis hahhaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Suggestie voor een TT? Ik ben inspiratieloos
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bewoners kom naar de woonkamer
Moesten ze nou naar de woonkamer?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef cvketeltje89 het volgende:
Beste bewoners, kom naar de woonkamer
game roomquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moesten ze nou naar de woonkamer?
wat? Niks met kippen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef waxmask het volgende:
3 huisregels jill
regel 1 iedere dag eierkoeken
regel 2 iedere dag worstenbroodjes
regel 3 jerrel naar huis
ja hoe kan dat ??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij loopt zoooo voor.. das niet eerlijk
vind ik een hele goedequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
jerrel vervangen voor kippen is regel 3 dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
Jill's reactie: "Dat ben ik!" Huh? Huh? Serieus?"
hoe bedoel je?quote:
gaat terug de elssoep inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
Patrick: "Mogen wij weg?"
Pat is er klaar mee
oja idd klopt hoorde ik ook alweer vergeten, snap niet dat ze zo jaloers doet want me dunkt dat er voor haar ook gesprongen word in allerlei bochten voor der vegan troepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die had het er gisteren met Julie al over dat Jill en Thomas worden voorgetrokken.
Snap ook niet zo goed, waar dit op slaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey slijmbal, eerst Jill zitten nomineren en nu gaan meevieren.
ja maar dat schoonmaken hadden ze doorgetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef waxmask het volgende:
toch had de huismeester een breder taken pakket moeten hebben ipv 3 "leuke"regels, de eerste jowi die ging in op huishoudelijke zaken en hoe het moet lopen in huis naar zijn idee, niet regels verzinnen met dansen en toernooien en bla bla
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn er wat minder blij
[ afbeelding ]
Waarom niet op Thomas? Die vertrouwden ze toch totaal niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef waxmask het volgende:
k3 zal wel full els/naat/daan gaan nu, graag beelden
haahahah coolquote:
al die tijd was ook zij nep, toen ze dacht populair te zijn, nu twijfelt ze en vindt madam het niet meer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn er wat minder blij
[ afbeelding ]
Haha we postten tegelijk over minpunten voor Naomiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
OMG Naomi stel je niet zo aan je bent net zelf huismeester geweest, wou je het de hele bb periode houden ofzo jankerd
vind dit echt minpunt van der wat ze nu doet
Ik vind Jill nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef Hznootje het volgende:
Mooi zo, niet op Jill stemmen..Nu wordt het leuk
Vanmiddag wilde je Thomas nog nominerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neig nu meer en meer de kamp van Thomas en Jill
nou vooral naomi want die is net huismeester geweest wat zeurt ze dan bahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.
Ach zij heeft de back up van al die Belgische tantes .quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
Toch is het ook wel zuur voor Naomi dat ze niet heeft kunnen profiteren van de huismeesterimmuniteit.
Soms weet ik het niet met Thomas, kan die persoon niet "plaatsen"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je Thomas nog nomineren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Naomie vindt zich sinds gisteren wegzakken.
Tegen Julie: ik zou nu wel weg willen......
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach zij heeft de back up van al die Belgische tantes .
Die hoeft niet te vrezen
vink wel mooi, 1 van de weinige hier die zijn mening durft te wijzigen na gelang de situatie, de meeste waaronder ook ik blijven vaak te lang bij hun standpuntquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je Thomas nog nomineren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Weer jammer dat ze het brengen als "de populairste inwoner is".
[ afbeelding ]
Bij hun leeft het beeld dat BB Jill en Thomas heel erg in de spotlights zet, terwijl dat voor anderen niet zo is. Ze worden vb. beiden heel vaak naar de dagboekkamer geroepen terwijl anderen maar zelden mogen gaan, is wat ik gisteren hoorde op de livestream.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.
Mooi als die stem ook gelijk minder is, krijgen mijn oren rustquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nieuwe Nederlanders erbij en nu begint Naomi meteen met "wat doe ik hier eigenlijk"? Productie zal 'm wel weer even knijpen nu.
Is ook zo voor Jill, die had echt niet genomineerd geworden deze week.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.
Och och och. Een Miss verkiezing...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Naomie: Het is meer een Miss Verkiezing, dan dat het een spel is.
Zou je eik meerdere keren achter elkaar mogen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.
Vindt dat die ook moet blijven staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
Toch is het ook wel zuur voor Naomi dat ze niet heeft kunnen profiteren van de huismeesterimmuniteit.
Precies. Enige reden dat dit nu te verklaren is, die stemmingswisseling, is omdat hun plannetje gedwarsboomd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Julie en Naomi hadden dit niet verwacht ze hadden zeker volgende week op Jill willen stemmen🤨
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Heerlijk hoe het echt een complete kopie van twee weken geleden is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Dat wordt mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jerrel zegt dat Michel zo meteen met hem wil praten.
Ah oké dat wist ik niet. Denk niet dat er in de uitzending meer aandacht voor Thomas en Jill dan voor Naomi is. Julie is nog nieuw en heeft ook gewoon niet veel interessants te melden gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Bij hun leeft het beeld dat BB Jill en Thomas heel erg in de spotlights zet, terwijl dat voor anderen niet zo is. Ze worden vb. beiden heel vaak naar de dagboekkamer geroepen terwijl anderen maar zelden mogen gaan, is wat ik gisteren hoorde op de livestream.
Dat Jill nu als populairste wordt verkozen zal bij hun dat beeld dat ze hebben bevestigen.
Ja misschien vanaf nu wel. We konden ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou je eik meerdere keren achter elkaar mogen?
wordt toch gekozen door het publiek (nou ja, zo wordt het gebracht)
Die waren niet van plan om Jill te nomineren hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Enige reden dat dit nu te verklaren is, die stemmingswisseling, is omdat hun plannetje gedwarsboomd is.
Sinds wanneer is BB dan geen populariteitswedstrijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in.
heeft zijn research echt wel gedaan, weet precies waar/wanneer de focus ligt en kruipt er dan net als daan ongevraagd tussen en dropt zijn meningquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Sangha het volgende:
Die Jerrel voelt als een indringer, overal komt hij tussen enzo. Hoort daar gewoon niet!
Wie weet, zou op zich wel een leuk element kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja misschien vanaf nu wel. We konden ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.
Dat denk ik niet....maar merk wel dat ze denken dat het voor de buitenwereld grof gezegd de Jill show is geworden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Julie en Naomi hadden dit niet verwacht ze hadden zeker volgende week op Jill willen stemmen🤨
Het gaat erom dat naomi het met een miss verkiezing vind worden. Verkleden haren make-up dan het spel spelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer is BB dan geen populariteitswedstrijd?
Maar heb je misschien ook wekenlang dezelfde huismeesterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:12 schreef Ebinas het volgende:
ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.
Ferell zit eerder bij Thomas en co.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Mrsprickles het volgende:
Jill, thomas, zoey en minstens 2 nieuwe
Vs
K3 (eventueel met evil ferret)
Nick/patje/michel doen nog hun eigen ding denk ik
Belgen blijven vaak beleefd, en Jill is naïef.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Ik snap niet zo goed wat Noami en Julie tegen Jill hebben
Jill en Julie hadden gister juist een mooi gesprek
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze een aantal dagen geleden (net na vertrek van die drie, besproken hebben jill en thomas te gaan stemmen)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Jaloers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Jill blijkt populair bij het publiek te zijn. Dit vinden ze niet leuk en het spel'oneerlijk' maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
nou zo vaak zie ik jill niet naar de DGK gaan en naomi is afgelopen week ook al veel geweest en nogmaals ze moet niet zo piepen dat hun voor getrokken worden hoevaak word er aan haar gedacht met der vegan zooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Bij hun leeft het beeld dat BB Jill en Thomas heel erg in de spotlights zet, terwijl dat voor anderen niet zo is. Ze worden vb. beiden heel vaak naar de dagboekkamer geroepen terwijl anderen maar zelden mogen gaan, is wat ik gisteren hoorde op de livestream.
Dat Jill nu als populairste wordt verkozen zal bij hun het beeld dat ze hebben bevestigen.
De een noemt t beleefd, de ander hypocriet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Belgen blijven vaak beleefd, en Jill is naïef.
vertelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus , wat een tranentrekkend disney verhaal zeg
En hoezo zou je maar 3x kijken als je weet dat je er misschien in gaat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef rinardo het volgende:
Jerrel gister, ik heb maar 3 x gekeken naar BB
Jerrel vandaag, weet gewoon alles !!!
overdrijven is ook en vakquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och och och. Een Miss verkiezing...
BB is toch altijd een stem vanuit t publiek geweest?
Ja true, heeft ie goed uitgezocht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ferell zit eerder bij Thomas en co.
Naar en heel zuur van die naomi en juli hoe die reageren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zo vaak zie ik jill niet naar de DGK gaan en naomi is afgelopen week ook al veel geweest en nogmaals ze moet niet zo piepen dat hun voor getrokken worden hoevaak word er aan haar gedacht met der vegan zooi
Denk dat zo geen man haast een kans krijgt. Volgende week is het weer Jill. Eigenlijk moet erbij staan de wie wil je dat de nieuwe huismeester wordt en niet de populairste. Dan kunnen zelfs de laagste aan bod komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja misschien vanaf nu wel. We konden ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.
Ze hadden er gisterenavond een gesprek over. Ze denken dat Jill en ook Thomas voorgetrokken worden. Ook bijv. door opmerkingen van BB bij de dansmarathon ("goed gedaan, vooral Thomas").quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
thomas komt nog wel in jouw top 3quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Situatie gewijzigd:
1.Nick
2.Jill
3.Liese
4.Michel
5.Naomi
6.Patje
7.Thomas
8. Mike
9.. Matt
10. Zoey
11. Julie
12. Jerre
T is typisch jaloers wijvengeneuzel. Vreselijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef Mrsprickles het volgende:
[..]
Jill blijkt populair bij het publiek te zijn. Dit vinden ze niet leuk en het spel'oneerlijk' maakt
Liese haar goal om de It-girl van de show te zijn zakt ook weg
T is een beetje Calimero gezever,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zo vaak zie ik jill niet naar de DGK gaan en naomi is afgelopen week ook al veel geweest en nogmaals ze moet niet zo piepen dat hun voor getrokken worden hoevaak word er aan haar gedacht met der vegan zooi
Gooi hem over het hek!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:15 schreef Sestra666 het volgende:
hop mies, ga met hem praten, can't wait
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef Blackprinces het volgende:
Kan nu pas weer kijken.
Michel heeft jerrel nog niet over de schutting gegooid
Ik denk niet dat ze iets tegen Jill persoonlijk hebben, meer de voorkeursbehandeling die ze krijgt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
ja hoe oud is ze 12 ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speel de dramequeen niet aub Naomi
Dat is geen overdrijven.quote:
Zou zo meteen moeten gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef Blackprinces het volgende:
Kan nu pas weer kijken.
Michel heeft jerrel nog niet over de schutting gegooid
oh gaat michel het doen hoop wel dat de camera het volgtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jerrel zegt dat Michel zo meteen met hem wil praten.
liever zo'n hyper Jerrel, dan zo'n Nick die alleen maar de bank warm houdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind zulke types gewoon leuk, bitchie, druk, valserig. Tja, kweet ook niet waarom.
Als er iemand vieze spelletjes speelt is het Zoey welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:17 schreef aswesleep het volgende:
Zoey zit alweer bij Julie en Naomi. Niet te schatten.
7 kleuren ?hahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel piekert al over de confrontatie met Michel.
Ja. Op Jill en Thomas. De hele belgenclan incl. Michel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Jill is sluw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Belgen blijven vaak beleefd, en Jill is naïef.
gouden kooi was leuk, dan moesten ze face2face stemmen, geeft mooie tvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat wij mogen nomineren en dat de bewoners mag beslissen wie eruit gaat.
Vind ik veel beter, zo zijn we meteen van de lastige personen af.
Ze zeiden vb. ook dat Thomas en Jill er bij opdrachten heel snel uit gepikt worden door BB om complimenten te krijgen, terwijl dat voor anderen niet zo is. Dat is iets wat mij bij de dansopdracht bijvoorbeeld ook wel was opgevallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jill niet perse team Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Weinig meegekregen vanaf gisteravond, maar ik begreep:
Ferrel-voorstanders Jill en Naomi
Ferrel-tegenstanders Michel, Liese en Julie
Is dit correct, en nog up-to-date?
Ja vind ik ook hoor maar heel veel mensen hier vinden dat dus niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
liever zo'n hyper Jerrel, dan zo'n Nick die alleen maar de bank warm houd
Vind ik nu ook de meest valse deelnemer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als er iemand vieze spelletjes speelt is het Zoey wel
Jill sluw?quote:
Jerrel had eerder de dag een opmerking gemaakt naar Jill dat ze op een man lijkt ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Weinig meegekregen vanaf gisteravond, maar ik begreep:
Ferrel-voorstanders Jill en Naomi
Ferrel-tegenstanders Michel, Liese en Julie
Is dit correct, en nog up-to-date?
We zitten met popcorn klaar voor de confrontatie. Tot op heden is dat nog niet gebeurtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef D. het volgende:
En was er al een filmpje waar Michel zijn ongenoegen over Ferrel uitspreekt?
Hij is goed bezig met vrienden makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jerrel had eerder de dag een opmerking gemaakt naar Jill dat ze op een man lijkt ofzo
Zal het weekend wel zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, wanneer is dat verkleedfeestje eigenlijk, al iemand die dat weet?
Bier staat koud. Ik heb alleen geen popcornquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
We zitten met popcorn klaar voor de confrontatie. Tot op heden is dat nog niet gebeurt
Als dat zou is, dan verdiend ze een Gouden kalfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat wel, haar britt act wordt geloofd, net als bij britt
Die veronderstelling is echt op niets gebaseerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Op Jill en Thomas. De hele belgenclan incl. Michel.
Daarom zijn Thomas en Jill zo hysterisch blij.
Maar hij had toch wel al geklaagd onderling?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
We zitten met popcorn klaar voor de confrontatie. Tot op heden is dat nog niet gebeurt
godver wat denken mensen wel niet dat je zo maar iemand kan beledigen op die manier, daan haar laatste avond liep ze haar ook al voor dom uit te maken, die taak is aan onsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jerrel had eerder de dag een opmerking gemaakt naar Jill dat ze op een man lijkt ofzo
uh ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef aswesleep het volgende:
Jerell gaat nu even alle proeven, die hij niet gezien heeft, overlopen met Thomas.
Ja. Hij heeft Jerrel als gezegd even met hem te willen kletsen. Dat is er nog niet van gekomen. Ze hebben last van uitstelgedrag denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij had toch wel al geklaagd onderling?
Heeft ie een confrontatie beloofd?
Jill en de drie dikkerdsquote:
Dat was leukdom, dat was goed bedoeldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
godver wat denken mensen wel niet dat je zo maar iemand kan beledigen op die manier, daan haar laatste avond liep ze haar ook al voor dom uit te maken, die taak is aan ons
Dan volgende week Naomi of Julie maar eruit. Die kliek moet echt doorbroken worden. Ben er zelfs bereid om er nog een weekje Jerrel voor te tolereren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Hij is voortdurend zijn valse pijlen aan het richten op Jill...Maar hij heeft niks gezien of gelezen over BB hoor...Hij wil alleen Jill weg hebben...quote:
ja het is hoofdzakelijk ook naomi die loopt te zeurenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Jill nomineerde zoey toch ook, dus wat is het probleem, het spel gaat verder inzichten veranderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey slijmbal, eerst Jill zitten nomineren en nu gaan meevieren.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft Jerrel als gezegd even met hem te willen kletsen. Dat is er nog niet van gekomen. Ze hebben last van uitstelgedrag denk ik
Hij laat hem nog even spartelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft Jerrel als gezegd even met hem te willen kletsen. Dat is er nog niet van gekomen. Ze hebben last van uitstelgedrag denk ik
Ik geloof nog in het goede van Daanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
lelijkmooi ook?nee dat is tactisch iemand dom noemen
Dat is zo, je kunt oprecht van mening veranderen over elkaar. Of Zoey betrouwbaar is, blijkt dinsdag als de nominaties bekend zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:22 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Jill nomineerde zoey toch ook, dus wat is het probleem, het spel gaat verder inzichten veranderen
Jill heeft ook duidelijk aanleg om een 'gezellige tante' te worden.quote:
Ze is al wat aan de bolle kantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Jill heeft ook duidelijk aanleg om een 'gezellige tante' te worden.
precies, loopt te malen wat er mis is en zaait twijfelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:23 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hij laat hem nog even spartelen
Precies....lieve onzekere Jill, en ja de bewoners trappen er ook in. Met ik voel me zo egoïstisch maar nu ga ik er vast uit gestemd worden en weet nu wel hoeveel volgers ik heb maar sorry voel me zo egoïstisch. Maar langzaam vallen de schermen van hun ogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iets tegen Jill persoonlijk hebben, meer de voorkeursbehandeling die ze krijgt.
Ja viel me ook al op. Matt ook 20 kg eraf in 3-4 maanden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De castingteams heeft dikkers uitgezocht die zijn afgevallen. Matt ook al
Matt
Julie
Jerrel waren allemaal dikkerds
Gewoon iedereen op het nominatielijstje zetten, en het publiek laten stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat wij mogen nomineren en dat de bewoners mag beslissen wie eruit gaat.
Vind ik veel beter, zo zijn we meteen van de lastige personen af.
En dan heb je nog Mike , Thomas en Jill.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt
Julie
En dacht dat Michel ook een dikkerd wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt
Julie
oh nu 3xquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef rinardo het volgende:
Jerrel gister, ik heb maar 3 x gekeken naar BB
Jerrel vandaag, weet gewoon alles !!!
Die kliek is 3 personen, totaal niet relevant op dit moment.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:22 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan volgende week Naomi of Julie maar eruit. Die kliek moet echt doorbroken worden. Ben er zelfs bereid om er nog een weekje Jerrel voor te tolereren.
Tja die hebben liever een saaie big brother waar bewoners een bal op moeten houden, en dan stil zwijgen, das pas leuke tv (voor je oma) vind het nu helemaal jammer dat Jowi weg is, denk dat hij en Jerrel wel een leuke band zouden hebben..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor maar heel veel mensen hier vinden dat dus niet.
Idd maar Zoey was toch heel erg aan het pushen om op Jill te gaan terwijl de rest daar niet in meeging. Dat is echt nog niet zo lang geleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:22 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Jill nomineerde zoey toch ook, dus wat is het probleem, het spel gaat verder inzichten veranderen
Nee, het is de komiek in de groep. En kan met iedereen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
liever zo'n hyper Jerrel, dan zo'n Nick die alleen maar de bank warm houd
Vind ik dan weer van niet. Want een blonde met dikke tieten en een strak kontje gaan de lullen beginnen stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op het nominatielijstje zetten, en het publiek laten stemmen.
Vertelde hij net hoe hij dat gedaan hadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja die hebben liever een saaie big brother waar bewoners een bal op moeten houden, en dan stil zwijgen, das pas leuke tv (voor je oma) vind het nu helemaal jammer dat Jowi weg is, denk dat hij en Jerrel wel een leuke band zouden hebben..
Zo, die Matt is TIJDENS corona 20 killo afgevallen.. maar, HOE dan?
In het inschrijfformulier staat de vraagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt
Julie
zo'n programma moet oppassen voor een huubcomplex, zal jou niks zeggen maar ons zeker welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik dan weer van niet. Want een blonde met dikke tieten en een strak kontje gaan de lullen beginnen stemmen.
Bij mijn idee heeft de bewoner een beetje invloed.
Ik heb echt geen idee of jowi en jerrel elkaar aardig hadden gevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja die hebben liever een saaie big brother waar bewoners een bal op moeten houden, en dan stil zwijgen, das pas leuke tv (voor je oma) vind het nu helemaal jammer dat Jowi weg is, denk dat hij en Jerrel wel een leuke band zouden hebben..
Zo, die Matt is TIJDENS corona 20 killo afgevallen.. maar, HOE dan?
Valsspelen bij je examen is ook gewoon domquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]Sluw kan je zijn ook al ben je niet slim.
Zie je aan haar diploma...
Let maar is goed op.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jill sluw?
Die kan nog geen kip kwaad doen volgens mij
Waar is ze sluw in dan?
Nee. Werd op school gepest omdat hij zo dun was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dacht dat Michel ook een dikkerd was
24 kitchen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef Angelique61 het volgende:
Las ergens dat ze het koken van Nick en Michel gaan filmen, waarvoor is dat?
Hij is heel goed op de hoogte. Heeft zijn 'niets gezien' show van gisterenavond laten varen. Weet niet of iemand er iets van gezegd heeft. Daarnet zij hij nog dat hij anderhalf uur naar een livestream van Liese(?) die iets doet heeft zitten kijken.quote:
en dan gaat Michel hem vragen of hij alsjeblieft zijn wenkies ook zo wil doen...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of jowi en jerrel elkaar aardig hadden gevonden.
En er gebeurt nu tenminste iets, al die irritaties alleen al door jerrel en we wachten nu op michel die hem gaat aanspreken, prima vermaak vind ik het.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb je nog Mike , Thomas en Jill.
Plus, was Michel niet ook vroeger dikker?
Omg dat zou hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
en dan gaat Michel hem vragen of hij alsjeblieft zijn wenkies ook zo doen...
Breaking News: Het BB huis is ingesneeuwd! (lijkt me prachtig)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef Fikkert2 het volgende:
Gooi die sneeuwpop opdracht er maar in, voor zondag 20:00 een pop van 3m hoog of zoiets, bewoners WTF?
het jillpak moet wel verkocht worden he, afgekeken van het huispak van roykequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een beetje minder dat Jill heel de dag in haar pyama zit
Ja en zijn moeder heeft ook nog een tia gehad dus links verlamd en kanker. Is dus kut thuis bij Matt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef Was-beer het volgende:
Matt vertelt over zijn ouders. Moeder heeft kanker, kan niet behandeld worden. Zijn vader heeft een spierziekte. Heftig.
Ik denk van wel, al was het maar omdat Jowi weken lang de enige gay, en getinte jongrn in het huis was. Je zag ook dat toen Zoey erbij kwam , dat ze om die reden toch een band hadden. Als ik in dat huis Haag gezeten, had ik ook meer aansluiting bij Jowi en Jerrel gezocht, zonder meer van hun te willen, behalve kammeraadschapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of jowi en jerrel elkaar aardig hadden gevonden.
En er gebeurt nu tenminste iets, al die irritaties alleen al door jerrel en we wachten nu op michel die hem gaat aanspreken, prima vermaak vind ik het.
Daan had hem vast al de stempel bipolair gegeven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef D. het volgende:
Ferrel zei gisteren nog dat ie op zijn hotelkamer niets had aan beeld/geluid/multimedia.
Ik hoorde daarstraks dat ie zei dat ie gisteren op zijn hotelkamer belde met zijn moeder en dat er een liedje op tv was wat hem aan zijn vader deed denken
Of hoorde ik dit helemaal verkeerd?
Klopt , zoiets hoorde ik ook .quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef D. het volgende:
Ferrel zei gisteren nog dat ie op zijn hotelkamer niets had aan beeld/geluid/multimedia.
Ik hoorde daarstraks dat ie zei dat ie gisteren op zijn hotelkamer belde met zijn moeder en dat er een liedje op tv was wat hem aan zijn vader deed denken
kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef D. het volgende:
Had ik haar voor deze keer vergevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:34 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Daan had hem vast al de stempel bipolair gegeven.
Voor zo een jonge knul praat hij heel verstandig. Vind het een mooi gesprek met hem en michel en liese.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en zijn moeder heeft ook nog een tia gehad dus links verlamd en kanker. Is dus kut thuis bij Matt.
Mattquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Een van de nieuwen (naam invullen) vertelt over heftige thuissituatie. Moeder (nog geen 50) heeft kanker en is aan haar linkerkant verlamd door een TIA en vader heeft dystrofie,
Geheime opdracht voor Jerrel: graaf ongemerkt een tunnel tot buiten de poortquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Breaking News: Het BB huis is ingesneeuwd! (lijkt me prachtig)
Jill is helemaal niet sluwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jill sluw?
Die kan nog geen kip kwaad doen volgens mij
Waar is ze sluw in dan?
Ik zie t nietquote:
mijn vrouw afgelopen jaar ook k, en ja da's heel kut, maar heeft ook mooie kanten, groeit weer heel dicht naar mekaar toe en ook met familie/ouders/vrienden weer heel hechte band, niet alles is zwart/witquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en zijn moeder heeft ook nog een tia gehad dus links verlamd en kanker. Is dus kut thuis bij Matt.
Ah, ik had onthouden vanwege zijn lijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]Hij vertelde wel dat als kind hij gepest werd omdat hij zo mager scharminkeltje was.
Scheelt dat de meeste sneeuw niet in Amsterdam zal vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoop 1 ding dat het BB huis berekend is op veel sneeuwval straks gaat het dak naar beneden
Roy Donders huispak!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een beetje minder dat Jill heel de dag in haar pyama zit
ja maar vandaag vertelde hij dat hij heel dik is geweest. jojoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]Hij vertelde wel dat als kind hij gepest werd omdat hij zo mager scharminkeltje was.
Maar jowi was wel heel rustig vergeleken met Jerrel. Maar wat jij zegt zou zo maar kunnen. Dat van Jowi en Zoey klopt zeker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk van wel, al was het maar omdat Jowi weken lang de enige gay, en getinte jongrn in het huis was. Je zag ook dat toen Zoey erbij kwam , dat ze om die reden toch een band hadden. Als ik in dat huis Haag gezeten, had ik ook meer aansluiting bij Jowi en Jerrel gezocht, zonder meer van hun te willen, behalve kammeraadschap
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geheime opdracht voor Jerrel: graaf ongemerkt een tunnel tot buiten de poort
Sure, denk ik ook wel. Ik bedoel, Jowi had ook nagellak op, ook een beetje flashy.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk van wel, al was het maar omdat Jowi weken lang de enige gay, en getinte jongrn in het huis was. Je zag ook dat toen Zoey erbij kwam , dat ze om die reden toch een band hadden. Als ik in dat huis Haag gezeten, had ik ook meer aansluiting bij Jowi en Jerrel gezocht, zonder meer van hun te willen, behalve kammeraadschap
Zal ook deels komen door zijn situatie thuis dat ie al verstandiger is op die leeftijd, ziektes om je heen zorgen dat je sneller volwassen moet worden vaak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor zo een jonge knul praat hij heel verstandig. Vind het een mooi gesprek met hem en michel en liese.
Onzinquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
iemand anders heeft examen engels voor haar gedaan.. best wel sluw
Nee, juist heel mager. Moet eten om niet af te wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb je nog Mike , Thomas en Jill.
Plus, was Michel niet ook vroeger dikker?
Heeft hij al een gesprek gehad met hem? Dat was die toch van planquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:38 schreef Benny het volgende:
Michel gaat steeds glaziger kijken als Jereel praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |