Zijn hier regels voor ;s Je loopt hier rond als lid van de gestapoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar
[..]
Wat ben je op oude posts aan het reageren
Ben helemaal geen moderatorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn hier regels voor ;s Je loopt hier rond als lid van de gestapo
vond de game een prima tempo hebben behalve als je even naar je kamp moet en je daar geforceerd van je paard moet afstappen en als een slak rondlooptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.
Ja dat wel, maar op een gegeven moment hoef je in principe niet meer alles te plunderen, voedsel kan je dan skippen. Geld zie je liggen, en enemies op de grond hebben toch de kostbaarste loot als je honor een beetje op peil is. Vind het zelf wel tof dat je alles handmatig met een animatie moet openen, geen haast na een slagveld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vond de game een prima tempo hebben behalve als je even naar je kamp moet en je daar geforceerd van je paard moet afstappen en als een slak rondloopt
en na het 80ste kastje langzaam leegplunderen was ik daar ook wel klaar mee
waarom zou je daar wel neuken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=8060649_cac71146
oh mijn god
wie komt meeten oktoberfest post-corona
ik MOET daarheen
Denk dat ik echt heel vervelend zou wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat je dat nog aankan of meet je je dan ook een andere persoonlijkheid aan
Is een blankenfeest, niks voor jouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=8060649_cac71146
oh mijn god
wie komt meeten oktoberfest post-corona
ik MOET daarheen
In dat geval juich ik het toequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ik echt heel vervelend zou worden
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar op een gegeven moment hoef je in principe niet meer alles te plunderen, voedsel kan je dan skippen. Geld zie je liggen, en enemies op de grond hebben toch de kostbaarste loot als je honor een beetje op peil is. Vind het zelf wel tof dat je alles handmatig met een animatie moet openen, geen haast na een slagveld.
In dat kamp kan je ook nog wel aardig doorwandelen overigens, maar als je die klusjes wil doen met een zak hooi of een emmertje rondsleuren dan wordt het wel wat irritant ja. Kan je ook skippen natuurlijk.
idkquote:
hoezoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een blankenfeest, niks voor jou
Ja dan denk ik dus jeeee lekker loootenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaan
Ik heb toch ook niks op het suikerfeest te zoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
idk
[..]
hoezo
zijn blanken racistenN?
iedereen is welkomquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niks op het suikerfeest te zoeken
Ga wegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen is welkom
islam is vrede
ik loot ook alles maar dan doe ik dat liever met de snelst mogelijke animatiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dan denk ik dus jeeee lekker loooten
Maar ja ik lootte in fallout4 ook echt alles, geen plekje overslaan. Moest cheats toepassen anders werd je te zwaar en dan ging je langzamer dan Arthur in het kamp
Hoop dat die zaak nooit meer open gaat. De fvd hoerquote:
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom berovenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik loot ook alles maar dan doe ik dat liever met de snelst mogelijke animatie
denk wel dat ik binnenkort een nieuwe playthrough start, heb weer zin om in een bar iemand zo hard voor zijn bek te slaan dat zijn hoed eraf vliegt
Misschien heb jij gewoon een hele fijne familiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen is welkom
islam is vrede
Oh kan je die zo overvallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom beroven
Zit echt zo veel shit in als je de tijd neemt, heerlijk is dat.
kan ik me wel iets van herinneren ja. ook een random grot ergens met wat goud erin waarna ik nooit meer geld nodig had en zo'n huis waarin je anaal vernederd wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook al die hidden shit? Zoals door een raam spieken bij de doctor in valentine en als je dan op beide deuren klopt dan kan je de shop overvallen de backroom beroven
Zit echt zo veel shit in als je de tijd neemt, heerlijk is dat.
Lekker op je gemakjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het looten van vijanden kon ook wat sneller, soms had je een shoot-out met 20 tot 30 man en dan kon ik lekker 4 uur lang iedereen langsgaan
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rugquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ik me wel iets van herinneren ja. ook een random grot ergens met wat goud erin waarna ik nooit meer geld nodig had en zo'n huis waarin je anaal vernederd wordt
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakjequote:
Van mes in de rug steken weet jij alles natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rug
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakje
of mensen knockout slaan en als ze na een paar minuten wakker worden weer knockout slaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zal ze leren
Vind t altijd leuk om ze vast te binden en dan in ondiep water gooien zodat ze telkens net niet verdronken
Zo;n kerel deed stoer tegen mij wilde mij doodschieten en liep in zn eigen kampvuurtje; kijk dan heb je ook geen schuldgevoel als je zijn spulletjes steelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mensen in de wildernis vastbinden en ze dan op een kampvuurtje leggen, dat deed ik op mijn gemakje
Zo bizar veel te ontdekken he pfoeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst een mijn ontdekt, moest je opblazen en lag achterin een mijnwerker met helmpje en werkend licht (enige nuttge hoofddeksel, geen lantaarn nodig beide handjes vrij) en een speciaal mes in zn rug
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo bizar veel te ontdekken he pfoee
Wat is je favo gebied
schrok me wel een keer de tyfus in het moeras toen ik naar een hangend lichaam ging kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.
Vind k toch een beetje engquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot nu toe toch met het moeras, wat een vibe en overal die crocs op de loer.
Zijn zo veel vette gebieden en alles oogt natuurlijk, je voelt haast de temperatuur. En als je na een tijdje weer de sneeuw opzoekt is dat ook prachtig.quote:
Daar moet je je wel op kleden he anders krijg je het koudquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn zo veel vette gebieden en alles oogt natuurlijk, je voelt haast de temperatuur. En als je na een tijdje weer de sneeuw opzoekt is dat ook prachtig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
schrok me wel een keer de tyfus in het moeras toen ik naar een hangend lichaam ging kijken
Een beetje survivor heeft winterkleding op zn paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar moet je je wel op kleden he anders krijg je het koud
Ja dat moet ik ook nog even doen, groeit wat te langzaam zonder. Heb al wel een vette snake hoed gecraft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef HermieHermann het volgende:
elke paar uur weer zo'n hair tonic nemen zodat je een kerstmanbaard krijgt
mijn beste look was toch wel de maximale baard en een kale batsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog even doen, groeit wat te langzaam zonder. Heb al wel een vette snake hoed gecraft.
Ik hecht wel waarde aan de cowboyhoed voor nu, heb je ook een vet zadel van de trapper? die kan ik nog niet,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mijn beste look was toch wel de maximale baard en een kale bats
hield me nooit zo bezig met jagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de cowboyhoed voor nu, heb je ook een vet zadel van de trapper? die kan ik nog niet,
Zonde, vind dat juist gaaf. Perfecte kills maken wat alleen kan met de juiste ammo, wapen en headshot. Moet ook al die legendary shit hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hield me nooit zo bezig met jagen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ik miste in RDR was een bazooka.
Om die herten mee te schieten weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |