Echt he.. zo traag als dikke stront weerquote:
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar ik heb Pharkus wat beloofd.
neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
gewoon een paar TT's maken met #DATISMIJNMENING4MOD en het gebeurt vanzelf, vraag maar aan die flikker hierbovenquote:
HahahahahahahahahahahhahahahahahahaHah wat een goede grapquote:
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
heb wel maar een kleine piemel hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijn
Al komt VK wel in de buurt
Alsof ik dat niet weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:03 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
heb wel maar een kleine piemel hoor
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.quote:
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
weet ik veel zoek het je zelf uit johquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
Nee joh, fuck jouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
weet ik veel zoek het je zelf uit joh
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oke wel graag met druppeltje glijmiddel.
Een lekkere avondcockquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.
maak daar maar een flesje van, ouwe pootquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oke wel graag met druppeltje glijmiddel.
Nee het mag wel een beetje pijn doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
maak daar maar een flesje van, ouwe poot
Tijdens de daad wel maar ik vind het nabranden tijdens het poepen in de weken erna en de aanhoudende jeuk altijd zo matig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee het mag wel een beetje pijn doen.
Ik zou een hele slechte mod zijn, binnen een week iedereen een ban.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon een paar TT's maken met #DATISMIJNMENING4MOD en het gebeurt vanzelf, vraag maar aan die flikker hierboven
Ik vind dat dan toch altijd een fijne reminder aan de mooie tijd die ik eerder heb gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Tijdens de daad wel maar ik vind het nabranden tijdens het poepen in de weken erna en de aanhoudende jeuk altijd zo matig.
Is ook zo. Gewoon vochtig toiletpapier met aloe vera gebruiken en af en toe een zalfje aanbrengen en you're good to go.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik vind dat dan toch altijd een fijne reminder aan de mooie tijd die ik eerder heb gehad.
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte mod zijn, binnen een week iedereen een ban.
Daarom is het ook goed dat ik niet de koningin van Engeland ben. Ik zou binnen een week iemand de oorlog verklaren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.
Toen zat jij nog in de pampers, jochiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibe
Hou op hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de pampers, jochie
Ga je nu weer over kaste praten, droeftoeter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de pampers, jochie
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod hadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibe
Wat vind je van mijn persoonlijkheid? Voor- en tijdens mod zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod had
geen idee nog, tijdens het mod zijn ben je er bijna nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn persoonlijkheid? Voor- en tijdens mod zijn?
Daarvoor was ik er ook niet echt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen idee nog, tijdens het mod zijn ben je er bijna nooit
Doet echt de gekste dingen met mensen ja, ongelooflijk wat je voorbij ziet komen. Tragisch wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod had
ik ook niet, ik heb het dan ook over de tijden dat de SC nog volzat met pedo's, junks, moslima's en vakkenvullersquote:
Ik denk dat die stelling te verdedigen valt, ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je durven stellen dat als je er wel bent je er ook niet helemaal bij bent.
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik denk dat die stelling te verdedigen valt, ja.
En jij zat nog op je speen te zuigenquote:
hij kan achter de schermen meebeslissen of tong80 weer een ban verdient of hoeveel braddietopics er gemaakt mogen wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je op
Stress en tijdnood.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je op
NAMEN WILLEN WEquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet echt de gekste dingen met mensen ja, ongelooflijk wat je voorbij ziet komen. Tragisch wel.
Ik dacht dat ik 30 jaar jonger was dan Prof.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En jij zat nog op je speen te zuigen
Oh ja ik stel wat voor ik ben een man met status en macht op het fok forum?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik log eens per 2 weken in, zie mijn blauwe kleur en denk oh ja.
Nee meer van oh ja ik zou helpen en dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja ik stel wat voor ik ben een man met status en macht op het fok forum?
ik zie nog maar 4 topics open op je actieve subforum, gaat daar nog verandering in komen denk jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik log eens per 2 weken in, zie mijn blauwe kleur en denk oh ja.
Je zal er niet over mee mogen belissen zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan achter de schermen meebeslissen of tong80 weer een ban verdient of hoeveel braddietopics er gemaakt mogen worden
verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zal er niet over mee mogen belissen zeg
Dat ligt aan de geïnteresseerden in het onderwerp.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zie nog maar 4 topics open op je actieve subforum, gaat daar nog verandering in komen denk je
ik ben zeer geinteresseerd in het onderwerp maar ik heb nog geen redenen gevonden om er actief te postenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat ligt aan de geïnteresseerden in het onderwerp.
Hahahaha ja ongelooflijk. Wat een drama week voor die club zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe gewoon je doppen los. Over doping gesproken; Onanahahah
Jonge god ben jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 30 jaar jonger was dan Prof.
Ik denk dat jij wel het vuur kan laten ontbranden waardoor je tardis' blauwe kleur wat meer betekenis kan geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben zeer geinteresseerd in het onderwerp maar ik heb nog geen redenen gevonden om er actief te posten
Rustig aan hoor, ik moet ook aan mijn ontspanning denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel het vuur kan laten ontbranden waardoor je tardis' blauwe kleur wat meer betekenis kan geven.
Ik alweer bijna 32quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30, dus valt ondertussen ook weer mee.
Wat een verspilling van je tijd om dat te typen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 32
Gedraag me nog steeds als een kutpuber
Ik typ blind en retesnel, dus te verwaarlozen, mijn waarde tardisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:39 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Wat een verspilling van je tijd om dat te typen.
hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik typ blind en retesnel, dus te verwaarlozen, mijn waarde tardis
3quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheen
Geen idee, genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel woorden per minuut rits jij er doorheen
Heeeeeeeeele lange woorden dan jaquote:
Wat is je geheimquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 32
Gedraag me nog steeds als een kutpuber
Volgens mij is het probleem dat de vlogger het uploadt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem zit m in het feit dat jij op vloggers stuit
Hersenschade van toen ik op mn bek ben geslagen met een ijzeren staafquote:
Maar wat is een vlogger zonder uploads? Dan kan je stellen dat het bestaan van de vlogger het probleem is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat de vlogger het uploadt.
Dat is gemeen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wat is een vlogger zonder uploads? Dan kan je stellen dat het bestaan van de vlogger het probleem is.
Jammer voor mij, mooi voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die is al jaren gelukkiger dan hij hier ooit was, laat hem rusten
Overleden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die is al jaren gelukkiger dan hij hier ooit was, laat hem rusten
Zorg er nou maar voor dat hij met de username HPLCorona registreertquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef HermieHermann het volgende:
jongens, onze HansPLC heeft corona
wens hem hier allemaal een mooie vakantie van zijn werk
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:16 schreef HermieHermann het volgende:
jongens, onze HansPLC heeft corona
wens hem hier allemaal een mooie vakantie van zijn werk
Kijkt hij je streams ook denk jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.
zou goed kunnen als je zei wie je wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Post hij nog? Die topuser kent me nog wel.
Ik heb geen idee wat hij allemaal achterover sloegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je weet maar nooit met al die verschillende pillen
Ach, ik leef ook nogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je weet maar nooit met al die verschillende pillen
maar jij moet ook werken, deadprez had het hele jaar door vakantie dus ook meer tijd om te slikkenquote:
Werk weerhield me er een flinke poos niet van hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar jij moet ook werken, deadprez had het hele jaar door vakantie dus ook meer tijd om te slikken
welverdiende promotie maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werk weerhield me er een flinke poos niet van hoor
Ja stoppen met die zooi brengt meer goeds dan verwachtquote:
Nou als user is er niet veel over van die topperquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja stoppen met die zooi brengt meer goeds dan verwacht
Over wie heb je hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou als user is er niet veel over van die topper
Meen je niks vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou als user is er niet veel over van die topper
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel kon altijd heerlijk met je etteren
Je bent echt een fijn mens zonder drugsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zo
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt een fijn mens zonder drugs
Die softie vond het zelfs oke toen een COR mod hier posts begon te verwijderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt een fijn mens zonder drugs
Kan ook gewoon subtieler zonder gelijk met kanker te scheldenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zo
Wat een vervalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die softie vond het zelfs oke toen een COR mod hier posts begon te verwijderen
Als k het doe, doe ik het goedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ook gewoon subtieler zonder gelijk met kanker te schelden
Dit boeit niemand en zijn moederquote:
Leuker dan voetbalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit boeit niemand en zijn moeder
daar is niet veel voor nodigquote:
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijnquote:
Ronaldo houdt toch van voetbal?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook niet van voetbal houdt?
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ronaldo houdt toch van voetbal?
Als jij het eeuwige leven had zou je het aantal vrouwen dat CR7 heeft gehad niet eens kunnen evenarenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat homo's best van voetbal kunnen houden
Deze sc is inmiddels omgevolktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Fugue het volgende:
Beetje homofobe vibes hier. Lijkt wel schilderswijk
Het aantal mannen waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
T
[..]
Als jij het eeuwige leven had zou je het aantal vrouwen dat CR7 heeft gehad niet eens kunnen evenaren
Toevallig, ik heb een invalidenparkeerplaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Fugue het volgende:
Beetje homofobe vibes hier. Lijkt wel schilderswijk
Er moet toch wel een wanhopige man zijn die jou zou doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het aantal mannen waarschijnlijk ook niet
Dat is omdat je ouders broer en zus zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb een invalidenparkeerplaats.
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat is omdat je ouders broer en zus zijn
Vanwege hun huidskleur of gedrag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijk
Komt door loodvergiftigingen, krijg je niet de meest slimme kinderen vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijk
Grappig dat je nu op iemand reageert die van handbal houdt 😂quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleurquote:
Ik vind mannen niet zo leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er moet toch wel een wanhopige man zijn die jou zou doen
@:tjacka
Vrouwen wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet zo leuk.
Ik heb vroeger op handbal gezeten trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig dat je nu op iemand reageert die van handbal houdt 😂
Ik heb wel een vermoeden welke fabriek in Hoboken ze bedoelen. Wel eens gewerkt daar.quote:
Ik 'op zich' ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleur
Iedereen klikt hier op je YouTube filmpjesquote:
Je bent weer jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef Fugue het volgende:
Vermoed hetzelfde probleem bij een paar users hier
Ik ook niet, zolang het maar blank isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleur
Je bent wel erg bezig met dat homoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen die vroeger op handbal hebben gezeten, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook op handbal heeft gezeten?
Kaart gewoon een maatschappelijk probleem aan, kunnen die mensen ook niets aan doen maar je pikt ze er wel uitquote:
@TARDISquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Bijzonder de meesten die van voetbal houden gingen ook gelijk in de fjes tikkertje spelen met de balquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op handbal gezeten trouwens
Die beginscene ook van heat he pfoeeeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb wel wat raakvlakken met Noëlle; Heat 1995, urenlang op je paard door de sneeuw voor die ene legendary pelt en natuurlijk iemand die de kunst van voetbal voelt, snapt en omarmt
Nu wil ik niet beweren dat wij de sterren van de hemel modereeerden maar zij kon er echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend fijn dat fugue hier geen zak meer te vertellen heeft
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukakuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bijzonder de meesten die van voetbal houden gingen ook gelijk in de fjes tikkertje spelen met de bal
Was het ooit andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend fijn dat fugue hier geen zak meer te vertellen heeft
Een paar weken, tot ze de handdoek in de ring gooidequote:
Okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukaku
Dat was echt een regelrechte aanfluiting jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu wil ik niet beweren dat wij de sterren van de hemel modereeerden maar zij kon er echt helemaal niets van
Ja. Freud zou een topdag hebben als hij mij mocht analyserenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dat homo
Den of Thieves heeft de opening ook volledig gejat, maar dan een stuk matiger uitgevoerdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die beginscene ook van heat he pfoeeee
GTA5 heeft zich ook deels laten inspireren door heat
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ah houterig en lompquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukaku
Het werd haar emotioneel te zwaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een paar weken, tot ze de handdoek in de ring gooide
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Den of Thieves heeft de opening ook volledig gejat, maar dan een stuk matiger uitgevoerd
Als je rdr2 hebt gespeeld dan voelt GTA echt leeg en nep aan, had V maar dezelfde vibe als IV, of in dit geval heat
Zolang de bal maar in t netje gaatquote:
Die hebben in ieder geval doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)
In een seniorenelftal?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)
Je moet ook een white Arabian vangen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paard![]()
Dit denk ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het werd haar emotioneel te zwaar
Maakte me verplicht die domheid van iedereen hier te lezen. Pijnlijk om te zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz scquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
18+ is senioren jaquote:
Juiste keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maakte me verplicht die domheid van iedereen hier te lezen. Pijnlijk om te zien
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook een white Arabian vangen.
Oeh watquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz sc
Jij moet je vieze bek houden morti.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz sc
Lekker afwachten, niet meeverdedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zolang de bal maar in t netje gaat
Ik wil een zwarte turkomanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelen
Waar staat die van jou?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij moet je vieze bek houden morti.
Vuile achter de ellebogen teringonderkruiper.
Het enige leuke op dit forum zijn de meltdowns.
Op t juiste moment op de juiste plek staanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker afwachten, niet meeverdedigen
Is goed voor je bandquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelen
Ja nee sorry die vind k niet zo mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte turkoman
Ja ik weet huh jij maar zoek maar op is een prachtpaard
Ik was rechtsback, lekker maaienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Op t juiste moment op de juiste plek staan
Weghorst is wel heerlijk bezig he, wat een baas
Haha wat, mooiste paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee sorry die vind k niet zo mooi
Jezus wat een engnekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Vachtje hoor, wil de borstel nu al pakken
Flikkertjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Manolevje of dani alves?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik was rechtsback, lekker maaien
Ga je ook zo'n pakkie nemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Solotovski het volgende:
Dat roddelpraat van jan roos en dennis is zo gvd hard en hilarisch
Raad eens wat ik nu draagquote:
Nee, niet echt iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee korfbal maar dat zal de zaak voor jullie vast niet beter maken.
Ik dit een zombiepaard ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Dat is al wat jaartjes terugquote:
Tardis houdt wel van voetbal, maar hij is niet zo'n herenvoetbalflikker en kijkt alleen naar dames.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee korfbal maar dat zal de zaak voor jullie vast niet beter maken.
Wel even ducttape op je tepels als je live gaat op YT.quote:
Wie hier verdenk jij van loodvergiftiging als kind? Je moet kiezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Tardis houdt wel van voetbal, maar hij is niet zo'n herenvoetbalflikker en kijkt alleen naar dames.
Chai snapt het tenminste, wat weet een homo nou van paardenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dit een zombiepaard ofzo
Noel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wie hier verdenk jij van loodvergiftiging als kind? Je moet kiezen
Mijn tepels mogen gezien wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel even ducttape op je tepels als je live gaat op YT.
Alle mannen op stal behalve de eigenaar zijn homoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chai snapt het tenminste, wat weet een homo nou van paarden
#freethenipplequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn tepels mogen gezien worden
Dacht dat je hem in gedachte had, maar niet dus?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak maar snap hem wel
Nou, ben dan toch verdomd goed terecht gekomenquote:
Ik vroeg het jou tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat je hem in gedachte had, maar niet dus?
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboortequote:
En van de commode gevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboorte
K wil niet weten hoeveel ik er verloren heb in mijn jarenlange drugslevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Die heeft onderweg wel een paar IQ-punten verloren inderdaad.
Hier mag je niets over zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboorte
Is dat ook al een taboe?quote:
Wel lekker gemengd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18+ is senioren ja
maar geen 11tal
Hoe weet je dit danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle mannen op stal behalve de eigenaar zijn homo
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paard![]()
Wat ben je op oude posts aan het reagerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.
Zijn hier regels voor ;s Je loopt hier rond als lid van de gestapoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar
[..]
Wat ben je op oude posts aan het reageren
Ben helemaal geen moderatorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn hier regels voor ;s Je loopt hier rond als lid van de gestapo
vond de game een prima tempo hebben behalve als je even naar je kamp moet en je daar geforceerd van je paard moet afstappen en als een slak rondlooptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.
Ja dat wel, maar op een gegeven moment hoef je in principe niet meer alles te plunderen, voedsel kan je dan skippen. Geld zie je liggen, en enemies op de grond hebben toch de kostbaarste loot als je honor een beetje op peil is. Vind het zelf wel tof dat je alles handmatig met een animatie moet openen, geen haast na een slagveld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vond de game een prima tempo hebben behalve als je even naar je kamp moet en je daar geforceerd van je paard moet afstappen en als een slak rondloopt
en na het 80ste kastje langzaam leegplunderen was ik daar ook wel klaar mee
waarom zou je daar wel neuken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=8060649_cac71146
oh mijn god
wie komt meeten oktoberfest post-corona
ik MOET daarheen
Denk dat ik echt heel vervelend zou wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat je dat nog aankan of meet je je dan ook een andere persoonlijkheid aan
Is een blankenfeest, niks voor jouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=8060649_cac71146
oh mijn god
wie komt meeten oktoberfest post-corona
ik MOET daarheen
In dat geval juich ik het toequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ik echt heel vervelend zou worden
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar op een gegeven moment hoef je in principe niet meer alles te plunderen, voedsel kan je dan skippen. Geld zie je liggen, en enemies op de grond hebben toch de kostbaarste loot als je honor een beetje op peil is. Vind het zelf wel tof dat je alles handmatig met een animatie moet openen, geen haast na een slagveld.
In dat kamp kan je ook nog wel aardig doorwandelen overigens, maar als je die klusjes wil doen met een zak hooi of een emmertje rondsleuren dan wordt het wel wat irritant ja. Kan je ook skippen natuurlijk.
idkquote:
hoezoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een blankenfeest, niks voor jou
Ja dan denk ik dus jeeee lekker loootenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaan
Ik heb toch ook niks op het suikerfeest te zoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
idk
[..]
hoezo
zijn blanken racistenN?
iedereen is welkomquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niks op het suikerfeest te zoeken
Ga wegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen is welkom
islam is vrede
ik loot ook alles maar dan doe ik dat liever met de snelst mogelijke animatiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dan denk ik dus jeeee lekker loooten
Maar ja ik lootte in fallout4 ook echt alles, geen plekje overslaan. Moest cheats toepassen anders werd je te zwaar en dan ging je langzamer dan Arthur in het kamp
Hoop dat die zaak nooit meer open gaat. De fvd hoerquote:
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom berovenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik loot ook alles maar dan doe ik dat liever met de snelst mogelijke animatie
denk wel dat ik binnenkort een nieuwe playthrough start, heb weer zin om in een bar iemand zo hard voor zijn bek te slaan dat zijn hoed eraf vliegt
Misschien heb jij gewoon een hele fijne familiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen is welkom
islam is vrede
Oh kan je die zo overvallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom beroven
Zit echt zo veel shit in als je de tijd neemt, heerlijk is dat.
kan ik me wel iets van herinneren ja. ook een random grot ergens met wat goud erin waarna ik nooit meer geld nodig had en zo'n huis waarin je anaal vernederd wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom beroven
Zit echt zo veel shit in als je de tijd neemt, heerlijk is dat.
Lekker op je gemakjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaan
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rugquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ik me wel iets van herinneren ja. ook een random grot ergens met wat goud erin waarna ik nooit meer geld nodig had en zo'n huis waarin je anaal vernederd wordt
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakjequote:
Van mes in de rug steken weet jij alles natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rug
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakje
of mensen knockout slaan en als ze na een paar minuten wakker worden weer knockout slaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zal ze leren
Vind t altijd leuk om ze vast te binden en dan in ondiep water gooien zodat ze telkens net niet verdronken
Zo;n kerel deed stoer tegen mij wilde mij doodschieten en liep in zn eigen kampvuurtje; kijk dan heb je ook geen schuldgevoel als je zijn spulletjes steelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakje
Zo bizar veel te ontdekken he pfoeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rug
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo bizar veel te ontdekken he pfoee
Wat is je favo gebied
schrok me wel een keer de tyfus in het moeras toen ik naar een hangend lichaam ging kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.
Vind k toch een beetje engquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.
Zijn zo veel vette gebieden en alles oogt natuurlijk, je voelt haast de temperatuur. En als je na een tijdje weer de sneeuw opzoekt is dat ook prachtig.quote:
Daar moet je je wel op kleden he anders krijg je het koudquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn zo veel vette gebieden en alles oogt natuurlijk, je voelt haast de temperatuur. En als je na een tijdje weer de sneeuw opzoekt is dat ook prachtig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
schrok me wel een keer de tyfus in het moeras toen ik naar een hangend lichaam ging kijken
Een beetje survivor heeft winterkleding op zn paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar moet je je wel op kleden he anders krijg je het koud
Ja dat moet ik ook nog even doen, groeit wat te langzaam zonder. Heb al wel een vette snake hoed gecraft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef HermieHermann het volgende:
elke paar uur weer zo'n hair tonic nemen zodat je een kerstmanbaard krijgt
mijn beste look was toch wel de maximale baard en een kale batsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog even doen, groeit wat te langzaam zonder. Heb al wel een vette snake hoed gecraft.
Ik hecht wel waarde aan de cowboyhoed voor nu, heb je ook een vet zadel van de trapper? die kan ik nog niet,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mijn beste look was toch wel de maximale baard en een kale bats
hield me nooit zo bezig met jagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de cowboyhoed voor nu, heb je ook een vet zadel van de trapper? die kan ik nog niet,
Zonde, vind dat juist gaaf. Perfecte kills maken wat alleen kan met de juiste ammo, wapen en headshot. Moet ook al die legendary shit hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hield me nooit zo bezig met jagen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ik miste in RDR was een bazooka.
Om die herten mee te schieten weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |