Echt he.. zo traag als dikke stront weerquote:
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar ik heb Pharkus wat beloofd.
neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
gewoon een paar TT's maken met #DATISMIJNMENING4MOD en het gebeurt vanzelf, vraag maar aan die flikker hierbovenquote:
HahahahahahahahahahahhahahahahahahaHah wat een goede grapquote:
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
heb wel maar een kleine piemel hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijn
Al komt VK wel in de buurt
Alsof ik dat niet weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:03 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
heb wel maar een kleine piemel hoor
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.quote:
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
weet ik veel zoek het je zelf uit johquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
Nee joh, fuck jouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
weet ik veel zoek het je zelf uit joh
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oke wel graag met druppeltje glijmiddel.
Een lekkere avondcockquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.
maak daar maar een flesje van, ouwe pootquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oke wel graag met druppeltje glijmiddel.
Nee het mag wel een beetje pijn doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
maak daar maar een flesje van, ouwe poot
Tijdens de daad wel maar ik vind het nabranden tijdens het poepen in de weken erna en de aanhoudende jeuk altijd zo matig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee het mag wel een beetje pijn doen.
Ik zou een hele slechte mod zijn, binnen een week iedereen een ban.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon een paar TT's maken met #DATISMIJNMENING4MOD en het gebeurt vanzelf, vraag maar aan die flikker hierboven
Ik vind dat dan toch altijd een fijne reminder aan de mooie tijd die ik eerder heb gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Tijdens de daad wel maar ik vind het nabranden tijdens het poepen in de weken erna en de aanhoudende jeuk altijd zo matig.
Is ook zo. Gewoon vochtig toiletpapier met aloe vera gebruiken en af en toe een zalfje aanbrengen en you're good to go.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik vind dat dan toch altijd een fijne reminder aan de mooie tijd die ik eerder heb gehad.
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte mod zijn, binnen een week iedereen een ban.
Daarom is het ook goed dat ik niet de koningin van Engeland ben. Ik zou binnen een week iemand de oorlog verklaren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel beter zijn als jij niet zou zijn.
Toen zat jij nog in de pampers, jochiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibe
Hou op hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de pampers, jochie
Ga je nu weer over kaste praten, droeftoeter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de pampers, jochie
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod hadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welkom terug, eindelijk een beetje weer die oldskool klbsc- vibe
Wat vind je van mijn persoonlijkheid? Voor- en tijdens mod zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod had
geen idee nog, tijdens het mod zijn ben je er bijna nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn persoonlijkheid? Voor- en tijdens mod zijn?
Daarvoor was ik er ook niet echt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen idee nog, tijdens het mod zijn ben je er bijna nooit
Doet echt de gekste dingen met mensen ja, ongelooflijk wat je voorbij ziet komen. Tragisch wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is hij weer een beetje de oude en niet die nare persoonlijkheid die hij als mod had
ik ook niet, ik heb het dan ook over de tijden dat de SC nog volzat met pedo's, junks, moslima's en vakkenvullersquote:
Ik denk dat die stelling te verdedigen valt, ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je durven stellen dat als je er wel bent je er ook niet helemaal bij bent.
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik denk dat die stelling te verdedigen valt, ja.
En jij zat nog op je speen te zuigenquote:
hij kan achter de schermen meebeslissen of tong80 weer een ban verdient of hoeveel braddietopics er gemaakt mogen wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je op
Stress en tijdnood.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je mod, wat levert dat voor je op
NAMEN WILLEN WEquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet echt de gekste dingen met mensen ja, ongelooflijk wat je voorbij ziet komen. Tragisch wel.
Ik dacht dat ik 30 jaar jonger was dan Prof.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En jij zat nog op je speen te zuigen
Oh ja ik stel wat voor ik ben een man met status en macht op het fok forum?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik log eens per 2 weken in, zie mijn blauwe kleur en denk oh ja.
Nee meer van oh ja ik zou helpen en dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja ik stel wat voor ik ben een man met status en macht op het fok forum?
ik zie nog maar 4 topics open op je actieve subforum, gaat daar nog verandering in komen denk jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik log eens per 2 weken in, zie mijn blauwe kleur en denk oh ja.
Je zal er niet over mee mogen belissen zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan achter de schermen meebeslissen of tong80 weer een ban verdient of hoeveel braddietopics er gemaakt mogen worden
verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zal er niet over mee mogen belissen zeg
Dat ligt aan de geïnteresseerden in het onderwerp.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zie nog maar 4 topics open op je actieve subforum, gaat daar nog verandering in komen denk je
ik ben zeer geinteresseerd in het onderwerp maar ik heb nog geen redenen gevonden om er actief te postenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat ligt aan de geïnteresseerden in het onderwerp.
Hahahaha ja ongelooflijk. Wat een drama week voor die club zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe gewoon je doppen los. Over doping gesproken; Onanahahah
Jonge god ben jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 30 jaar jonger was dan Prof.
Ik denk dat jij wel het vuur kan laten ontbranden waardoor je tardis' blauwe kleur wat meer betekenis kan geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben zeer geinteresseerd in het onderwerp maar ik heb nog geen redenen gevonden om er actief te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |