Echt he.. zo traag als dikke stront weerquote:
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar ik heb Pharkus wat beloofd.
neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
gewoon een paar TT's maken met #DATISMIJNMENING4MOD en het gebeurt vanzelf, vraag maar aan die flikker hierbovenquote:
HahahahahahahahahahahhahahahahahahaHah wat een goede grapquote:
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat ik een mod moet zoeken die dit zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden?
heb wel maar een kleine piemel hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die is niet echt meer relevant nu de echte mannen hier weg zijn
Al komt VK wel in de buurt
Alsof ik dat niet weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:03 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
heb wel maar een kleine piemel hoor
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.quote:
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
weet ik veel zoek het je zelf uit johquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij t eigenlijk volgehouden als mod hier?
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen hier achterlijk is en geen functionerend geheugen heeft.
Nee joh, fuck jouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
weet ik veel zoek het je zelf uit joh
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oke wel graag met druppeltje glijmiddel.
Een lekkere avondcockquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Drupje brandewijn van tevoren en je hebt een leuke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |