Werk weerhield me er een flinke poos niet van hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar jij moet ook werken, deadprez had het hele jaar door vakantie dus ook meer tijd om te slikken
welverdiende promotie maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werk weerhield me er een flinke poos niet van hoor
Ja stoppen met die zooi brengt meer goeds dan verwachtquote:
Nou als user is er niet veel over van die topperquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja stoppen met die zooi brengt meer goeds dan verwacht
Over wie heb je hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou als user is er niet veel over van die topper
Meen je niks vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou als user is er niet veel over van die topper
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel kon altijd heerlijk met je etteren
Je bent echt een fijn mens zonder drugsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zo
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt een fijn mens zonder drugs
Die softie vond het zelfs oke toen een COR mod hier posts begon te verwijderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt een fijn mens zonder drugs
Kan ook gewoon subtieler zonder gelijk met kanker te scheldenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer in altijd maar bans en zus en zo
Wat een vervalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die softie vond het zelfs oke toen een COR mod hier posts begon te verwijderen
Als k het doe, doe ik het goedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ook gewoon subtieler zonder gelijk met kanker te schelden
Dit boeit niemand en zijn moederquote:
Leuker dan voetbalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit boeit niemand en zijn moeder
daar is niet veel voor nodigquote:
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijnquote:
Ronaldo houdt toch van voetbal?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook niet van voetbal houdt?
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ronaldo houdt toch van voetbal?
Als jij het eeuwige leven had zou je het aantal vrouwen dat CR7 heeft gehad niet eens kunnen evenarenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat homo's best van voetbal kunnen houden
Deze sc is inmiddels omgevolktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Fugue het volgende:
Beetje homofobe vibes hier. Lijkt wel schilderswijk
Het aantal mannen waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
T
[..]
Als jij het eeuwige leven had zou je het aantal vrouwen dat CR7 heeft gehad niet eens kunnen evenaren
Toevallig, ik heb een invalidenparkeerplaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:10 schreef Fugue het volgende:
Beetje homofobe vibes hier. Lijkt wel schilderswijk
Er moet toch wel een wanhopige man zijn die jou zou doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het aantal mannen waarschijnlijk ook niet
Dat is omdat je ouders broer en zus zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb een invalidenparkeerplaats.
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat is omdat je ouders broer en zus zijn
Vanwege hun huidskleur of gedrag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijk
Komt door loodvergiftigingen, krijg je niet de meest slimme kinderen vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik bij meer mensen in die wijk
Grappig dat je nu op iemand reageert die van handbal houdt 😂quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook niet van voetbal houdt?
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleurquote:
Ik vind mannen niet zo leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er moet toch wel een wanhopige man zijn die jou zou doen
@:tjacka
Vrouwen wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet zo leuk.
Ik heb vroeger op handbal gezeten trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig dat je nu op iemand reageert die van handbal houdt 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |