ja daar wilde jill soms ook liggen voor de lolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij ligt op Michel en Nick meiden kamer.....![]()
Fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben gisteravond een goed gesprek gehad.....
Deze TT blijft van toepassingquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
BB
we hebben veel weerstand ontvangen van de komst van Jerrel
Jerrel pak je koffers en vertrek
Jill & de Drie Thomassenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Suggestie voor een TT? Ik ben inspiratieloos
Gosh als dat eens zo mocht zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
BB
we hebben veel weerstand ontvangen van de komst van Jerrel
Jerrel pak je koffers en vertrek
nee helaas sorry hij is toch wel goed hij moet ook na huis hahhaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Suggestie voor een TT? Ik ben inspiratieloos
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bewoners kom naar de woonkamer
Moesten ze nou naar de woonkamer?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef cvketeltje89 het volgende:
Beste bewoners, kom naar de woonkamer
game roomquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moesten ze nou naar de woonkamer?
wat? Niks met kippen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef waxmask het volgende:
3 huisregels jill
regel 1 iedere dag eierkoeken
regel 2 iedere dag worstenbroodjes
regel 3 jerrel naar huis
ja hoe kan dat ??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij loopt zoooo voor.. das niet eerlijk
vind ik een hele goedequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
jerrel vervangen voor kippen is regel 3 dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
Jill's reactie: "Dat ben ik!" Huh? Huh? Serieus?"
hoe bedoel je?quote:
gaat terug de elssoep inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
Patrick: "Mogen wij weg?"
Pat is er klaar mee
oja idd klopt hoorde ik ook alweer vergeten, snap niet dat ze zo jaloers doet want me dunkt dat er voor haar ook gesprongen word in allerlei bochten voor der vegan troepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die had het er gisteren met Julie al over dat Jill en Thomas worden voorgetrokken.
Snap ook niet zo goed, waar dit op slaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey slijmbal, eerst Jill zitten nomineren en nu gaan meevieren.
ja maar dat schoonmaken hadden ze doorgetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef waxmask het volgende:
toch had de huismeester een breder taken pakket moeten hebben ipv 3 "leuke"regels, de eerste jowi die ging in op huishoudelijke zaken en hoe het moet lopen in huis naar zijn idee, niet regels verzinnen met dansen en toernooien en bla bla
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn er wat minder blij
[ afbeelding ]
Waarom niet op Thomas? Die vertrouwden ze toch totaal niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef waxmask het volgende:
k3 zal wel full els/naat/daan gaan nu, graag beelden
haahahah coolquote:
al die tijd was ook zij nep, toen ze dacht populair te zijn, nu twijfelt ze en vindt madam het niet meer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn er wat minder blij
[ afbeelding ]
Haha we postten tegelijk over minpunten voor Naomiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
OMG Naomi stel je niet zo aan je bent net zelf huismeester geweest, wou je het de hele bb periode houden ofzo jankerd
vind dit echt minpunt van der wat ze nu doet
Ik vind Jill nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef Hznootje het volgende:
Mooi zo, niet op Jill stemmen..Nu wordt het leuk
Vanmiddag wilde je Thomas nog nominerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neig nu meer en meer de kamp van Thomas en Jill
nou vooral naomi want die is net huismeester geweest wat zeurt ze dan bahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.
Ach zij heeft de back up van al die Belgische tantes .quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
Toch is het ook wel zuur voor Naomi dat ze niet heeft kunnen profiteren van de huismeesterimmuniteit.
Soms weet ik het niet met Thomas, kan die persoon niet "plaatsen"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je Thomas nog nomineren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Naomie vindt zich sinds gisteren wegzakken.
Tegen Julie: ik zou nu wel weg willen......
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach zij heeft de back up van al die Belgische tantes .
Die hoeft niet te vrezen
vink wel mooi, 1 van de weinige hier die zijn mening durft te wijzigen na gelang de situatie, de meeste waaronder ook ik blijven vaak te lang bij hun standpuntquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je Thomas nog nomineren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Weer jammer dat ze het brengen als "de populairste inwoner is".
[ afbeelding ]
Bij hun leeft het beeld dat BB Jill en Thomas heel erg in de spotlights zet, terwijl dat voor anderen niet zo is. Ze worden vb. beiden heel vaak naar de dagboekkamer geroepen terwijl anderen maar zelden mogen gaan, is wat ik gisteren hoorde op de livestream.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Zuur dat ze niet gewoon even blij kunnen zijn voor Jill. Minpunten voor Naomi en Julie.
Mooi als die stem ook gelijk minder is, krijgen mijn oren rustquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef cvketeltje89 het volgende:
Nieuwe Nederlanders erbij en nu begint Naomi meteen met "wat doe ik hier eigenlijk"? Productie zal 'm wel weer even knijpen nu.
Is ook zo voor Jill, die had echt niet genomineerd geworden deze week.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.
Och och och. Een Miss verkiezing...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Naomie: Het is meer een Miss Verkiezing, dan dat het een spel is.
Zou je eik meerdere keren achter elkaar mogen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar de timing was niet best natuurlijk, je kan dan beter later in het spel huismeesterschap winnen.
Vindt dat die ook moet blijven staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
Toch is het ook wel zuur voor Naomi dat ze niet heeft kunnen profiteren van de huismeesterimmuniteit.
Precies. Enige reden dat dit nu te verklaren is, die stemmingswisseling, is omdat hun plannetje gedwarsboomd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Julie en Naomi hadden dit niet verwacht ze hadden zeker volgende week op Jill willen stemmen🤨
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Heerlijk hoe het echt een complete kopie van twee weken geleden is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Dat wordt mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jerrel zegt dat Michel zo meteen met hem wil praten.
Ah oké dat wist ik niet. Denk niet dat er in de uitzending meer aandacht voor Thomas en Jill dan voor Naomi is. Julie is nog nieuw en heeft ook gewoon niet veel interessants te melden gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Bij hun leeft het beeld dat BB Jill en Thomas heel erg in de spotlights zet, terwijl dat voor anderen niet zo is. Ze worden vb. beiden heel vaak naar de dagboekkamer geroepen terwijl anderen maar zelden mogen gaan, is wat ik gisteren hoorde op de livestream.
Dat Jill nu als populairste wordt verkozen zal bij hun dat beeld dat ze hebben bevestigen.
Ja misschien vanaf nu wel. We konden ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou je eik meerdere keren achter elkaar mogen?
wordt toch gekozen door het publiek (nou ja, zo wordt het gebracht)
Die waren niet van plan om Jill te nomineren hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Enige reden dat dit nu te verklaren is, die stemmingswisseling, is omdat hun plannetje gedwarsboomd is.
Sinds wanneer is BB dan geen populariteitswedstrijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in.
heeft zijn research echt wel gedaan, weet precies waar/wanneer de focus ligt en kruipt er dan net als daan ongevraagd tussen en dropt zijn meningquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Sangha het volgende:
Die Jerrel voelt als een indringer, overal komt hij tussen enzo. Hoort daar gewoon niet!
Wie weet, zou op zich wel een leuk element kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja misschien vanaf nu wel. We konden ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.
Dat denk ik niet....maar merk wel dat ze denken dat het voor de buitenwereld grof gezegd de Jill show is geworden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Clasientje het volgende:
Julie en Naomi hadden dit niet verwacht ze hadden zeker volgende week op Jill willen stemmen🤨
Het gaat erom dat naomi het met een miss verkiezing vind worden. Verkleden haren make-up dan het spel spelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer is BB dan geen populariteitswedstrijd?
Maar heb je misschien ook wekenlang dezelfde huismeesterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:12 schreef Ebinas het volgende:
ook op iedereen stemmen. Vraag me af wat er was gedaan als bijv. Naomi het was geweest, was ze dan wederom huismeester geworden? Of misschien de eerstvolgende die nog geen huismeester is geweest.
Ferell zit eerder bij Thomas en co.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef Mrsprickles het volgende:
Jill, thomas, zoey en minstens 2 nieuwe
Vs
K3 (eventueel met evil ferret)
Nick/patje/michel doen nog hun eigen ding denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |